Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 191 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

The project encompasses activities which create and operate a social enterprise to provide opportunities for employment and occupational integration of people with disabilities and other representatives of risk groups as an important prerequisite for reduction of poverty and the risk of social exclusion. Providing employment for the vulnerable social groups living on the territory of the municipality will lead to sustainability of the social policy measures implemented by the municipality. The implementation of the intervention will have a positive impact both on improving the quality of life of people who start work and on reducing the burden of the social assistance system.
Pavlikeni municipality will establish a new social enterprise, which will cover activities for maintenance of the green system of the municipality, namely: parks, lawns, gardens, sidewalks and hard shoulders. The purchase of equipment is provided to ensure the optimal flow of the work process. The enterprise will be headed by a director, and also an accountant who will be representative of the target groups will be appointed as a member of the staff.
The project provides to encompass 7 persons from the target groups, who will receive social and labor integration in the sphere of social economy. It is envisaged 6 people to be appointed to the position “landscaping worker” and 1 person – to the position accountant. They will be appointed on employment contracts and will be insured under current legislation for a period of 12 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на общинско социално предприятие и осигуряване на заетост: Община Павликени, изпълнявайки своите стратегически документи се насочва към осигуряване и поддържане на добра жизнена среда за всички свои жители и чрез настоящия проект има намерение да подобри условията на живот на населението на общината. След одобрение на проекта и подписване на договор за БФП, кандидатът ще разкрие по проекта Социално предприятие по чл.52 от Закона за общинската собственост с дейност, имаща изразен социален ефект спрямо лицата от уязвими групи. Чрез предприятието ще се осигури устойчива заетост и социално включване на обхванатите лица. Ще бъдат изпълнени дейности за поддържане на зелената система на общината, а именно: паркове, зелени площи, градинки, тротоари и пътни банкети. Предвижда се дейностите по поддръжка да включват: косене, оформяне на зелените площи, затревяване, засаждане на цветни лехи впаркове и градинки, поддържане на детски спортни площадки, почистване на дерета, поддръжка на гробищни паркове, чистене на сняг и опясъчаване на тротоари и алеи, пролетно почистване, резитба на клони и почистване на есенни листа, метене на улици и тротоари, както и поддръжка на общински имоти, общински пътища, улични настилки, алеи и тротоари. На лицата ще бъде осигурена заетост за 12 месеца на длъжност "работник озеленяване". В предприятието ще бъдат назначени за 12 месеца Директор и счетоводител, за да се обезпечи нормалното функциониране и управление на предприятието. Дейността на Директора ще бъде финансирана със средства на Община Павликени, а тази на Счетоводителя със средства по проекта. Директорът и счетоводителят ще разработят вътрешни правила и процедури за функциониране на социалното предприятие и ще отговарят за ежедневното управление на дейността му. 1. Директор: - отговаря за управлението на социалното предприятие; - контролира за спазване законосъобразноста и целесъобразността на извършваните от предприятието дейности и разходи; - координира работата на социалното предприятие, преглежда и ревизира извършваната работа; - разпределя и делегира задачи на наетите лица; - представлява ОСП "Зелени системи" пред институции, организации и обществеността. 2. Счетоводител: - отговаря за законосъобразността и целесъобразността на направените разходи от социалното предприятие; - регистрира и документира всеки разход и свързаните с него счетоводни документи; - подготвя ведомости, финансови доклади и взема отношение по финансови въпроси, свързани с дейността; - подготвя и извършва плащания; - изготвя документи, съгласно методите за финансово управление на предприятието. 0.00 65 226.71
Създаване на условия за оптимална работна среда за наетите лица: С тази дейност се цели създаване на удобна, здравословна и безопасна работна среда за персонала на общинското социално предприятие. За създаването на оптимални условия на труд на заетите в предприятието работници се предвижда закупуване на оборудване и обзавеждане, чрез което същите ще могат да изпълняват своите задължения. Необходимостта от оборудване и обзавеждане е обоснована от нуждата за създаване на ефективни работни места за съответната длъжност. Предвижда се да бъде закупена необходимата техника за изпълнение на работата от общите работници, както и обзавеждане за обезпечаване работното място на назначения счетоводител на предприятието. Ще бъдат предприети всички необходими действия по застраховане на оборудването. Работодателят ще осигури работно облекло на счетоводителя и работниците. Предвидени са разходи за трудова медицина за периода на заетост. В изпълнение на дейността ще бъдат закупени и необходимите канцеларски материали за работата на счетоводителя. 0.00 26 090.68

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).