Наемане на 4 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се осигури заетост на 4 лица от допустимата целевата група по проекта за период от 12 месеца. С тях ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, както и дължимите от работодателя осигурителни вноски за период от 12 месеца. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми.
Длъжностите, на които ще бъдат назначени безработните/неактивните лица са:
- Техник, поддръжка на компютърни мрежи (код съгл. НКПД 35133001) - 3 лица;
- Аналитик, компютърни мрежи (код съгл. НКПД 25236001) - 1 лице;
Изграждането на системи за сигурност (във всичките им разновидности) и последващата им поддръжка са тясно обвързани с използването на ИКТ. Новоназначените лица в ЕС СИ ЕС EООД следва да анализират, разработват, оценяват компютърни мрежи, хардуерни, софтуерни, комуникационни и операционни системи. За да могат да изпълняват качествено бъдещите си отговорности и задължения, след наемането им 4-мата нови служители ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност КК 4 - Дигитална компетентност.
Предвижда се 2-ма от представителите на целевата група да са част от специфична категория "безработни младежи на възраст до 29 г. включително".
ЕС СИ ЕС EООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключването на дейностите по проекта.
В резултат от дейността лицата ще подобрят цялостната си пригодност за заетост на пазара на труда, ще имат нов шанс за адекватно професионално присъствие и ще преминат в групата на активните. Промяната в статута на участващите в проекта лица ще ограничи нерегламентираната заетост, което увеличава икономически активното население. Активирането на безработните и на неактивните участници в проекта е важен приоритет на политиката на пазара на труда и се обуславя, както от необходимостта от увеличаване на работната сила за поддържане на икономическия растеж, така и с цел социално включване. Участниците в настоящия проект ще имат шанс, след като започнат работа, да преминат обучение според изисквана за заемането на съответната длъжност. По този начин те ще придобият нови знания и умения и ще приложат в практиката наученото по време на обученията. Това ще предпостави тяхната по-висока пригодност към трудовия пазар след приключване на проекта и в бъдеще време. |
38 425.92
|
39 136.20
|
Предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица.: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение по ключова компетентност съгласно Европейската квалификационна рамка. Предвижда се 4 от новонаетите лица по проекта (Техник, поддръжка на компютърни мрежи - 3 лица и Аналитик, компютърни мрежи - 1 лице) да преминат обучение по КК 4 - Дигитална компетентност за изграждане на умения за използване на компютърна техника за обработка на текстове и документи, пряко необходими за изпълнение на служебните им задължения:
1. Лицата, заемащи длъжност "Техник, поддръжка на компютърни мрежи" имат следните задължения: - работи, поддържа и отстранява неисправности в мрежи; работи и поддържа информационни и комуникационни системи, различни от мрежи; подпомага потребители при проблеми с мрежи и обмен на данни; определя области за увеличаване възможностите на оборудване и софтуер; инсталира хардуер, мрежов, системен и приложен софтуер; извършва стартиране, затваряне и операции по дублиране и възстановяване на данни след срив в компютърни мрежи.
2. Лицата, заемащи длъжност "Аналитик, компютърни мрежи" имат следните задължения: - проучва, анализира, проектира, тества и препоръчва стратегии за мрежовата архитектура и разработване. Внедрява, управлява, поддържа и конфигурира мрежов софтуер и хардуер, като контролира, отстранява проблеми и оптимизира работоспособността им. Следва да тълкува и оценява сложни компютърни разработки и архитектурни спецификации, модели на данни и диаграми за разработване, конфигуриране и интегриране на комп. системи.
В допълнение, ежедневните задачи на служителите ще включват работа с различни софтуерни приложения, кореспонденция по имейл и др., което налага провеждането на обучение по Дигитална компетентност. По този начин за лицата, назначени по проекта ще се създадат условия за нормална работа и успешното изпълнение на задълженията им на работното място.
4-те новонаети лица ще бъдат включени в обучение след провеждане на входящ тест от обучаващата организация за определяне на нивото. Обучението ще е с продължителност 45 учебни часа (с продължителност 45 минути), от които 25 учебни часа практика и 20 учебни часа теория. На успешно приключилите ще бъдат издадени Сертификати.
