Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The "New opportunities for labor realization and qualification enhancement in Master Unitiy Ltd." offers the concept of providing access to professional development and training of individuals from priority procedure "New Workplace 2015" - unemployed and inactive persons. The project provides subsidized employment for 12 persons in the service of the repair of machinery and equipment, for a period of 12 months. Also - providing vocational training, creation of conditions for safe operation by providing personal protective equipment and clothing, and purchase inventory for newly opened positions in operational and administrative cycle of the company. The initiative is consistent with the needs and opportunities of enterprise, while is fully responsible and actively contributing to the objectives of the EU strategy "Europe 2020" and the priorities of the HRD OP in the field of employment and combating poverty, social exclusion and achieve conditions for smart, sustainable and inclusive growth by creating conditions for sustainable integration in the labor market of vulnerable groups.
Allowing subsidized employment through the mechanisms of the ESF, will be a prerequisite for "Master Unity" Ltd. to participate in solving the problems of the labor market in particular - will help in the recruitment of persons from some of the most vulnerable social groups, will result in their removal from passive participation in the social system and will develop working habits of the target group, will create conditions for development of human resources through vocational training, will boost their competitiveness and overall the effect will lead to their sustainable integration market labor.
The project includes the activities of administration and reporting progress of activities and implementation of targets and activities to promote the implementation, objectives and results of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на екип за организация и управление на проекта (ЕОУП): Дейността има за цел да се създаде организация и методика за изпълнение и отчитане на заложените в проектното предложение дейности. За постигането й ще бъде сформиран и назначен Екип за организация и управление на проекта (ЕОУП), на когото ще бъдат делегирани задължения по изпълнение на отделните дейности, провеждане на процедури за избор на Изпълнител, отчитане и изготвяне на документация и предаването й към Договарящия орган. Предвижда се екипът да включва трима специалисти с доказан опит в управлението на сроден тип проекти, както и с добра квалификация в тази област, свързана с изпълнението на включените в проекта дейности. Тримата експерти следва да познават стратегията и целите на ОП РЧР, както и да са наясно с механизмите и подходите за успешно реализиране и финансиране на проекти по същата. Основните функции на Екипа са свързани с организация на работата, осъществяване на контрол и мониторинг, навременно изпълнение на графика на дейностите, отговорност за изготвянето и предаването на междинните и окончателния технически отчет по проекта. Съобразно нуждите и спецификата на текущото проекто-предложение Кандидатът планира Екипът за управление да се състои от следните три специалиста: Ръководител, Координатор и Счетоводител. Задълженията им ще бъдат стриктно формулирани в договорите им за изпълнение, като същите ще включват следнитите основни компетентности и дейности: 1. Ръководител проект - цялостна организация по реализиране на проекта - мониторинг върху постигането на общите и конкретните цели на проекта - разпределение на задачите по осъществяване контрол по изпълнението на проекта - предоставяне на текуща информация за хода на проекта на Бенефициента и УО и неговите представители - организира процедурите за избор на изпълнител - участва в комисиите за избор на изпълнители - участва дейно в изготвяне на технически и финансови отчети - ръководи създаването и съхраняването на проектната документация, включително финансовите отчети; 2. Координатор проект - Отчита се пред ръкoводителя на проекта - Докладва на ръководителя на проекта за изпълнението на дейностите по проекта - Подпомага съществено дейностите по изготвяне на всички видове технически и финансови отчети - Координира дейностите по избиране на изпълнители на услуги и доставки, съгласно ПМС 118 - Следи за спазване на Графика за изпълнение на дейностите - Участва срещите на Екипа за управление и в подготовката и реализацията на дейностите по проекта - Осъществява комуникацията с представителите на УО - Съдейства напълно при мониторингови посещения, осигурявайки достъп до материали и инфомация на УО 3. Счетоводител проект - Носи отговорност за обезпечаване на финансовите операции и дейности - разплащания към служители, доставчици и държавни организации - Води пълна и коректна счетоводна отчетност по проекта, съобразно изискванията на програмата и Наръчника на бенефициента - Води и съхранява финансовата и счетоводна документация на електронен и хартиен носители - Съдейства при изготвянето на финансовите отчети - Изготвя счетоводни справки за отчитане на дейностите по проекта - Участва в срещите на екипа за управление - Осигурява достъп до счетоводна и финансова информация при мониторингови посещения от страна на различни контролни органи. Предвидените средства за обезпечаване на тази дейност са в рамките на 10% от общо допустимите разходи по проекта. Те включват разходи за възнаграждения на членовете на екипа, както и разходи за осигуровки за сметка на работодателя. Заплащането труда на членовете на екипа ще се извършва ежемесечно въз основа на броя отработени за месеца часове и предадени отчети за извършена работа, а размерът на възнагражденията ще бъде определен съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП Развитие на човешките ресурси. Предвидените разходи са в размер на 11 000.00 лв. 11 000.00 10 545.11
