Подготовка на тръжни процедури и избор на изпълнители: Дейността включва изготвяне на документация за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители, отправяне на покани към потенциални изпълнители, оценка на предложенията, избор на изпълнители и подписване на договори. Нейната основна цел е постигане на оптимално изпълнение целите на проекта. Подготовката и провеждането на необходимите процедури за възлагане на поръчки на външни изпълнители ще бъде чрез провеждането на обществени поръчки по ЗОП. Като краен резултат с определените изпълнители ще бъдат подписани съответните договори за изпълнение. Ще се подготвят документи за провеждане на процедури по ЗОП и ще се проведат съответните процедури за избор на изпълнител на следните дейности: 1) Текущ/основен ремонт на съществуващ сграден фонд, в който ще се предоставят услугите на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения; 2) Упражняване на строителен надзор; 3) Доставка на оборудване и обзавеждане; 4) Доставка на транспортно средство (лек автомобил 4+1); 5)Провеждане на обучения и супервизия на персонала на ЦСРИЛПРИЗ; 6) Осигуряване на информация и комуникация по проекта;7)Доставка на материали и консумативи. |
0.00
|
0.00
|
Строително - ремонтни дейности за адаптиране на помещения за Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения : Дейността вкл. извършване на основен ремонт, реконструкция, оборудване на сградния фонд и прилежащата към него площ, авторски и строителен надзор , както и създаване на условия, съобразени със заложените в процедурата изискванията за предлагане на качествена грижа за клиентите на Центъра. Проекта предвижда ремонт на 3-ти етаж и 1 помещение от втори етаж на съществуваща сграда на три етажа за целите на ЦСРИЛПРЛИЗ с адм. адрес гр.Кърджали, бул."Беломорски", Акт за общинска публична собственост №6279 от 18.09.2019 г.. Застроената площ на предвиденото преустройство е 360 кв.м.Първи и втори етаж на сградата са включени за ремонт в проектно предложение по процедура BG051PO001-2.061 „Подкрепа за лицата с увреждания“ – Компонент 2.Създаденият нов ЦСРИЛПРИЗ ще се състои от помещения, които териториално и функционално са обединени в самостоятелен обект, предназначен за задоволяване нуждите на потребителите. Обособяват се: офис помещения за персонала - за ръководителя и екипите, кабинет на психолог/логопед, зали за арт и други терапии; за индивидуална работа; за активни занимания; за трудотерапия; за лечебна физкултура/рехабилитация/психомоторика, трапезария, кухненски бокс,санитарен възел и санитарен възел с баня–за самите потребители,складови помещения,съблекалня с баня и санитарен възел-за персонала, обслужваща площ - коридори, стълбища, входно преддверие, функционално свързани с достъп за лица със затруднена мобилност, дворно пространство , обособен вход за услугата и за целта ще бъде изградена стълбищна клетка до третия етаж с асансьор. Сградата отговаря на изискванията на програмата за прилежаща транспортна и социална инфраструктура (изградена улична мрежа, близост до спирка на обществен транспорт наличие и достъп до лечебни заведения - ДПБ, др. соц. услуги, паркови пространства и т.н.). Сградата е свободностояща триетажна постройка. Има обособен вход, който осигурява достъп до помещенията в сградата, но се предвижда обособяване на втори вход с асансьор за достъп на хора с увр. Сградата е с масивни носещи тухлени зидове. Фасадните стени се състоят от тухлена зидария от плътни тухли,част от таванът е компрометиран. По фасадните стени няма положени топлоизолационни системи. Дограмата е стара, в лошо състояние, с изключение на дограмата на вратата при главния вход на сградата, която е PVC. Конструкцията на покрива е компрометирана. Д-тите по СМР са съобразени с функционалните изисквания по Процедурата, приложими, в степен, която сградата позволява това, съблюдавайки и действащото законодателство. Целта е след тяхното изпълнение да се осигури високо ниво на обслужване на потребителите , в среда, отговаряща напълно на потребностите им.
