Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project "Urbanization in Green" by design studio Bold Ltd. unfolds the entrepreneurial idea of ​​arch. Margarita Temelokova for the realization of a design and architecture bureau in Blagoevgrad to offer its clients modern, functional and beautiful solutions with an emphasis on innovative concepts for green buildings and passive houses.The company applies for financial assistance through OP "Innovation and Competitiveness" in order to support the realization of the entrepreneurial idea and to establish the company as a sustainable and competitive subject in a dynamic and perspective market niche.
The project includes a comprehensive argumentation on the feasibility of the entrepreneurial idea, including a description of the specific activities and the associated costs leading to its implementation; an analysis of the efficiency of the entrepreneurial initiative and of the possibilities for marketing the produced commodity, as well as a plan for the financial profitability formulated in the Business Plan. The project proposal also includes measures for energy efficiency and sustainable development, conditions for the creation of sustainable and sustainable employment of qualified specialists and added value through a wide-ranging social effect.
The project and the activities and costs included therein fully correspond to the eligible ones specified in the Applicant's Terms. The objectives and results envisaged serve to overcome the challenges to the sustainability and efficiency of the Bulgarian economy in terms of economic activity, entrepreneurial profile and territorial prioritization. In addition, the entrepreneurial idea proposed for funding categorically falls within the Thematic Areas of ISIS, the New Technologies section of the creative and recreational industries, as it offers the development of a business plan in the field of cultural and creative industries (architecture and design) priority for the specific planning region - Southwestern Bulgaria.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на квалифициран екип за разработка и реализация на предприемаческата идея (Част от Дейност 1 от Условията за кандидатстване) : Описанието и реализацията на първата дейност от текущия формуляр за кандидатстване представлява основна и неразделна част от задължителната по програмата и Условията за кандидатстване Дейност 1/ Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи. Тя включва и описва аргументите и начина на изпълнение на подбора, сформирането и назначаването на екип за фактическата реализация на предприемаческата идея на пазара. Кандидатът е предвидил назначаване на 4 лица, включително предприемача, които да бъдат включени в субсидирана заетост, с цел обезпечаване на необходимостта от компетентни специалисти и професионалисти, които да съдействат за различните етапи от разработката и реализацията на предприемаческата идея, и за изпълнението на проекта. Съгласно Насоките за кандидатстване и нуждите на предприятието в проекта ще бъде включен квалифициран персонал с подходящи професионален опит и образование, състоящ се от: предприемача - автор на идеята; едно квалифицирано лице, различно от предприемача, което подлежи на оценка по раздел II „Опит и образование на предприемача и на екипа на кандидата“ от Критериите за техническа и финансова оценка; както и още две лица, различни от предприемача със съпричастни и приложими към предприемаческата идея опит и/или образование, които няма да бъдат предмет на оценка и ще бъдат подбрани при стартиране на проекта. Профилът на лицата е прецизиран след анализ и планиране на стъпките за реализиране на предприемаческата идея. Подборът на квалифицирания екип е извършен на база налично образование или квалификация в сферата на архитектурата и дизайна, както и професионален опит в сфера, сходна на тази, в която се реализира предприемаческата идея. Предприемачът и двама от членовете на екипа ще бъдат назначени в клас "Специалисти" и/или "Приложни специалисти" и ще отговарят за създаването, разработването и обслужването на бюрото по отношение на разработване на проектни концепции, изготвяне на архитектурни проекти, съгласуване на работните проекти с клиентите, визуализация на проектите. Те ще осъществяват планирането на работните ангажименти - ще посещават работните обекти; ще извършват заснемане и замерване; ще предлагат и представят различни решения електроинсталации, отопление, климатизация и енергийна ефективност; ще проследяват и координират цялостния процес по строителството и изпълнението на интериорните проекти. Четвъртият член на екипа ще осъществява техническа дейност, свързана с