Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The preparation of Integrated Transport Strategy until 2030 is in compliance with the requirements of the Ex ante conditionality of the European Commission for the absorption of EU funds in the period 2014 – 2020 and the Partnership Agreement of the Republic of Bulgaria outlining the European Structural and Investment Funds support in the period 2014 – 2020.
The Development of Integrated Transport Strategy includes in-depth analyses of the development of transport dictated by the needs of the economy and the society, while its implementation requires the mobilization of significant amounts of financial resources.
The scope of the project covers all modes of transport and travel through, to, from and in Bulgaria. It is necessary to include the needs of the transport sector in view of the specificities (geographical location, topography, socio-economic and demographic factors) and the regional links of the country.
The development of tools for transport modelling will be an essential part of the preparation of an Integrated Transport Strategy until 2030. 
The strategic document must contain a comprehensive analysis of the problems of each mode of transport. The Integrated National Transport model shall be based on a multi-modal approach to the forecasting of demand for passenger and freight transport. The purpose of the National Transport Model is to create a tool that can be used to test and simulate the main future traffic flows of passengers and freight by transport modes and routes based on multiple assumptions regarding the economic and infrastructural modes and the charging and billing modes. 
 It will also contribute to the effective absorption of funding under EU programmes and to the implementation of priority infrastructure projects which in turn will increase the competitiveness of the national economy and will ensure a high level of mobility of people and business.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на Интегрирана транспортна стратегия в периода до 2030 г. : Интегрираната транспортна стратегия в периода до 2030 г. се разработва от Обединение "Инфракър - Пи Ти Ви" ДЗЗД, съгласно договор Д-5/13.01.2016 г., със срок на изпълнение 14 месеца от датата на подписването му. Разработването на Интегрираната транспортна стратегия включва следните поддейности: 1. Подготвителна фаза Извършване на подготвителни дейности по управление на проекта, планиране на дейностите и график на проекта. Подготовка на план за обхват и методиката за събиране на данни. Осъществяване на срещи и консултации със заинтересовани страни и широката общественост. 2. Събиране на данни и създаване на електронна база данни На базата на разработен план за обхвата, източниците и методиката за събиране на данни, уточнени с Възложителя по време на изпълнението на Дейност 1, Изпълнителят ще извърши събиране на база от данни и ще създаде електронна база данни, която да послужи за изготвянето на Интегрираната транспортна стратегия в периода до 2030 г. 3. Подготовка на Национален транспортен модел Целта на Националния транспортен модел е да създаде инструмент, който може да се използва за тестване и симулиране на бъдещите основни потоци от трафик на пътници и товари по видове транспорт и маршрути на базата на множество от предположения по отношение на икономически и инфраструктурни режими, както и режими за таксуване и тарифиране. Интегрираният Национален транспортен модел ще се основава на мултимодален подход за прогнозиране търсенето на пътнически и товарни превози. 4. Извършване на транспортни анализи Идентифициране на: пропуските между съществуващите транспортни нужди и съществуващата транспортна мрежа, организация и дейности; бъдещите транспортни нужди, които биха възникнали в бъдеща ситуация на „не прави нищо”; ключови проблеми. 5. Разработване на мерки Разработване на мерки, обхващащи целия транспортен сектор, с ясни логически връзки към идентифицираните ключови проблеми и нужди. Мерките ще бъдат насочени към подобрение на инфраструктурата, организационни и експлоатационни въпроси. 6. Оценка на разработените мерки Целта на дейността е оценка на разработените мерките с оглед на тяхното значение въз основа на общите социални, екологични и икономически критерии, изразени посредством конкретните цели. 7. Изготвяне на проект на Окончателен доклад на Интегрираната транспортна стратегия в периода до 2030 г. Създаване на проект на окончателен доклад на Интегрирана транспортна стратегия в периода до 2030 г. 8. Стратегическата екологична оценка Разработване на Стратегическата екологична оценка. 9. Идентифициране на проекти и процес на планиране Целта е разработване на рамка за първоначална оценка и определяне на приоритети на идентифицираните транспортни проекти в Република България, което ще подпомогне идентифицирането на проекти, които да бъдат включени в програмния период 2014 – 2020 г. и ще очертае индикация за тези проекти, които ще бъдат най-целесъобразни за следващите програмни периоди. 10. Преглед на административния капацитет Целта на дейността е да се направи анализ на съществуващата ситуация по отношение на правна рамка, стратегическо развитие, обучение и образование на човешките ресурси по изпълняваните и подготвяните за изпълнение проекти за различните видове транспорт и да се предложат стратегически мерки за развитие на човешкия капитал, който е ключов за осъществяването на Интегрираната транспортна стратегия в периода до 2030 г. 11. Заключителна фаза Целта на дейността е разработване на Пълна предварителна версия на Интегрираната транспортна стратегия в периода до 2030 г. с включени всички резултати по проекта. Подготовка на Окончателен доклад по проекта. 3 403 200.00 3 403 200.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).