Необходимо е да бъде извършен ремонт на покрива, като се демонтира компрометираната хидроизолация и воронки, и същите се подменят с нови такива. Монтиране на двупластова хидроизолация, втори пласт с посипка, газоппламъчно полагане. Полагане на топлоизолация. Ще се демонтират подови настилки, фаянс, ламперия, прозорци и врати, радиатори, тоалетни чинии и мивки, секции, гардероби и други. Същите са морално остарели и амортизирани. Прозорците и вратите ще бъдат подменени с нови PVC, като вратите ще бъдат съобразени за преминаване на потребители на Центъра с увреждания. В санитарните възли ще се монтират нови моноблок и моноблок с надстойка за инвалиди, тоалетни мивки, смесителни батерии. Всички помещения на етажа ще бъдат грундирани и двукратно боядисани с латекс. Преработка на съществуващо ГРТ и присъединяване на нови токови кръгове, съгласно приложена еднолинейна схема. Ще се поставят нови ел.ключове, ел.контакти и осветителни тела.
Необходимо е да се сключи д-р с енергоразпределително дружество III група от 16 до 50 kw и IV група от 51 до 100 kw, вкл. при трасе до 25 м, откриване на партиди за водоснабдяване и канализация, както и да се внедри пожароизвестителна система, която е задължителна за обществени сгради, съгласно изискванията на Наредба Iз - 1971 от 29.10.2009г. |
561 073.00
|
471 339.56
|
Упражняване на строителен надзор: Дейността е задължителна съгласно ЗУТ. Основна цел на дейността е качествено, безопасно и в съответстващо с приложимата нормативна база изпълнение на предвидените строителни и монтажни работи. Строителният надзор включва: упражняване на строителен надзор върху изпълнението на СМР и съответствието на извършв. се строителство със зак. изисквания; строителните правила и нормативи; техническите, технологичните, санитарно-хигиенните, екологичните, и противопожарните изисквания; предвижданията на инвестиционния проект, договора за строителните работи; - координиране строителния процес до въвеждането на обекта в експлоатация; - контролиране, отчитане и удостоверяване вида, количествата и стойността на извършените СМР на обекта, проверяване съответствието и подписване количествените сметки за извършваните СМР; - осигуряване съставянето на актовете и протоколите в съответствие с изискванията на Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството (ДВ, бр. 72/2003); - осигуряване спазването на условията за безопасност на труда съобразно ЗБУТ, наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и останалите нормативни актове, уреждащи тази материя; - осъществяване контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности в съответствие със Закона за опазване на околната среда, Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях, изискванията, произтичащи от Становището по Екологична оценка на ОПРР 2014-2020 и проекта на Насоки за интегриране на политиката по околната среда и политиката по изменение на климата в ЕСИФ (фаза "Изпълнение на Споразумението за партньорство и програмите в периода 2014-2020г.); контролиране съответствието на влаганите материали и продукти с изискванията на Наредбата за съществените изисквания и оценяване на съответствието на строителните продукти; - осигуряване предприемането на всички необходими мерки с цел недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; - даване инструкции за точно и качествено изпълнение на строително-монтажните дейности и взимане на решения по технически въпроси, които не променят техническия проект; - инспектиране строителните работи и проверка дали изпълнението отговаря на спецификациите и проектната техническа документация; - следене и контролиране качеството на работата на строителя и верността на резултатите от изпитванията за контрол на качеството; - внасяне екзекутивната документация за безсрочно съхранение на органа, издал разрешението за строеж и в Агенцията по кадастъра в необходимия обем; - изготвяне технически паспорт на строежите съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба №5 / 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите. - изготвяне