Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

This project proposal presents the entrepreneurial model of "MOST ELECTRONICS" Ltd. for the creation and development of business in the field of production of programmable communication controllers for WEB-based systems for monitoring, analysis and management of commercial automats for food, beverages and other goods.

The targeted economic activity falls within the scope of sector C "Manufacturing", code 26.30 "Manufacture of radio, television and telecommunications equipment" by NCEA-2008, which is presented as a priority in the NSPSME.

Through the realization of the investment part of the project, the applicant will satisfy the need for every start-up need to provide the necessary human and material resources for starting the business. Activities are foreseen for:
- Creation of a professional team for the realization of the entrepreneurial idea;
- Acquisition of the tangible and intangible fixed assets  and materials needed for carrying out the activity;
- Use of specialized external services (economic, financial and technical evaluation of the product, product marketing strategy, Internet site, protection of intellectual property);
- Rental of working premises;
- Participation in international exhibitions (Paris, Cologne and Shanghai);
-Visualization;

In its economic part, the project justifies the market applicability of the entrepreneurial idea and proves, through the calculations in the business plan, the economic viability of the business. It is foreseen for the research period of 3 years after the implementation of the project, the activity to generate revenues in the amount of BGN 600 000 (300 % of the value of the grant). The estimated weighted EBITDA for the period concerned is over 15% of the requested BRP.

The planned duration of the project activities is 18 months, and a total budget of BGN 249 98700, excluding VAT, is required for their realization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 броя; наем на работни помещения - 18 месеца; закупуване на ДМА - 16 бр. и ДНМА - 1 бр. /специализиран софтуер/; закупуване на материали; получаване на специализирани външни услуги; интернет сайт; защита на интелектуална собственост; участие в международни изложения) : Цялостната дейност по реализация на предприемаческата идея, в рамките на проекта, се състои от изпълнението на следните поддейности: Поддейност 1 - Наемане на квалифициран персонал: Предвижда се наемане на 4 бр. лица, притежаващи необходимите квалификация и опит в областта на предприемаческата идея. Екипът ще има следната структура и персонален състав: 1. „Инженер, електроник“ (код 2152.6004) - ще се изпълнява от предприемача Красимир Василев; 2. „Инженер, електроник“ (код 2152.6004) - ще се изпълнява от Гинка Ценкова (квалифицирано лице); 3. „Инженер, конструктор“ (код 2144.6042) - ще се изпълнява от Николай Кичуков (квалифицирано лице); 4. „Отчетник, планиране на материали“ (код 4322,2002) - ще бъде наето лице, покриващо поставени от бенефициента изисквания; Изпълнението на поддейността ще осигури необходимата експертиза за разработването на продукта, пускането му в серийно производство, създаване и управление на WEB базираната система за наблюдение, анализ и управление на търговски автомати. Поддейност 2 - Наем на работни помещения: Предвижда се наемане на подходящи работни помещения в с. Опанец, общ. Плевен, в които да се да се обособят работните места на екипа и да се разположи оборудването. Така ще се осигури необходимото физическо пространство за извършване на дейността. Помещенията ще бъдат наети за целия период на изпълнение на проекта - 18 месеца. Поддейност 3 - Закупуване на ДМА и ДНМА: Предвижда се закупуването на следните ДМА и ДНМА: - Генератор на сигнали с произволна форма - 1 бр.; - Цифров осцилоскоп/анализатор - 2 бр.; - Спектрален анализатор - 1 бр.; - Робот– манипулатор за насищане на печатни платки (комплект с фидери) - 1 бр.; - Изнесен външен монитор 24’ - 1 бр.; - Програмируема тунелна пещ с 5 програмируеми зони - 1 бр.; - Конвертор за придвижване на печатните платки - 2 бр.; - Антистатичен стелаж за SMD компоненти - 3 бр.; - Работна маса с антистатично покритие - 3 бр.; - Полуавтоматичен стенсил принтер - 1 бр. - WEB базиран софтуер - 1 бр. Изпълнението на поддейността ще осигури техническата база за реализиране на идеята. Без закупуване на посочените активи, производството на контролерите и извършването на дейността са невъзможни. „МОСТ ЕЛЕКТРОНИКС“ ООД е новоучредена фирма и към момента на кандидатстване не разполага с необходимите технически средства за старт и развитие на дейността. Поддейност 4 - Закупуване на материали за производство и тестване на първоначални прототипи на контролера: Предвижда се закупуването на 10 бр. комплекта компоненти за производство и тестване на прототипи на контролера. Целта е да се конструира и произведе контролер с оптимални технически и функционални параметри. Поддейност 5 - Получаване на специализирани външни услуги: В рамките на поддейността се предвижда получаването на специализирани външни услуги, свързани с: - изготвяне на техническа, икономическа и финансова оценка на продукта „Програмируем комуникационен контролер“; - изготвяне на технология на производство на продукта; - изготвяне на маркетингов план за навлизане на контролерите и телеметричното управление на пазара; - защита на интелектуална собственост на национално и международно равнище; - изработване на Интернет сайт; Поддейност 6 - Участие в международни изложения: Предвижда се популяризирането на продукта на международния пазар да се осъществи, чрез участие на следните специализирани вендинг изложения: 1. VendingParis (Париж, Франция) - https://www.vendingparis.com/en; 2. ЕuVend (Кьолн, Германия) - http://www.euvend-coffeena.com/EuVend_coffeena/index-2.php; 3. CVS (Шанхай, Китай) - http://www.chinavending.com.cn/en-us/overview/about; Това са най - престижните изложения в областта на вендинга, по време на които се представят последните новости и се осъществяват множество В2В срещи и сделки. 249 807.00 195 028.35
Визуализация (дейността ще бъде изпълнена чрез изработване и поставяне на 1 бр. информационна табела и 16 бр. стикери): Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие (EФРР) чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ (ОПИК) 2014-2020 в неговата успешна реализация. Осигуряването на предвидените в рамките на дейността средства за визуализация на проекта - 1 бр. информационна табела и 16 бр. стикери бъде осъществено чрез външно възлагане. На мястото на изпълнението на проекта - на входа на работните помещения на фирмата, ще бъде поставена, в съответствие с графичните стандарти, 1 бр. информационна табела, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на „Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма - ОПИК, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще се посочва че се финансира от ОП „Иновации и конкурентоспособност“ чрез Европейския фонд за регионално развитие. Правилата за визуализация ще бъдат спазени и при изработката на интернет сайта. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта и ще продължи общо 18 месеца. Основните стъпки за реализацията й са следните: 1. Утвърждаване на образци на документи, съдържащи средствата за визуализация. 2. Прилагане на правилата за информираност и публичност във всички официални документи, свързани с изпълнението на проекта. 3. Изработка на 1 бр. информационна табела и 16 бр. стикери. 4. Доставка на средствата за визуализация. 5. Монтиране на информационна табела и поставяне на стикерите. 6. Отразяване на правилата за визуализация на интернет сайта. 180.00 164.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).