Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project "Creating sustainable jobs for unemployed / inactive persons" SGS Build "Ltd." aims "To create conditions for sustainable employment and career opportunities in the field of construction activities."
The specific objectives of the project are:
1. To create new jobs for unemployed / inactive persons and / or young people up to 29 years to work in "SGS Build" Ltd;
2. Ensuring sustainable and long-term employment of new employees in "SGS Build" LTD.
3. Development of knowledge and skills in  new employed for effective professional development.
The objectives will be achieved through implementation of the following successive operations:
Activity 1: Organization and management of project activities;
Action 2: Implementation of publicity and visualization of the project;
Activity 3: Select the unemployed / inactive people and provide employment for them in the "SGS Build" Ltd ";
Activity 4: Providing equipment and furniture for new jobs;
Activity 5: Providing employment "SGS Build" Ltd;
Activity 6: Implementation of training on specialty - "Internal lining and flooring" new hired construction workers.
Through the implementation of these actions will achieve the following measurable results:
- In Bansko will be possible to reveal six new jobs in the following positions: Worker, construction insulation - 3 persons; Worker, floor coverings and flooring - 2 and 1 office manager;
- 5 new employee will be given the opportunity to improve their skills as a trained professional field, "Construction" for acquiring profession "Builder" by training specialty - "Inside, finishes and flooring," 2 nd degree of acquiring profession. Each successfully completed training will be issued a certificate by name.
- On the new jobs created will be provided equipment and furniture to ensure effective work.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на дейностите по проекта: Целта на дейността е ефективното и коректно изпълнение на дейностите по проекта, както и постигането на заложените в него индикатори. В тази връзка тази дейност е една от основните за цялостното изпълнение на проекта. За реализацията на тази дейност са подбрани и ангажиран лица с достатъчно, квалификация и опит. Екипът ще бъде съставен от Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. И тримата членове на екипа са външни експерти, като всеки от тях има доказан опит и квалификация в областта си. Ръководителят на проекта е определен на база квалификацията и опита, която притежава,с висше икономическо образование - Магистър специалност "Финанси". Притежава опит над 3 години в администрирането на документи и в управлението на проекти по различни програми и схеми, финансирани от Европейския съюз. Има специфичен опит по управление на проекти по ОП "Развитие на човешките ресурси" от предния програмен период като консултант на различни фирми. Това ще гарантира за качественото, своеобразно и ефективно изпълнение на останалите дейности по проекта, както и организацията на работа по настоящата дейност. Тя ще бъде назначена на граждански договор за цялата продължителност на проекта за обща продължителност от 240 часа (средно по 16 часа месечно). Тя ще планира, организира и контролира изпълнението на всички дейности по проекта. Координаторът на проекта ще подпомага ръководителя на проекта, като администрира и отчита всички стъпки за успешното изпълнение на проектните дейности. Тя ще бъде ангажирана за целите на проекта на граждански договор с обща продължителност от 210 часа (средно на месец по 14 часа). Счетоводителят по проекта е с икономическо образование и с дългогодишен стаж като счетоводител. Достатъчно добре е запозната със законовите и нормативни изисквания по отношение на счетоводството. Поради, което ще може добре да изпълнява позицията си в проекта и да изпълнява, възложените и задачи за цялостно финансово управление и отчитане на разходите по проекта. Тя ще бъде ангажирана за целите на проекта на граждански договор с обща продължителност от 210 часа (средно на месец по 14 часа). Всеки от членовете на екипа ще има собствени отговорности, но ще изпълняват взаимен контрол при изпълнението на дейностите заложени в план -графика и задачите по настоящото проектно предложение. Те ще планират и разпределят, подготвят и организират всяка дейност, като ще се грижат за навременното постигане на заложените индикатори и резултати. Етапите за ежемесечното реализиране на настоящата дейност екипа по организация и управление ще бъдат следните: - екипът ще планира всяка дейност за изпълнение и етапите през, които ще премине като изготвя месечни планове за изпълнението на дейностите с конкретни срокове и отговорници за това; - за извършването на контрола и оценката от изпълнението на дейностите, ще се извършва на ежемесечни оперативни срещи, на които ще се следи етапите от изпълнението на всяка от дейностите на проекта, както и постигнатите резултатите.