Управление и организация на проекта: Цел:Успешно управление на проекта, насочено към реализиране на предвидените дейности и постигане на заложените резултати.
Описание: С цел успешно управление и изпълнение на проекта, ще се сформира екип от петима експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие със заложеното в сключения с УО Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът ще е съставен от експерти с различни компетентности, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Екипът за организация и управление на проекта (ЕОУП) ще изпълнява следните задачи:
-да изготви подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности;
-да осигури постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
-да осигури своевременната подготовка и провеждане на предвидените възлагания по реда и условията на ПМС 118/2014г, както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;
-да организира попълването на ежемесечни анкети карти от лицата, включени в целевата група с оглед установяване и контролиране качеството на предоставеното обучение по ключови компетентности и удоволетвореността от условията на труд на новото работно място;
-да изготвя и представя своевременно междинни доклади за изпълнението на проекта, съдържащи техничеса и финансова част;
- да осъществява ефективна комуникация с УО;
Ръководител/1 лице, ангажирано1440 часа/- организира и управлява всички дейности по проекта. /описание на функциите в раздел Екип/
Координаторът /1 лице,1440 ч./ подпомага дейността на ръководителя и е пряко отговорен за:
-Текущата кореспонденция с УО и със страните, пряко ангажирани с изпълнението на дейностите по проекта;
-Осъществяване на цялостна координация на проекта
- изготвяне на план график на избора на изпълнители и обученията;
-Изготвяне на подробен план за действие с ясно разписани срокове и задължения на всички експерти, ангажирани с изпълнение на дейности по проекта;
-Координиране провеждането на процедурите за избор на изпълнители по реда на ПМС 118/2014 г.
-Организиране и координиране на подготовката и оперативното изпълнение на дейностите свързани с предвиденото по проекта обучение;
-Осъществяване перманентен контакт и обратна връзка с членовете на целевата група на всички етапи на изпълнение на проектните дейности;
- Изготвяне на междинните и заключителен технически доклади;
Експертът по подготовка и изпълнение процедури за избор на изпълнители /1лице- 480 часа/ по проекта ще има следните задължения:
- Изготвяне на Покана (Запитване), съдържаща: обект, описание предмета на поканата, изисквания към кандидатите, техническа спецификация (подробно описание на стоките или услугите, предмет на поканата, изисквания към офертите, критерии за избор, методика за определяне на комплексна оценка);
- Списък на изискваните от кандидата документи;
- Проекти на декларации, съгласно изискванията на УО и ПМС 118/2014 г.;
- Проект на договор с изпълнителя;
Счетоводител -/1лице, 420 часа/:Дейността на счетоводителя на проекта е пряко свързана със счетоводното отчитане на дейностите, съдаване на одитна пътека съгласно Регламента и съхраняване на всички разходооправдателни документи. Под ръководството на Ръководителя и в съответствие с правилата за добро финансово управление, той осигурява цялостното управление на средствата по проекта, изготвя финансовите отчети - междинни и заключителен, прогнози и искания за плащане. Към основните му задължения спада и съхраняване на счетоводната и финансовата документация, както и да оказва пълно съдействие при одит на проекта от всички оторизирани за това органи и институции. Техническият сътрудник /1 лице 720 часа/подпомага дейността на ръководителя. Той е отговорен за качественото изпълнение на техническите аспекти на проекта, събиране и класифициране на документацията по проекта, вкл. кореспонденция, изготвя протоколи от заседанията на ЕОУП и др. |
38 024.00
|
12 346.29
|
Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнител на доставки и услуги по реда на ПМС 118/2014г.: Цел:Възлагане на дейностите, свързани с и доставка на ДМА / автомобил и оборудване и стопански инвентар и компютри/ и предоставяне на услуги за обучение по ключови компетентности „ Общуване на чужди езици“ и осигуряване на мерки за информиране и публичност на външни изпълнители по реда на ПМС № 118/2014 в съответствие с принципите на прозрачност и ефективност и икономичност на разходите.
