Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 6 бр. експерти): В рамките на дейността ще бъде осигурен екипът за реализация на разработката. Екипът ще включва както експерти с икономическо и финансово образование, УЧР и опит по отношение специфичните потребителски функционалности и изисквания на системата, така и специалисти в областта на ИКТ, които технологично да реализират системата. Поради комплексността на системата и високите изисквания за надеждност е наложително още на този етап да се обработят голям масив данни, което е изключително трудоемко и времеемко.
Стъпките са следните:
1. Планиране на изпълнението: регламентиране на цялостната организационна структура за изпълнение на дейностите в проекта и на експертите по изпълнението, с техните компетенции и отговорности; определяне на нивата на взаимодействие между тях и нивата и времената за ескалиране и решаване на потенциални проблеми при изпълнение /месец 1/
2. Извършване на изследвания и анализи на приложимите бизнес процеси, в т.ч. /месец 2-3/
- на изискванията на доставчиците на глобални услуги – NGA, SDWorx, Elanor, BlueMarble;
- на процеса прилаган от кандидата;
- на изискванията на законодателството, локално и на ниви ЕС;
- на специфичния процес при ключовия клиент, който е и партньор по проекта;
2.1. Определяне на фазите, етапите и отделните задачи на всеки от процесите.
2.2. Определяне на уникални поделементи на процеса, определяне на аналози и съвместими, изготвяне на диаграма на всеки от анализираните процеси.
Етапи за изпълнение на дейността:
Етап 1: Подбор на квалифициран персонал /месец 1/
Етап 2: Период на заетост на наетия персонал по конкретната дейност /месец 2-3/
|
36 840.00
|
27 249.80
|
Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде извършена чрез придобиване на:
Сървър, Устройство за архивиране на данни, UPS, Рутер - защитна стена, Опорен комутатор – суич, Оборудван комуникационен шкаф, Стационарна компютърна система, Мултифункционално устройство): За целите на научно изследователската дейност се налага осигуряване на специфична техническа инфраструктура. Най--общо за прототип на системата са ни необходими:
- Сървър за бази данни и Уеб приложение - 2 бр. /Необходим е един сървър за специализиран софтуер и един сървър за обслужване база данни производствени процеси. Оборудването ще се използва за управление на базата данни, в която ще се съхраняват счетоводните данните, предлагани услуги, цени, извършени назначения, плащания, динамично публично УЕБ съдържание с всички други данни свързани с потреблението на услугите и предоставянето им. Сървърите ще се ползват и като WEB сървър за инсталиране на УЕБ приложението за достъп до клиенти, обмен на данни с компютри и мобилни устройства на потребители с цел автоматизиран интерфейс и синхронизация на данни/;
- Устройство за архивиране на данни - 2 бр. /закупуването и инсталирането на устройства за съхранение на данни ще осигури архивиране на данните за голям период назад, както и превенция за евентуална загуба на информация във всеки един момент. Устройствата за съхранение на данни ще гарантират подходяща защита на информацията и достъп за упълномощените лица по всяко време. Те ще осигурят поддържане на целостта и достъпността на информация и средства за обработка на информация; осигуряване на достъпност, цялостност и наличност на информацията по всяко време; осигуряване на непрекъснатост на процесите; защита на записите, данните и тайните на организацията/;
- Непрекъсваемо токозахранващо устройство UPS - 2 бр. /ще осигурят възможност за защита от пренапрежение и спад на напрежението/;
- Рутер - защитна стена - 2 бр./Устройствата са предназначени да следят входно-изходния трафик на центъра за данни и да не позволяват непланирани (неоторизани) връзки. Поставя се физически на границата между вътрешната ( локална ) мрежа и външната ( Интернет). Чрез описване на правила за допустими връзки не позволява на хакери от публичното пространство да правят връзки със защитените сървъри, представяйки се като администратори, потребители и т.н./;
- Опорен комутатор – суич - 2 бр. /ще свързва сървърите и компютърните терминали с възможност за осигуряване на надеждна връзка/
- Оборудван комуникационен шкаф - 2 бр. /ще осигурят разполагането и монтирането на необходимата апаратура, предвидена да осигури функционалност на 2-та сървъра. Ще осигурят свързването, захранването, предаването на цифрови данни и осигуряването на нормално функциониране на всички останали подсистеми. Напълно оборудвани с необходимото пасивно оборудване за организиране на мрежа от 24 гигабайтови устройства (мрежови точки) и възможност за охлаждане/;
- Стационарна компютърна система - 6 бр. /Компютърните системи са необходими за работата на специализираните компютърни приложения, свързани с разработване на иновацията. Компютрите ще бъдат свързани в единна мрежа със сървърите, за да мога да се обменят данни между създавания прототип и компютрите/;
- Мултифункционално устройство - 3 бр. /за бързо и безпроблемно сканиране и запис на информация/.