на доклади за напредък, както и други доклади, когато е необходимо; - изготвяне и представяне на доклад за въвеждане в експлоатация; - съхранение и контрол на своевременното предоставяне и пълнотата на цялата документация за изпълнението на договора, включително документация от производителя и доставчика на машините, съоръженията, сертификати за проби на машини и съоръжения от сертифициращи организации, гаранции, застраховки, екзекутивна документация, протоколи от срещи, финансова документация и всички други документи издадени от строителите или надзора. Забележка: Изброяването на консултантските услуги е примерно и неизчерпателно. Предмет на дейността са и всички други дейности, предвидени в закона, технологичните правила и нормативи или необходимите такива за осигуряване на ефективен и качествен контрол по изпълняваните строителни работи. |
12 000.00
|
8 400.00
|
Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване и закупуване на автомобил за нуждите на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и интелектуални затруднения: След приключване на строително-ремонтните дейности в ЦСРИЛПРИЗ се предвижда доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на сградата, определена за нуждите на проект „Център за рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения ". Целта е да се създаде адекватна и отговаряща на функционалните изисквания на процедурата среда за подкрепа и предоставяне на качествена грижа за лицата с психични разстройства и интелектуални затруднения, ползватели на услугата. Изборът на артикулите за обзавеждане и оборудване на ЦСРИЛПРИЗ, ще бъде съобразен с разположението на помещенията, характеристиките на сградния фонд, функционалните изисквания по процедура BG05M9OP001-2.062 " Социално включване на лицата с психични разстройства и интелектуални затруднения" по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", както и с изискванията на нормативната уредба. обзавеждане и оборудване на същите помещения съобразно изискванията на функционалните характеристики, неразделна част от Условията на кандидатстване по Процедурата. Отоплението ще се извършва чрез климатици, разположени в кабинетите,залите и в общите помещения.За почистване ще има прахосмукачка.Кухненският бокс с трапезария ще се оборудва с подходящо кухненско обзавеждане и оборудване и ще се осигурят хранителни продукти за готвене.Целта е да се осигурят условия за потребителите да се обучават и придобиват умения,свързани с приготвяне на храна,сервиране, дейности от ежедневния живот.Предвидено е обзавеждане и оборудване на офис на персонала, където членовете на екипа, когато не работят пряко с потребителите, да изготвят документацията, свързана с предоставяните от тях услуги.Оборудването на Зала за арт и др. терапии е предвидено за работа с група до 12 потребители и ще осигури възможност за провеждане на групова и индивидуална работа по арт и трудотерапия, онагледяване на дейностите, осигуряване на място за съхранение на работните материали и излагане на готовите изделия.Оборудването на Залата за рехабилитация ще осигурява възможност за поддържане и/или възстановяване на двигателната активност на потребителите.В залата ще се обособи място за водене на задължителната документация с бюро, офис стол, шкаф за документи. В кабинета на психолог/логопед е предвиден комплект логопедични инструменти.Оборудването на Зала за активни занимания ще създаде условия за провеждане на групови занимания с до 12 потребители, също и за работа с родители и близки.Обзавеждането на Зала за терапия е свързано с провеждане както на групови занимания с до 12 потребители,така и условия за отдих и релакс, срещи с родители и близки. С цел осигуряване на домашен уют и комфорт ще бъде закупена мека мебел, маси и столове за потребителите на услугата, както и телевизор. За осигуряване на дейности по рехабилитация, лечебна физкултура и психомоторика на лицата с психични разстройства и интелектуални затруднения ще бъде обзаведено помещение със специализирано оборудване и обзавеждане.