Подбор и наемане на безработни и неактивни лица за включване в дейностите по проекта.: Подборът и наемането на 12 лица на трудови договори за 12 месеца за включване в дейностите по проекта е ключова дейност за постигането на целите, заложени в проектното предложение, и с нея започва съществената част от реализирането на приоритетите на процедурата и оперативната програма, които съвпадат с тези на текущия проект. Новоразкритите работни места са съобразени с текущите нужди и потребности на Мастер Юнити ООД, както и със спецификата на дейността. Кандидатът ще развие идеята за разкриване на нови работни места, чрез които ще се повиши качеството на дейността, която осъществява. Ръководството предвижда наемането на лица на следните длъжности: - 1 лице "Организатор, ремонт и поддръжка", код по НКПД: 24216012, категория по НКПД клас 2, трудовото възнаграждение в размер на МОД за длъжността. - 1 лице "Специалист, поддръжка", код по НКПД: 31193042, категория по НКПД клас 3, трудовото възнаграждение в размер на МОД за длъжността. - 1 лице "Координатор по безопасност и здраве", код по НКПД: 31244004, категория по НКПД клас 3, трудовото възнаграждение в размер на МОД за длъжността. - 4 лица "Шлосер", код по НКПД: 72223011, категория по НКПД клас 7, трудовото възнаграждение в размер на МОД за длъжността. - 4 лица "Заварчик", код по НКПД:72121001, категория по НКПД клас 7, трудовото възнаграждение в размер на МОД за длъжността. - 1 лице "Кранист (подвижен)", код по НКПД: 83432002, категория по НКПД клас 8, трудовото възнаграждение в размер на МОД за длъжността. Приоритетно Кандидатът предвижда всички 12 новоназначени лица за предвидените длъжности да бъдат от следните целеви групи: продължително безработни и неактивни лица; безработни лица с ниска степен на образование (под ISCED 3); безработни младежи до 29 г. вкл. Предвид факта, че на пазара на труда във Варна и областта има сериозно присъствие на безработни и неактивни лица до 29 г. вкл., както и на безработни лица с ниска степен на образование, проектът предвижда за длъжностите: организатор, ремонт и поддръжка, специалист поддръжка, координатор по безопасност и здраве, шлосер, заварчик и кранист (подвижен), поне 3-ма да бъдат до 29г. вкл., а останалите 9 -т съответно продължително безработни и неактивни лица и безработни лица с ниска степен на образование под ISCED 3. Изпълнението на проекта пряко ще ангажира целевата група и отговаря напълно на потребностите им. Общият профил на подходящите за тази длъжност кандидати е физически и психически здрави лица, без изисквания за конкретно образование, в активна възраст. Тези широки граници дават изключителна възможност за включване именно на дефинираните по-горе приоритетни по процедурата целеви групи. Това гарантира постигането на заложените в проекта основни и специфични цели -предоставяне на възможност на безработни и неактивни лица, както и на такива с ниско образование да започнат трудова кариера. Те в голямата си част от една страна са от дълго време извън пазара на труда, загубили са желание за търсене на работа и съответно мотивацията за възстановяване на трудовите си навици. Създаването на възможност за разкриване на нови 12 работни места във фирма "Мастер Юнити" ООД чрез субсидирана заетост не само ще даде възможност за наемане и включване в заетост на представители на най-уязвимите социални групи, но и ще бъде предпоставка за придобиване на професионална квалификация на тези лица. Така те ще получат възможност за трудова реализация, ще имат възможност да получат професионално обучение и квалификация, ще изградят трудови навици, ще се развият професионално и личностно, ще повишат самочувствието и адаптивността си, и мотивацията да бъдат част от пазара на труда. Ще получат сигурност и доходи, които ще допринесат за преодоляване на социалната и икономическата им изолация. 73 344.00 67 632.66
