Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal aims at opening 30 new working places at "Velimira Grup" Ltd. in order to ensure the equal access to employment in both defined as vulnerable groups on the labour market: unemployed people over the age of 54 and up to 29 years of age incl., as well as providing 12 of them with professional training. The project will contribute to the long-term incorporation of initially less accepted by the employeed target groups, by realizing specific set of activities aimed at access to employment, acquiring of qualification, providing for the material resources necessary for the job creation. The young people up to 29 years of age incl. usually have little or no working experience and due to that reason they hardly manage to convince the companies in their abilities and qualification and the job applicants in mature age are frequently rejected and seen by employers as harder to adapt to the contemporary requirements of the working environment. Those tendencies turn the representatives of the projects target groups into potential employees who are passive and unmotivated. The project activities are planned and selected to fully contribute to the achievement to the project goals. The expected results are measurable and achieving the set in the proposal indicators. In pursuance of the principle for good financial management during all project phases constant monitoring and reporting will be performed. The horizontal principles of OPHRD are laid down and will be kept upon fulfillment of all activities - recruitment, inclusion of subsidiary employment, selection of contractors, trainings, management and visualisation. Sustainability of the results is foreseen, namely: 
1. After completing the financial support for subsidiary employment, "Velimira Grup" Ltd. will keep the minimum of 18 working places; 
2. Upon completing of the operation, 12 of the unemployed people hired during the project will have acquired professional qualification.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация, управление, вътрешен контрол и отчетност на изпълнението на проекта: Управлението на проекта има за цел изпълнението на одобреното проектно предложение в съответствие със сключения договор за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) и Ръководството на бенефициента за изпълнение и управление на проекти по процедура BG05M9OP001 – 1.003 „Ново работно място 2015“. Дейността ще започне с влизането в сила на ДБФП - със сформирането на екип за управление и ще продължи с ефективното управление от страна на екипа на всички дейности по проекта - до представяне и одобрение на финалния доклад за изпълнение на дейностите по проекта. Екипът ще се състои от ръководител, счетоводител и представители на външен изпълнител, които ще изпълняват различните възложени им функции. Целите и задачите на екипа ще бъдат: - да организира и гарантира провеждането на всички заложени по проекта дейности в предвидените срокове: цялостна логистика, наблюдение, контрол и вътрешен мониторинг, съставяне и съхраняване на документацията, финансово и техническо отчитане; - да изготви и следи за спазването на план-графика на проекта; - да се фокусира върху нуждите и спецификата на проектните специфични целеви групи, така че предложенията за работа да достигнат именно до представителите на тези групи; - да извърши подбора по най-удачния за целите на проекта начин; - да селектира подходящите за длъжностите кандидати; - да изготви необходимата документация за сключване на трудови правоотношения; - да разпише детайлни длъжностни характеристики; - осигури юридически и счетоводно назначаването на подбраните лица; - да организира избора на обучителна/и организация/и - център за професионално обучение, който/които да предостави/ят услугата по заложените по проекта обучения; - да организира и оптимизира времето на наетите лица между работните им задължения и присъствието им на обучителните занятия; - да организира и проведе надлежните процедури за избор на всички изпълнители по проекта; - да подготви сключването на договорите за доставка и да създаде условия за изпълнението им; - да организира застраховането на закупеното по проекта оборудване; - да организира популяризирането и визуализирането на целите, резултатите и източниците на финансиране на проекта; - да изготвя и поддържа изрядна документация за отчитане на разходите по проекта, вкл. чрез отразяването им в отделни счетоводни аналитични сметки или в отделна счетоводна система; - да съставя и представя пред Управляващия орган междинни и финални доклади, финансови отчети и искания за плащане, съгласно одобрени от УО образци; - да комуникира и координира проектните дейности с УО. Отговорностите на ръководителя на проекта са: - Ръководи цялостното реализиране на проектните дейности в съотв. с предвиденото в проектното предложение и със заложените крайни срокове; - Осъществява методологическо ръководство, координация и контрол при изпълнение на дейностите; - Комуникира с останалите експерти, ангажирани с изпълнение на проекта; - Ръководи срещите на екипа