Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

Project “Opening new horizons and opportunities through new jobs” is aimed at opening 2 new jobs in the retail trade not in stores, stalls or markets.
The project consists of 4 activities.
Organization and management activity covers the technical and financial management and reporting, aimed at successful implementation of the project.
Purchasing aims to provide the new jobs with the necessary equipment, furniture, and long-term intangible assets: 2 computers, 2 desks, 2 chairs, and 1 specialized software for e-shop creation and maintenance.
Information and publicity aims to raise public awareness about the project and funding, incl. target group and stakeholders, and as a result 30 posters, 6 stickers, and 3 paid publications are expected to be made and placed / circulated.
Hiring unemployed and/or inactive people is intended to provide human resources for Opening new horizons and opportunities through new jobs, incl. 1 expert, public procurement (NCO code 24215022) and 1 expert trading (NCO code 24216006), to integrate them into the labour process, to provide them with occupational health service and to support the acquisition of practical skills and work experience.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Цел: успешна реализация на проекта. Дейността включва: •Техническо управление на проекта, включващо планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта; изготвяне на документи, оформяне съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране; •Финансово управление на проекта, включващо осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. 5 000.00 5 522.80
Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА, свързани със създаването на нови работни места: Цел: обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване, обзавеждане и ДНА. Дейността включва закупуване на 2 броя компютри с инсталиран системен и приложен софтуер (MS Windows Pro 10 и MS Office Home and Business 2013 или еквиваленти), 2 броя бюра, 2 броя столове и 1 брой специализиран софтуер за създаване и поддръжка на интернет магазин, необходими за новоразкритите работни места. 15 120.00 0.00
Информиране и публичност: Цел: запознаване на обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането му в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване, Ръководството за изпълнение и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността включва: •Изработване и поставяне на 30 броя плакати с размер минимум А3; •Изработване и поставяне на 6 броя стикери; •Подготвяне и отпечатване на 3 броя платени публикации. 621.00 569.20
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел: осигуряване на човешки ресурс, който да подпомогне навлизането на нови пазари. Дейността включва наемане на 2 безработни/ неактивни лица, които да работят в сферата на търговията на дребно извън търговски обекти на следните длъжности: 1.експерт, обществени поръчки (код по НКПД 24215022), който да отговаря за търсенето на подходящи тръжни процедури, изготвянето на оферти, подготовката на документи за сключването на договори в случай на успех, изготвянето на възражения в случаите на неправомерни действия на възложителите, мониторинг на изпълнението на сключените договори, изготвяне/ превод на документи, свързани с изпълнението, архивирането на документите и всякакъв друг вид дейности, свързани с участието на дружеството в обществени поръчки; 2.експерт, търговия (код по НКПД 24216006), който да отговаря за търсенето на други клиенти, различни от възложителите на обществени поръчки, създаването и поддръжането на интернет магазин с помощта на специализиран софтуер, търсенето на подходящи за качване в интернет магазина стоки и услуги, преговорите и кореспонденцията с потенциалните доставчици, подготовката на каталожни и рекламни материали, изготвянето на оферти, осъществяването на преговори и кореспонденция, подготовката на документи за сключването на договори, мониторинг на изпълнението на сключените договори, изготвяне/ превод на документи, свързани с изпълнението, получаването на стоката/ освобождаването й от митница в случай на внос, комплектоването и доставката до клиента, архивирането на документите и всякакъв друг вид дейности, свързани с продажбите през интернет магазина и по други начини, различни от продажби в търговски обекти. 29 988.00 29 713.88

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).