Описание: В рамките на проекта са предвидени дейности, които ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители по реда на ПМС № 118/2014 и в съответствие с указанията на УО и Указания за прилагане принципа на екологична устойчивост в контекста на Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. Предвидените възлагания са свързани с избор на изпълнители за:
1.Система за пълнене газ с капацитет 2000кг/24 ч.
2. Преносим персонален компютър-5 бр.
3.Доставка на машини, оборудване и стопански инвентар /подробно описани в дейност3/
4.Доставка на 2 броя автомобила
5. Обучение по ключови компетентности „ Общуване на чужд език“ /15 лица /
6.Изработване на материали и организиране на мероприятия /пресконференции/ за осъществяване на мерките за информиране и публичност.
С цел успешно изпълнение на проекта е наложително процедурите за избор на изпълнител да се проведат в пълно съответствие с нормативните изисквания и Насоките за кандидатстване по Основна предпоставка за това е подготвяне на документация, изцяло съобразена с изискванията на ПМС № 118/2014 и заложените в проекта цели.
Основните етапи за осъществяване на дейността са:
1.Изготвяне на необходимите документи:
-Покана, съдържаща: обект, описание предмета на поканата, изисквания към кандидатите, техническа спецификация техническите характеристики на ДМА, изисквания към офертите, критерии за избор, методика за определяне на комплексна оценка;
-Проекти на декларации, съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г;
-Проект на договор с изпълнителя;
Качествено и в срок изготвената тръжна документация е условие за успешен и законосъобразен избор на доставчик, което е от съществено значение за успешното изпълнение на проекта.
2. Избор на изпълнители съгласно изискванията на ПМС № 118/2014 г
Дружеството планира обявяването на две процедура по реда чл.8, ал.2 т.2 на ПМС 118 от 20.05.2014 „избор с публична покана“ за доставка на автомобили и ДМА и оборудване.
Предвижда се избор на изпълнители за обучение по ключови компетентности и мерки за информиране и публичност
да се извършат по реда на чл.9, ал1 от ПМС 118.
Възлагането и доставката на оборудване и услуги за дейностите по проекта на външни изпълнители, избрани на конкурентен принцип, ще осигури по най-добър начин ефективното, ефикасно и икономично разходване на средствата по проекта в съответствие с разпоредбите на и постигане на заложените в проекта цели.
3. Сключване на договори за доставка на стоки и услуги.
|
0.00
|
0.00
|
Закупуване на ДМА -машини, стопански инвентар и оборудване оборудване, свързани със създаването на нови работни места: Цел:Подобряване качеството на работните места и условията на труд за новоназначените лица чрез въвеждане в експлоатация на ДМА, оборудване, и стопански инвентар
Необходимите активи за оборудване на нови работни места за обслужващия персонол на бензиностанциите в 4 обекта на фирмата са:
За обект в с. Долно Церовене
1. Система за пълнене на газ с капаците 2000кг/24 ч, включваща:везна, контролно табло, газ-сигнализаторна, газозаряден пистолет,помпа,клапани и др.
2.Двойна газова колонка-1 брой
3. Колонка за пълнене на бензин и дизел с 4 пистолета - 2 за дизел с капацитет мин. 70 л/мин. и 2 за бензин с капацитет мин.40 л/мин със система за улавяне на парите и порт за проверка от БИМ.
За обект в гр. Лясковец:
1.Хладилна витрина 1 бр.
2.Професионална кафе-машина 1 бр.
Мобилността на търговски експерти е от съществено значение за качеството и ефективността на тяхната работа. За новоназначените лица на тези длъжности е предвидено по проекта закупуване на 2 икономични автомобила:
1 Лек автомобил - обем на двигателя до 1600 см3, мощност на двигателя мин. 90 к.с., тип гориво-дизел, брой врати 4+1, брой места - мин 5, комбиниран разход на гориво - макс. 8 л./100 км, климатик, система Stop amp; Start, екологичен стандарт - Euro 5.
2 Лек автомобил - обем на двигателя до 1600 см3, мощност на двигателя мин. 110 к.с.,тип гориво - дизел, задвижване 4 х 4, Stop amp; Start система, климатик, брой врати 4+1, брой места - мин 5, комбиниран разход на гориво - макс 8 л./100 км, екологичен стандарт - Euro 5.