и с останалите експерти; - Изготвя, контролира и подписва междинни и окончателен техн. доклади; - Изготвя и координира провеждане на процедурите за избор на изпълнители по ПМС 118/20.05.2014 г. Ще бъде осигурена адекватната счетоводна следа на направените по проекта разходи, ще се поддържа достъпна за УО пълна информация за всички аспекти на изпълнението на проектните дейности, ще се прилагат надлежни разходооправдателни документи за извършените по проекта плащания. Екипът ще изпълнява дейността при стриктно съблюдаване на разпоредбите на европейското и национално законодателство, включително всички указания на Управляващия орган, като осигурява принципа на доброто финансово управление в съответствие с чл. 30 на Регламент (ЕС, ЕВРАТОМ) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25.10.2012 г. 31 650.00 32 216.75
Извършване на подбор на крайните бенефициенти по проекта: В рамките на тази дейност ще бъде извършена селекция на подходящите кандидати, представители на специфичните категории от целевата група, за заемане на следните видове длъжности, попадащи в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г.: - "водопроводчик, външно водоснабдяване и канализация" с код по НКПД 71262001 - 5 лица; - "монтьор, водопроводни тръби" с код по НКПД 71262009 3 лица; - "заварчик" с код по НКПД 72121001 - 4 лица; - "техник-механик, автомобили и кари" с код по НКПД 31153005 - 3 лица; - "машинист, пътно-строителни машини" с код по НКПД 83422007 - 6 лица; - "инженер, водоснабдяване и канализация" с код по НКПД 21426002 - 1 лице; - "технически ръководител, водоснабдяване и канализация" с код по НКПД 31233003 - 2 лица; - "машинист, булдозер" с код по НКПД 83422004 - 1 лице; - "машинист, валяк" с код по НКПД 83422005 - 2 лица; - "машинист, еднокофов багер" с код по НКПД 83422002 - 2 лица; - "шофьор, лекотоварен автомобил" с код по НКПД 83222006 - 1 лице. Целта на подбора е да бъдат идентифицирани представителите на проектните специфични категории безработни лица и в операцията да бъдат включени тези от тях, които са най-подходящи за новоразкритите длъжности. Подборът ще се осъществи от ръководителя на проекта, който притежава многогодишен опит в сферата на набирането и управление на персонал, и ще включва следните етапи: 1. Изготвяне на стратегия за подбор и избор на информационни канали с оглед особеностите на специфичните категории на целевата група по процедурата. 2. Подготовка на обяви за работа и довеждането им до знанието на представители на специфичните категории на целевата група по процедурата; 2. Провеждане на интервюта и селекция на подходящите за позициите кандидати, както и на тези, които биха могли да бъдат включени в обучение за придобиване на професионална квалификация; 3. Подготовка на длъжностни характеристики и трудови договори. Подборът ще протече при съблюдаване на хоризонталните принципи на ОП „Развитие на човешките ресурси“ 2014 – 2020 г. 0.00 0.00
Осигуряване на субсидирана заетост за срок от 12 месеца : Дейността е задължителна по процедурата, като се предвижда резултатите от нея ще бъдат измерими и пряко насочени към постигане на една от целите на проекта - осигуряване на заетост на 30 безработни и неактивни лица, 100 % от които попадат в две от специфичните целеви групи по настоящата процедура - 12 (40 %) безработни лица на възраст над 54 г. и 18 (60 %) безработни младежи до 29 г. вкл. Предвижда се след приключване на дейността по подбор във "Велимира Груп" ЕООД да бъдат наети на трудово правоотношение 30 безработни лица за срок от 12 месеца на следните длъжности: - 5 бр. места за "водопроводчик, външно водоснабдяване и канализация" с код по НКПД 71262001; - 3 бр. места за "монтьор, водопроводни тръби" с код по НКПД 71262009; - 4 бр. места за "заварчик" с код по НКПД 72121001; - 3 бр. места за "техник-механик, автомобили и кари" с код по НКПД 31153005; - 6 бр. места за "машинист, пътно-строителни машини" с код по НКПД 83422007; - 1 бр. място за "инженер, водоснабдяване и канализация" с код по НКПД 21426002; - 2 бр. места за "технически ръководител, водоснабдяване и канализация" с код по НКПД 31233003; - 1 бр. място за "машинист, булдозер" с код по НКПД 83422004; - 2 бр. място за "машинист, валяк" с код по НКПД 83422005; - 2 бр. място за "машинист, еднокофов багер" с код по НКПД 83422002; - 1 бр. място за "шофьор, лекотоварен автомобил" с код по НКПД 83222006. С всеки краен бенефициент по проекта ще бъде сключен трудов договор (ТД), като трудовите и осигурителните отношения на наетите в рамките на проекта лица ще бъдат уредени съгласно КТ, КСО, ЗЗБУТ и действащите подзаконови нормативни актове в РБ. Изготвяни ще бъдат длъжностни характеристики към всеки ТД с детайлно описание на задълженията и отговорностите на наетите по проекта лица. Проведено от работодателя ще бъде вътрешно обучение на място на представителите на целевата група за запознаване с условията и изискванията на работата, за опериране със специализираните машини, за стандартите за качество на фирмата, за работа с клиентите и пр. Оказана ще бъде пълна подкрепа на наетите в процеса на адаптирането им към трудовите задължения. Предвижда се наемането да започне през четвърти проектен месец, като целта е всички трудови договори да бъдат сключени в рамките на трети и четвърти проектни месеци. С оглед гарантиране на устойчивост, „Велимира Груп" ЕООД се задължава да запази минимум 18 работни места, декларирани в Писмото за намерение, подадено с проектното предложение, за период от минимум 12 месеца след приключване на дейностите по проекта. Дейността ще се осъществи съгласно Насоките за кандидатстване по процедура на подбор на проекти BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“ и Ръководството на бенефициента за изпълнение и управление на проекти по процедура 259 938.76 225 036.73
