Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 763 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

TAL Engineering Ltd was founded in 1998 with headquarters in Sofia with main production of metal frames. The company has had and will continue its participation in major business projects in and outside the Balgariya.Druzhestvoto has established effective cooperation with a number of partners, traditionally dedicate significant resources to improving its products so as to meet the constantly growing needs to its customers. The main problems, constraints and challenges for the company are related to the need to constantly maintain a high quality production and effective management of business processes. For their successful overcoming a draft includes the following activities eligible under the current procedure for selection of projects:
1. Development and implementation of specialized software for process management in undertaking ERP system.
2. Delivery of equipment, contributing to the deployment of specialized management system.
Now plans through complementary activities - Implementation of the management system (ERP) and the purchase of equipment necessary for its implementation, to achieve the following results:
- Improve planning and overall management of the company's activities;
- Optimization of the basic processes in the enterprise
- Timely detection of problems and introduction of means and methods to avoid repeated mistakes;
- Reduced costs by eliminating inefficient business processes
- Significantly reduced time for administration of the material economy
- Increase the number of new customers of the company with 20% of this number
- Increase revenues from sales of products offered as a direct result of attracting new clients
- Maintaining the confidence of clients, attracting new clients
- Maintaining and expanding market positions in national and international scale.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и внедряване на ERP система: В настоящата динамична бизнес среда, в който функционира ТАЛ Инженеринг ЕООД, кандидатът е заинтересован да осигури ефективно управление на вътрешните си процеси, ресурси, взаимоотношения с клиенти и информация и да постигне ефективна организация на цялостната дейност чрез подобрени бизнес процеси. Предвид това по настоящия проект се предвижда разработване и внедряване на следната ERP система: -Модул за управление на финансите- предоставя необходимата информация от областта на счетоводството и финансите за вземането на нужните управленски решения. Осигурен е достъп до финансовите данни в реално време и инструменти, които подпомагат анализирането на резултатите. Улеснява се изготвянето на текущи, месечни и годишни отчети. Ще се извършва всички счетоводни операции, следене на задълженията, вземанията, складовите наличности, аналитичното счетоводство, дълготрайните активи и банковите плащания. - Модул за управление на доставки и продажби-ще се организират процесите на покупки и продажби на стоки и материали, както и целия цикъл по проследаване на движението на материалите в производствените цехове, опаковане и експедиция на готовия детайли или завършен продукт, за да се отговори на специфичните изисквания на външните и вътрешните клиенти на дружеството. Ще се спомага за поддържането на оптимално ниво на запасите от материали, стоки и ще проследява готовите елемети и готовата продукция, ще оптимизира производствените и монтажните процеси, заявките към доставчиците и логистиката до крайния клиент. -Модул Управление на проекти -Ще се планират и управляват ресурси, задачи и проекти, ще се изготвят бюджети по клиенти и обекти и ще се улесни процесът на фактуриране, след приемане на продукцията и услугата от клиента. С ефективното следене на проектите ще се вземат сигурни и аргументирани решения на базата на изчерпателна информация и лесно ще се прогнозира нивото на печалба и рисковете, пред които ще бъде поставена компанията, в процеса на изпълнение. -Модул Производство – Чрез него ще се поддържа спецификация на изделията, кореспондиращи артикулни номера със системата на доставчиците и ще поддържа връзка със софтуера за разкрой, който се ползва. Ще позволява естествена интеграция с наличния софтуер, с който работи дружеството. -Модул Човешки ресурси- Ще позволява създаване на опорни точки за ефективно приоритизиране като позволява отсяване на главните цели, определяне на задачите, които ще помогнат за постигането на тези главни