За подобряване на организационната структура и комуникацията между централния офис и търговските обектите са предвидени персонални преносими компютри
5 бр./за централния офис и за 4-те обекта: с. Долно Церовене, гр. Лясковец, с. Куцина, гр. Велико Търново по 1 бр/ снабдени със съответния софтуер.
Етапи на изпълнение на дейността:
-Доставка на активите и извършване на услугите.
-Подписване на приемо-предавателни протоколи.
Въвеждане на активите в експлоатация |
105 750.00
|
53 516.00
|
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: „ЛСС ойл и газ" ЕООД успешно изпълнява инвестиционен план за придобиване, модернизация и изграждане на обекти за продажба на дребно на петролни продукти, газ за автомобили и смазочни материали /бензиностанции/. Всяка от тях разполага с мини - маркет, кафе, а някои от обектите предлагат и почистване на автомобили. „ЛСС ойл и газ" ЕООД предлага на пазара качествени петролни продукти и добро обслужване, което доведе до бързо нарастване броя на клиентите, а в следствие на това и обема на дейността и натовареността на персонала. В резултат на това фирмата изпитва недостиг от обслужващи бензиностанция/газстанция /13/, продавач консултанти/2/, носач-товарач на стоки /2/ експерти търговия /4/ и помощен персонал- общи работници /9/. Тези работни места ще бъдат разкрити, както следва:
• Бензиностанция в с.Куцина, общ.Велико Търново на пътя В.Търново –Русе-2 бр. за „обслужващ бензиностанция/газостанция “, 2 бр. за „общ работник“ и 1 бр. за „носач-товарач стоки“;
• Бензиностанция в гр.Лясковец, обл.Велико Търново, ул. „Оборище“ № 3 - 2 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция “, 2 бр. за „продавач-консултант“ и 2 бр. за „общ работник“;
• Бензиностанция, гр.Монтана, обл.Монтана, ул.Свети Патриарх Евтимий № 101 - 2 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция “;
• Бензиностанция в с.Долно Церовене, обл. Монтана- 2 бр. за „обслужващ бензиностанция/газостанция “, 2 бр. за „общ работник“, 1 бр. за „носач-товарач стоки“;
• Бензиностанция в гр. Разград, кв. „Западна промишлена зона“ , УЛ. „Добруджа“ №2-- 2 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция “ и 1 бр. за „общ работник“;
• Бензиностанция и газостанция в гр.Велико Търново, ул. „Трапезица“ № 2 - 3 бр.за „обслужващ бензиностанция/газостанция“ и 2 бр. за „общ работник“;
По проекта е предвидено да бъдат разкрити 30 нови работни места:
Наименование на професията Длъжности и единични групи от НКПД Минимален осигурителен доход Осигуровки за сметка на работодателя Брой
1.Експерт търговия 2421-6006 950 лв. 169.10 лв. 4бр.
2.Обслужващ бензиностанция/газостан. 5245-0001 500 лв. 89 лв. 13бр.
3.Продавач-консултант 5223-2001 500 лв. 89 лв. 2бр.
4.Носач-товарач стоки 9112-0004 440 лв. 78.32 лв. 2бр.
5.Общ работник 9622-0001 440 лв. 78.32 лв. 9бр.
Разрастването на дейността поражда необходимост от назначаване на нови служители и изграждане на нова организационна структура на дружеството, което от своя позволи по-добро обслужване на клиентите, увеличаване обема на продажбите и услугите и ще подобри конкурентоспособността на дружеството. |
228 155.04
|
0.00
|
Обучение по ключова компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на вече наетите лица по проекта: Във връзка с напълно изградените и разработени 6 бр. бензиностанции от веригата „ЛЛС ойл и газ“ , разположени в туристически и курортни центрове и в близост до пътни артерии, както и необходимостта от професионално обслужване на нашите клиенти на бензиностанциите и в мини- маркетите към всяка една от тях, а също и в обектите за авто-почистване, фирмата изпитва необходимост от служители, които да могат да комуникират с чуждестранните си клиенти. В проекта се предвижда обучение по английски език на 15бр. новоназначени служители, от които 13 бр. персонал обслужващ бензиностанции и 2бр. продавач-консултанти
За целта се предвижда провеждане на предварителен тест за определяне нивото на курсистите и кратки интервюта, тестващи техните умения за владеене на езика.