подготовка, модифициране и коригиране на работни чертежи, изготвени от проектантите; ще създава и възпроизвежда чрез компютърно оборудване чертежи за дигитално представяне; ще изготвя идейни и работни чертежи, спецификация и детайли, също - количествено-стойностни сметки за реализация на проекти. Всички членове на екипа са съвместно и по отделно отговорни и способни да реализират предприемаческата идея в реално присъстваща на пазара комплексна услуга, която да удовлетвори съвременния стремеж на публични и частни инвеститори и собственици за проектиране, строеж и обзавеждане на устойчиви и енергийно независими сгради, които да съчетават удобство, ефективност и модерен дизайн, независимо от предназначението и локацията. Те ще бъдат наети на стандартни трудови договори при месечна заетост от 4 и 8 часа в зависимост от длъжността. Всичките четирима членове на екипа ще запазят своята заетост в дружеството при същите условия и след приключване на проектните дейности за период от минимум 6 месеца, като по този начин ще бъдат постигнати заложените цели за установяване на устойчивост по отношение на заетостта и на постигнатите резултати. 81 729.00 71 548.35
Материално обезпечаване на реализацията на предприемаческата идея (Част от Дейност 1 от Условията за кандидатстване) : Дейност 2 е прилежаща към реализацията на основната Дейност 1 от Условията за кандидатстване - Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи. Тя е свързана с материалното обезпечаване на реализацията на проекта. В рамките на изпълнението й следва да бъдат извършени разходи по следните 2 направления: 1. Наемане на работно помещение за извършване на дейността - за целите на проекта ще бъде наето помещение, в което да се помещава архитектурното ателие и което по същество ще представлява работното място на членовете на екипа. Дейността ще обхваща и месечните режийни разходи за ток, вода, отопление и интернет. 2. Доставка на оборудване (ДМА), необходимо за реализация на предприемаческата идея - ще бъдат доставени активи, които ще се ползват за създаване на проекти за архитектура и дизайн - настолни компютърни конфигурации и лаптопи за работа с клиенти по обектите. Лаптопите следва да имат и прилежащи докинг станции, които да дават възможност за работа на бюро с монитор с достатъчна разделителна способност за работа със съответния проектантски софтуер и визуализация на проектите. Конкретното описание на предвидените за реализация на предприемаческата идея материални активи е нанесено в приложение Е Техническа спецификация, като в същия документ са посочени и минималните технически спецификации на всеки отделен актив. Представени са оферти от официални и лицензирани първи доставчици за ДМА. Предвидените разходи съответстват на хоризонталните принципи и на принципите на добро стопанско управление, икономичност и ефикасност. Дълготрайните материални активи, придобити със средства по проекта, ще бъдат използвани единствено в стопанския обект, който ще бъде ползван за изпълнение на дейностите, ще бъдат амортизируеми, ще бъдат закупени при пазарни условия от трети страни, несвързани с купувача, и ще бъдат включени в активите на предприятието-кандидат, съгласно приложимите счетоводни стандарти, както и ще останат свързани с проекта за период от три години от окончателното плащане. За постигане на целите по проекта са заложени разходи, които съответстват на принципа на добро финансово управление – икономичност, ефикасност и ефективност на вложените средства, и съответстват на целите на Оперативната програма, водейки до постигане на специфичната цел и резултати на Инвестиционен приоритет 2.1. „Достъп до финансиране в подкрепа на предприемачеството” от Приоритетна ос 2 „Предприемачество и капацитет за растеж на МСП“ на ОПИК, при най-адекватното съотношение между очакваните разходи и ползи. 47 846.14 47 642.00
Дейности за утвърждаване, устойчивост и популяризиране на постигнатите резултати (Част от Дейност 1 от Условията за кандидатстване): Дейностите за утвърждаване, устойчивост и популяризиране на постигнатите резултати са от ключова важност за жизнеността на реализираната предприемаческа идея и имат за цел да подсигурят, допълнят и затвърдят резултатите и ползите от реализацията на бизнес проекта. Предвидените в това описание мерки ще спомогнат за идентифицирането и таргетирането на правилната пазарна ниша и ще дадат възможност на предприемача да се реализира услугата на пазара на своята фокус група. Включените дейности и разходи за този етап от реализацията на предприемаческата идея за в три направления: 1. Предоставяне на услуга по изработване на пазарен анализ и проучване и съставяне на маркетингови планове за пазарна реализация на предприемачески