При необходимост ще се в организират извънредни срещи, на които ще се обсъждат възникнали проблеми в процеса на изпълнението и ще се вземат конкретни мерки за решаването му; - за проследяване на извършената работа от екипа ще се изготвят месечни отчети от всеки един от членовете; - екипът ще следи за сроковете за плащане и счетоводната отчетност на всяка изпълнена дейност; В рамките на изпълнение на дейността екипът ще изготвя междинни и финансови отчети, за коректното отчитане на дейностите пред УО и за осигуряване на финансов ресурс на проекта за безпроблемно изпълняване на всяка дейност. За безпроблемното реализиране на целия проект ще се търсят взаимодействие и препоръки от УО на база мониторинг и текуща оценка на изпълнението. 6 431.60 6 489.82
Реализиране на публичност и визуализация по проекта: Дейността е свързана с популяризирането и визуализирането на програмата и безвъзмездната помощ, чрез което да се постигне информиране на целевата група, всички заинтересованите страни и широката общественост за приноса на ОП РЧР И ЕСФ. Дейността ще бъде реализирана, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Реализирането на настоящата дейност ще бъде насочена в две посоки на действие. От една страна да се популяризира и визуализира пограмата за безвъзмездна финансова помощ като се оповестяване за приноса на ЕСФ и ОП „Развитие на човешките ресурси”и от друга страна посредством това популяризиране да се достигне до по-голяма информираност на широката общественост и на по-голям брой лица от целевата група за възможностите, които предлага програмата и самия проект, които ще реализира "Ес Джи Билд" ООД, като бенефициент, а именно: осигуряването на заетост, професионално обучение, както добри условия на труд и т.н. Това ще стимулира повече представители от целевата група (безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години) и мотивират да участват в този проекта или подобни. Дейността ще бъде реализирана на територията на град Банско и на територията на Югозападна България. Изпълнението ѝ ще се извърши, съгласно изискванията към бенефициента за информираност и публичност. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. Банско, чрез три етапа, които ще се застъпват и ще продължават през целия период на проекта: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група - посредством публична презентация, разпространение на рекламно - информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта - чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери на работните места и ново закупено оборудване и обзавеждане; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, в интернет медии и в социалните мрежи 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Изпълнението на дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с достатъчно капацитет и опит в реализирането на подобни дейности. Екипът по управление и ръководният екип ще вземат съвместно и активно участие, както при реализирането на бюджетните дейността по публичност и визуализация, така и текущо и своевременно ще бъдат ангажирани да популяризират проекта сред своите партньори, клиенти и всички заинтересовани страни. 1 300.00 1 583.00
Избор на безработни/неактивни лица и осигуряване на заетост за тях в "Ес Джи Билд" ООД": Дейността цели качествен набор и подбор за назначаване на работа в "Ес Джи Билд" ООД на безработни или неактивни лица без ограничение от тяхното местожителство, пол , етническа принадлежност и т.н. Целта е да се даде възможност на всички желаещи, търсещи работа да се включат в проекта, независимо от населеното място, където живеят, тъй като могат да бъдат и от околните населени места, въпреки че разкритите населени места ще бъдат в гр. Банско. Разпределението на длъжностите, които ще наема на работа на безработни / неактивни лица и/или безработни младежи до 29 години ще отговаря, както на профила и на нуждите на фирмата, така и на нуждите на целевата група. Общо ще бъдат подбрани 6 на брой лица, както следва: 3-ма Работник, строителна изолация (с код по НКПД 7124-2008 от 2011г.), 2-ма Работник, подови облицовки и настилки (с код по НКПД 7122-2001 от 2011г.) и 1 Офис мениджър (с код по НКПД 3341-3004 от 2011г.). Разпределението е направено според наличните възможности и фирмена стратегия на "Ес Джи Билд" ООД. Концепцията и стремежа на фирмата е да развие дейността си чрез осигуряване на служители, които да работят на обектите на фирмата, за да се разширят набора на предлаганите услуги. Друга причина за наемането на нови служители е фирмата да осигури заетост на безработни лица (от рискови групи), като проява на социална отговорност на фирмата и грижа за хората от региона. Доказателство за това е и досегашния опит на фирмата в наемане на безработни лица от програмите за субсидирана заетост и факта , че тези хора след изтичането на периода на субсидираната заетост са оставени на работа във фирмата и в момента. Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността са: - Разпространение на информация за свободните работни места; - Сформиране на комисия за избор и определяне на критерии за провеждане на подбора; - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии; - Провеждане на интервю с безработните кандидати,отговарящи на формалните критерии за целевите групи; - Избор на одобрените кандидати и покана за сключване на трудови договори; - След извършената селекция и избор на 6-те кандидати ще им се осигури заетост за срок от 12 месеца. Всеки един от кандидатите по време на подбора ще бъде детайлно запознат със спецификата и дейността на фирмата и дейностите, които ще извършва всеки от наетите лица. Така безработните кандидати за работа ще могат да направят информиран избор и ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация по длъжностите, за които кандидатстват. Изборът ще бъде направен от комисия на "Ес Джи Билд" ООД по предварително определени критерии. Тези критерии ще бъдат предоставени на бюрото по труда и от там ще бъде направена връзката с подбраните по първоначалните критерии безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години, които ще преминат през интервю за избиране за участие в проекта и наемане в "Ес Джи Билд" ООД. Целевата група, към която е насочена тази дейност са безработни/неактивни лица поне 50 % от ново наетите да бъдат от тази група, като с приоритет ще бъдат избирани продължително безработни/неактивни на възраст от 30 до 54 г. и 50 % -безработни младежи до 29 години. Фирмата си поставя за цел поне 80% от подбраните кандидати да бъдат от една от тези две целеви групи. След извършената селекция и избор на 6-те подбрани лица ще им се осигури заетост за срок от 12 месеца. С подбраните лица ще се сключат срочни трудови договори с възможност след това те да бъдат продължени поне за още 12 месеца. По време на дейността ще им бъде осигурено редовно възнаграждение. На наетите лица ще им бъде предоставена възможност за повишаване на квалификацията, както и ще бъдат осигурени оборудвани работни места, където да могат да прилагат своите знания, компетенции и умения в работния процес. Ръководният екип ще инвестира и допълнително време и усилия да получат назначените необходимите знания за ефективна и качествена работа, чрез обучения на работното място и чрез опит. 0.00 0.00
Осигуряване на оборудване и стопански инвентар за новите работни места: Дейността има за цел да осигури оборудване и стопански инвентар на ново създадените работни места, спрямо изискванията за съответното такова, за да се създадат необходимите условия за адаптиране към работния процес и ефективност на трудовите задължения на ново наетите лица. За реализирането на тази дейност, фирмата ще подсигури помещение за съхранение на оборудването на работниците, тъй като на този етап не е налично, за негова сметка. Ще разкрие офис като подсигури оборудване за него и консумативи за сметка на фирмата. А останалото оборудване, необходимо на работниците е планирано да се осигури, чрез реализирането на настоящата дейност. Чрез разкриването на новия офис и осигуряването на складовото помещение заедно с оборудването ще спомогне за постигане на стремежа на фирмата да разшири дейността на фирмата като увеличи потенциалните си клиенти, чрез предлаганите комплексни услуги в тази сфера, която е поддържането на сградите. От тази фирмена концепция произхожда и новите работни места, които ще бъдат създадени и необходимостта за тяхното оборудване и осигуряване на допълнителен стопански инвентар. За всяка от отделните длъжности ще бъде закупено следното оборудване и стопански инвентар: За длъжността - Работник, строителна изолация ще им бъде осигурено следното оборудване и стопански инвентар: Скеле алуминиево комплект - 1 бр., Винтоверт - 2 бр., Перфоратор, акумулаторен със SDS plus - 1 бр., Перфоратор със SDS plus - 1 бр., Нивелир лазарен ротационен - 1 бр., за може да извършват - направят и обработват уплътнения, да демонтират и монтират отделни елементи, да подготвят повърхностите за изолация и т.