Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 498 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

This project proposal aims to provide a new type of social service in the Municipality Borino, namely providing hot meals to the needy persons. At present, he was granted the " Personal Assistant " and since January 2016 has revealed "Center for hourly providing a set of integrated services for social inclusion in the community and / or at home " scheme "Independent Life" 2014 2020 . The geographical location of the municipality difficult in many aspects and its development, but through this project provides the opportunity for their socialization and achieving better conditions for dignified and independent lifestyle. Public kitchens are community based social services aimed at meeting the needs of food for people who can not get it themselves instead. In recent years it becomes a necessity , and the Municipality of Borino there are too many people in need of this social service.
The implementation of the project proposal will provide hot meals to the needy persons of the main target group referred to in the Guidelines for Applicants to Operation Type 3 : " Providing warm lunch - 2016 - 2020 " and if possible, to availability and individuals from additional target group, in the form of catering . Activities will be implemented from 01.07.16 to 30.04.2020 year . During the first two months will determine those who will benefit from social service " Hot Lunch " and company service provider. From 09/01/2016 until 04/30/2020 , it will be providing hot lunches across all days of the month i. E . 242 days. Will provide a firm supplier of hot lunch and food products through procurement under PPA. The activity will be conducted in two dining rooms. One in the kitchen of   Borino , located on ul. Hr.Botev 29 and the other in kindergarten "Rainbow" -Jagodina . Both buildings are municipal property.
From 01/05/17 the representative of the main target group will be 115.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност1. "Определяне на целевите групи": От основната целева група ще бъдат включени следните видове групи лица и брой: В трапезарията в СУ "Никола Йонков Вапцаров", с. Борино, ул. "Христо Ботев" №29 - 90 лица : 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2.Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си В трапезарията в ЦДГ "Дъга" с. Ягодина - 25 лица: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2.Семейства и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи и не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си 0.00 0.00
Дейност 2.1 "Закупуване на хранителни продукти" за трапезария в с. Борино: Закупуването на хранителните продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин, и при гарантиране спазването на принципите на чл. 30 от Регламент №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. Принципът на икономичност изисква хранителните продукти да се предоставят своевременно, в подходящо количество и качество и при най-добра цена. Принципът на ефикасност се отнася до най-доброто съотношение между използваните ресурси и постигнатите резултати. Принципът на ефективност се отнася до осъществяването на набелязаните конкретни цели и постигането на планираните резултати. Дейността по закупуването на хранителните продукти ще започне от момента на сключването на Договор с фирмата изпълнител, или към края на месец август 2016 год. и ще продължи до 30.04.2017 година. Общият брой дни, в които трапезарията в Средно училище"Никола Йонков Вапцаром", с. Борино, ел. "Христо Ботев" № 29, ще предоставя топъл обяд, под формата на кетеринг, е 242, на общо 70 лица от с. Борино и от с. Чала, или разбити по групи, както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; 2.Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност. Дните, разпределени по месеци са както следва: 1. месец септември - 30 дни; 2. месец октомври - 31 дни; 3. месец ноември - 30 дни; 4. месец декември - 31 дни; 5. месец януари - 31 дни; 6. месец февруари - 28 дни; 7. месец март - 31 дни; 8. месец април - 30 дни. Общо 242 дена. От 01.05.17 г. - 90 лица, от тях за периода от 32 месеца за 975 календарни дни до 31/12/2019 г. Считано от 01.09.2018г. трапезарията в с.Ягодина се обособява като пункт за раздаване на "топъл обяд", който е определен за 25 потребителя. От 01.05.17 г. - 115 лица, от тях за периода от 32 месеца за 975 календарни дни до 31/12/2019 г. за 2.50 лева/ден за единица продукт. Считано от 01.05.2017 г. за период от 36 месеца в рамките на 975 календарни дни до 31.12.2019г., и в рамките на 84 работни дни считано от 01.01.2020г./промяна от 20,12,2019г./ Считано от 01.01.2020г., услугата се предоставя в работни дни. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП - 00754-2017-0007, и № на договор с избран изпълнител - №64/ 04.12.2019 r. 348 837.11 310 414.34
