Управление и мониторинг на проекта: Дейностите по управление и мониторинг на проекта ще се изпълняват от екип, сформиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността на екипа е отчетен обхватът на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: ръководител, координатор на проект, координатор СМР и оборудване, юрист, счетоводител и технически сътрудник, които разполагат с квалификация и опит, необходими за реализацията на планираните по проекта дейности.
Дейността предвижда планиране, организиране, координиране, контрол и отчитане на изпълнението на отделните проектни дейности, като обхваща:
• Провеждане на срещи на екипа за разпределяне на задачи и отговорности и отчитане на напредъка по изпълнението на дейностите;
• Постигане на заложените цели и резултати и изпълнение на графика на проекта;
• Управление и контрол на финансовите потоци и счетоводно обслужване на проекта;
• Провеждане на текущ мониторинг и оценка на изпълнението посредством технически и физически контрол на документите и дейностите по проекта и сравнение на действителното с планираното състояние по отношение на дейностите, графика на проекта, бюджета и индикаторите, навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението и набелязване на превантивни и коригиращи действия;
• Осъществяване на ефективна координация и комуникация с изпълнителите и логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите от избраните изпълнители;
• Осъществяване на взаимодействие с представители на ръководството на училището за осигуряване на необходимите условия за изпълнение на проектните дейности;
• Организиране и провеждане на дейностите за осигуряване на информация и комуникация по проекта, които не се възлагат на външен изпълнител;
• Поддържане на контакти с УО на ОПРР и отчитане изпълнението на проекта;
• Поддържане на архив и досие на проекта.
|
21 300.00
|
19 894.65
|
Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители: Дейността по подготовка и извършване на тръжни процедури за избор на изпълнители е дейност, произтичащата от задълженията на Бенефициента по ЗОП и от Договора за безвъзмездна финансова помощ. В случая при избор на изпълнител за изпълнението на дейности или части от дейности по проекта ще се спазват изискванията на действащата нормативна уредба (ЗОП, ПМС). Предвижда се в рамките на тази дейност да бъдат подготвени необходимите тръжни процедури и след това да бъдат възложен Договор за инженеринг, Договор за строителен надзор, Договор за визуализация и публичност, Договор за одит. |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на инженеринг - проектиране, авторски надзор, изпълнение на дейности по СМР и въвеждане в експлоатация на сградата: В обхвата на инженеринга са включени следните основни дейности:
1.Работно проектиране
Етап 1 Предоставя се на проектантския колектив на избрания Изпълнител изготвеното енергийно обследване и цялата друга налична техническа документация за обекта като: технически паспорт, чертежи схеми и др. на сградата. Предоставяне на Възложителя и ползвателите на обекта, одобреният план-график за посещение на обекта от проектантите, за безпроблемно осигуряване на достъп на проектантите до обекта.
Етап 2 Разработване на работен инвестиционен проект съгласно ЗУТ, Наредба №4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по приложимите части.
Етап 3: Съгласуване и одобрение на работния инвестиционен проект и издаване на разрешение за строеж.
2.След издаване на разрешение за строеж ще започне строителството.
Изпълнението на дейността ще бъде осъществено в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки.
Изпълнението на строителството ще включва следните основни етапи:
Етап 1: Изпълнение на СМР при спазване разпоредбите на ЗУТ и поднормативната уредба към него, изискванията на ДБФП и договора за обществена поръчка, в т.ч.: изпълнение на СМР съгласно одобрените строителни книжа.
Изпълнението на строителството ще включва:
Всички задължителни енергоспестяващи мерки, предписани в обследването за енергийна ефективност, в т.ч. мерки за оползотворяване на възобновяеми енергийни източници (при доказана техническа осъществимост и икономическа целесъобразност);
Всички задължителни мерки, предписани в техническото обследване;
Най-ефективният пакет от енергоспестяващи мерки за сградата, с който се постигат нормативните изисквания за енергийна ефективност - най-малко клас „С“ енергопотребление;
Всички необходими мерки за осигуряване на достъпна архитектурна среда съгласно действащата нормативна уредба, в т. ч. и Наредба № 4 от 1 юли 2009 г. за преструктуриране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Строително-монтажни работи се предвиждат само за учебен корпус 2, ще се обновяви и модернизира учебните кабинети, учителските стаи, библиотеката, залите, офисите и целия външен облик на учебен корпус 2.
