Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 293 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at providing support at home for people with disabilities and elderly people dependent on care on the territory of the municipality, as well as expanding the opportunities for providing social and integrated health and social services. The envisaged project activities will cover at least 35 persons, representatives of the target group - adults in inability to self-service and people with disabilities.
This project will build on the implemented activities and the results achieved under the successfully implemented projects of the municipality under the procedures "Patronage care for elderly people and persons with disabilities" and "Patronage care +", and the representatives of the target groups will be supported through the implementation of the following activities:
- provision of hourly mobile integrated home health and social services and psychological support;
- delivery of food, food and basic necessities, payment of utility bills, requesting and receiving urgent administrative and household services with funds of consumers;
- providing the target group with information on prevention and prevention of health and socially significant diseases.
The implementation of these activities will be implemented by forming a team of specialists such as domestic helpers, a medical practitioner, a psychologist and a supplier, who will provide the service depending on the individual needs of the persons identified on the basis of a needs assessment. The appointed persons will be supported by providing the necessary training for the implementation of their activities / introductory / upgrading /, as well as by conducting regular supervision. The provision of the services will be supported by providing transport to the staff providing the services at the homes of individuals.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома: Обхваща следните дейности, с които ще бъдат обхванати минимум 35 лица,представители на целевата група - възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания: предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа; доставка на храна, хранителни продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите); предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост. Освен това се предвижда осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Дейността ще стартира с едномесечна подготовка за предоставяне на услугите на лицата в домовете им, като през този период ще бъде извършена оценка на кандидатите за персонал и на кандидатите за потребители от Екипа за управление на услугата, състоящ се от 1 щ.бр. "Сътрудник-социална работа" и 1/2 бр. "Координатор". Извършването на индивидуална оценка на потребностите на потенциалните потребители на услугата, за удовлетворяване на конкретните им нужди ще включват оценка на общото физическо и психическо състояние на потенциалния потребител, способността му за справяне с ежедневни дейности, интереси и социална активност, условия на живот, рискове, допълнителни потребности и други. В резултат на направената оценка на потребностите, на всеки потребител ще бъдат предложени конкретни услуги в зависимост от индивидуалните му нужди. За лицата ще бъде проследявано условието за недопускане на двойно финансиране. Услугите ще обхващат потребители от всички населени места на общината. Предоставянето на грижата в дома ще се осъществява по график от екип състоящ се от 1/2 щ.бр. здравен специалист - "фелдшер", 1/2 щ.бр. "снабдител" и 9 щ.бр. "домашен помощник". За снабдителя ще има изискване да притежава свидетелство за управление на МПС с цел адекватно и навременно обслужване на потребителите заявили доставка на хранителни продукти, доставка на лекарства, заплащане на битови сметки и административни услуги (със собствени средства на потребителите). Графикът на снабдителя ще бъди съобразен с местоживеенето на потребителите - отдалеченост, честота на посещения и др. Тъй като общината не разполага с развита междуселищна мрежа за обществен транспорт, персонала ще използва служебен автомобил на Общинска администрация. При превоза на персонала - до и от дома на потребител ще се спазва принципа за най-икономичен маршрут. След сключване на договори с лицата, предоставящи услугите, за тях ще бъде проведено обучение, в случай че същите не са преминали подобно обучение по друг проект. В дейностите е включена и психологическа подкрепа, която ще се реализира чрез наемане на 1 бр. "психолог" на граждански договор, който ще предоставя до 25 часа месечно психологическа подкрепа, като същия ще извършва и супервизия на персонала, която ще бъде на всеки 6 месеца (два пъти за периода на проекта). Ще бъдат осигурени лични предпазни средства и работно облекло на наетия персонал. По проекта се предвижда да се предоставят SIM-карти на домашните помощници и на снабдителя, с цел оказване на своевременна помощ от страна на персонала при извършването на планираните дейности.Контролът върху спазването на графика, неговата промяна, включването на нови лица и отпадането на други, мониторинг върху предоставянето на услугата ще се осъществява от екип за управление на услугата. Услугата "Грижа в дома" ще бъде предоставяна, съгласно приета от Общински съвет "Методика за предоставяне на интегрирана здравно-социална услуга "Грижа в дома".За наетия персонал по проекта ще бъде сключен договор с трудова медицина. 384 628.22 206 380.54

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).