Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 279 TREES
Български

Programme: Renewable Energy, Energy Efficiency, Energy Security

Planning region: All

Description

INHOM Ltd. manufactures glass products from 1997. The company retains, develops and promotes the tradition of producing "Beloslavsko glass" of 1893. Today the assortment includes over 1,000 items in several key areas - glass packaging, technical glass and souvenirs. Working with a large range of products and many clients have the need to introduce ICT-based software to manage customer relationships.

The project aims to improve the models of governance and organization of the main processes in the company, through introduction of ICT based system for managing customer relationships (CRM system) and certification according to ISO 14001.
The project includes:
1. Activities for the introduction and certification system for environmental management in accordance with standard BS EN ISO 14001
2. Activities to promote the use of ICT through implementation of a system for managing customer relationships - CRM System

With the introduction for the first time in the enterprise CRM system will be introduced in practice following organizational innovation:
- Use for the first time on system management of supply chains
- Use for the first time a system of allocation of responsibilities of employees
- Introduction of new methods of organizing relations with suppliers and customers

The project implementation will contribute to improving management processes and organization of activities in respect of the following processes:
- Planning and decision-making
- Organization of resources
- Organization of the production process
- Realization of the product
- Internationalization of production

As a result of the project is expected to increase competitiveness and improve the capacity of INHOM Ltd. for the successful presence of the company intensively competitive domestic and foreign markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 - 1 бр.: ИНХОМ ООД взе решение за въвеждане и сертифициране на система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001. Основен аспект на стандарта е идентифицирането и оценката на аспектите по отношение на околната среда с цел намаляване на негативните въздействия от дейността на предприятието и подобряване на неговата резултатност спрямо околната среда. Чрез изпълнението на дейността ще се повиши конкурентоспособността и управленския капацитет на фирмата на националните и международни пазари. Като част от дейността се предвижда да бъдат извършени следните поддейности: I. Въвеждане на система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 в ИНХОМ ООД Етап 1: Диагностичен анализ - извършва се диагностичен анализ на съществуващият начин на работа Етап 2: Разработване на СУОС - процесен анализ: „заснемане” на основни и спомагателни процеси; идентификация, описание и схематично разписване на процесите; анализ на тяхната ефективност и ефикасност; мониторинг, верификация и потвърждаване на процесите. Етап 3: Внасяне на корекции и одобрение на документите - разработената документация се обсъжда с ръководството на организацията. При необходимост се нанасят корекции и изменения. Етап 4: Внедряване и потвърждаване на СУОС Етап 5: Вътрешен одит - провеждане на финален вътрешен одит на внедрената система,от екип с представители на консултанта и Упълномощен представител на ръководството Етап 6: Преглед на ръководството- консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед на Системата. II. Сертифициране на въведената система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 Етап 1: ще се проведе на място във фирмата, като одитът включва следните дейности: - Обсъждане и потвърждаване на предложения обхват на сертификация и предмет на дейност - Преглед на документираната система - Потвърждение, че СУОС е ефективно внедрена и има категорични предпоставки за преминаването към Етап 2 Етап 2: ще се проведе на място във фирмата и включва следните дейности: - Обсъждане на ефективното внедряване на коригиращи действия за несъответствията, повдигнати по време на Етап 1(ако има такива) - Преглед на основните процеси и дейности на фирмата от одиторският екип - Преглед на програми, доклади и протоколи за Вътрешен одит и Преглед от ръководството - Издаване на сертификат Поддейност 1. Въвеждане на система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 в ИНХОМ ООД - ще бъде изпълнено в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител, който да предостави консултантски услуги за въвеждане на ISO 14001 (от 1-ви до 2-ри месец от изпълнението на проекта) 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 2-ри до 3-ти месец) 3. Предварителен анализ, подготовка, изграждане и въвеждане на система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 (от 3-ти до 8-ми месец) Поддейност 2. Сертифициране на въведената система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 - ще бъде изпълнено в следните стъпки: 1. Избор на акредитиран изпълнител, който да извърши услугите по сертифициране (от 8-ми до 9-ти месец) 2. Подаване на заявление за сертификация към избрания акредитиран орган (от 9-ти до 10-ти месец) 3. Извършване на сертификационни услуги (одити) (от 10-ти до 12-ти месец) Пряк резултат от изпълнението на тези поддейности е получаването на сертификат за съответствие на внедрената Система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001. Изпълнението на дейността ще осигури и въвеждането за първи път в ИНХОМ ООД на организационна иновация - използване за първи път на система за управление на околната среда. 28 000.00 0.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и въвеждане на система з управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM система) - 1 бр.: Основната задача пред придобиването и въвеждането на CRM система в предприятието е осигуряване на ефективен ИКТ базиран инструмент за управление на взаимоотношенията с клиентите и продажбите, с цел повишаване на конкурентоспособността и управленския капацитет на фирмата. CRM системата трябва да обхваща процеса по продажба, планиране и управление на различните типове търговски дейности, управление на постъпилите запитвания, генериране на справки и отчети съобразно ролите на потребителите и техните поставени цели и задачи за изпълнение. CRM системата ще осигурява следната функционалност: 1. Класифициране и категоризиране на контрагентите в системата (клиенти, партньори) 2. Планиране и проследяване на търговски дейности и маркетингови активности, като входящи и изходящи телефонни обаждания, електронни писма (E-mail), кореспонденция, задачи, факс, срещи, кампанийни активности, различни събития и др. 3. Разпределение на отговорностите в търговския отдел чрез поставяне на цели, разпределяне на задачи, организиране на дейността чрез известия и др., както и проследяване на изпълнението и измерване на резултатите 4. Генериране на оферти, поръчки, документи за плащане и др. документи във връзка с продажбите 5. Справки и анализи на резултатите от дейността по отношение на продажби, маркетинг, обслужване Чрез CRM системата ще бъдат въведени за първи път следните организационни иновации: - използване за първи път на система за управление на веригите на доставки - използване за първи път на система за разпределяне на отговорностите на наетите - въвеждане на нови методи на организация на взаимоотношенията с доставчици и клиенти Чрез въвеждането на CRM система ще бъдат подобрени следните процеси на управление и организация на дейността: - планиране и вземане на решения - организация на ресурсите - организация на производствения процес - реализация на продукта - интернационализация на продукта Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец от изпълнението на проекта) 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка, инсталиране, тестване и внедряване на CRM системата (от 4-ти до 12-ти месец) 4. Подписване на приемо-предавателен протокол (12-ти месец) 60 000.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).