Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

The project includes interventions on municipal property, with Municipal Property Act №5333 from 30.01.2008, consisting of land and building. The terrain is Zoned Property I, quadrant 338.1 under the plan of Ruse city, corresponding to property with identificator 63427.1.130 under Cadastral Map and Cadastral Register of the city of Ruse, with address Ruse, Vazrazhdane residential area, №108 Dorostol Street. The existing building is a complex of functionally connected massive two-storey building with basement and four massive one-storey outbuildings. The main building has over 100 years of history. It’s been remodelled, rebuilt and repaired many times as result of different use. 

Ruse Municipality envisages the two services – CCPTD and CCPMD to be individually designed and implemented in compliance with the requirements of the applicable legislation. Each one will consist of premises that are territorially and functionally integrated into separate sites with separate entrances designed to meet the users’ needs.

The whole property – yard space and all the buildings will be used for the creation of the two services. The property has the necessary area to fully meet the functional requirements for building/establishing CCPTD and CCPMD.
There is envisaged renovation of the building, outbuildings, fence and yard rehabilitation. 

In the preparation process of the project proposal, a request was made for applying individual review approach by the Standing Expert Working Group at the Interdepartmental High Level Group for Managing the Process of Deinstitutionalisation of the Care of the Elderly and the Disabled, proposing to situate the services CCPMD and CCPTD in the existing building of the closed Home for children deprived of parental care “St. Dimitar Basarbovski”-Ruse. It was reviewed and approved on 08.08.2018.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и изпълнение на проекта: Екипът ще организира и отчита изпълнението на дейността на всеки етап от реализирането на проекта - от сключването на договор за БФП до въвеждането на обектите в експлоатация и окончателното му приключване.- техническото, административното и финансовото управление на проекта; Ще отговаря за - законосъобразното организиране и провеждане на процедурите за избор на изпълнители на проекта;- наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори;- контрола по спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното приключване на проекта. Ще подготвя междинни и финални технически и финансови отчети. Ще участва в комисиите по ЗОП за избор на изпълнители по проекта. Ще присъства на всички проверки и мониторинг посещения от страна на УО и други контролни органи, свързани с осъществяването на дейностите по проекта. Ще се следи за допустимостта на разходите и извършва всички разплащания по проекта, съгласно сключените договори с изпълнители, както и разплащанията с членовете на екипа; за финансовата ефективност и графика за разходване на финансовите ресурси по време на проекта в съответствие с действащото национално законодателство и подзаконови нормативни актове; за предоставяне на одитора, необходимите данни за извършване на финансов одит и съхранява на техническата и финансовата документация до приключване на проекта и предаването й в съответните архиви. 9 297.52 34 981.13
Провеждане на обществени поръчки и сключване на договори с изпълнители: За изпълнението на проекта е необходимо провеждането на следните обществените поръчки, съгласно ЗОП с цел възлагане изпълнението на дейностите по проекта: • за изпълнение на инженеринг /проектиране, СМР и авторски надзор/строително-монтажни работи; • за изпълнение на строителен надзор; • за доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване; • за изпълнение на дейности по информация и комуникация. В рамките на тази дейност ще бъдат обявени и проведени всички процедури за избор на изпълнители, и сключени договори за изпълнение на дейностите по проекта. Изборът на изпълнители ще се извърши в съответствие с разпоредбите на ЗОП. След сключването на договор с изпълнител, всички документи от провеждането на процедурата по възлагане на обществената поръчка, в едно със сключения договор, ще бъде изпращана на УО на ОПРР за извършване на предварителен контрол преди верификация. Дейността приключва с подписването на последния по ред договор с изпълнител. 0.00 0.00
Изпълнение на инженеринг - проектиране, СМР и авторски надзор: В рамките на дейността ще се извърши проектиране, строителство и авторски надзор за създаване на един център за грижа за лица с психични разстройства и един център за грижа за лица с различни форми на деменция на територията на Общ. Русе в УПИ I, кв. 338.1 по плана на гр. Русе, съотв. на ПИ с ид. 63427.1.130 по КККР на гр. Русе, с адрес гр. Русе, жк Възраждане, ул. Доростол №108. В нея е включено изпълнението на следното: А. Изготвяне на инвестиционен технически проект: Ще се извърши проектиране за преустройство и промяна предназначението на същ. сгради с идентификатори 63427.1.130.1, 63427.1.130.2, 63427.1.130.3, 63427.1.130.4 и 63427.1.130.5 по КККР на гр. Русе, с административен адрес: гр. Русе, жк Възраждане, ул. Доростол №108 за обособяване на два самостоятелни центъра - Център за грижа за лица с различни форми на деменция (с капацитет 15 места) и Център за грижа за лица с психични разстройства (с капацитет 15 места). Целият имот - дворно пространство и всички сгради ще се използват за създаването на двете услуги. Двете услуги – ЦГЛФД и ЦГЛПР ще се проектират индивидуално при спазване на изисквания на приложимото законодателство и на разработените и утвърдени от МТСП функционални изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата, съобразени с релевантните европейски документи за деинституционализация и живот в общността. За всяка една от услугите ще бъдат отредени дворно пространство и сграда/сгради/части от сграда, които са териториално и функционално обединени за задоволяване нуждите на потребителите и изискванията за предоставяне на услугите. С проектирането ще се предвиди ремонт на сградите, оградата и благоустрояване на дворното пространство. Проектът следва да включва мерки, свързани с осигуряване на достъпа на хора с увреждания. С оглед гарантиране съответствие с функционалните изисквания и насоки за изграждане на инфраструктурата, техническия проект ще бъде съгласуван с МТСП. Б. Осъществяване на авторски надзор по време на строителството: За гарантиране точното спазване на инвестиционните проекти при изпълнението на СМР, ще се осъществява авторски надзор посредством отделни правоспособни лица - автори на проектна документация по части. