Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project "Improving the quality of the jobs in" CORPOREX BG INSURANCE BROKER "Ltd., by providing specific training" has as main objective "to increase the productivity of the work in" CORPOREX BG INSURANCE BROKER" Ltd., by providing the opportunity for specific company and workplace training and creating sustainable employment for current and newly recruited staff ".
To achieve the overall goal, the following Specific Objectives are formulated:
1. To provide the opportunity to create new specific knowledge and skills of a total of 26 employees in "CORPOREX BG INSURANCE BROKER" Ltd. in a perspective area for professional realization, such as insurance.
2. Provide conditions for sustainable employment and professional realization of 2 young people up to 29 years of age in the field of insurance.
These objectives will be achieved through the following activities:
1. Conducting training for specialized insurance software
2. Ensure sustainable employment of unemployed/inactive youths up to 29 years of age.
By implementing these activities the following results will be achieved:
1) One of the leading insurance brokers in Sofia will raise the specific skills of the employees;
A total of 25 persons - 23 of the current staff and 2 new entrants occupying two of the positions in the company will undergo a specific training - Training for specialized insurance software.
3) As a result of the implementation of the project activities, it will ensure sustainable employment and greater competitiveness of the labor market people responding to the needs of the business in the field of insurance.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Провеждане на обучение за работа със специализиран застрахователен софтуер: Целта на дейността е повиши производителността на труда на служителите заети във фирмата и новонаетия персонал, чрез осигуряването на обучение със специализиран софтуер. То ще обхване общо 25 лица, от които 23 лица от настоящия персонал и 2 новоназначени лица от следните длъжности: Помощник брокери и Отчетник уреждане на застрахователни полици. Обучението е специфично, тъй като фирмата е застрахователен брокер, предлагащ множество застрахователни продукти на различни застрахователни компании, за целта има изградени и внедрени вътрешни системи (индивидуален софтуерни приложения) за работа. Обучението е наложително за брокерите и отчетниците в компанията. Работата с множество софтуерни приложения, създава предизвикателства и трудности при работа с тях. Преминаването от един към друг софтуерен продукт затруднява служителите, което е предпоставка за обърквания и грешки, бавна работа с приложенията, постоянно допитване до заетите с повече опит и нарушаване на нормалния работен процес на всички служители. Това обучени е съобразено с работата на застрахователния брокер и отчетника, уреждане на застрахователните полици и актуалните приложения на партньорските застрахователни компании. Не се предлага подобно обучение на пазара. Допълнителната квалификация, която ще получат заетите в компанията лица за работа със специализирани застрахователни софтуери ще им осигури на целевата група: - специфични умения свързани с заеманата длъжност в компанията; - запазване на работните места от заетите; - устойчива заетост, работа на по-добри работни места, отговарящи на актуалните нужди на фирмата от една страна и от друга конкурентоспособност на пазара на труда. Обучението се предвижда да бъде проведено в гр. София. Обхватът на обучението ще засегне следните модули: * Запознаване и работа със застрахователните продукти на Сирма; * Запознаване и работа с индивидуални програми на всички застрахователи: - платформа INSIS; - система за управление на автомобилни застраховки IMS; - Приложение за издаване на електронни полици за ЗК „Уника“ PIEGO; - платформа на „ОЗК Застраховане“ OZKINS; - други WEB- базирани системи. Общата продължителност на настоящото обучение ще бъде 378 учебни часа, разпределени по модули в учебната програма и план графика за разпределението на учебните заниятия. Избраната обучителна организация ще трябва да изготви предварително план-график за разпределението за провежданите занятия, като това трябва да бъде предварително съгласувано и одобрено от екипа по управление Планираните етапите за изпълнение на дейността са следните: 1) Подготвителен етап, включващ следните подетапи: - Подготовка на процедурата за избор на изпълнител; -Избор на изпълнител; -Сключване на договор за извършване на услуга за провеждане на обучение. 