Предвиденото обучение включва:
1.Хорариум- 300 учебни часа /45 минути/, разпределени в три нива на обучение по 100 часа, от които
1.1 Теория- за всяко ниво по 50 часа-общо 150 часа;
1.2.Практика-за всяко ниво по 50 часа-общо 150 часа
2. Брой на обучаваните лица- 15бр. лица
3.Документ, доказващ завършеното обучение-сертификат владеене на английски език |
10 500.00
|
0.00
|
Информиране и публичност: Предвидените по проекта дейности и резултатите от изпълнението му ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията посочени в „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-12020 г.“, изготвен съгласно Регламент /ЕС/№ 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. за приложение на общоприложими разпоредби. В изпълнение на и в съответствие с клаузите на подписания договор, "ЛЛС ойл и газ" ЕООД ще предприеме всички необходими действия за популяризиране на получената от ЕСФ безвъзмездна помощ. Мерките за информация и комуникация ще популяризират резултатите от проекта не само сред неговaтa целева групa, а и сред широката общественост. Всички документи и материали, свързани с проектните дейности - информационно табло, плакати, банери, брошури, стикери, публикации, уебсай и др., ще бъдат съобразени с техническите изискванията за визуализация на проекта и изготвени съгласно Наръчника и в съответствие с Регламент за изпълнение /ЕС/ №821/2014, отнасящ се до използването на емблемата на ЕС, графичния дизайн на общото лого на програмния период 2014-2020, слогъна „Една посока-много възможности“. В своите публикации и изготвени информационни материали кандидат-бенефициентът се задължава да предприеме подходящи мерки, за да информира обществеността за предназначението на отпуснатата от ЕСФ безвъзмездна финансова помощ, максималния размер на помощта и дела на безвъзмездната финансова помощ в общия размер на допустимите разходи по Проекта. За популяризиране на получената безвъзмездна помощ, бенефициентът ще предприеме всички необходими действия, включващи следното:
-Публикации в уеб-сайта на бенефициента на информация за проекта и напредъка в реализирането му. Информацията ще бъде актуализирана в съответствие с проектните дейности и планираните мероприятия.
- Прессъобщение в национална медия относно началото на проектните дейности и предстояща встъпителна пресконференция
-Встъпителна пресконференция за представяне на проекта на заинтересованите страни и широката публика. Мероприятието ще бъде предварително анонсирано по подходящ начин чрез прессъобщение, публикувано рекламно-информационно каре и на интернет страницата на бенефициента.
- Информационно табло, поставено в административния офис на бенефициента;
-Информационни плакати, поставени на ведно място в търговските обекти и бензиностанции на бенефициента и в места за обучение по ключови компетентности. -Информационен банер, който ще се монтира в залата, където ще се провеждат встъпителната и заключителната пресконференции
Информационни брошури, съдържащи наименованието на програмата, наименованието на проекта, срока за изпълнение и информация за размера на безвъзмездната финансова помощ както и описание на проектните дейности и информация за поставените цели, местата на изпълнение на проекта. Брошурите ще се разпространяват сред безработни и неактивни лица / напр. в бюрото по труда, служба за социално подпомагане /, потенциални членове на целевата група и представители на заинтересованите среди.
- Информационни стикери, поставени на подходящо място на повърхността на закупеното оборудване и автомобили.
- Прессъобщение в централна медия за успешно приключване на проектните дейности и относно предстояща заключителна пресконференция за оповестяване резултатите от изпълнението на проекта.
Заключителна пресконференция, на която ще се представят изпълнените дейности и постигнатите конкретни резултати по проекта и предвидените мероприятия за осигуряване на неговата устойчивост.
В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани подходящо оформени бланки на документи с ясна визуализация и в съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.“ |
2 990.00
|
1 476.24
|