Организация и управление на проекта: Целта на тази дейност е осигуряване на доброто управление и изпълнение на проекта и гарантиране на законосъобразността, ефективността и ефикасността при осъществяването му. Дейността включва по-конкретно:
- цялостно управление на дейностите по проекта;
- наблюдение на процеса и степента на изпълнение на заложените индикатори, цели и резултати в проекта и вътрешна оценка на изпълнението му;
- финансова и техническа отчетност на проекта.
За изпълнение на така изложената цел на дейността в нейните рамки ще бъде сформиран екип за организация и управление на проекта от служители на фирмата, който ще се състои от Ръководител на проекта, Координатор на проекта и Счетоводител на проекта. Избраният екип (описан подробно в точка 9. Екип от проектния формуляр) има опит в дейности, подобни на тези, включени в проектното предложение.
Екипът ще носи отговорност за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и цели, а също и за отчитане на проекта.
Екипът за организация и управление на проекта ще изработи детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност с включен график и отговорници за тяхното изпълнение. За осъществяване на координация при изпълнението на проекта ще бъдат провеждани регулярни срещи, на които ще се следи за изпълнението на предварително разпределените задачи. Той също така ще е отговорен за организиране на изборът на изпълнители за осъществяване на обучението за придобиване на професионална квалификация, изработката на информационните материали и доставка на предвиденото по проекта оборудване. Екипът ще е ангажиран и при организиране на процеса по подборна лицата, които ще се назначат в рамките на проекта.
Тази дейност е основополагаща за успешно изпълнение на останалите дейности и постигане на заложените цели на проекта. В нейните рамки ще се изготвят и технически и финансови отчети за отчитане на проекта. Тя ще се изпълнява през целия период на реализация на проекта и в тази връзка продължителността й е 14 месеца, като ще стартира пред първия проектен месец. Изпълнението на дейността ще премине през два етапа. Първо, сключване на граждански договори с членовете на екипа за организация и управление на проекта. Този етап ще се осъществи през първия проектен месец. Второ, осъществяване на организацията и управлението на проекта от членовете на екипа на проекта. Този етап ще се осъществи през целия период на проекта. Общата продължителност на дейността е 14 месеца. |
13 440.00
|
12 240.00
|
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Целта на Дейността е да се осигури заетост за срок от дванадесет месеца на осемнадесет безработни/неактивни лица, които принадлежат към допустимата целева група по настоящата процедура. По-конкретно ще бъдат подбрани и назначени по трудово правоотношение 10 продължително безработни и неактивни лица, 4 безработни младежи до 29 г. вкл., 4 безработни лица на възраст над 54 г . Те ще бъдат назначени на следните длъжности:
- Длъжност „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали” с код 8219 2008 – на нея ще бъдат наети 4 лица, които са част от специфичната категория „Продължително безработни и неактивни лица”;
- Длъжност „Монтажник, изделия от дърво” с код 8219 2007 – на нея ще бъдат наети 3 лица, които са част от специфичната категория „Продължително безработни и неактивни лица”;
- Длъжност „Работник подови настилки” с код 7122 2001 – на нея ще бъдат наети 5 лица, 3 от които са част от специфичната категория „Продължително безработни и неактивни лица”, а 2 са част от специфичната категория „Безработни лица на възраст над 54 г.”
- Длъжност „Офис мениджър” с код 3341 3004 – на нея ще бъде наето едно лице, което е част от специфичната категория „Безработни младежи до 29 г. вкл.”;
- Длъжност „Счетоводител” с код 2411 6004 – на нея ще бъде наето едно лице, което е част от специфичната категория „Безработни лица на възраст над 54 г.”
- Длъжност „Асистент, офис” с код 3343 3011- на нея ще бъде наето едно лице, което е част от специфичната категория „Безработни младежи до 29 г. вкл.”;
- Длъжност „Търговски представител” с код 3322 3003- на тази длъжност ще бъдат наети две лица, които са част от специфичната категория „Безработни младежи до 29 г. вкл.”;
- Длъжност „Чистач/Хигиенист” с код 9112 0004 - на нея ще бъде наето едно лице, което е част от специфичната категория „Безработни лица на възраст над 54 г.”.
Ръководството на фирмата планира чрез осъществяването на дейността не само да създаде 18 нови работни места, на които да наеме безработни/неактивни лица, но и да осигури устойчивостта им чрез запазване на поне 50 % от тях след приключване на дейностите по проекта за минимум 12 месеца в зависимост от пазарната конюнктура и развитието на фирмата. Именно създаването на устойчиви работни места за безработни и неактивни лица е една от специфичните цели на проектното предложение. Дейността е насочена и към изпълнение на общата цел на проекта, тъй като чрез нея ще се създадат нови работни места, а също и възможности за успешна професионална реализация и интеграция на пазара на труда за безработни и неактивни лица, попадащи в приоритетните целеви групи на програмата.