За провеждане на рехабилитация и кинезитерапия за клиентите на Центъра ще бъде монтирана шведска стена, закупен велоелгометър , масажна кушетка и др.. За трудотерапия на лицата ще бъдат обзаведени кухненски бокс и дневна с маси за хранене, както и зала за занимания с необходимото обзавеждане. Модулната вградена кухня, оборудвана с домакински електроуреди, съдове и прибори е удобно и директно свързана с мястото за хранене. За осигуряване на комфорт на работното място ще бъдат обзаведени помещения за персонала с необходимото офис обзавеждане и техника, както и метални шкафове за съхранение на документи. За санитарните помещения се предвижда окомплектоването им с аксесоари за баня и тоалетна, както огледала и шкаф за баня. Обзаведените с маси, столове и етажерки помещения за групови и индивидуални дейности ще осигуряват възможност за свободно провеждане на заниманията, подпомагани от персонала, както и възможност за лесен преход към другите общи помещения. |
139 588.59
|
137 589.80
|
Разработване на вътрешни правила и процедури за дейностите в Центъра за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и интелектуални затруднения и извършване на оценка на потребностите : Дейността включва подготовка на документи, които са базирани на специфичната насока на работа на центъра в отговор на очакваните резултати по отношение на потребителите – подобрени умения за независим живот и социално включване.Основните цели на дейността са свързани с осигуряването на качествена социална услуга, чрез разработване на вътрешни правила и програми за работа и извършване на оценки на потребителите от ДПБ-Кърджали-партньор по проекта . Дейността е свързана с изготвяне на документация, необходима за предоставяне на комплекс от социални услуги на 40 лица на възраст над 18 години, които са лица с психични разтройства и/или лица с интелектуални затруднения, за осигуряване на правото им на живот в общността, чрез дейности по социална интеграция, работа с близки и роднини, участие в групови занимания и в индивидуални консултации. Дейността включва: 1. Разработване на вътрешни правила и програми за работа на ЦСРИЛПРИЗ, които ще включва: Правилник за вътрешния ред на ЦСРИЛПРИЗ ; Процедура за защита от насилие, злоупотреба и дискриминация; Процедура за подаване и разглеждане на жалби; регистри; дневници; графици; образците на индивидуална оценка на потребностите и план за подкрепа и други, свързани с административните процедури по Проекта. 2. Разработване на Вътрешни правила за работа с целевите групи – ползвателите на ЦСРИЛПРИЗ и близките им, които ще включват: - оценка на потребностите на потребителите, за всяко възможно заболяване съобразно спецификите му и съпътстващи заболявания, които са особено характерни за лицата с умствена изостаналост; - индивидуален план на потребителите, съобразно спецификите; - ясни и конкретни правила за рехабилитацията, която е социална, педагогическа и медицинска; - правила за определяне на необходимата и разрешена трудова терапия, в зависимост от заболяванията; - Други, съобразени със спецификата и потребностите на целевата група. Наличието на различни процедури ще даде възможност на екипа и потребителите да се запознаят предварително с тях и да реагират адекватно при възникване на различни ситуации. |
12 900.00
|
12 590.00
|
Подбор и наемане на персонал за предоставянето на услугите в Центъра за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения: ЦСРИЛПРИЗ е социална услуга която осигурява почасови услуги като грижа, рехабилитация, трудотерапия, трудово наставничество, консултиране, информиране и подкрепа, включително и на хората полагащи грижи за лицата от целевите групи, мобилна работа, както и съответните профилирани дейности за подкрепа на лицата с психични разстройства и лицата с умствена изостаналост. ЦЦСРИЛПРИЗ-Кърджали, с капацитет 40 места.