В прилежащите дворни пространства се предвижда смяна на плочниците около сградата на учебен корпус 2 и външни настилки по стъпалата.
Етап 2: Приключване изпълнението на строежа със съставянето на всички актове съгласно Наредба № 2/31.07.2003г.; издаване на Разрешение за ползване.
В рамките на инженеринга ще бъде осъществяван авторски надзор при изпълнението на СМР дейностите по проекта.
В рамките на дейностите по авторски надзор ще бъде извършено следното: присъствие при съставянето на задължителните протоколи и актове по време на строителството наблюдение на изпълнението на строежа относно точното спазване на изработения от него инвестиционен проект от страна на всички участници в строителството; съгласуване на промени, заверка на екзекутивната документация за строежа след изпълнението на обектите.
Изпълнение на дейността ще осигури цялостно обновяване на сградния фонд и прилежащите училищни дворове в учебен корпус 2 на ПГСС "Царица Йоанна", което ще позволи провеждането на съвременен и качествен учебен процес. |
891 238.33
|
1 071 894.58
|
Упражняване на независим строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствието на инвестиционните проекти.: Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционния проект:
Дейността е свързана с осъществяване на дейностите на консултант по смисъла на ЗУТ за изготвяне на комплексен доклад за съответствие при реализацията и изпълнението на проекта, по отношение на:
Основните под-дейности в рамките на дейността са свързани с:
1. Изготвяне на оценката за съответствие по чл.169,ал.1, т.6 от ЗУТ на инвестиционните проекти във фази технически и работен проект ще бъде извършена от физически и юридически лица, които отговарят на изискванията на Закона за енергийната ефективност и са вписани в публичния регистър по чл. 23, ал. 4 от същия закон.Тя ще бъде неразделна част от комплексния доклад, съставен от лицензирана фирма -консултант, несвързана с проектанта - за обекти от първа и втора категория задължително, а за обекти от по-ниска категория - по желание на възложителя. Оценката за съответствие на част „Енергийна ефективност" на инвестиционния проект на сграда със същественото изискване по чл. 169, ал. 1, т. 6 ЗУТ е представлява систематичен преглед и проверка на проектните стойности на техническите показатели
за енергийна ефективност по чл. 4 от Наредба№ 7 от 15 декември 2004 г., в съответствие с приложимите изисквания на нормативните актове и техническите спецификации.
2. Изготвяне на оценка за съответствието със съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1, т. 1-5 на инвестиционните проекти във фази технически и работен проект. Оценката обхваща проверка за съответствие с: - предвижданията на подробния устройствен план; - правилата и нормативите за устройство на територията; - изискванията по чл.169, ал.1 и ал 3, в т. ч.: механично съпротивление и устойчивост; безопасност в случай на пожар; достъпност и безопасност при експлоатация;опазване на защитените зони и т.н. - и др., описани в чл. 142, ал. 5.
Упражняване на независим строителен надзор: Изпълнение на дейностите по строителен надзор съгласно изискванията на чл. 168 от ЗУТ, чийто обхват е както следва: - отговорност за законосъобразно започване на строежа; - отговорност за пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - отговорност за изпълнението на строежите, съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2 от ЗУТ; - отговорност за спазване на изискванията за здравословно и безопасни условия за труд в строителството; - в тази връзка – определяне на правоспособно физическо лице от състава си за координатор по безопасност и здраве (КБЗ) за етапа на изпълнение на строежа, съгласно чл.5, ал.1, точка 2 от Наредба №2; - КБЗ да изпълнява лично всички функции предвидени в Наредба №2; - отговорност за недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - отговорност за годността на строежа за въвеждане в експлоатация; - отговорност за оценка за достъпност на строежа от лица с увреждания; - отговорност за подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно наредба на министъра на регионалното развитие и благоустройството, за актове и протоколите , съставени по време на строителството; - отговорност за уведомление при нарушаване на техническите правила и нормативи на регионалната дирекция за национален строителен надзор в 3-дневен срок от установяване на нарушението; - отговорност да изготвя окончателен доклад до възложителя, след приключване на строително монтажните работи; - отговорност за щети, които са нанесени на възложителя и на другите участници във строителството и солидарна отговорност за щети, причинени от неспазване на техническите правила и нормативи и одобрените проекти; обезпечаване на постоянно присъствие на свои представители на обекта за времето, през което се изпълняват строително монтажни работи. |
44 275.00
|
37 200.00
|
Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане: Дейността цели да се поднови остарялото оборудване и обзавеждане на 7 учебни кабинета, 1 компютърен кабинет, 7 административни кабинета и 1 учителска стая, с оглед постигане на изцяло модернизирана визия на учебното заведение, отговаряща на съвременните европейски стандарти.