Изпълнението на дейността ще допринесе за осигуряването на по-висока и по-качествена заетост посредством повишаване на икономическата активност и подобряване достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица. Наемането на допълнителни хора в „Еуро Сийтс” ЕООД ще се отрази положително върху финансовата стабилност на фирмата и тя ще има възможност да реинвестира средства в развитие на своите човешки ресурси.
За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок от 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от описаните конкретни целеви групи. Самата заетост в рамките на проекта ще бъде осигурена за срок от 12 месеца. С всяко лице ще се сключи трудов договор след одобрението му, като няма да се изчаква да бъдат избрани всичките 18 лица, за да се пристъпи към назначаване им по едно и също време. Етапите за осъществяване на дейността са следните. Първо, набиране на подходящи кандидати за планираните длъжности. Този етап ще отнеме един месец и ще стартира в първия проектен месец. Второ, подбор на лицата, които ще се наемат в рамките на проекта и назначаването им на трудов договор. Този етап ще отнеме един месец и ще стартира през втория проектен месец.Трето, осигуряване на заетост на 18 лица за срок от 12 месеца. Етапът ще отнеме 12 месеца. |
136 836.48
|
137 145.39
|
Предоставяне на професионално обучение за придобиване на професионална квалификация: Целта на дейността е да се предостави обучение за придобиване на професионална квалификация на 17 лица, които ще бъдат наети на трудово правоотношение в рамките на проекта. По-конкретно, обученията, които ще се осъществят, са следните:
1) Обучение по втора квалификационна степен по Професионално направление Строителство на 7 лица, които ще се назначат на длъжности „Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали” (4 лица) и „Монтажник, изделия от дърво” (3 лица) с конкретни параметри: наименование и код на професията: Строител с код: 582030; код на специалността: 5820310 Строително дърводелство; хорариум на обучението: 660 учебни часа (теория: 330 учебни часа, практика: 330 учебни часа); брой на обучаваните лица: 7; документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация.
2) Обучение по втора квалификационна степен по Професионално направление Строителство на 5 лица, които ще се назначат на длъжност „Работник подови настилки” с конкретни параметри: наименование и код на професията: Строител с код: 582030, код на специалността: 5820403 Сухо строителство; хорариум на обучението: 660 учебни часа (теория: 330 учебни часа, практика: 330 учебни часа); брой на обучаваните лица: 5; документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация.
3) Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Секретарски и административни офис дейности на 2 лица, които ще се назначат на длъжности „Офис мениджър” и „Асистент, офис” с конкретни параметри: наименование и код на професията: Офис – мениджър с код 346010, код на специалността: 3460101 Бизнес- администрация; хорариум на обучението: 600 учебни часа (теория: 300 учебни часа, практика: 300 учебни часа); брой на обучаваните лица: 2; документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация.
4) Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Счетоводство и данъчно облагане на 1 лице, което ще се назначат на длъжност„Счетоводител”с конкретни параметри: наименование и код на професията: Оперативен счетоводител с код 344030 , код на специалността: 3440301 Оперативно счетоводство; хорариум на обучението: 600 учебни часа (теория: 300 учебни часа, практика: 300 учебни часа), брой на обучаваните лица: 1, документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация.
5) Обучение за част от професия по трета квалификационна степен по Професионално направление Търговия на едро и дребно на 2 лица, които ще се назначат на длъжност „Търговски представител” с конкретни параметри: наименование и код на професията: Търговски представител с код 341040, код на специалността: 3410401 Търговия на едро и дребно; хорариум на обучението: 600 учебни часа (теория: 300 учебни часа, практика: 300 учебни часа), брой на обучаваните лица: 2; документ доказващ завършеното обучение: Свидетелство за професионална квалификация.
Чрез обучението на лицата ще се постигне повишаване на тяхната професионална квалификация, умения и производителност на труда, което е една от специфичните цели на проекта. Професионалното обучение и придобиването на квалификационна степен е инвестиция в човешки капитал, която акумулира знания и умения и е гаранция за трайното интегриране на лицата на трудовия пазар. В тази връзка изпълнението на дейността пряко ще допринесе и за постигане на общата цел на проекта, а именно към създаването на нови работни места и възможности за успешна професионална реализация и интеграция на пазара на труда за осемнадесет безработни и неактивни лица. Този извод произтича от факта, че обучението на лицата пряко ще рефлектира в увеличаване на компетенциите, уменията, производителността, което от своя страна ще осигури професионална реализация и интеграция на трудовия пазар на работниците. Дейността включва два последователни етапа. Първо, избор на ЦПО, който ще осъществи обученията. Второ, фактическо обучение на наетите лица. |
20 025.00
|
20 025.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Целта на дейността е да се закупи оборудване, необходимо за осигуряването на добри и подходящи условия на труд на създадените нови работни места във фирма „Еуро Сийтс” ЕООД, а именно:
1. Полировъчна машина – 1 бр.