Предоставяне на професионално обучение : Целта е създаване на предпоставка за осигуряване на дългосрочна заетост на 12 от наетите по проекта лица и след приключването на проекта. Това ще бъде постигнато чрез включването им и успешното завършване на програма за проф. обучение и за придобиване на квалифик. степен за следните професии от актуалния към 2015 г. Списък на професиите за професионално образование и обучение: - втора квалифик. степен за професия "монтажник на водоснабдителни и канализационни мрежи" - код 582050, специалност "външни ВиК мрежи" - ще бъдат обучени 8 от наетите лица; - първа квалифик. степен за професия "заварчик" - код 521090, специалност „Заваряване“ – код 5210901 - ще бъдат обучени 4 от наетите лица. Обучението се предвижда във връзка с изискванията на новоразкритите работни места за "водопроводчик, външно водоснабдяване и канализация" с код по НКПД 71262001; и за "заварчик" с код по НКПД 72121001. Предвижда се половината обучавани лица (6 бр.) да са от специф. категория безработни лица (на възраст над 54 г)., а другата половина (6 бр.) да са младежи на възраст под 29 г. вкл. Етапите на дейността са: - избор на изпълнител/и за предоставяне на проф. обучение; - сключване на договор/и с избрания/те изпълнител/и; - включване в обучение, паралелно с изпълняване на труд. задължения, на 12 от наетите по проекта лица; - успешно завършване на обучението и придобиване на втора квалифик. степен за професията "монтажник на водоснабдителни и канализационни мрежи" - код 582050, специалност "външни ВиК мрежи" от 8 от наетите по проекта лица и на първа квалифик. степен за професията "заварчик" - код 521090, специалност „Заваряване“ – код 5210901 на други 4 от наетите по проекта лица. Обучението за придобиване на първа квалифик. степен за професията "заварчик" - код 521090, специалност „заваряване“ – код 5210901 е с хорариум мин. 300 учебни часа и ще бъде предоставено в съотв. с изискванията на Закона за професионалното образование и обучение (ЗПОО) и Наредба № 7/11.10.2002 г. Програмата на обучението следва да включва мин. 100 часа теория и мин. 200 часа практика, като учебните планове следва да са разработени в съотв. с ДОИ за придобиване на квалификация по професията "заварчик" и в тях да бъдат минимално включени следните теми: общотехнически знания; основи на металознанието; технология на специалността: заваряемост на металите, заваръчни напрежения и деформации, технология и техника на заваряване, безопасност и здраве при работа, пожарна и аварийна безопасност. Часовете по практика следва да бъдат разпределени по различните модули. Обучението завършва с изпити по теория и практика, чието съдържание се определя с ДОИ и е в съотв. с изискванията на бълг. стандарти, с които се въвеждат съответните европ. и междунар. стандарти. Успешно преминалите изпитите ще придобият професионална квалификация, удостоверена със Свидетелство за правоспособност по заваряване. Съдържанието на свидетелството се определя съгл. ДОИ за документите за системата на народната просвета. Обучението за придобиване на втора квалифик. степен за професията "монтажник на водоснабдителни и канализационни мрежи" - код 582050, специалност "външни ВиК мрежи" е с хорариум мин. 660 учебни часа и ще бъде предоставено в съотв. с изискв. на ЗПОО и Наредба № 7/2012 г. Програмата на обучението следва да включва мин. 220 часа теория и мин. 440 часа практика по съответните модули, като учебните планове следва да бъдат разработени в съответствие с ДОИ за придобиване на квалификация по професията и в тях да бъдат минимално включени следните теми: разчитане на различни архитектурни планове и детайли, подготовка на основата за изпълнение на монтажни работи, монтаж на сградна водопроводна мрежа, поддръжка, ремонт и отстраняване на дефекти по ВиК система, както и правила по измерване, пресмятане и приемане на водопроводна мрежа. Обучението завършва с полагане на държавни изпити по теория и практика и се удостоверява със Свидетелство за професионална квалификация. 10 000.00 10 000.00
