Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The main activity of MITEV Ltd. is the production of special purpose machines. Pursuing its main objective, namely to be a modern, constantly developing and adequately market-oriented company, increasing its competitiveness and constantly enhancing its export potential, the management team of MITEV Ltd. strives to improve the production processes by seeking the best methods for doing so.

The main needs of the company are related to the increase of the production capacity and the export potential. Satisfaction of both needs is one of the main goals of the project. Through the implementation of the project envisaged for the improvement of the production capacity, it will be possible to achieve the overall objective of the project.

The main results of the activity are expected to improve the production process and increase the production capacity and strengthen the export potential of the company. To achieve the project results CNC gas-oxygen cutting machine (1 pc.), CNC turning center (1 pc.), Vertical 5-axis machining center with CNC (1 pc.), Welding machine type 1 (4 pcs.), Welding machine type 2 (2 pcs.) and Crane (1 pc.) will be purchased.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствения капацитет в МИТЕВ ЕООД: Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация: 1. CNC машина за газо-кислородно рязане – 1 бр. (гр. Враца) 2. Стругов център с ЦПУ - 1 бр. (гр. Враца) 3. Вертикален 5-осен обработващ център с ЦПУ – 1 бр. (гр. Враца) 4. Заваръчен апарат тип 1 – 4 бр. (гр. Враца) 5. Заваръчен апарат тип 2 – 2 бр. (гр. Враца) 6. Кран – 1 бр. ( гр. Ботевград) Основната дейност на МИТЕВ ЕООД е производство на машини със специално предназначение. За производството на продуктите фирмата изработва самостоятелно необходимите детайли. Производството на фирмата е разделено в двете бази като производството на детайлите за крайните продукти се осъществява в гр. Враца, а асемблирането на всички детайли в крайно изделие се извършва в гр. Ботевград. Производствени процес в базата в гр. Враца се осъществява чрез изпълнение на следните основни етапи: „разкрой“ – „механична обработка“ – „заваряване“. За изпълнението на етапите фирмата използва старо, амортизирано, а за част от обработките и неспециализирано оборудване. Всичко това прави процеса неефективен и не позволява на фирмата да увеличи производствения си капацитет. Изработените детайли се събират в базата на фирмата в гр. Ботевград за да се асемблират в крайното изделие - машини със специално предназначение. За вътрешнотехнологичен транспорт фирмата използва колички и мотокар. Това оборудване не е достатъчно функционално за преместване и повдигане на голямогабаритните детайли (с които работи фирмата) за сглобяване и работата с тях забавя производствения процес на крайните изделия. За да се подобри производствения процес, по проекта е предвидено закупуването на ново производствено оборудване, което да замени старото, амортизирано и нефункционално. Чрез закупуването на CNC машина за газо-кислородно рязане (1 бр.), Стругов център с ЦПУ (1 бр.), Вертикален 5-осен обработващ център с ЦПУ (1 бр.), Заваръчен апарат тип 1 (4 бр.), Заваръчен апарат тип 2 (2 бр.) и Кран (1 бр.) ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата (без да се променя базисния производствен процес), което ще допринесе за изпълнението на дейността. Машините ще премахнат тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата от 234 бр. машини със специално предназначение за година N на 620 бр. машини със специално предназначение за година N+2. Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване от фирмата и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 12 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 1 052 000.00 1 051 040.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).