2. Машина за премахване на мокет и подови настилки – 3 бр.
3. Голяма хидравлична машина за премахване на мокет- 1 бр.
4. Фреза за фуги – 2 бр.
5. Машина за запояване – 1 бр.
6. Портативна шокова бормашина – 5 бр., заедно с батерия 18 V – 5 бр.
7. Бормашина/винтоверт – 5 бр.
8. Перфоратор – 5 бр.
9. Двускоростен шоков винтоверт – 5 бр.
10. Каналокопателна фреза – 1 бр.
11. Мултифункционално устройство – 1 бр.
12. Лаптоп – 2 бр.
13. Настолен компютър – 1 бр.
14. Таблет - 2 бр.
15. Смартфон - 2 бр.
Описаното оборудване е необходимо за пряката трудова дейност на новонаетите във фирмата лица. Полировъчната машина, машините за премахване на мокети и подови настилки, голямата хидравлична машина за премахване на мокет и фразата за фуги са необходими за изпълнение на ежедневните задължения на хората, наети на позиция Работник подови настилки. Чрез машината за запояване, портативните шокови бормашини, винтовертите, перфораторите, двускоростните шокови витоверти и каналокопателната фреза ще се осигурят подходящи условия за работа и ще се осигурят технически работните дейности на лицата, наети на длъжностите Монтажник, изделия от дърво, Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали и Работник подови настилки. Предвиденото за закупуване по проекта мултифункционално устройство е свързано с оборудването на работните места на офис мениджъра и асистента офис. За изпълнение на ежедневните си задължения посочените длъжности, а също и счетоводителя, ще се нуждаят и от компютри, които също ще се закупят в рамките на проекта. По-конкретно работните места на асистента, офис и счетоводителя ще се оборудват с лаптопи, докато за офис мениджъра е предвиден настолен компютър. За изпълнение на ежедневните задължения на търговските представители са необходими таблети и смартфони, които също са предвидени за закупуване в рамките на проекта.
Чрез осъществяване на дейността ще се създадат подходящи и добри условия на труд чрез оборудване на новите работни места, което е именно една от специфичните цели на проекта. За да може всеки служител да осъществява добре дейността си, той се нуждае от модерни средства на труда. Това е решаващо за успешната интеграция във фирмата и удовлетвореността от работата. Дейността допринася и за постигане на общата цел на проекта, тъй като за същинското създаване на нови работни места, освен назначени служители, е необходимо и оборудването на тези работни места. Това е и гаранцията за успешна професионална реализация на новонаетите служители.
Чрез дейността ще бъдат оборудвани работните места в синхрон с ежедневните работни дейности, както и с изискването за изпълнение на задачите на конкретните позиции. Разбира се, новонаетите служители ще ползват и наличното оборудване във фирмата, а също и допълнителното такова, което тя ще закупи извън бюджета по проекта, което също ще обезпечи нормалните и добри условия на труд.
Дейността ще премине през два етапа. Първо, избор за изпълнител за доставка на предвиденото по проекта оборудване и сключване на договор с него. Второ, доставка на оборудването от избрания изпълнител. |
54 058.00
|
54 058.00
|
Информиране и публичност на проекта: Целта на тази дейност е да осигури публичност на проекта и да се допринесе за по-висока степен на информираност на обществеността относно проектните дейности и помощта, получена от Европейския социален фонд на Европейския съюз. Тя по своята същност е дейност за информация и комуникация и е задължителна с оглед осигуряване на широка информираност за изпълнението на проекта и ролята на финансиращите органи. Дейността ще се извърши в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тя ще допринесе за преодоляване на липсата на ангажираност от страна на всички заинтересовани страни и обществото за своевременното информиране и активиране на гражданското участие и диалог.
За реализацията на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване на информационни материали, а именно един информационен плакат, 200 броя информационни брошури и 33 броя информационни стикери. Информационният плакат ще се постави на видно за обществеността място. Информационните брошури ще бъдат разпространени сред широк кръг от хора. Информационните стикери ще бъдат залепени върху оборудването, което ще се закупи в рамките на проекта. Информационните материали (плакат, брошури и стикери) ще отговарят на всички изисквания, относими към материалите за публичност и визуализация и ще оповестяват основни данни за проекта, както и приноса на ЕСФ и ЕС за изпълнението му.
Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта и в тази връзка продължителността й е 14 месеца. Изпълнението й ще премине през няколко етапа. Първо, избор за изпълнител за изработка на информационните материали и сключване на договор с него. Второ, поставяне на информационния плакат. Трето, разпространение на информационните брошури. Трето, залепване на информационните стикери върху закупеното по проекта оборудване. |
630.00
|
630.00
|