Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 614 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The implementation of the project "IVTek REND" will support the development of I V TEK LTD Ltd. - a newly established enterprise that will focus their own activities on the provision of specialized high-tech PaaS services through a platform for video-accelerated 2D and 3D rendering and video-processing. The company will develop its economic activity in sector J62.03 "Management and service of computer tools and systems" - a priority sector for establishment and development of new enterprises according to the National Strategy for encouragement
 of Small and Medium Enterprises 2014-2020. I V TEK LTD Ltd. will be entirely within the scope of ISIS's thematic area "Informatics and ICT" and in particular corresponds to the use of new opportunities in relation to outsourcing and ICT-based services and systems. 
Financing this project will lead to a sustainable economic presence on the Bulgarian and world markets, stability of the newly created work places and achievement of revenue growth through the realization of the entrepreneurial idea of ​​the enterprise, the project envisages to realize the following main activities:
1) Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market (products - goods and / or services);
2) Activity for visualization of the project.
The activities will be implemented through formation of a qualified team for realization of the entrepreneurial idea on the market, purchase of specialized equipment and visualization.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1 Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги), Част 1: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на основната и първите две специфични цели на проекта "IVTek REND", а именно да се сформира подходящ квалифициран екип и да се осигурят необходимото специализирано оборудване за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Дейността за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти - стоки и/или услуги) ще бъде изпълнена на отделни етапи, както следва: Етап 1. Формиране на квалифициран работен екип Основна цел на този етап е пряко свързана с развитие на организационния капацитет и човешкият капитал на новосъздаденото предприятие АЙ ВИ ТЕК ООД и осъществяването на проекта, като ще бъде сформиран екип от квалифицирани лица които притежават необходимата степен на знания и умения в областта на предприемаческата идея. Тяхното образование, професионален опит и лични способности кореспондират пряко с опит в областта на информационни и комуникационни технологии, както и в управлението и обслужване на компютърни средства и системи. Лицата ще бъдат назначени на следните позиции по проекта и съответно длъжности по НКПД 2011 с месторабота в гр. Кюстендил: - длъжност 3511-3003 "Техник, компютърни системи" (Ирена Василева Бонева), 6 месеца, 4 ч., трудов договор - длъжност 2522-6003 "Администратор, информационни системи" (Владимир Георгиев Мерджанов) , 6 месеца, 4 ч., трудов договор - длъжност 2522-6003 "Администратор, информационни системи", 2 месеца, 4 ч., трудов договор Във връзка с назначаването на екипа по проекта на посочените позиции, ще бъдат спазени изискванията на българското трудово и осигурително законодателство, както и изискванията на програмата. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Етап 2. Осигуряване на необходимото специализирано оборудване, необходимо за реализиране на пазара на предприемаческата идея Основна цел на този етап е пряко свързана с осигуряване на необходимото специализирано оборудване, необходимо за реализиране на предприемаческата идея и гарантиращо техническата осъществимост на проекта: - Система за видео-ускорено 2D и 3D рендериране и обработка на видео-изображения, 4 бр. Определени са 4 броя от системата, като това са и основните компоненти за изграждане на обща платформа за видео-ускорено 2D и 3D рендериране и обработка на видео-изображения, която чрез използване на множество от видео-ускорителни ядра и благодарение на качествата на отделните системи и възможностите им в съвкупност ще позволява извършване на специализираните услуги за 3D моделиране в едно-процесорен режим, видео-ускорено 3D рендериране на изображения в много-процесорен режим и видео-ускорено 3D рендериране на видео изображения в много-процесорен режим. Осигуряването на четирите системи е от изключителна важност за създаването на платформата, чрез която ще бъдат предоставяни PaaS услугите на компанията към крайни клиенти. Важно е да отбележим, че без подкрепа дружеството не би могло да осигури изброените активи в ранната фаза на развитие на предприемаческата идея. Техническата осъществимост на проекта е от изкючително значение за реализиране на портфолиото на компанията от високотехнологични услуги в сферата на видео-ускорено 2D и 3D рендериране и обработка на видео-изображения с широко приложение. Очакваната продължителност на този етап е през целият период на изпълнение на проекта. Всички планирани назначения по длъжности, доставки и услуги по проекта са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, в съответствие с хоризонталните политики за устойчиво развитие и равнопоставеност и недопускане на дискриминация, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, при спазване на най-адекватното съотношение между очакваните разходи и ползи. 249 800.00 249 800.00
Дейност 2 Дейност за визуализация на проекта: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на четвъртата специфична цел на проекта "IVTek REND", а именно да се осигурят съответните задължителни мерки за информиране и публичност (визуализация) на проекта. С изпълнението на дейността ще се гарантира спазването на всички изисквания и правила за визуализация и публичност на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и на Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, като се осигури популяризиране на финансиращата програма, изпълнението на проекта и неговата полза за АЙ ВИ ТЕК ООД като стартиращо предприятие и бенефициент по BG16RFOP002-2.024 "Насърчаване на предприемачеството" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020. В изпълнение на дейността по визуализация на проекта, АЙ ВИ ТЕК ООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014­-2020 г., а именно: 1. При изпълнението на всички дейности ще бъдат предприети мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, като изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския фонд за регионално развитие, Оперативна програма Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, по които се финансира проекта; - ­ общото лого за програмен период 2014-­2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъдат публикувани кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страницата на АЙ ВИ ТЕК ООД, както и 2 бр. кратки съобщения до медиите, също публикувани на интернет страницата на дружеството; - ще бъдат поставени 2 бр. плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в които се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място в наетото работно помещение за производство, където ще е мястото на изпълнение на проекта; - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на екипа по проекта. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-­2020, Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет на Република България. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани вследствие финансовата помощ на оперативната програма. 200.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).