Посочените активи ще се закупят в рамките на проекта изключително за целите на разработката, тъй като към момента кандидата не разполага с такъв тип оборудване или налични свободни мощности, които да се използват.
Етапи за изпълнение на дейността:
Етап 1: Избор на изпълнители за закупуване на ДМА /месец 1-2/
Етап 2: Сключване на договор и доставка, инсталация и тестване на ДМА, подписване на приемо-предавателен протокол /месец 3/ |
146 420.00
|
144 990.00
|
Придобиване на специализиран софтуер, представляващ дълготраен нематериален актив (ДНА), необходим за разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде извършена чрез придобиване на: Уеб базирано приложение, осигуряващо идентификация, проектиране, разработка и експлоатация на производствени процеси ): В рамките на дейността ще бъде закупен специализиран софтуер, необходим за създаване на прототип на системата и тестване в релевантна среда - 1 бр. Уеб базирано приложение, осигуряващо идентификация, проектиране, разработка и експлоатация на производствени процеси.
Етапи за изпълнение на дейността:
Етап 1: Избор на изпълнители за закупуване на софтуера /месец 1-2/
Етап 2: Сключване на договор и доставка, инсталация и тестване на софтуера, подписване на приемо-предавателен протокол /месец 3-4/ |
99 500.00
|
98 990.00
|
Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на процесовата иновация (дейността ще бъде изпълнена чрез продължаване на заетостта на 6-мата експерти от страна на кандидата и наемане на 1 бр. експерт от страна на партньора): След осигуряване на всички необходими активи - софтуер и хардуер и достигане на финална концепция за системата, ще бъде създаден и тестван прототип на системата в близки до реалните условия.
В рамките на дейността ще бъде осигурен екипът за реализация на разработката /ще бъде продължена заетостта на 6-мата експерти от страна на кандидата, както ще бъде ангажиран 1 бр. експерт от страна на партньора/.
Стъпките са следните:
1. Създаване на прототип на иновативния бизнес процес /месец 4-14/
На базата на анализа и създадените информационни съвкупности за фази, етапи и отделни задачи от 1-вата дейност ще се изготви прототип на бизнес процес
Изготвяне на диаграма на процеса
Създаване на описание на процеса
2. Подготовка на контролни примери и тестване на прототипа в релевантна среда /месец 15-23/
Подготовка на контролни примери, базирани на реални данни, приложими за процеса при кандидата и при партньора
Тестване на приложимостта на изготвения прототип на бизнес процес, анализ на несъответствията, осъществяване на промени, при необходимост.
Етапите за изпълнение на дейността включват:
Етап 1: Създаване на прототип /месец 4-14/
Етап 2: Тестване в релевантна среда /месец 15-23/ |
313 140.00
|
287 689.11
|
Визуализация на проекта: Бизнес Софтуер Консулт АД ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата.
При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез:
- емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията (ЕСФ);
- общото лого за програмния период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност.
По време на осъществяването на проекта, кандидата и партньора ще информираме обществеността за получената подкрепа, като:
- включим на уебсайта на двете организации кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС;
- поставим табела на видно място в двете организации;
- във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, които се използва за обществеността или за участниците, включително всеки присъствен списък или друг доказателствен материал, ще се посочва финансовата подкрепа по програмата.
- текущо ще информираме медиите за напредъка на проекта и т.н.
Информацията в Интернет ще съдържат: емблемата на ЕС; „Европейски съюз“; наименование на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; наименованието на програмата, наименованието на проекта, обща стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. На закупеното оборудване ще се поставят стикери с изискуемата информация за финансиране по проекта.
Етапи за изпълнение на дейността:
Етап 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/
Етап 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-23/
Дейността ще стартира веднага след подписване на договор за финансиране и определяне на екип по проекта, като мерките за визуализация ще се приложат незабавно. |
600.00
|
0.00
|