В резултат на обучението, лицата ще придобият следните основни знания и умения, които ще им помогнат за устойчивото им интергриране на пазара на труда:
- Използване на компютърна техника, съобразно нейните технически и функционални характеристики;
- Възможностите, приложението и функциите на типичните програмни продукти за въвеждане и обработка на текст;
- Създаване на документи, тяхното редактиране, въвеждане, редактиране и оформяне на данни в електронни таблици;
- Възможностите за изпращане на документи по електронен път;
- Правила за съхраняване на документи на различен тип носители и др. |
1 000.00
|
1 000.00
|
Информиране и публичност: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите:
- Отпечатване на 5 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Един от плакатите ще бъде поставен на сградата, където се намира офиса на ЕС СИ ЕС EООД, а останалите ще бъдат предназначени за използваните по проекта зали или разпространени сред заинтересованите страни. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта;
- Отпечатване на 150 бр. дипляни, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата пограма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал;
- Изработване на 9 бр. стикери, които ще бъдат поставени за закупените по проекта ДМА;
- Провеждане на информационен ден за представяне на проекта - в наета за целта оборудвана зала, предвижда се изработване на материали за участниците, с необходимата визуализация;
- 1 публикация;
Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. |
1 350.00
|
1 350.00
|
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – Ръководител и Счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевия график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта.
С Ръководителя (външен за организацията експерт, притежаващ необходимия опит) ще бъде сключен граждански договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Счетоводните дейности по проекта ще бъдат изпълнявани от текущия счетоводител на ЕС СИ ЕС EООД, поради което не се предвижда сключване на допълнителен граждански договор и не е заложено възнаграждение в рамките на бюджета по проекта.
Задълженията на Ръководителя са подробно описани в т. 9 Екип.
Счетоводителят ще има следните отговорности:
- Своевременно осчетоводяване на разходите;
- Следене за целесъобразността на разходите;
- Организиране на документооборота;
- Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта;
- Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта. |
6 772.90
|
6 585.27
|
Закупуване на оборудване и работно облекло, свързани със създаването на нови работни места.: Целта на дейността е осигуряване на оборудване, необходимо за разкриването на нови работни места за представителите на целевата група в ЕС СИ ЕС EООД. Дейността на компанията е в областта на проектиране и инсталиране на системи за сигурност. По тази причина лицата ще бъдат назначени на длъжности: Аналитик, компютърни мрежи (код съгл. НКПД 25236001) – 1 лице и Техник поддръжка на компютърни мрежи (код съгл. НКПД 35133001) – 3 лица, които условно ще формират два работни екипа.
Задълженията на горепосочените длъжности са подробно разписани в Дейност 2 "Предоставяне на обучение по КК 4 - Дигитална компетентност на наетите по проекта лица". Предвиденото по проекта оборудване ще покрие частта от задълженията, включваща: поддръжка на мрежи, информационни и комуникационни системи; подпомагането на потребителите при проблеми (на място при клиента); инсталиране на хардуер и софтуер при клиента; възстанпвяване на данни и др.
По тази причина е предвидено закупуването на:
Стълба – 2 бр. (за всеки от двата екипа);
Акумулаторен винтовeрт голям – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За пробиване на отвори в метал при полагане на кабелни трасета;
Акумулаторен винтовeрт малък – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За пробиване и монтаж на оборудване;
Перфоратор лек – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За пробиване на малки отвори при полагане на кабелни трасета;
Преносим компютър – 2 бр. (за всеки от двата екипа);
Комплект тресчотки, вложки и елементи – 2 бр. (за всеки от двата екипа) - За монтаж на оборудване;
За останалата част от оборудването е предвидено закупуването по 1 бр. от всеки актив, който ще се ползва при нужда и от двата екипа:
Перфоратор тежък – 1 бр. - За пробиване на големи отвори в бетон или тухла;
Лазерна ролетка – 1 бр. - За индиректно измерване на дължина или височина;
Скенер за стени – 1 бр. - Детектор за откриване на проводници в стени, служещ да се избегнат повреди при пробиване;
Заваръчен апарат - 1 бр. - За монтаж на стойки, кабеловодещи системи и др.;
Монофазен генератор – 1 бр. - За осигуряване на захранващо напрежение за работа с ел. машини на обекти без захр.напрежение;
Фреза за канали в стени – 1 бр. - За полагане на кабели и тръби скрито под мазилка;
Индустриална прахосмукачка – 1 бр. - При използването на фрезата за канали или перфоратор не позволява запрашаване на помещението;
За нуждите на новоназначените служители е предвидено и закупуването на Лазерно многофунционално у-во (Принтер, скенер и копирна машина) – 1 бр., както и работно облекло (лятно и зимно) за всяко от четирите лица.
Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. |
20 350.00
|
20 350.00
|