Осигуряване на необходимата организация и управление на проекта.: Техническото, административно и финансово управление на проекта ще се обезпечи чрез сформиране на екип, който да поеме организацията и изпълнението на проектните дейности. Екипът ще се състои от двама членове – Ръководител проект и счетоводител. Непосредствено след стартиране на проекта, ще се състави работен план за неговото изпълнение. Планът ще включва разпределение на функциите и отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи. Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средства. Екипът за управление ще има също така функции по упражняване на мониторинг по отношение работата на външните изпълнители по проекта. Настоящата дейност ще подсигури методически изпълнението на проекта, посредством изготвянето на план на действие с разписани отговорности и конкретен времеви график, провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители по проектните дейности в съответствие с изискванията на закона. За финансовото администриране на проектните дейности, Община Белоградчик ще осигури счетоводител, обезпечен със собствен финансов ресурс. Дейностите по организация и управление се явяват необходимо начално условие, основа за цялостното и успешно осъществяване на проекта.
|
3 300.00
|
3 300.00
|
Осъществяване на инженеринг за енерийна ефективност на сграда на държавната администрация - "Районен съд и прокуратура", гр. Белоградчик.: Обектът на интервенция по Дейност 2 е сграда на държавната администрация, а именно "Районен съд и прокуратура", гр. Белоградчик, която е държавна публична собственост, находяща се в гр. Белоградчик, ул. „Княз Борис I” № 45.
Мерките за изпълнение предвидени за сградата са следните:
- изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като зъдължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление "С";
- изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата /съгласно Технически паспорт на сградата - съгласно част Б "Мерки за подържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2/;
- изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване;
- мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увраждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хора с увреждания.
Поради обстоятелството, че годишното потребление на първична енергия за сградата възлиза на по-малко от 60 % енергийни спестявания, а именно 58,26%, в стойността за инженеринг, заложена в бюджета на проектното предложение, за сградата са включени единствено дейности по внедряване на енергийни мерки /описани в доклада за енергийна ефективност, мерки по конструктивно възстановяване/усилване /описани в част "Конструктивна" от Технически паспор/ и мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увраждания. Това само по себе си не налага намаляване на сумата в бюджета на проекта за осъществяване на инженеринг на сградата.
Част от мерките заложени като задължителни в ТП препокриват мерките описани в енергийното обследване за сграда, водещи до енергопотребление миниму клас „С”, а друга част са свързани с конструктивно укрепване и усилване на сградата, поради това всички задължителните мерки описани в ТП са допустими за финансиране от безвъзмездната помощ, което е причина да не са включени средства, в бюджета на ПП, като недопустими разходи. |
157 887.12
|
191 056.34
|
Осъществяване на строителен надзор: Осъществяване на строителен надзор при изпълнение на СМР на сграда от държавната администрация - "Районен съд и прокуратура", гр. Белоградчик. |
3 109.40
|
3 678.06
|
Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционен проект.: Изготвяне на доклад за съответствие на инвестиционен проект за сграда от държавната администрация - "Районен съд и прокуратура", гр. Белоградчик. |
1 688.00
|
1 887.00
|
Информация и комуникация: Дейността "Информация и комуникация" има за цел да информира обществеността по всички аспекти от реализацията на проектните дейности и съответно резултатите от тях. При изпълнението на настоящия проект, община Белоградчик, в качеството си на бенефициент, ще изпълни всички изисквания на финансиращия орган за информация и комуникация на проекта, за визуализиране на финансовата подкрепа . През целия период на реализиране на проекта ще бъде поставен акцент върху осъществяване мерките за публичност. Ще бъдат изпълнени всички изисквания на финансиращия орган за визуализиране на финансовата подкрепа на всички издания, покани, бланки на документи, програми, както и на всички останали печатни материали, и на интернет сайта на община Белоградчик ще бъдат поставяни логото и текст, информиращ за финансовата подкрепа. Дейностите за информация и публичност ще подобрят процеса на разработване и прилагане на общински политики в партньорство и координация с всички заинтересовани страни. Осъществяването на предвидените дейности за информация и публичност ще гарантира прозрачността на изпълнението на дейностите на проекта. Тя ще осигури информираността на всички заинтересованите страни за целите, дейностите и резултатите на проекта, както и за финансовия принос от ЕФРР и Оперативна програма „Региони в растеж”. |
1 600.00
|
1 920.00
|
Осъществяване на независим финансов одит: Изпълнението на тази дейност се налага от необходимостта за независима външна преценка на допустимостта и правилността на направените по проекта разходи. Осъществяване на външният финансов одит ще гарантира прозрачност на декларираните разходи в процеса на изпълнение на проекта, ще се осигурява достъп до документацията при настъпили проверки от страна на: Договарящия орган на ОПРР; Звеното за вътрешен одит в МРРБ; Дирекция „Национален фонд”, МФ - Сертифицирания орган; Дирекция „Одит на средства от ЕС”, МФ - Одитиращия орган; Сметна палата; Европейска комисия; Европейска служба за борба с измамите; Други. |
1 900.00
|
2 280.00
|