Закупването на описаното в Приложение Б - Индикативен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане е необходимо с оглед на нормалното функциониране на учебното заведение и протичане на учебния процес. Всяка част от оборудването и обзавеждането има свое предназначение и ще допринесе за цялостно подобряване качеството на образователната среда и повишаване на нейната привлекателност сред учениците, като и ще подобри работната среда на учителите води до усъвършенстване на капацитета на учителския състав. |
112 500.00
|
115 594.70
|
Дейности за информация и комуникация: Съгласно изискванията в Насоките за кандидатстване по настоящата схема, проектът предвижда мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Регионално развитие” чрез Европейския фонд за регионално развитие в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, предвидени в чл.8 от Регламент 1828/2006г. на Комисията и приложение 1 към него, както и с Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите, изготвени от Управляващия орган на ОПРР.
Дейностите за информация и комуникация са насочени към визуализация на подкрепата от ЕФРР с цел ефективно предоставяне на информация на обществеността по проекта.
Предприетите мерки за популяризиране на факта, че проектът се съфинансира от Европейския фонд за регионално развитие ще бъдат съобразени с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Конкретните мерки за информация и комуникация по проекта ще включват:
• 1 публикация на уебсайта на Община Пазарджик с кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати в рамките на два дни от датата на сключване на договора за БФП;
• Провеждане на 2 пресконференции - една встъпителна по повод стартирането на проекта, и една заключителна - при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му;
• По 2 публикации/прессъобщения за всяка пресконференция - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации;
• По 2 публикации за всяка пресконференция на интернет страницата на Община Пазарджик - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта - общо 4 публикации;
• Изработване на информационен банер по проекта с размери 70/100 см.;
• 1 официална церемония за ефективния старт на проекта „Първа копка“ ;
• 1 официална церемония за откриване на обекта ;
• 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитията и една за представяне на информация за проекта;
• 2 публикации/прессъобщения по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта;
• 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод официалната церемония „Първа копка“ - една за анонсиране на събитията и една за представяне на информация за проекта;
• 2 публикации на интернет страницата на Община Пазарджик по повод официалната церемония за откриване на обектите - една за анонсиране на събитието и една за представяне на информация за проекта;
• Изработване и поставяне на 1 бр. временен билборд с размери 4 х 3 м;
• Изработване и поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела с размери 70х100 см;
• Маркиране с информационни стикери на закупеното по проекта обзавеждане и оборудване, предназначено за постоянно ползване;
• Изработване и разпространение на печатни информационни материали - дипляни с размер А4, пълноцветен печат, 1000 броя – 500 броя с информация за целите, дейностите и планираните резултати по проекта и 500 броя с информация за постигнатите резултати. |
7 100.00
|
5 673.60
|
Финансов одит на проекта.: Тъй като настоящият проект надхвърля 200 000лв. дейността е задължителна съгласно насоките за кандидатстване по настоящата процедура. Одитът на проекта ще бъде извършен от квалифициран одитор, физическо или юридическо лице, като докладът за фактически констатации ще бъде приложен към окончателното искане за плащане; При изпълнение на дейността ще се спазва Инструкцията за извършване на ангажименти за договорени процедури във връзка с проекти, съфинансирани със средства от Структурните фондове и Кохезионния фонд на ЕС на Сертифициращия орган от м.юли 2013 г. |
10 833.33
|
12 600.00
|