Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 763 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

"Compact Print" Ltd. is one of the leading companies in Northwestern Bulgaria and in the country with main business activity of producing high quality printed products.
Compact Print continuously strives to improve its management activities through application of models of planning and usage of available resources that enable effective and efficient organization of activities, improvement of products and services, and expanding market presence in permanently meeting the needs and expectations of end users.

By implementing this project, the company will develop and implement an Enterprise Resources Planning (ERP) system and a Customer Relationship Management (CRM) system in order to reduce production costs, increase productivity, reduce the cost of manufactured products and services through the creation of optimal models of management and organization of the main processes in enterprises’ activities.
Deploying those systems will contribute also to making information secured decisions that guarantee keeping of proper and targeted company policy. The company aims to strengthen its export activities and increase the coverage of the national market in the long term. The presence of Enterprise Resources Planning (ERP) system and a Customer Relationship Management (CRM) system is directly related to achieving these objectives, since it will improve through their usage the quality of administrative services to customers, will eliminate the possibility of errors due to improper human judgment, will increase the efficiency and profitability of production and will save time and money for the realization of orders.
The successful project realization will have a significant effect in terms of improvement and expansion of the core business, increase of product quality, improve of market position and company competitiveness as a whole.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на цялостно интегрирано решение -ERP система с CRM модули – 1 брой (ЧАСТ 1): Поради недостатъчния брой на символи, в които следва да се опише системата и с оглед описание в цялост на необходимата ЕРП система, дейността е описана в 2 части. В изпълнение на предвидената дейност ще разработим и внедрим цялостно интегрирано решение - ERP система с CRM модули. Тя ще бъде уеб базирана и до нея ще може да се достъпва през всякакъв вид мобилни устройства. За по-голямо удобство системата ще има и мобилна версия. В интерфейса на системата функционалностите на системата ще бъдат представени с бързи бутони за достъп. Сред тези бързи бутони ще бъдат: поръчки, продажби, финанси, складове и т.н. Необходими модули на системата: Модул „Склад“ Заприходяване на хартията по видове Заприходяване на спомагащите производството материали – мастила, ножове Обособяване на складове – склад за видовете хартия, склад с материали за производство, склад с материали използване в момента за производство, склад произведена продукция, склад за остатъчен материал; Индикатор за намаляло количество; Прехвърляне и приемане на стока от друг склад; Изписване на материали за производство Въвеждане на различни видове цени; Въвеждане на цена според съответния клиент; Възможност за инвентаризация по продукти и складови места; Под модул за контрол на изпълнението следящ складовите нареждания и сигнализиращ при закъснение на изпълнението; Приемане на заявки за експедиция – подготовка на поръчката и извършване на групажна подготовка по места; Справка на наличности по видове материали; Заприхождаване на продукция; Сортиране на налична продукция по видове – брошури, списания и др. Виртуален склад за клиенти – достъпен е преди заявената стока да бъде изпратена Модул за залежали материали, продукция – ще се индикира, когато се достигнат определените от производителя стойности. Модул за планиране на материалните ресурси Индикатор за наличност – добра наличност, намаляваща наличност, няма наличност Индикатор за залежала наличност Индикатор за презапасяване Индикатор за липси Индикатор за запазени за производство количества Капацитетно планиране Насочване за набавяне на материал – вътрешно производство, ишлеме от външен производител, закупуване, прехвърляне от склад Разделение и изготвяне на справки на материалите по предназначение В настоящият момент на ръка се смята какво количество от материалите на склад ще бъдат разходвани за реализиране на продукцията в близките дни. Към момента залежалите материали или стока се следят от време на време, без да може констатираното да се въвежда в база данни. С въвеждането на софтуера ще може лесно да се виждат наличности по складове или типове материали и продукция. Модул за поръчки и планиране на производството Създаване на профил за поръчки – носи информация за краен срок на изпълнение, използвани машини, брой страници, количество използвани материали Всяка поръчка ще съдържа наименование на продукция, която ще трябва да бъде произведена Задаване на количество на продукцията Даване на приоритет на поръчката Справка по клиент Справка по дата на изпълнение Производствен маршрут на заявения продукт Справка за местоположение на продукта Натовареност на машините Под модул за планиране на времето и стойността на производство на единица продукт Планиране на поръчки за производство Ангажираност и натовареност на работните групи Приоритизиране на поръчки Назначаване на отговорник по производство Модул за следене на производствения график Следене на етапите на производство на продукта Калкулация на оставащо време до края на производство Индикиране на