Предоставяне на професионално обучение по втора квалификационна степен и обучение за професионална квалификация по първа квалификационна степен на вече наетите по проекта лица: Целта на дейността е повишаване конкурентоспособността и възможностите за реализация на пазара на труда на едни от най-уязвимите групи - продължително безработни и неактивни лица, безработни лица с ниска степен на образование под ISCED 3, безработни младежи до 29 г. вкл., посредством обучение по втора квалификационна степен и обучение за професионална квалификация по първа квалификационна степен, което ще допринесе за постигането на стратегическите цели на ОП „РЧР“ при изпълнение на стратегията „Европа 2020“ в областта на трудовата заетост и борбата с бедността и социалното изключване. Повишаването на качеството на работната сила чрез професионално обучение улеснява адаптирането й към променящите се изисквания на пазара на труда, което спомага за осигуряване на необходимото съответствие между наличните и необходимите компетенции, което е от съществено значение с оглед протичащите икономически процеси в страната и сектора. Необходимостта от провеждане на предвидените обучения по професионална квалификация произтича от нуждата от разширяване на пазарния дял на компанията, което може да бъде посигнато посредством предлагане на по-широк обхват от услуги с по-високо качество. Ще бъде проведено професионално обучение на 9-т представители на целевата група, съобразено със заявените от кандидата, „Мастер Юнити” ООД нужди от квалифицирани кадри по професиите: "Шлосер", "Заварчик", " Монтьор на подемно - транспортна техника ". На 4-ри лица от целевата група ще бъде предоставено обучение за придобиване на професионална квалификация „Шлосер" с код 521110, специалност „Шлосерство" с код 5211101 - първа квалификационна степен. Професионалното обучение е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, ще се осъществява в дневна форма на обучение. Разпределението на учебните часове по учебния план е в теоретични модули от 120 учебни часа и практическо обучение от не по-малко от 180 учебни часа. При успешно завършване участниците ще получат свидетелство за професионална квалификация по образец 3-54 на МОН, съгласно чл. 38 от ЗПОО. На 4-ри лица от целевата група ще бъде предоставено обучение за придобиване на професионална квалификация „Заварчик" с код 521090, специалност „Заваряване" с код 5210901 - първа квалификационна степен. Професионалното обучение е с продължителност не по-малка от 300 учебни часа, ще се осъществява в дневна форма на обучение. Разпределението на учебните часове по учебния план е в теоретични модули от 120 учебни часа и практическо обучение от не по-малко от 180 учебни часа. При успешно завършване участниците ще получат свидетелство за професионална квалификация по образец на МОН, номенклатурен номер 3-54, съгласно чл. 38 от ЗПОО. Едно лице от целевата група ще бъде обучено по професия „Монтьор на подемно - транспортна техника" с код 525060, специалност „Подемно - транспортна техника, монтирана на пътни транспортни средства" с код 5250601 – втора квалификационна степен с продължителност 660 учебни часа. При успешно завършване участникът ще получи удостоверение за професионална квалификация по образец на МОН, номенклатурен номер 3-37, съгласно чл. 38 от ЗПОО. 5 925.00 5 925.00
Оборудване на новосъздадените административни работните места и предоставяне на лични предпазни средства и работно облекло на новонаетите служители: Кандидатът предвижда да оборудва и екипира новосъздадените работни места в съответствие със специфичните потребности на отделните длъжности. В тази връзка ще бъде необходимо и предоставяне на лични предпазни средства и работно облекло за новонаетите лица (индивидуални по длъжности), както и офис оборудване за обособяване на новоразкритите работни места: Организатор, ремонт и поддръжка, Специалист, поддръжка, Координатор по безопасност и здраве, тъй като обемът на административните задължения, който ще поемат, предполага обособяване на офис пространство, специално предвидено за обслужване и изпълнение на специфичните им задължения. Предвидените за закупуване материали и активи са съобразени с допустимите по процедурата разходи и дейности и се отнасят конкретно към новоразкритите по проекта работни места. Спецификите и изискванията на предложените в проекта длъжности, предполагат оборудване на работни места за административни нужди, състоящо се в закупуването на следните необходими за нормалната работа елементи на работно оборудване и офис техника: -бюра - 3 бр., -столове - 3 бр., -преносими компютри със специална конфигурация и софтуер-2 бр., -мултифункционално копирно устройство -1 бр. Заложеното оборудване напълно съответства на изискванията на длъжностите "Организатор, ремонт и поддръжка", "Специалист, поддръжка", "Координатор по безопасност и здраве", чиито задължения ще включват, работа в офис със съпровождащите я административни операции и оперативна дейност на терен. Посредством предвидените активи ще се обезпечи работата и ще се гарантира възможността за изпълняване на професионалните задължения. Планирано е те да отговарят на съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване околната среда и изискванията за безопасен труд. Прогнозната сума за разходите възлиза на 3500лв. без ДДС. В съответствие с Утвърдения от управителя на "Мастер Юнити" ООД списък на РО и приложимите по професии ЛПС, както и спецификата на местата за извършване на дейността (изключително често се работи на територията на Промишлена зона Девня, където се обслужват съоръжения с повишена опасност, като парни котли, водогрейни котли, стационарни метални съдове за сгъстени, втечнени или разтворени под налягане съдове), кандидатът възнамерява да закупи екипировка и ЛПС, гарантиращи безопасността при работа, в съответствие с високия риск на извършваните операции. Персонален