Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal envisages creation of long-term prospects for employment of unemployed persons in "Dunev Motor Sport-R-21" LTD. The project relies on a set of activities that will allow complete use of available human resources currently placed at risk of exclusion from the labor market and social marginalization. For this purpose, the project idea involves:
1/ creation of 15 new job positions;
2/ professional training of employees and acquisition of specific skills on their part;
3/ purchase of equipment for the provision of smooth work process at the new jobs;
4/ project management and measures for information and publicity.

Job positions for employees will be created in compliance with the needs of the company, so as to ensure long-term employment and new employees can be regarded as an investment resource. It is envisaged that 13 employees will be appointed at the position of "Auto Mechanic" and two of them - at the place of "Diagnostician vehicles".
Licensed Vocational Training Center will give the necessary qualifications of employees. In the training process will be implemented approved by the National Agency for Vocational training and education curricula containing adequate workload, number of hours of theory and practice hours.
For equipent of the new work places will be purchased: 
- Front and rear axle adjustment stand;
- Tire balancing machine;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността предвижда ангажирането на трима експерти с доказан опит при изпълнение на инвестиционни програми и управление на проекти. Управлението на проекта ще бъде поверено на 3 лица, както следва: ръководител на проекта - 1 бр.; технически координатор - 1 бр.; счетоводител на проекта - 1 бр. Те ще обезпечат управлението на проектните дейности в съответствие с изискванията на УО на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема за безвъзмездна финансова помощ "Ново работно място 2015". Експертите ще бъдат отговорни за: 1/ оказване на съдействие на работодателя при разработване на детайлна методология за избор на безработни лица; 2/ подготовка на документации за избор на външни изпълнители по проекта; 3/ осъществяване на контрол върху договорите с избраните изпълнители; 4/ подаване на искания за авансово, междинни и финално плащане по проекта, вкл. подготовка на придружаващите ги технически и финални отчети; 5/ осъществяване на комуникация с представителите на УО; 6/ съхраняване досие на проекта и адекватна одитна пътека по него. Експертите ще сключат "граждански договори" с бенефициента за изпълнение на услугата. Изискванията за заемане на длъжностните и задълженията на експертите ще включват: За ръководител на проекта: Минимум 3 години опит в управление на проекти, финансирани по Програми на ЕС; Отговорности на ръководителя на проекта: Ръководи цялостната дейност по проекта и екипа за управление; Упражнява контрол за навременно изпълнение на дейностите от страна на Бенефициента и външните изпълнители; Ръководи подготовката на междинните и финалния отчет и исканията за авансово, междинни и окончателно плащане; Комуникира с УО; Получава периодични отчети и анализи от другите членове на екипа и изисква корекции на дейностите при неефективното им изпълнение. Отговорности на техническия координатор: Организира и координира цялостната дейност по проекта, следи за ефективността на работата по проекта; Подготвя документации за избор на изпълнители и отчети към УО; Докладва периодично на ръководителя за степента на реализация и качеството на извършените дейности; Осъществява комуникация с ръководителя и счетоводителя на проекта, както и с избраните външни изпълнители. Отговорности на счетоводителя на проекта: Следи за цялостното счетоводство по проекта и за спазването на финансовите условия по договора; Изготвя финансовите отчети във връзка с исканията за междинни и финално плащане; Води текущото счетоводство по проекта, вкл. подготвя аналитични счетоводни сметки; Съхранява фактури, платежни нареждания и банкови извлечения. 19 800.00 19 328.48
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Дунев Мотор Спорт-Р-21" ЕООД ще идентифицира желаещи лица за заемане на предвидените за разкриване работни позиции чрез обяви в специализирани сайтове, както и при необходимост чрез сътрудничество с Дирекциите на Бюрото по труда и печатни издания. Провеждането на интервютата с поканените кандидати ще се базира на комплексен метод на преценка пригодността на кандидата както спрямо изискванията на процедурата, така и спрямо изискванията към съответната работна позиция. За въпросните лица ще бъде осигурена възможност за заетост от 12 календарни месеца по трудов договор на пълен работен ден (с продължителност от 8 ч.), а за поне 50% от тях (най-малко 8 от 15-те лица) ще бъде предоставена възможност за дългосрочна заетост и кариерно развитие. Наетите лица ще бъдат назначени на следните длъжности: - Автомонтьор - 13 лица; - Диагностик - 2 лица; При изчисление на възнагражденията на наетите лица ще се вземат предвид минималните осигурителни доходи, които са в пряка връзка с кода на основна икономическа дейност на дружеството по КИД 2008 - 45.20 "Техническо обслужване и ремонт на автомобили" и НКПД за новоразкритите позиции: - "Автомонтьор", код по НКПД 2011 - 72312001 - "Диагностик, моторно превозно средство", код по НКПД 2011 – 72313009 116 622.00 116 622.00
Предоставяне на професионално обучение по част от професия по втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: След сключване на трудовите договори с всички избрани кандидати, същите ще преминат курс на обучение от лицензиран ЦПО, който да им даде необходимата квалификация/преквалификация за работа в съответствие с високите стандарти на "Дунев Мотор Спорт-Р-21" ЕООД за извършване на сервизна дейност. Обучението по част от професия по втора квалификационна степен от 330 часа ще се проведе паралелно с извършването на трудовата дейност, като се предвижда това да става през делнични дни в извънработно време и/или през почивните дни.. Основните параметри на обучението за автомонтьорите и диагностиците, които дружеството дефинира, са: Професия: 525020 Монтьор на транспортна техника Специалност: 5250201 Автотранспортна техника Общ хорариум: 330 ч. Часове теория: 132 ч. Часове практика: 198 ч. Документ за успешно приключване на курса: Удостоверение за професионално обучение за част от професия по втора квалификационна степен. Обучението ще се извърши в помещения на работодателя, който разполага както със зали, годни за водене на лекции, така и с оборудвани помещения за провеждане на практическите занятия. 9 000.00 8 880.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността ще бъде изпълнена с цел техническа и материална обезпеченост на новоразкритите работни места. Закупените активи ще допълнят вече наличните съгласно инвентарната книга на дружеството и ще дадат възможност за осъществяване на нормална трудова дейност на наетите по проекта лица. С оглед цикъла на работа и приетата организация на труда (т.е. не всички 15 лица ще изпълняват едновременно едни и същи трудови процеси) достатъчно е да бъдат закупени: 1/ Стенд за реглаж на преден и заден мост; 2/ Компютърна баланс машина за гуми. И двете категории активи ще се ползват както от автомонтьорите, така и от диагностиците. 53 499.00 59 988.00
Информиране и публичност: Дейността има за цел популяризация на финансовия принос на ЕСФ (Европейски Социален Фонд), ОП РЧР 2014 – 2020 и националния бюджет на република България за реализация на проекта. Дейността ще даде възможност информация за естеството и целите на проекта да достигне до целевите групи и широката общественост. Дейността е договорно задължение на бенефициента и нейната цел е да удовлетвори изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността предвижда: - Подготовка, отпечатване и разпространение на брошури, пълноцветен печат, тираж от 300 броя. Брошурата ще съдържа информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта; - Изготвяне на 1 информационна табела, която ще се постави на видно място в сградата на "Дунев Мотор Спорт-Р-21" ЕООД. - Върху закупеното оборудване ще бъдат залепени стикери за финансовото съдействие на ЕС при изпълнение на проекта. - В срок от два дни от сключване на ДБФП Бенефицинтът ще публикува информация за дейностите и очакваните резултати от проекта на своята интернет страница; 1 380.00 530.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).