Закупуване и застраховане на материални активи, необходими за създаването на нови работни места за представителите на целевата група: С оглед минималната материална обезпеченост на новите раб. места се предвижда закупуване на техническо оборудване, 1 бр. МПС, както и на лични предпазни средства и работно облекло. За разкриване на работните места на 4 заварчици задължително е закупуването на: - 1 бр. машина за заварка на тръби - за челно заваряване на полипропиленови тръби при полагане на водопровод; - 1 бр. инвенторен заваръчен апарат - за заваряване на метални елементи при полагане на водопровод; - 4 бр. маски за заваряване - лични предпазни средства; - 4 бр. престилки за заваряване - лични предпазни средства; Предвижда се закупуването и на следните ДМА, които съставляват минимумът за разкриване на 8 раб. места за монтажници ВиК, като това оборудване ще се използва на практика и от заварчиците: - 1 бр. генератор за ток - мин. 6000 kW - за захранване с електричество на машините (трифазен ток, подходяща мощност); - 1 бр. апарат за плазмено рязане - за рязане на полипропиленови тръби; - 2 бр. комплект инструменти в количка за обща поддръжка - инструменти от първа необходимост (по един за поне две бригади); - 1 бр. винтов компресор; - 1 бр. пневматичен винтоверт. Необходими за личната безопасност на работещите са работни каски, поради, което се предвижда и закупуване на: - 30 бр. работни каски - по една за всяко наето по проекта лице. Труд. задължения на наетите лица ще се изпълняват на различни строит. обекти, които в общия случай са значит. отдалечени един от друг, на територията на цялата Обл. София. В зависимост от конкретните поръчки, наетите по проекта лица ще бъдат обособени в 1, 2, 3 или 4 бригади, като целта е всяка от тях да бъде в относителна степен независима. Спецификата на дейността предполага конкретната бригада и необходимата техника да бъдат организирани едновременно на разл. обекти, както и да могат да реагират в случай на непредвидени ремонтни дейности. Организираната от работодателя логистика между различните обекти, е задължителна, поради което е предвидено назначаването на шофьор, като работата ще се състои основно в ежедневни доставки и превоз на строителни материали от складовите бази на съответните доставчици до строителните обекти на дружеството. Към момента за тази цел бенефициентът ще използва наети превозни средства. Предвидено е закупуване на 1 бр. МПС - пикап, който да разполага с минимум 3+1 седалки и товарна част и да е с характеристики, които да отговорят на спецификите за създаването на конкретните работни места - комбиниран тип МПС за превоз на служители и необходимата за извършване на служебните задължения техника. Предвиденото МПС следва да има следните минимални технически характеристики – високопроходимост, отворено товарно пространство, голям товарен обем и товарен капацитет – товароносимост мин. 1 тон, възможност за теглене на ремарке, минимум 3 + 1 места. Така заложените характеристики биха създали достатъчни условия за безаварийното превозване на инструментите и на наетия персонал. С оглед принципа на еколог. устойчивост, закупеното МПС ще отговаря на еколог. норми по стандарт Евро 4 или по-нов и ще бъде снабдено с катализатор на отработените газове. Поради естеството на работа - основно на открито и не рядко при лоши метеорологични условия, за всички наетите по проекта лица ще бъдат закупени: - 60 комплекта раб. облекло (един комплект лятно и един зимно - за всяко наето лице); - 30 чифта работни обувки - по един за всяко наето лице. Летният комплект работно облекло включва: тениска, летен гащеризон и куртка, а зимният комплект включва: зимен гащеризон и зимно яке. Дейността ще започне с подготовката за избор на изпълнители за доставка на описаните активи, ще премине през съответните процедури за избор на изпълнители и в последствие ще завърши със сключване на договори за доставка и със самата доставка. Функцията, предназначението и собствеността на придобитите ДМА ще бъде запазена за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад, без прекъсване. 85 104.00 85 262.00
Осигуряване на публичност на дейностите по проекта: Предвидените по проекта дейности за информация и комуникация се основават на изискванията на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Европейската комисия относно начина и реда на изпълнение на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и са в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., публикуван на интернет страницата на УО. Дейността се предвижда, за да се постигне максимална прозрачност и публичност при изпълнението на проекта. Информираността за развитието на проекта и представяне на извършваните дейност са необходимо условие за запознаване на общността с постигнатите резултати и връзката им с поставените цели. Дейността ще бъде извършена при стриктно спазване на правилата за съдържание, технически параметри, размер, шрифт и цветове на логата, съотношение и пр., съгласно цитираните по-горе регламенти и Наръчника на бенефициента. Дейността включва следите етапи: 1. Избор на изпълнител за изработване на информационни материали; 2. Сключване на договор с изпълнителя; 3. Доставка на материалите; 4. Осигуряване на публичност чрез разпространение на информационните материали сред най-широк кръг от контрагенти. Дейността се планира да започне през втори проектен месец и да продължи до приключване на дейностите по проекта. 1 630.00 1 578.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).