идеи - това е съществен елемент от планирането и организацията на всеки стартиращ бизнес, особено когато той предлага нетрадиционен и иновационен подход в ресора си и трябва да се идентифицира като надежден партньор пред бъдещите си контрагенти и клиенти. Потребността от извършване на анализ и проучване е от изключително значение за всяка една стартираща компания, изграждаща пазарна стратегия за реализация на новия си продукти. Маркетинговото проучване ще има за функцията да събере информация, която да се използва за идентифициране на възможностите и потенциалните проблеми в достигането на потребителите на услугите на предприемаческата идея, ще генерира и информацията за решаване на тези проблеми, ще определи методите за управляване и осъществяване на процеса на реализиране на услугите на пазара. Целта на изпълнението на тази мярка е да бъдат идентифицирани конкретни подходи и таргет групи, към които да се фокусира предлагането на широкия набор от проектантски услуги, така че да бъде постигната устойчивост на творческия и търговския процеси и на свързаната с тях заетост е предприятието. 2. Създаване на интернет страница на предприятието, която да представлява интерактивен сайт с мултифункционален интерфейс, позволяващ достъп до: подробна информация за предлагания продукт и портфолио с изпълнените проекти на архитектурното бюро и неговия екип; опции за запитвания и кореспонденция с крайни потребители и/или търговци и посредници; създаване на партньорска мрежа; гласност за съпричастността на ЕФРР на ЕС към реализирането на предприемаческата идея и други полезни функционалности. 3. Участие на презентационно събитие, което да представи на обществеността творческия потенциал и професионалния капацитет на архитектурното бюро. Ежегодно се организират множество тематични събития, които запознават клиентите и инвеститорите с най-новите тенденции в архитектурното и дизайнерското проектиране и на които представителите на гилдията представят индивидуалните си визии и отличаващите им ги предимства. Презентацията следва да запознае потенциалните потребители и клиенти - частни клиенти и организации, общини, обществени институции, с основните услуги, които фирмата ще предлага. С помощта на съвременните информационни методи и технологии събитието следва да привлече конкретни заинтересовани лица и групи и да индексира висок процент последващ интерес и обратна връзка. Чрез организацията на презентацията, Кандидатът ще успее да установи връзка с бъдещи клиенти, но и с бъдещи партньори. Трите описани услуги заедно и по отделно ще спомогнат заявяването и присъствието на Би Болд ООД на пазара на архитектурните услуги и свързаните с тях дизайнерски и проектантски дейности и ще допринесат за идентифицирането му като професионално ателие с енергичен и професионален екип, който може да предложи на своите клиенти комплексно обслужване - от подбор на имот до обзавеждането му до ключ. Дейността ще доведе до трайна устойчивост на постигнатите с изпълнението на проекта цели и резултати, свързани с архитектурата и дизайна. 33 000.00 30 400.00
Публичност и визуализация (Дейност 2 от Условията за кандидатстване): Съгласно Насоките за кандидатстване дейностите по Публичност и визуализация на проекта са със задължителен характер при реализирането на проекта. Те се състоят в популяризиране на съпричастността на ЕФРР на ЕС при финансирането на проектните дейности, давайки основна информация за вида и целите на изпълнявания проект, както и за очакваните резултати от реализацията му. Изпълнението на дейността ще бъде съобразена изцяло с Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 – 2020 г. Съществото на дейността се състои в подбор на методи и средства за информиране на обществеността за основните аспекти и цели на проекта. Изпълнението й ще спомогне да се разпространят до широка аудитория възможностите, предлагани от Структурните фондове на Програмен период 2014-2020, и по-конкретно тези на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" и процедура "Насърчаване на предприемачеството". Дейностите по популяризиране и визуализиране на проекта ще включват: изготвяне на информационни табели, даващи обща информация за Бенефициента, проекта и бюджета му; изработка на информационни стикери за маркиране на ново закупеното оборудване, свидетелстващи за финансовата подкрепа на ЕС при добиването му; цялостна маркировка на документацията и досието по проекта. Изпълнението на Дейност "Публичност и визуализация на проекта" ще отдаде дължимата гласност и признание на Европейския съюз за получената финансова помощ от Европейския фонд за регионално развитие чрез ОПИК. 2 000.00 1 910.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).