Инженеринг за Енергийна ефективност и обновяване на СГРАДИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ СОБСТВЕНОСТ НА ОБЩИНА ЯКОРУДА - ПОЖАРНА СЛУЖБА в гр. Якоруда, кметство Бунцево и кметство Юруково: Инженеринг за Енергийна ефективност и обновяване на СГРАДИ ЗА АДМИНИСТРАТИВНИ УСЛУГИ СОБСТВЕНОСТ НА ОБЩИНА ЯКОРУДА - ПОЖАРНА СЛУЖБА в гр. Якоруда, кметство Бунцево и кметство Юруково |
1 753 488.00
|
0.00
|
Упражняване на строителен надзор: Дейността ще обхваща упражняването на строителен надзор на одобрения проект. Част от дейностите, които следва да бъдат извършени от лицето, избрано за упражняване на строителния надзор са: - Извършване на надзор по време на строителството върху всички видове СМР, които се изпълняват от строителя на съответния обект, в съответствие със законовите правомощия и задължения на изпълнителя като лице, упражняващо строителен надзор на строеж; - Съставяне на протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, при влязло в сила разрешение за строеж. Заверяване на Заповедна книга на строежа; - Изготвяне и извеждане на заповедна книга за обекта и предаването й на изпълнителя на строителството; - Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, които се съставят по реда на действащото законодателство, за които е оправомощен да бъде съставител, или лице извършило проверка, или лице в присъствието на което е съставен документът; - Съставяне и организиране подаването от името на Възложителя на всички необходими документи, искания, заявления и др. документи пред компетентните органи, с оглед осъществяване на инвестиционния процес без прекъсване: - Изготвяне и представяне на Възложителя на технически паспорт за обекта и Окончателен доклад за обекта по смисъла на Чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, изготвени в съответствие с Наредба № 2/31 юли 2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти; - Упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно инвестиционните проекти и изискванията на нормативните актове; - Осигуряване спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него; - Извършване на контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; - Извършване на контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект технически показатели; - Подписване на всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; - Съставяне на констативни актове, след завършване на строително-монтажните работи, съвместно с Възложителя и Изпълнителите на проектирането и строително- монтажните дейности, с които удостоверява, че строежът е изпълнен съобразно одобрените проекти, заверената екзекутивна документация, изискванията към строежа и условията на сключения договор. С този акт се извършва предаване на строежите от Изпълнителя на строително-монтажните дейности на Възложителя; - Други дейности, в компетенциите на лицето, упражняващо строителен надзор |
18 000.00
|
0.00
|
Разходи за организация и управление и за информация и публичност при изцяло външно възлагане : Консултантските услуги ще обхващат: Експертно, организационно и техническо подпомагане дейността на Общината при управление, изпълнение и отчитането на проекта Осъществяване на ефективно взаимодействие и координация между страните, имащи отношение към изпълнението на проекта Консултации и съдействие за прилагане на насоки, указания, правила и процедури във връзка с управлението и изпълнението на проекта; Консултации и съдействие при провеждането на обществените поръчки по проекта; Изготвяне на становища относно законосъобразност на действията на комисията за избор на изпълнители на обществените поръчки по проекта; Подготовка и окомплектоване на необходимите документи за съгласуване на проведените процедури/ проведеното възлагане на обществените поръчки; Изготвяне на становище, в случай на обжалване на процедура по възлагане на някоя от обществените поръчки, възлагани във връзка с изпълнението на проекта; Подготовка и окомплектоване на необходимите възражения и документи във връзка със съмнения за нарушение, водещи до налагането на финансови корекции; Подготовка на становище, при получено от Общината решение за частично съгласуване на обществените поръчки или решение за отказ за съгласуване на обществените поръчки; Подготовка на становища и доклади във връзка с изпълнението на проекта; Консултации във връзка с изпълнението на препоръки, дадени от страна на управляващия орган във връзка с проекта и изготвяне на писмени становища по тях; Избраният изпълнител следва по поставени от Общината въпроси по изпълнението на проекта да дава писмени отговори във възможно най-кратък срок след получаване на съответния въпрос, възникнал в хода на изпълнение на проекта; Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки, както и наблюдаване на плащания и лимити, на справки и отчети по изпълнението на проекта; Изготвяне на становище относно възникнали по време на изпълнението на договора за строителство непредвидени разходи; Подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към договорите за обществени поръчки, включително и подготовката и окомплектоването на искания за сключването им; Консултиране на Общината в хода на изпълнението на дейностите по проекта, ресурсното им обезпечаване, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответни мерки от страна на Общината; Идентифициране на потенциални проблеми по време на изпълнението на договора за управление на проекта и предлагане на решения за преодоляването им; Изготвяне на справки във връзка с изпълнение на договора, при писмено искане от страна на Общината; Отчитане на дейностите по проекта от извършване на цялата инвестиция по съответния проект.
Всички крайни получатели трябва да прилагат подходящи мерки за информация, комуникация и публичност, съгласно разпоредбите на чл. 34 на Регламент (ЕС) 2021/241 на Европейския парламент и на Съвета от 12 февруари 2021 година за създаване на Механизъм за възстановяване и устойчивост. Крайните получатели са длъжни посочват произхода и да осигуряват видимост на финансирането от Съюза, като при всички мерки за информация, комуникация и публичност, изрично се указва произходът на финансиране чрез поставяне на:
Емблемата на ЕС в съответствие с посочените технически характеристики с упоменаването „финансирано от Европейския съюз – NextGenerationEU“.
|
33 000.00
|
0.00
|
Разходи за изготвяне на обследване за ЕЕ и сертификат за ЕЕ, разходи за ТО и технически паспорт: Предварително изготвени обследване за ЕЕ и сертификат за ЕЕ, разходи за ТО и технически паспорт |
36 000.00
|
36 000.00
|
Разходи за изготвяне на независима експертна оценка: Разходи за изготвяне на независима експертна оценка |
6 000.00
|
0.00
|