2) Подготовка за обучението: Избраният изпълнител ще трябва да предостави подробна учебна програма и учебен график. Учебната програма трябва да е съобразена с изискванията нуждите на работодателя за съответната длъжност и заложените по проекта критерии. В обучителната програма, трябва да бъдат предвидени повече часове за практика, като с предимство ще бъде избрана обучителна организация, която използва дистанционна форма на обучение, която предлага най-нови и актуални обучителни методи и съдържание съобразени с най-високите стандарти за практикуване в това професионално направление. 3) Провеждане на обученията по утвърдения учебен график, съобразен с местоработата на заетите и разпределението им по групи. В този етап избрания обучителна организация, изцяло ще трябва да организира реализирането на обученията, за да получат адекватно и ефективно обучение включените в дейността лица. 4) Провеждане на изпит върху проведеното обучение и връчване на Сертификати. 74 900.00 82 529.00
Осигуряване на устойчива заетост на безработни/неактивни младежи до 29 години: За изпълнението на настоящата дейност ще бъде осигурена несубсидирана заетост на 2-ма безработни/неактивни младежи до 29 години на длъжност - Отчетник, уреждане на застрахователни полици (с код 4312 2010). Целта на дейността да предостави възможност на представителите от целевата група (безработни/неактивни младежи до 29 години) да усвоят специфични знания и умения в сферата на застраховането, чрез което да им се осигури устойчива заетост в КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР ООД за период от 3 месеца и 13 дни. Представителите на целевата група ще трябва да отговарят на профила и на нуждите на фирмата от една страна и от друга да отговарят на нуждите на целевите групи. Планирането и разпределението на необходимия брой лица от целевите групи е направено, според наличните възможности и фирмената стратегия на КОРПОРЕКС БГ ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН БРОКЕР ООД и интензитета на дейността. Фирмата поставя акцент на даването на шанс на безработни/неактивни младежи до 29 г. За набирането на безработни/неактивни лице ще се използват различни методи: - Изискванията за безработните/неактивните кандидати ще бъдат предадени на представителите на ДБТ, с които ще се поддържа непрекъсната кореспонденция; - ще бъдат публикувани обяви в сайтове за набиране на кандидати в Интернет мрежата; - при необходимост ще се използват услуги при необходимост и на лицензирани посреднически агенции на пазара на труда С тях ще бъдат сключени срочни трудови договор при непълно работно време (2/4 часов работен ден), спрямо Българското Законодателство. На лицата ще бъдат осигурени месечни възнаграждения, съгласно Минималния осигурителен доход при непълно работно време и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. за период от 3 месеца и 13 дни. Заплатите ще бъдат на база МОД за съответната длъжност и ще бъдат поети от работодателя, а осигуровките за негова сметка за непълно работна време са заложени като разход по проекта. На новоназначените лица ще бъдат разработени длъжностни характеристики, с които ще бъдат регламентирани задълженията им за длъжностите за периода на заетост. За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще се осигурят всички необходими материали и консумативи и ще бъде проведен инструктаж за здравословен и безопасен труд. Лицата, които ще бъдат включени в заетостта по проекта ще имат възможност да прилага своите ново придобити знания и умения от преминатото специфично обучение за работа с различните застрахователни софтуери в работния процес и ще се учат допълнително чрез опита си. Съществена роля за бързата адаптация на новонаетите младежи ще има и екипа по управление на проекта, който ще следи и подпомага организационно изпълнението на трудовите задължения. Етапите през, които ще премине изпълнението на дейността са: - Разпространение на информация за свободните работни места; - Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии; - Провеждане на интервю с безработните кандидати, отговарящи на формалните критерии за целевите групи; - Избор на одобрените кандидати и сключване на договори за несубсидирана заетост, по време на която ще бъде включен в специфично обучение, което работодателя ще реализира за помощник брокерите и отчетниците, уреждане на полиците си главно. По време на дейността ще се гарантира редовно заплащане и изплащане на данъци и осигуровки на новонаетите лица. Отговорност за това ще носи счетоводителя на проекта. Фирмата си поставя за цел да запази поне 50% от новонаетите лица (1 лице) за още 6 месеца след приключване на дейностите по проекта. 423.87 232.98

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).