цели и освобождаване от ненужните, които отклонят от целта; Оценка на трудовото представяне (атестации)- извършват регулярни планови атестации на които се обсъжда развитието на служителя и се дава оценка от прекия му ръководител. - Модул за управление на отпадъците-Ще може да се регистрира и следи колко и какви опаковки/отпадък/брак ще дойдат спрямо заложеното производство, кои от тях могат да се ползват повторно, кои трябва да се върнат към доставчика като амбалаж. Ако е за рециклиране може преди самото производство да се прави анализ на това какво количество амбалаж за рециклиране (пластмаса, хартия и найлон) ще бъде освободено - смята се тежест и себестойност като по този начин се оптимизира процеса по неговата обработка и могат да се сключат дългосрочни договори за изкупуване, извозване и обработка с фирми за рециклиране като приходите се разпределят като намалят себестойността на готовата продукция спрямо % от регистрирания брак по съответна поръчка/артикул и клиент. -Модул (Функционалност) Управление на време- Модулът за отчитане на време, интегриран с модул проекти дава възможност за дефиниране на дървовидна структура на всеки проект, дефиниране на фази и задачи и залагане на бюджетирането време по всяка задача. Всеки служител, за когото са дефинирани права да работи по даден проект и задача достъпва структурата на проекта през онлайн портал, където отчита дейността си по задачата със съответното времетраене. 464 752.00 464 752.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез закупуване на ново оборудване необходимо за функциониране на ЕРП системата- двупорцесорен сървър 2 бр.: Дейността е обвързана със закупуване, доставка, инсталация и въвеждане в експлоатация на допълнително необходимо за функционирането на интегрираната информационна система хардуерно оборудване: хардуерени сървъри. Към настоящия момент наличното оборудване задоволява потребностите на фирмата. За да бъде внедрено новото решение обаче, фирмата ще се нуждае от инвестиционна подкрепа, с оглед закупуване на необходимия хардуер, с който ТАЛ Инженеринг към момента не разполага. Компанията предвижда придобиване на два брой сървърна машина с последно поколение високопроизводителни процесори. Те се отличават с добри работни показатели от гледна точка на цена, консумация на мощност и опростено използване. Активите са готов за натоварени бизнес задачи като работа с бази данни, сървърна консолидация и виртуализация. Оборудването се характеризира с повишена ефективност спрямо двупроцесорните решения и оптимизиранена работните процеси при използвания нов подход за управление на бизнес процесите на дружеството, които изискват значителни ресурси. Сървърите ще осигурят пълната функционална производителност и продуктивност, в същото време ще предоставят ненадмината комбинация от гъвкавост, лесна за използване и управление ИТ инфраструктура, която е изградена по начин осигуряващ оптимално внедряване на специализираното решение. С реализирането на дейността ще се създадат условия за въвеждане и нормална работа на предвидената за разработване и внедряване софтуерна система за управление на ресурсите (ERP) в предприятието. Активите ще осигурят надеждност на системата. Въвеждането в експлоатация на модерното хардуерно оборудване ще се покрие минималните изисквания към хардуера, поставени от предвидената за внедряване софтуерна система за управление на ресурсите (ERP) в предприятието. Изборът на закупуваната техника е подбран така, че да позволи разширяването на софтуерна система за управление (ERP) в предприятието при необходимост при разширяване дейността на дружеството. Предприемането на целенасочени мерки за осигуряване на необходимото ДМА за внедряване на новото решение за постигане на максимална ефективност и оптимизиране на функционалностите му ще осигури на пазара качествени продукти/услуги обвързани с подобряване на основните бизнес процеси в ТАЛ Инженеринг ЕООД, които изцяло отговарят на тенденциите за развитие на бранша в световен мащаб. Тези стъпки ще подпомогнат устойчивото развитие на компанията и повишаването на конкурентоспособността й на българския пазар чрез повишанена производствения потенциал на фирмата. В този смисъл проектната дейност цели насърчаване внедряването на жизнеспособна система, постигане на положителен икономически ефект за компанията и оптимизиране и постигане на ефективна организация на цялостната дейност на дружеството. 94 056.00 94 052.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).