Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 963 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

Project aim is to increase the competitiveness and production capacity of "Kirkovo" Ltd as well as to increase the potential for export, which will improve market presence of Bulgarian SMEs. At the present, the company has reached full production capacity and it is unable to accept new orders for manufacturing of new and bigger details and to increase the capacity of the current production. The successful implementation of the project will enable deployment of technologies for optimization and improvement of production and technological processes, will achieve higher productivity, reducing production costs and optimizing the production chain. The main project activity is focused on delivery, installation and commissioning of modern technology and equipment for production of new products with high quality and in line with European standards and requirements. As a result, it will increase the potential for production and export of products with high added value and ensure the development of a competitive, efficient and effective production, ensuring sustainability and good economic sense for the enterprise and increase employment. By implemented new technologies the company will achieve and improve resource efficiency, increased production capacity and product quality, will improved capacity management and application of new business models and practices. Through the successful implementation of the project company will achieve the purpose of the procedure, namely "Capacity growth of SMEs' and strengthen the export potential of Bulgarian SMEs."
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на инсталация за производство на кислород - 1 бр., крайцваща машина - 1 бр., струг за едрогабаритни детайли - 1 бр., универсална машина - 6 бр., хоризонтален обработващ център - 1 бр. и автоматичен прътоподаващ магазин - 6 бр.): Дейността цели реализиране на инвестиции, които ще доведат до разширяване на капацитета на компанията. Чрез нейното реализиране се предвижда - закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на: инсталация за производство на кислород - 1 бр., крайцваща машина - 1 бр., струг за едрогабаритни детайли - 1 бр., универсална машина - 6 бр., хоризонтален обработващ център - 1 бр. и автоматичен прътоподаващ магазин - 6 бр. Заложените по проекта ДМА са цялостни системи и посредством тяхната работа ще се осигури непрекъснатост и автоматизация на процеса на производството на хидравлични и пневматични елементи, което ще гарантира тяхното качество, енергийна и ресурсна ефективност, както и ще подобри условията на труд в компанията. Дейността включва закупуване на машини, които са асамблирани с напълно съвместими инструменти, което дава възможност производственият процес да бъде синхронизиран и напълно автоматизиран, като се елиминират рисковете от несъвместимост на отделните части. Посредством поетапната работата на всички от посочените машини, програмният принцип на работа се базира на диалогов режим между множеството възможностти за операции на продукта (системата за управление) и изискванията на технолога-програмист при конфигуриране на определен детайл, съобразно технологичните му и конструктивни особености и изисквания. Новите машини са базирани на подобрен дизайн и конструкция за по-висока стабилност и производителност. Сред отличителните им характеристики са надеждност при предаване на задвижването, включително линейни направляващи с ролкови танкети, предавателни механизми, базирани на технология с ролки и ексцентрик, нова конструкция на шпинделите и задвижванията, температурна стабилност, подобрена ергономичност и обслужване, нови системи за управление и др. Чрез закупуване на планираните машини ще се постигне автоматизиране и намаляване на грешките при производствения процес, ще се даде възможност за по-голяма гъвкавост при употребата на материалите и ще се намали времето, необходимо за пренастройка за осъществяването на различните етапи от производството. Благодарение на въвеждането им в технологичния процес ще се намали до минимум ръчния труд и ще се елиминира риска от инциденти. Закупуването и въвеждането в експлоатация на оборудването ще доведе до повишаване на производствения капацитет и гарантирано качество на произведените хидравлични и пневматични елементи, както и до разширяване на продуктовата гама с нови видове изделия. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно действащото към момента законодателство /от 1-ви до 3-ти месец/; 2. Сключване на договор с избрания изпълнител /от 3-ти до 4-ти месец/; 3. Доставка на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол /от 5-ти до 14-ти месец/; 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /14 месец/. След доставката и въвеждането в експлоатация на заложеното за закупуване оборудване то ще бъде визуализирано със стикери. Средствата за визуализация - стикерите и табела по проекта ще бъдат изготвени в съотвестствие с правилата за визуализация с цел осигуряване на необходимата публичност и визуализация на финансирането по линия на Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. Управлението на дейността ще се извърши от екипа по проекта. 1 648 600.30 1 559 529.63
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на инсталация за производство на кислород - 1 бр., крайцваща машина - 1 бр., струг за едрогабаритни детайли - 1 бр., универсална машина - 6 бр., хоризонтален обработващ център - 1 бр. и автоматичен прътоподаващ магазин - 6 бр.): Дейността цели реализиране на инвестиции, които ще доведат до подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствените процеси. Чрез нейното реализиране се предвижда - закупуване, доставка и въвеждане в експлоатация на: инсталация за производство на кислород - 1 бр., крайцваща машина - 1 бр., струг за едрогабаритни детайли - 1 бр., универсална машина - 6 бр., хоризонтален обработващ център - 1 бр. и автоматичен прътоподаващ магазин - 6 бр. Заложените за закупуване по проекта ДМА са цялостни системи и посредством тяхната работа ще се осигури непрекъснатост и автоматизация на процеса на производството на хидравлични и пневматични елементи, което ще гарантира тяхното качество, енергийна и ресурсна ефективност, както и ще подобри условията на труд в компанията. Дейността включва закупуване на машини, които са асамблирани с напълно съвместими инструменти, което дава възможност производственият процес да бъде синхронизиран и напълно автоматизиран, като се елиминират рисковете от несъвместимост на отделните части. Чрез закупуване на планираните машини ще се постигне подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност на производствените процеси, ще се даде възможност за по-голяма гъвкавост при употребата на материалите, ще се намали времето, необходимо за пренастройка на различните етапи от производството, както и количеството на отпадъците и бракуваната продукция. Закупуването и въвеждането в експлоатация на оборудването ще доведе до по-добра енергийно ефективна политика и гарантирано качество на произведените хидравлични и пневматични елементи, както и до разширяване на продуктовата гама с нови видове изделия. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител, съгласно действащото към момента законодателство /от 1-ви до 3-ти месец/; 2. Сключване на договор с избрания изпълнител /от 3-ти до 4-ти месец/; 3. Доставка на оборудването и подписване на приемо-предавателен протокол /от 5-ти до 14-ти месец/; 4. Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация на оборудването. Подписване на финален приемо-предавателен протокол /14 месец/. След доставката и въвеждането в експлоатация на заложеното за закупуване оборудване то ще бъде визуализирано със стикери. Средствата за визуализация - стикерите и табела по проекта ще бъдат изготвени в съотвестствие с правилата за визуализация с цел осигуряване на необходимата публичност и визуализация на финансирането по линия на Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. Управлението на дейността ще се извърши от екипа по проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).