Екипа на ЦСРИЛПРИЗ е определен съгласно Методиката за определяне на длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността и се състои от лица, назначени на15 щата: ръководител- 1 щат, компетентен в областта на соц. дейност, да организира и контролира изпълнението на задълженията на служителите, социален работник-2 щата с квалификация в областта на социалните дейности и др. рел. специалности, ще поддържа документацията на ЦСРИЛПРИЗ, подкрепя потребителите при организиране на ежедневието им и ги стимулира за по-голяма самостоятелност, поддържа контакти с др. структури и институции, участва в изг. на индив. планове за подкрепа, води регистър на потребителите, изготвя и поддържа досиетата на потребителите, консултира семействата и близките им; медицински сестри- 2 щата, с опит,гарантиращ качествени мед. грижа за потребителите, ще следят за здравословното им състояние, участват при изготвяне на план за здравна грижа за потребителите, дава инструкции на членовете на екипа при организиране на заниманията на потребителите; трудотерапевт-1 щат ,ще формира умения за изграждане на самостоятелен живот, организира и надгражда различни дейности за развитие на потенциала на потребителите, участва в екипната работа за мотивиране на потребителите и техните семейства за водене на активен соц. живот и трудова реализация, участва в разработване на индив. планове; рехабилитатор- 2 щата, ще провеждат индив. и гр. рехабилитация, разр. индив. програми за укрепване на общото здраве на потребителите, участват в разработване на индивидуалните планове; логопед- 2 щата, с образователен ценз /логопедия или дефектология/, ще провеждат езиково-говорна терапия, консултира, работи по график с всеки потребител, участва при изготвянето на индив. им планове; арттерапевт -1 щат, осъществява арттерапия по програма, отг. на индивидуалните нужди на потребителите, за да увеличат своята емоционалност, да дадат израз на своите преживявания и има за цел да осигури забавления и алтернативни методи за терапия чрез курсове, уъркшопове, клубове по различни художествени дейности: музика, изобразителна дейност, театър, танци, поезия и проза; участва при разработване на индив. планове, психолог - 2 щата, с квалификация и познания в областта на клиничната/консулт. психология, ще предоставят почасово психологически консултации, индив. работа с потребителите и семействата им, участват при изготвянето на индив. им планове в рамките на компетентностите си; консултант -юридическа подкрепа-1 щат, ще оказва правна помощ и дава правни консултации, насочени към запознаване на потребителите на ЦСРИЛПРИЗ и близките им с възможностите,които законодателят е предвидил във връзка с техните граждански,политически,икономически и социални права на хора с увреждания, както и по отношение на правата им за независимост,социална интеграция и участие в живота на общността, както и ще подпомага процеса на изготвяне и представяне на документи в различни институции; хигиенист - 1 щат, шофьор-1 щат на 8 или 4-часов работен ден, за осигуряванена мобилна услуга по домовете на потребителите, съвместно със социален работник, мед.сестра, рехабилитатор и психолог. Новият вид социална услуга дава възможност за подкрепа, както на лицата от целевата група в разкрития център, така и чрез мобилна работа.Психологичната и рехабилитационна подкрепа ще се осъществява на базата на специализирана оценка на потребностите.Възнагражденията на персонала са съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020. |
0.00
|
1 680.00
|
Осигуряване на достъп до почасови услуги, извършване на рехабилитация, социално и психологическо консултиране на лицата от целевата група: Целта на дейността е предоставяне на психосоциална рехабилитация и подкрепа за социално включване на хора с психични разстройства, придобиване и/или възстановяване на уменията за водене на самостоятелен живот, изготвяне и осъществяване на индивидуални програми за социално включване, информиране и подкрепа, включително и на хората, полагащи грижи за лицата от целевите групи. Основни обекти на изследване са: възприятията, познавателната способност, вниманието, емоциите, поведението и междуличностните отношения на хората с психични заболявания. Предоставянето на услугата ЦСРИЛПРИЗ цели подкрепа на индивидуалното развитие, поддържане и придобиване на нови способности и самостоятелност на лица с различни вид и степен на увреждане, чрез целенасочени дейности за интеграция и превенция на социалното изключване. Услугата включва разнообразни консултативни, терапевтични и рехабилитационни дейности, насочени към създаване, поддържане и разширяване на социалните умения, както и обучение за водене на самостоятелен начин на живот. В новосъздадения Център ще се обособят зали за трудотерапия, рехабилитация , индивидуална и групова работа, в които ще се предоставят почасови услуги в рамките на 15 месеца с капацитет 40 потребители и 6 месеца устойчивост. Методите, които ще се използват са: наблюдение, беседа, дългосрочно изучаване, психологически тестове, интервюта и анкети.