Подготовка на работни помещения за мобилните общински офиси: Сключване на договор за ползване на помещение за нуждите на 28-те мобилни офиса и извършване на текущи ремонтни дейности при необходимост. На база на вече подадени оферти/уведомления ще се предприемат необходими действия за да се сключат договори със собствениците на офис помещенията, които ще се ползват от експертите на мобилните офиси. Ще се предприемат и необходимите действия за да се осигурят и работните места, в които ще работят шестте координаторите на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, като се определят помещенията, в които те ще бъдат настанени и се обособят работни места в тях. |
0.00
|
9 585.48
|
Осигуряване на офис обзавеждане : Осигуряване на офис обзавеждане (климатици, мебели и друго офис обзавеждане) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на обзавеждането в офис помещението.
Закупуването на офис обзавеждането е с цел осигуряване на нормални условия за работа на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво |
194 679.50
|
157 255.26
|
Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер: Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер (компютърни конфигурации, мултифункционално устройство (МФУ)- черно-бяла копирна система, мултифункционално компактно (лесно преносимо) устройство, телефонни апарати, софтуерни лицензи за антивирусна защита и др. ) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на техниката в офис помещението;
Закупуването на офис техника е необходимо с цел качествено и своевременно изпълняване на служебните задължения в т.ч. чрез закупването на:
- компютърни конфигурации и лаптоп – ще бъде осигурена възможност за работа от различни места в обхвата на мобилния офис (МО), в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни;
- МФУ преносимо - ще бъде осигурена възможност за отпечатване и разпространение на допълнителна информация, свързана с дейността на консултираните лица, от различни точки в обхвата на МО, в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни.
- Телефони – осъществяване на комуникация със земеделските стопани, координаторите на централно ниво и други институции свързани с дейността на МО, използване на GPS апликация с цел точно и бързо локализиране и достигане до различни населени места и земеделски стопанства, както и заснемане на снимков материал при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни;
- Мултимедия - За улесняване трансфера на знания чрез визуално представяне на актуална информация, в това число по мерки и схеми финансиране от ЕЗФРСР, специализирана информация в областта на растениевъдството, животновъдството и аграрната икономика;
- Софтуерен лиценз – с цел повишаване на информационната сигурност и опазване личните данни на земеделските стопани от нерегламентиран достъп;
|
430 329.84
|
403 084.07
|
Осигуряване на служебни автомобили за нуждите на МО : Осигуряване на служебен автомобил за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнител за закупуване и доставка на автомобила.
Чрез закупуването на автомобилите ще се гарантира осъществяването на служебни пътувания, в това число достигане до земеделските стопани чрез посещение на място в стопанствата и провеждане на изнесени приемни. |
1 227 450.00
|
1 226 946.00
|
Провеждане на обществена поръчка за предпечат и печат на информационни материали;: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с предпечат и печат на информационни материали за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси , съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) |
0.00
|
10 516.80
|
Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите, свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) |
0.00
|
65 710.80
|
Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО.: Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО. |
0.00
|
0.00
|
Назначаване и обучение на експертите за работа в МО;: Назначаване и обучение на експертите за работа в МО; |
0.00
|
0.00
|
Предоставяне на съветнически и консултантски услуги: Предоставяне на съветнически и консултантски услуги от 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги в т.ч.:
-предоставяне на съвети и консултации на земеделски стопани (основно на малки земеделски стопани, които попадат в границите на определението за малко земеделско стопанство по Тематичната подпрограма за развитие на малките земеделски стопанства) в т.ч. разясняване на условията и изискванията за кандидатстване по специално насочените към тях подмерки и мерки по Програмата за развитие на селските райони, както и по други схеми и мерки, финансирани чрез Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР);
-предоставяне на други съвети и консултации, пряко свързани с дейността на земеделските стопанства;
-посещения на земеделски стопанства (основно малки стопанства) за разясняване на условията за кандидатстване по Тематичната подпрограма и по други мерки;
-организиране и провеждане на изнесени приемни в населени места попадащи в обхвата на МО;
Координиране, контролиране и подпомагане от шестте регионални координатори и двамата координатори на централно ниво на служителите в 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги |
7 824 000.00
|
1 219 999.92
|
Организиране и провеждане на информационни събития : Организиране и провеждане на информационни събития (основно за малки земеделски стопанства) на общинско и регионално ниво, свързани с дейността на мобилните офиси, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) |
484 800.00
|
33 696.00
|
Разпространение на информационни материали: Изготвяне, отпечатване и разпространение на информационни материали (основно за малки земеделски стопанства), съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) |
92 946.00
|
5 443.20
|
Ресурсно обезпечаване на създадените мобилни офиси: Осигуряване на необходимите ресурси ( в т.ч. офис консумативи, гориво, консумативи, комуникации и др.) за нормалната дейност на служителите в 28-те мобилни офиси и шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, както и поддържане на помещенията в които те работят |
1 185 600.00
|
133 908.48
|