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на технически проект, ще се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация. В. Извършване на строителство, съобразно проекта, издаденото разрешение за строеж и действащите към момента нормативни изисквания, в това число: - временно строителство; - демонтажни работи; - доставка на необходимите материали и оборудване; - строително-монтажни работи; - изработване на изпълнителна и екзекутивна документации; - геодезическо заснемане на кадастрални данни на изградения обект и получаване на удостоверение по чл. 52, ал. 5 от ЗКИР; - всички дейности по приемане на обекта и получаване на разрешение на ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация; - дейности по време на периода за съобщаване на дефекти и гаранционен период на строително-монтажните работи съгласно българското законодателство. Дейността започва с подписването на договора и предоставянето на изходни данни за проектиране и приключва с подписването на последния по време констативен акт за установяване годността за приемане на стр. акт обр. 15. 888 800.07 924 307.75
Изпълнение на строителен надзор: Дейността „строителен надзор” включва контрол над строителния процес и изготвяне на необходимата документация – от откриването на строителната площадка до въвеждането на обектите в експлоатация. Строителният надзор ще осигури законосъобразно започване, изпълнение и приключване на строежите; пълно и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; коректно изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и съществуващите изисквания; контрол по спазване на условията за безопасност на труда; качество на влаганите строителни материали и изделия, както и съответствието им с нормите за безопасност. Изпълнението включва откриване на строителните площадки; заверки на заповедните книги; издаване на технически паспорти на обектите; изготвяне на констативни актове 15 по чл. 176 от ЗУТ (след завършването на строежите); изготвяне на окончателни доклади по чл. 177 от ЗУТ; подготовка на пълен комплект документации за въвеждане на обектите в експлоатация. Дейността се изпълнява до въвеждането на обектите в експлоатация. Дейността включва и изпълнение на „Оценка на съответствието на проектите по част EE. 9 000.00 4 997.00
Обзавеждане и оборудване: Материалната база и оборудването/обзавеждането ще гарантира безопасна и сигурна среда за възрастните хора и хората с увреждания. Спалните помещения са за не повече от 2 лица. Всяко лице разполага със самостоятелно легло, гардероб, шкафче за лични вещи. Пространството осигурява уютна атмосфера на лицата и не затруднява свободното им придвижване. Обзавеждането и оборудването ще отговаря на технически спецификации и функционални характеристики. Ще бъде доставено оборудване и обзавеждане за изградените два центъра, съгласно технически спецификации и функционални характеристики. Спалните помещения ще се обзаведат с легла, гардероби и нощни шкафчета за лични вещи. Дневните стаи за активни занимания ще се оборудват с работни маси, столове, дивани за почивка, холови секции и музикални уредби. Стаите за персонала ще бъдат обзаведени с офис бюра и столове, секции за съхранение на документи, медицински шкафове и гардероби за дрехите на служителите. Стаите за работни срещи ще се оборудват с ъглови дивани, работни маси и столове. За кухненския бокс и трапезария се предвижда кухненско оборудване за приготвяне и консумиране на храна. Предвидени са и помещения с перални машини. 27 810.00 26 546.90
Дейности по информация и комуникация: Дейностите за информираност и комуникация са съгласно чл. 6 от Общи условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. и съгласно Приложение З към Насоките за кандидатстване. Целта на дейността е да увеличи прозрачността и да повиши обществената информираност за помощта и безвъзмездното финансиране, получено от фондовете на ЕС. Тя включва: 1. На сайта на Община Русе ще бъде създадена обособена WEB страница на проекта, чрез която ще се популяризират инициативите, събитията и ще се проследява изпълнението на дейностите по проекта. Информацията ще включва описание на проекта, неговите цели и резултати, ще се изтъква финансовата подкрепа от Европейския съюз и др. 2. Организиране на две публични събития – пресконференции за представянето на проекта. 3. Изработване и поставяне на рекламен билборд на територията на обектите на интервенция при изпълнението на СМР – 1 бр. 4. Изработване и поставяне на постоянна обяснителна табела на територията на обектите на интервенция след приключването на изпълнението на СМР – 2 бр. 5. Организиране на официални церемонии – първа копка при стартирането на СМР – 1 бр. 6. Отпечатване на плакати – 20 бр. 7. Доставка на рол банер 80/200. 8. Доставка на рекламни материали: - Фланелка-150бр. - Външна преносима батерия-50бр. - Дъждобран тип пончо с качулка в торбичка-50бр. - Чанта за пазар - нетъкан текстил, дълги дръжки, мин. р-ри 30/20/35-100бр. - Кутия за храна, вместимост мин. 450 мл, материал пластмаса-50бр. - Touch Screen ръкавици за сензорни екрани-50бр. - Настолна лампа за бюро-30бр. 4 142.00 2 876.50

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).