Закупуване на хранителни продукти: Доставката на хранителни продукти, за целите на изпълнението на проектното предложение, ще бъде възложено чрез провеждане на процедура по обществена поръчка за дейността.
С цел да бъде осигурена разнообразна и балансирана храна следва да бъдат осигурени следните групи хранителни продукти:
Хляб бял – по УС „България”-650гр., Хляб типов по УС “България”-650гр., Хляб пълнозърнест по УС „България”, Брашно по УС “България” бяло т.500, Брашно по УС , “България” типово т.1150, Брашно бяло т.500 – 1кг.опак, Фиде разф. – 400гр., Ориз екстра качество 1кг., Зрял боб, Леща, Олио, Сол, Яйца L размер, Яйца M размер, Кайма, „Стара Планина” 60% св. 40 % тел., Кремвирш пилешки, Пилешки бутчета замразени, Риба Скумрия, Кисело мляко 3.6% 400 гр., Маргарин 500 гр., Черен пипер 10гр., Сушена чубрица 10гр., Сушен джоджен, Зеле, Краставици, Домати, Картофи, Моркови, Зелен боб , Тиквички, Спанак, Чесън, Пипер зелен, Магданоз, Копър, Грах буркан-680гр., Зелен боб буркан–680гр., Лютеница буркан-320гр.
Хранителните продукти, следва да отговарят на изискванията за безопасност и качество, регламентирани в европейското и национално законодателство;
Хранителните продукти трябва да отговарят на БДС или еквивалентни стандарти, да се предават с необходимите сертификати за качество, лабораторни анализи и да бъдат произведени и транспортирани съгласно изискванията на действащата в момента нормативна уредба в Република България и да са с не по-малко от 70% остатъчна годност към момента на доставка на конкретния обект.
|
31 422.60
|
32 993.73
|
Осигуряване на топъл обяд: Описание на наличната материална база в кухня в гр. Банско:
1. Стените, подовете и работните повърхности са покрити с материал позволяващ влажно почистване и дезинфекция.
2. Помещенията са обзаведени и изградени по начин, гарантиращ ограничаване на кухненския блок от складовата площ. Разполага със склад и съоръжения със съответните капацитетни възможности за разделното съхранение на различните групи от храни при температурните условия указани от производителите им, има условия за поддържане на личната хигиена на персонала, осигурена е защита срещу достъп на вредители, както и замърсители на околната среда.
3. Обектът е захранен с необходимите количества течаща - топла и студена вода чрез бойлер, отговаряща на изискванията за качеството на водата, предназначена за питейно-битови цели. Осветлението в помещенията отговаря на изискванията на БДС 1786, като не променя цвета на храните. В обектът е осигурена ефективна естествена, а така също и механична общообменна вентилация за отвеждане на замърсения въздух както и за недопускане на прегряване, запрашване и кондензация на парите. В обекта има санитарен възел за персонала, в който е осигурена мивка за измиване на ръцете с топла и студена течаща вода, средства за измиване и подсушаване на ръцете.
Обектът разполага с 3 броя хладилници /1 броя минусови хладилни камери и 3 броя плюсови хладилни камери/. Има отделно миялно помещение с пет броя мивки, обособени съответно за мръсна кухненска посуда, както и подготвително помещение в което се приготвят заготовки на храни. Подготвителното помещение е оборудвано с една мивка за зеленчуци. Обособено е помещение за съхранение на плодове и зеленчуци и кът за сухите продукти, оборудвани с рафтове. Кухненското помещение е оборудвано с четири броя мивки за плодове и зеленчуци и за месни и рибни продукти. Обектът разполага със следното специализирано кухненско оборудване: Печка с котлони и фурна- 3 бр. Фурна пекарна- 3 бр. Хладилник- 3 бр.
Описание на наличната материална база в кухня в с. Места, Община Банско:
1. Стените, подовете и работните повърхности са покрити с материал позволяващ влажно почистване и дезинфекция.
2. Помещенията са обзаведени и изградени по начин, гарантиращ ограничаване на кухненския блок от складовата площ. Разполага със склад и съоръжения със съответните капацитетни възможности за разделното съхранение на различните групи от храни при температурните условия указани от производителите им, има условия за поддържане на личната хигиена на персонала, осигурена е защита срещу достъп на вредители, както и замърсители на околната среда.
3. Обектът е захранен с необходимите количества течаща - топла и студена вода чрез бойлер, отговаряща на изискванията за качеството на водата, предназначена за питейно-битови цели. Осветлението в помещенията отговаря на изискванията на БДС 1786, като не променя цвета на храните. В обектът е осигурена ефективна естествена, а така също и механична общообменна вентилация за отвеждане на замърсения въздух както и за недопускане на прегряване, запрашване и кондензация на парите. В обекта има един санитарен възел, за персонала, в който е осигурена една мивка за измиване на ръцете с топла и студена течаща вода, средства за измиване и подсушаване на ръцете.
Обектът разполага с 2 броя хладилници /2 броя минусови хладилни камери и 2 броя плюсови хладилни камери/. Има отделно миялно помещение с два броя мивки, обособени съответно за мръсна кухненска посуда, както и подготвително помещение, в което се приготвят заготовки на храни. Подготвителното помещение е оборудвано с два броя мивки. Обособено е помещение за съхранение на плодове и зеленчуци и кът за сухите продукти, оборудвани с рафтове. Кухненското помещение е оборудвано с два броя мивки за плодове и зеленчуци и за месни и рибни продукти. Обектът разполага със следното специализирано кухненско оборудване: Печка с котлони и фурна- 1 бр. Печка с 2 фурни - 1 бр. Хладилник- 2 бр.
|
1 571.13
|
0.00
|
Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Банско разполага с необходимия капацитет за предоставяне на съпътстващи мерки. С различните уязвими групи работят 15 социални работника, които извършват комплекс от дейности съобразно индивидуалните нужди на потребителя.
Конкретните дейности, който се реализират са както следва:
- консултиране, информиране за възможни административни услуги предоставяни от различни институции и подпомагане на достъпа до тях;
- психологическа помощ и подкрепа , работа с близки на уязвими лица;
- осигуряване на защитена среда- при необходимост информиране на Дирекция „Социално подпомагане”, Полиция и други инстанции за настъпили рискови фактори;
- съдействие за осигуряване на помощни средства.
Индикатори за реализирани съпътстващи мерки:
- брой доклади от социален работник
- брой посещения на уязвимо лице
- брой проведени консултации
- брой отчети за извършена работа
Събирането на информацията за реално реализираните съпътстващи мерки ежемесечно, ще се извършва от „Заведение за социални услуги” към община Банско.
|
0.00
|
0.00
|