Дейност 2.2 "Закупуване на хранителни продукти" за трапезария в с. Ягодина.Считано от 01.09.2018г. трапезарията е пункт за предоставяне на топъл обяд в с.Ягодина.: Закупуването на хранителните продукти ще се извършва в съответствие с изискванията на националното законодателство, по прозрачен начин, и при гарантиране спазването на принципите на чл. 30 от Регламент №966/2012 на Европейския парламент и на Съвета за икономичност, ефикасност и ефективност на разходването на средствата. Принципът на икономичност изисква хранителните продукти да се предоставят своевременно, в подходящо количество и качество и при най-добра цена. Принципът на ефикасност се отнася до най-доброто съотношение между използваните ресурси и постигнатите резултати. Принципът на ефективност се отнася до осъществяването на набелязаните конкретни цели и постигането на планираните резултати. Дейността по закупуването на хранителните продукти ще започне от момента на сключването на Договор с фирмата изпълнител, или към края на месец август 2016 год. и ще продължи до 30.04.2017 година. Общият брой дни, в които трапезарията в Целодневна детска градина "Дъга" с. Ягодина, ще предоставя топъл обяд, под формата на кетеринг, е 242, на общо 20 лица от с. Ягодина, или разбити по групи, както следва: 1. Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане ; 2.Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност. Дните, разпределени по месеци са както следва: 1. месец септември - 30 дни; 2. месец октомври - 31 дни; 3. месец ноември - 30 дни; 4. месец декември - 31 дни; 5. месец януари - 31 дни; 6. месец февруари - 28 дни; 7. месец март - 31 дни; 8. месец април - 30 дни. Общо 242 дена. От 01.05.17 г. - 25 лица, от тях за периода от 32 месеца за 975 календарни дни до 31/12/2019 г. Считано от 01.09.2018г. трапезарията в с.Ягодина се обособява като пункт за раздаване на "топъл обяд", който е определен за 25 потребителя. 0.00 38 509.79
Дейност 3. "Осигуряване на топъл обяд": На територията на Община Борино приготвянето на порция "топъл обяд", ще се реализира в трапезария с адрес обл. Смолян, общ. Борино, с. Борино, ул. "Христо Ботев" № 29, СУ "Никола Йонков Вапцаров". Това е сграда с издаден акт за публична общинска собственост №50/23.02.2015 год. Поземлен имот с идентификатор 05462.501.341 с обща площ на имота 5908 кв. м. Местонахождение на имота: село Борино, п. к. 4824, ул. Христо Ботев № 29.Столовата на учебното заведение разполага с/със : склад за съхраняване на хранителни продукти;кухненски блок; столова; Отделение за измиване и дезинфекция на посудата, санитарни помещения за персонала и потребителите. Обекта е регистриран БАХ на основание чл. 12, ал. 2, ал. 9 и ал. 10 от Закона за храните с издадено Удостоверение за регистрация №101/28441 от 03.10.2016г. г. ТУдостоверение 101/23769 08.09.2017 г. за заведение за обществено хранене на основание чл.12, ал.2, ал.9 и ал.10 от Закон за храните. На същото място уе обособен и пункта за раздаване на порция "топъл обяд" /т.е. трапезарията в която се приготвя топъл обяд и пункта в който той се раздава се намират на един и същи адрес/. Вторият пунк се намира в с. Ягодина - сграда на общинско детско заведение с издаден акт за публична общинска собственост № 250/21.07.2003 г. Вида и описанието на имота е Парцел III-72 кв. 11 "Детски комбинат". За местонахождение в акт е посочено кв. 11, парцел III-72 с. Ягодина. Разполага с/със: склад за хранителни продукти; склад за санитарни и хигиенни материали; съблекалня и стая за отдих на персонала; подготвително отделение; кухненски блок; отделение за измиване и дезинфекция на посудата и санитарни помещения за персонала и потребителите. Обекта е регистриран Българската агенция по безопасност на храните на основание чл. 12, ал. 2, ал. 9 и ал. 10 от Закона за храните с издадено Удостоверение за регистрация №212500033/14.02.2012г. И в двата пункта, раздаването на топлият обяд, под формата на кетеринг, ще се раздава от домакините на детските заведения. Има условия и за храненето им на място при тяхно желание. Сградите се намират на достъпно място и от кухненските блокове има отделни изходи, което няма да позволи достъпа на външни лица до децата. Разполагат с необходимата материална база за съхранение на храната. На представителите на целеви групи, които имат затруднения в придвижването и не могат да отидат до обществените трапезарии за раздаване на топлия обяд, община Борино ще подпомогне в издаването на пълномощно, в което ще се посочи лицето, което ще получава храната и ще я занесе до потребителя. Порция „топъл обяд“ се предоставя чрез Фирма ЕТ „ХАЛИЛ ВЕЛИЕВ – ГЮЛФИЕ ВЕЛИЕВА“, съгласно сключен договор с № 55/30.11.2017г. Чрез него фирма Фирма ЕТ „ХАЛИЛ ВЕЛИЕВ – ГЮЛФИЕ ВЕЛИЕВА“, закупува хранителни продукти и приготвя „топъл обяд“ в трапезарията на 1-ви етаж „Заведение за обществено хранене“, в сградата находяща се на адрес обл. Смолян, общ. Борино, с. Борино, ул. "Христо Ботев" № 29, СУ "Никола Йонков Вапцаров"., която е с издаден акт за публична общинска собственост №50/23.02.2015 г. Местонахождение на имота е: село Борино, ул. Христо Ботев № 29. Помещението е предоставено за временно и безвъзмездно ползване със договор за обект: недвижим имот, представляващ Ученически стол, който е изтекъл. Фирма ЕТ „ХАЛИЛ ВЕЛИЕВ – ГЮЛФИЕ ВЕЛИЕВА“, с която община Борино е сключила договор след проведена обществена поръчка с предмет „Закупуване на хранителни продукти и приготвяне на топъл обяд“, притежава ново актуално удостоверение по чл.12 от ЗХ. Община Борино ни е уведомила за него на 25.09.2017г. чрез свое писмо изх.№ 413/25.09.2017г., към което е приложено и удостоверението за фирмата цитирана по-горе. Порциите „топъл обяд“ се приготвят в кухнята собственост на община Борино, след което се транспортират до двата пункта: в СУ "Никола "Йонков Вапцаров", находящ се на ул. "Христо Ботев"№29 в с.Борино и на Целодневна детска градина "Дъга" с. Ягодина, които са собственост на община Борино. 17 441.86 17 052.99
Дейност 4. "Предоставяне на съпътстващи мерки": Съпътстващите мерки имат за цел да намалят социалното изключване. Община Борино има открит "Център за почасово предоставяне на комплекс от интегрирани услуги за социално включване в общността и/или в домашна среда" по проект №BG05M9OP001-2.002-0231-C001 по схема за безвъзмездна финансова помощ "Независим живот" от началото на годината. 17 441.85 17 427.45

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).