н Работник, подови облицовки и настилки ще им бъде осигурено следното оборудване и стопански инвентар: Къртач със захват 6-стен - 1бр., Машина отрезна за облицовъчен материал 1 бр., Шлайф ротационен к/кт + прахосмукачка - 1 бр., Машина за рязане на фаянс - 1 бр., Перфоратор със SDS max- 1 бр., Бъркалка к/кт, Винтоверт/ бормашина акумулаторен - 1 бр., с което работниците да могат да правят машинно обработване на материалите, да могат да направят на декоративни настилки, корнизи, первази, холкери и др; да могат да изкопават мазилката за полагането на основите на различни плочи и разстилане на разтворите; да могат да приготвят разтвори за облицовки, настилки и заливки; да могат да полагат на различни видове настилки, при необходимост да се прави почистване и подготовка на основите. За офис мениджъра, фирмата със собствени средства ще инвестира за осигуряване на комплект офис оборудване и всичко необходимо за ефективното изпълнението на заетото лице на тази длъжност. Фирмата, за да предлага бърза, качествена услуга и безопасни условия за работа се налага инвестирането в нова модерна и безопасна техника е изключително важно. Оборудването на фирмата в настоящия момент е крайно недостатъчно, поради кратката история на фирмата и финансови причини, тя не притежава необходимото количество оборудване и техника. Но след като наеме новите работници е необходимо да се обезпечат работните им места с техника, за да изпълняват трудовите им задължения. Закупуването на цялата техника и стопански инвентар е от пряка необходимост, както за индивидуалната, така и колективна работа на служителите. При необходимост със собствени средства, фирмата ще осигури и допълнително оборудване, което е недопустимо като разход по настоящата програма и непряко свързано с работните места и т.н. Закупеното необходимо оборудване за новите работни места ще бъде застраховано, тъй като това е голяма и дългосрочна инвестиция за фирмата и иска да бъде предпазена от различни групи рискове. Същинското реализиране на настоящата дейност ще премине през няколко етапа: - Избор на изпълнители за доставка на оборудването и инвентара. - Сключване на договори с избраните изпълнители. - Доставка на техническото оборудване и стопанския инвентар - Приемане на доставките с приемо - предавателен протокол - Застраховка на техническото оборудване и стопански инвентар 19 350.00 17 015.84
Осигуряване на заетост в "Ес Джи Билд" ООД: Целта на дейността е до се осигури устойчива заетост и професионална реализация на шест безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години в "Ес Джи Билд" ООД за срок от 12 месеца. Тази дейност е основна цел и на настоящото проектно предложение. С подбраните кандидати и поканени да се включат в проекта лица на следните длъжности: Работник, строителна изолация, Работник, подови облицовки и настилки и Офис мениджър ще бъдат сключени трудови договори за 12 месеца с възможност след приключването на проекта да бъде удължен с поне за още 12 месеца. Планира се минимум на 3 от новонаетите да се предложат нови договори. Възнагражденията, които ще получават новоназначените лица ще бъде образувани на база МОД за професията и начислени всички осигуровки. Така ще се гарантира заетостта и професионалната реализация на подбраните безработни/ неактивни лица в строителната дейност и в административно - организационната дейност на фирмата, за период от минимум 12 месеца. Всички тези нови позиции ще гарантират устойчива заетост на новонанетите и разширяване на дейността на "Ес Джи Билд" ООД. Работните места на новонаетите служители ще бъдат различни, според обектите на фирмата и местонахождението на клиентите, както и дейностите които трябва да се извършват и лицата отговорни за това. На всички нови служители ще им бъде предоставено за ползване и стопанисване цялото новозакупено по проекта техническо оборудване и стопански инвентар и зачислено за съответните длъжности. За всяка от длъжностите ще бъде разработена длъжностна характеристика, с която ще бъдат регламентирани задълженията на новоназначените служители за периода на заетост. За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд. Лицата, които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможността да прилагат своите знания в работния процес и да се учат допълнително чрез опита си. Екипът на фирма "Ес Джи Билд" ООД ще инвестира собствено време и усилия, за да получат назначените необходимите знания и умения за ефективна и качествена работа. В работата те ще бъдат въвеждани и подпомагани от по-опитните служители. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите ще има екипа по управление на проекта, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите задължения. Най - общо основните етапи за реализация на дейността са: - сключване на трудови договори и назначаване на работа на новонаетите във фирма "Ес Джи Билд" ООД в град Банско; - въвеждане и запознаване с работата на новонаетите лица за всяка отделна длъжност от управителя на фирмата и опитни служители; - ежемесечна оценка на изпълнението на служителите; - ежемесечно заплащане на трудовото възнаграждения; - финална оценка на ефекта от създадените работни места и предлагане на нови договори на част (или всички) от новонаетите лица. По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане и изплащане на данъци и осигуровки на новонаетите лица. Отговорност за това ще носи лично счетоводителя на проекта. 32 354.68 40 192.97
Провеждане на професионално обучение по специалност - Вътрешни, облицовки и настилки на ново наетите строителни работници: Целта на дейността е придобиване на професионална квалификация в професионално направление "Строителство", за придобиване на професия "Строител", по-конкретно специалност "Вътрешни облицовки и настилки" (с код 5820306) на 5 ново наети безработни/неактивни лица и/или младежи до 29 години на следните длъжности - 3-ма Работник, строителна изолация и 2-ма Работник, облицовки и настилки. Изпълнението на дейността ще протече на два етапа. През първият етап ще бъде направена подготовката за избор на изпълнител на дейността, тъй като тя ще бъде извършена от външна организация по предварително определени критерии от екипа по организация и управление, за да може да покрие изискването за провеждане на обучение и да се постигнат максимални резултати и ползи за целевите групи, които ще вземат участие в него. За целта тя трябва да предостави на фирмата преди стартирането програма за обучение с минимална продължителност 660 учебни часа. Обучаващата организация, на която ще бъде възложено изпълнението на дейността за повишаване на професионалната квалификация на Строителните работници трябва да бъде лицензирана и да отговаря на изискванията на НАПОО и да може да изпълнява и организира този вид обучение за целите на настоящото проектно предложение. Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график с не по-малко от 660 учебни часа. Учебната програма трябва да е съобразена с изискванията на НАПОО и заложените по проекта критерии. В обучителната програма трябва да бъдат предвидени повече часове за практика от тези за теория, включващи интерактивни методи, както да осигури необходимите за това материали, консумативи, при необходимост място за провеждане на обучението. Съдържанието на програмата трябва да съответства на изискванията на Рамкова програма "Е". Минималното съдържание, което трябва да бъде включено в учебната програма на избраната обучителна организация ще трябва да съдържа следните примерни модули: - Обща професионална подготовка с теми по: Здравословни и безопасни условия на труд, Трудово право, Икономика и компютърна грамотност. - Отраслова професионална подготовка с теми по: Сградостроителство, Техническо чертане в строителството, Строителни материали, Основи на строителната механика, В и К инсталации в сгради, Въведение в организацията на строителството, Технология на строителството и др.; - Специфична професионална подготовка с теми - Технология на специалността; Производствена практика. Вторият етап ще бъде същинското реализиране и изпълнение на обучението, което ще се проведе от изпрания изпълнител - лицензираната обучителната организация. Едно от условията за избор на изпълнител ще бъде организирането и провеждането на теоретичната част на обучението да може да се извършва дистанционно, чрез интернет платформа, отговаряща на изискванията на НАПОО. За да се улесни организацията на обучението, с предимство ще бъде избрана обучителна организация, която ще предложи такъв метод на обучение и предостави такава платформа, на която включените в дейността ново назначени лица да могат да се обучават дистанционно за теоретичната част, като им се предоставят необходимите за това материали и консумативи. За практическата част от обучението, изпълнителя трябва да осигури и предостави място и условия за практика, съгласно изискванията в закона за професионалното образование и обучение. Едно от изискванията към учебната програма ще бъде минимум 350 учебни часа (от минимум 660 учебни часа общо) да бъдат практически занятия. След приключването на обучението на всеки преминал успешно курса на обучение, трябва да се издаде поименно Свидетелство за професионална квалификацията по професия "Строител"код 582030, специалност "Вътрешни облицовки и настилки" , 2-ра квалификационна степен. 6 000.00 6 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).