отклонение от планирания график Въздействие на закъснението на изпълнение на една поръчка върху следващите поръчки Справка по брой продукти за производство в определен период, дата на стартиране на поръчка, етап на изпълнение, процент завършена дейност, дата на реализация, дата за дистрибуция или заскладяване 524 000.00 512 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на цялостно интегрирано решение -ERP система с CRM модули – 1 брой (ЧАСТ 2): ( ЧАСТ 2 - продължение на описанието на ERP система с CRM модули – 1 брой) Финансов модул Изготвяне на търговски справки Изготвяне на счетоводни справки Оборот, разход, печалба Под модул за поръчки и продажби Възможност на определяне на различен тип цени по продуктите – с ДДС, по марж Възможност за изпращане на съобщение към администратора за предстоящи и забавени плащания Следене на финансовите взаимоотношения с неограничен брой клиенти и контрагенти Планиране на плащанията Изготвяне на справки за разходи и приходи по материали, продукция, търговци CRM -мултиезичен Модул Клиенти Профил на клиента – съдържа информация събрана от всички модули на системата: история на поръчките, обороти, дата на започване на съвместна работа, дата на последна поръчка, лице за контакт Статистика за проведената комуникация с клиентите – брой телефонни разговори, брой изпратени мейли, брой изпратени нюзлетъри, брой получени заявки, брой проведени анкети– Клиентите коментират, одобряват и коригират неща по дизайна на продукта онлайн Създаване на анкета, която да се попълва от клиентите Анализиране на данните от анкетата Достъп до настоящи поръчки Достъп до просрочени плащания, очаквани плащания, неплатени доставки Справки за клиентите по плащания, закупена продукция, период, брой поръчки Планиране на маркетингови кампании – концепция, дата на изпълнение, ресурси, заложени цели, статистика, анализ Статистика на маркетинговите кампании Анализ на изразходваните средства за маркетинг по периоди Съпоставка на показателите от маркетинговите кампании с търговските резултати за съответен период Управления на маркетинг разходите по медии Изготвяне на справка по тип дейност – търговия на едро и дребно Таргетиране при изпращането на е-mail/съобщения/електронен бюлетин Справки по продадени продукти, група продукти Възможност за изпращане на нотификации и запитвания от профила на клиента база данни на потенциалните клиенти в чужбина. Модул Управление на отпадъци Управление на договори за изкупуване и извозване на отпадъчния хартиен материал към рециклажни центрове Управление на договори за изкупуване и извозване на отпадъчното мастило Индикация за намаляло количество мастило в машините Индикация за събрало се количество отпадъчна хартия Планиране на извозването на отпадъци Генериране на заявки за извозване на отпадъци Създаване на склад за управление на отпадъци Сортиране на отпадъците от хартия по размер и вид Анализ на разходите и приходите от управлението на отпадъците Модул за човешките ресурси Следене на времето на работа на всеки служител - чрез монтиране на баркод четци и издаване на баркод карти на персонала Изготвяне на справки по служители Под модул за въвеждане на заплати График на почивки/отпуски Справка на натовареност по направление Справка за натовареността по служител Справка за натовареност на служители по тип дейност Профил на служителя Под модул за атестация Под модул за планиране на извънработни дейности и обучения B2B модул – мултиезичен Съдържа индивидуален профил на всеки клиент с нива на достъп профилът съдържа пълна информация за клиента Определяне на езика за комуникация спрямо националността на клиента Опция за заявяване на стока от клиента Опция за следене на наличност от страна на клиента Възможност за предварителна поръчка на продукция Историзация на дейността на клиента Възможност за изпращане на съобщения от страна на производителя Различно ниво на достъп според типа клиент – основни клиенти и потенциални Възможност за изработване и изпращане на многоезичен бюлетин Възможност за таргетиране на бюлетина Модул за дистрибуция Планиране на доставки – във времето, според заетостта Кореспонденция между планираните доставки и местоположението им Планиране на маршрути за доставки Подаване на заявление за дистрибуция при продажба Избор на канал за дистрибуция Ценообразуване на дистрибуцията според типа доставчик. 0.00 0.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ДМА, необходимо за функционирането на цялостно интегрирано решение -ERP система с CRM модули - Сървърна конфигурация 1 брой: В изпълнение на предвидената дейност "Компакт Принт“ ЕООД ще закупи необходимото оборудване за безпроблемното функциониране на разработим цялостното интегрирано решение - ERP система с CRM модули Сървърна конфигурация 1 брой. Дружеството не разполага със сървърна конфигурация, която да покрива минималните технически изисквания за нормална работа и функционалност на софтуерната система за управление. Предвидената за внедряване сървърна конфигурация за съхранение на данни е необходима за обезпечаване на работоспособността и функционалността на внедряваната във "Компакт Принт“ ЕООД софтуерна система, представляваща цялостно интегрирано решение -ERP система с CRM модули. Наличието на сървър е предпоставка за правилното и надеждно функциониране на ERP системата. Необходимо е той да бъде с достатъчно голям капацитет, за да не се налага да се изчакват заявките на отделните служители. Също така сърърът ще съхранява цялата информация по всички процеси в предприятието, като всеки един служител ще намира на него всички необходими справки. 4 500.00 4 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).