Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 782 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal is aimed at deployment of product innovation – smart relay operating on standard IEEE 802.11. The relay has own embedded software allowing fast and secure remote monitoring and management. It features significant improvements over existing market alternatives, incl. in regards to:
•technical characteristics: size, number of controlled circuits, metering
•components: microcontrollers, circuit boards
•firmware: web server optimized for microcontrollers, protocol for data protection in transmission
•user friendliness: easy installation behind the standard light switch/ socket or in electrical appliance; remote control of temperature, humidity, lighting, security cameras, garage doors and electrical appliances; execution of predefined scenes.
Thanks to the hardware improvements, it achieves an extraordinary miniaturization in managing large voltages and loads and to the software ones – a unique way of management and monitoring. 
The relay is distinguished by its extraordinary complexity. It can be used to control heating appliances; appliances for hot water heating (water heaters); valves; lighting; coffee machines, kitchen and other appliances; home / office equipment; irrigation systems; doors and windows with electric opening and closing / mechanisms for locking and unlocking.
Building on own software algorithms, a new business model and the latest hardware solutions, the company is looking for a breakthrough in one of the priority areas of the thematic area "Mechatronics and clean technologies": intelligent systems and devices, "smart homes".
The project proposal is aimed at building own production capacity and envisages the purchase of:
1.3D printer
2.Combined CNC machine for the production of circuit boards
3.MCU programmer
4.Calibrator
5.Software for centralised control
6.Servers
7.Storage
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт – стопански обект в София: Дейността включва закупуване на Машина за 3D печат и пускането ѝ в експлоатация в новосъздадена производствена единица в гр. София. На тази машина ще бъдат изработвани външните кутии на релето. Това ще позволи по-гъвкаво производство, при което външният вид на релето се модифицира според стандартите и размерите на контактните ключове и куплунги. Машината за 3D печат ще намали значително необходимите инвестиции и срока на внедряване в производство, спестявайки нуждата от закупуване на скъпа екструдираща машина и създаване на матрици за всеки един конкретен случай. Също така ще спомогне за евтина и бърза персонализация на продукта според нуждите на клиента (било то краен потребител, верига магазини или компания инсталатор). Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви (М1) до 4-ти (М4) месец от изпълнението на проекта). 2. Сключване на договор (от М4 до М5). 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от М5 до М8). 4. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от М8 до М9). 300 000.00 296 000.00
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт – стопански обект във Враца и дейта центъра в гр. Монтана.: Дейността включва закупуване на Комбинирана CNC машина за производство на платки, Програматор на микроконтролери, Уред за калибриране, Сървъри (2 бр.), Дисков масив и пускането им в експлоатация в новосъздадена производствена единица в гр. Враца и дейта центъра в гр. Монтана. Комбинираната CNC машина за производство на платки ще служи за изработка на платките, влизащи в устройството. По този начин производството ще става в значително по-кратък срок и обемите ще бъдат съобразявани с текущото пазарно търсене. Програматорът на микроконтролери ще служи за програмиране на първичния софтуерен код в няколко релета едновременно. Уредът за калибриране ще служи за калибриране с достатъчно висока точност, което да превърне релето в средство за мониторинг на енергопотреблението. Сървърите, върху които ще бъде инсталиран софтуера за централно управление, ще обезпечават надеждната връзка на крайните устройства (релетата) със „облака” и ще обработват постъпващата информация. Предвидени са 2 сървъра, за да се гарантира, че дори при отпадане на единия от тях, „облачното” решение ще продължи да работи. Дисковият масив ще натрупва данните от свързаните към „облака” крайни устройства. С помощта на закупеното оборудване ще стане възможно изработването на платките, инсталирането на първичния софтуерен код, настройката на релетата, свързването им към „облака” и тестването на тяхната работоспособност. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (от 3-ти (М3) до 6-ти (М6) месец от изпълнението на проекта). 2. Сключване на договор (от М6 до М7). 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от М7 до М10). 4. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от М10 до М11). 480 000.00 475 000.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер за централно управление, необходим за внедряването на иновативния продукт: Дейността включва придобиване/разработване на специализиран софтуер за централно управление. Той ще осигурява връзката на множеството Shelly Wi-Fi dual switch устройства с „облака”, давайки възможност на потребителите да ползват/ задават допълнителни възможности и логически свързвания от тип IFTTT („If This Then That” - „ако това се случи тогава направи следното”), като по този начин изграждат самостоятелна интелигентна мрежа от устройства. Чрез него ще бъде възможно автоматичното управление на база местоположение, промени в околната среда, обичайно поведение на потребителя и др. Ще се улесни и реакцията на събития (напр. аларми), който са генерирани от други устройства или софтуерни решения. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (от 5-ти (М5) до 8-ми (М8) месец от изпълнението на проекта). 2. Сключване на договор (от М8 до М9). 3. Извършване на доставката/получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (от М9 до М17). 4. Инсталиране, тестване, пускане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от М17 до М18). 500 000.00 445 000.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите – услуга по провеждане на пазарни анализи и проучвания: Дейността включва провеждане на пазарни анализи и проучвания относно възможностите за реализация на иновативния продукт на световния пазар. Те ще осигурят необходимата информация за конкретизиране на пазарната стратегия на компанията с оглед достигане до максимален брой потребители в Европа, Азия и Америка. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (от 7-ми (М7) до 8-ми (М8) месец от изпълнението на проекта). 2. Сключване на договор (от М8 до М9). 3. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (от М9 до М17). 20 000.00 19 500.00
Консултантски и помощни услуги в подкрепа на иновациите – услуга по изпитване и сертификация на иновативния продукт: Дейността включва изпитване и сертификация на иновативния продукт по американския стандарт FCC. Това ще позволи навлизането на продукта на американския пазар, който е един от целевите за компанията. Дейността ще протече в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител (от 7-ми (М7) до 8-ми (М8) месец от изпълнението на проекта). 2. Сключване на договор (от М8 до М9). 3. Получаване на услугата и подписване на приемо-предавателен протокол (от М9 до М18). 18 000.00 17 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).