газ детектор за газ СО и/или NH3 – за длъжности: шлосер (ШЛ), заварчик (ЗВ)–общо 8бр. Предпазни очила от прах - длъжности: Организатор, ремонт и поддръжка (ОРП), Специалист, поддръжка (СП),Координатор по безопасност и здраве (КБЗ), ШЛ, ЗВ, Кранист (подвижен) (КР) - общо 12бр. Зимно работно облекло /яке + полугащеризон/ - ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР - 12бр.; Лятно работно облекло /яке + полугащеризон/ - ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР - 12бр. Зимни обувки с метално бомбе и метална пластин -ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ,МР- 12бр.; Летни обувки с метално бомбе и метална пластина -ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР- 12бр. Гумирани ботуши с метално бомбе и метална пластина -ШЛ, ЗВ- 8бр.; Предпазно облекло от прах и твърди частици - КЗБ, ШЛ, ЗВ - 9бр. Гумирано защитно облекло - КЗБ, ШЛ, ЗВ - 9бр.; Противоударна защитна каска с прилежащи антифони- външни -ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР - 12бр. Тениска дълъг ръкав -ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР - 24бр.; Ръкавици текстил и кожа - ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР- 12бр. Ръкавици заварчик - ЗВ и МР - 5 бр. Ръкавици защитни PVC -ШЛ, ЗВ - 8 бр. Зимна шапка за под каска --ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР- 12бр. Цяла лицева маска --ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР-12бр. Дихател за ЦЛМ за СО -ОРП, СП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР-12бр. Дихател за ЦЛМ за NH3 -ОРП, КБЗ, ШЛ, ЗВ, МР-11бр. Предпазен колан за работа на височина тип СБРУЯ -ОРП,ШЛ, ЗВ-9бр. Работен костюм за заварчик-ЗВ -4 бр. Защитен шлем за заварчик-ЗВ -4 бр. Прогнозна сума на ЛПС и РО е 19 175 лв. без ДДС Общата сума на дейността възлиза на 22 675.00 лв. без ДДС 22 675.00 22 675.00
Осигуряване на публичност и визуализация: Изпълнението на всички дейности по проекта в рамките на настоящата Процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, включва и осигуряване на необходимата публичност и информираност относно проектната инициатива и оказаната подкрепа от страна на ЕС по линия на ЕСФ. Дейността цели: визуализиране на подкрепата на ЕСФ и ОП РЧР, популяризиране целите и приоритетите на ОП РЧР, дейностите по проекта и резултатите от неговото осъществяване, популяризиране на схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Ново работно място 2015”, популяризиране на мерките за гарантиране на всеки човек на пълноценно участие в обществото и право на достоен труд, развиване в работодателите на съзнанието за необходимостта от увеличено инвестиране в човешкия капитал и утвърждаването му като практика в бъдеще, утвърждаване сред обществото и по-конкретно сред работодателите на идеята, че повишаване ефективността и производителността се постига, чрез икономика основана на знанието, отдаване на дължимата гласност и признание на Европейския съюз за получената финансова помощ от Европейския социален фонд чрез ОП РЧР. Дейността е в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, съгласно Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Дейностите по информиране и публичност включват: 1. Поставяне на информационни табели на входа на офиса на "Мастер Юнити" ООД и допълнително избрано подходящо за целта място, отговарящи на изискванията за визуализация на дейностите и резултатите от проекта. Табелите ще включват задължително следната информация: Емблемата и упоменаването на "Европейски съюз" Наименованието на съфинансиращия фонд - ЕСФ Общото лого за програмен период 2014-2020г. с наименованието на финансиращата програма Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020г. Наименование на проекта и главната му цел Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране в български лева. Начална и крайна дата на проекта. 2. Изработка на 30 бр. информационни стикери за маркиране на новозакупеното оборудване с цел популяризиране подкрепа от страна на ЕС по линия на ЕСФ за проектната инициатива. Задължителни елементи ще бъдат: Емблемата и упоменаването на "Европейски съюз" Наименованието на съфинансиращия фонд - ЕСФ Общото лого за програмен период 2014-2020г. с наименованието на финансиращата програма Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020г. Наименование на проекта и главната му цел Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране в български лева. Начална и крайна дата на проекта. 3. Всички официални документи, изработвани във връзка с проекта -хартиени или електронни, ще притежават като задължителен реквизит маркировка, съдържаща следните елементи: Емблемата и упоменаването на "Европейски съюз" Наименованието на съфинансиращия фонд - ЕСФ Общото лого за програмен период 2014-2020г. с наименованието на финансиращата програма Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020г. Наименование на проекта и главната му цел Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране в български лева. Начална и крайна дата на проекта. Общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране в български лева. Предвиденият за реализирането на тази дейност финансов ресурс е 2 038.00 лв. 2 038.00 1 920.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).