Основните методи на социалната работа ще бъдат насочени в изготвянето на индив.планове за грижи за всяко лице,които ще включват,цели,методи и способи на действие,срок на изпълнение и програми и подготовка за реинтеграция в обществото или в новата социална услуга,която ще ползва лицето.Терапевтичните, консултативните и рехабилитационните дейности се осъществяват от специалисти, които съдействат и подкрепят потребителите и техните близки, посредством индивидуални и/или групови занимания. Лицата ползват дейностите и програмите (индивидуални или групови) почасово – всеки ден или няколко пъти в седмицата/месеца в зависимост от индивидуалните им потребности. Дейности на ЦСРИЛПРИЗ са: 1. Социална работа по случаи , 2. Подкрепа за възстановяване на трудови умения с работа в залите за трудотерапия, 3. Подкрепа за намиране на работа , 4. Групова форма на подкрепа 5. Индивидуална форма на подкрепа 6. Арт терапия, 7. Рехабилитация. 8. Правна консултация. Освен в сградата на центъра услугата ще се предоставя и мобилно.Мобилната работа се предлага в случаи, когато присъствието на потребителя в центъра е невъзможно по обективни причини.Ще се предоставя следните услуги:здравно-психологическа рехабилитация, консултиране;-осигуряване на терапевтични дейности;-обучения в социални умения-изграждане, възстановяване и надграждане на социални умения,постигане на автономност;-психологическа рехабилитация, насочена към възстановяване и поддържане на психическото им равновесие;-професионално ориентиране;консултантски дейности – соц. консултиране в областта на соц. закрила; -медицинските консултации, - правна помощ - насочена към запознаване на потребителите на ЦСРИЛПРИЗ и близките им с възможностите, които законодателят е предвидил, във връзка с техните граждански, политически, икономически и социални права на хора с увреждания, както и по отношение на правата им за независимост, социална интеграция и участие в живота на общността. Правните консултации ще повишат информираността на потребителите на ЦСРИЛПРИЗ и близките им и ще създаде условия да се възползват от предоставените им правни възможности в процеса на тяхното соц.включване, трудова реализация и водене на самостоятелен живот.
Предвижда се да се организират и проведат 4 екскурзии за 40 потребители на услугата, с техните придружители и част от персонала до гр.Пловдив, гр.Хасково, гр.Стара Загора, гр.Златоград, посещения на музеи, зоопаркове, исторически забележителности. Предвиждат се разходи в размер на 6740 лв., които включват наем на транспорт, застраховка на пътуващите, кетъринг и такса за посещение.
|
368 273.35
|
258 661.90
|
Провеждане на обучения и супервизия на персонала на ЦСРИЛПРИЗ : Обученията и супервизията на персонала на Център за социална рехабилитация и интерграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения, цели изграждане на знания и умения относно спецификата при предоставяне на социалната услуга за лицата от целевите групи по проекта, както и подпомагане на персонала за мотивация и подобряване качеството на работа. При започване на работа в ЦСРИЛПРИЗ всеки служител трябва да има ясно разбиране за същността и обхвата на неговата дейност, ценностите и философията, на които е основана тя, отговорностите и задълженията, които трябва да спазва, организационните връзки и взаимоотношения (вътрешни и външни). Обучението цели да представи спецификите, нуждите и подходите на работата с лицата от целевата група по Проекта. Обучението цели да подкрепи персонала в установяването на подхода си съобразно изискванията на предоставяната услуга и груповата динамика в процеса на работа. Супервизията цели повишаване на професионалната компетентност, снемане на напрежение в трудни работни ситуации, създаване на пространство за изява и преработка на чувствата. Обучението цели и осигуряване на информация за политиката и практиките в областта на социалната услуга, основните нормативни документи, институции и партньорски организации, свързани с предоставяне на услугата. Обучението цели екипа да бъде обучен и за работа с поверителна информация, лични данни. Дейностите по оказване на подкрепа и съдействие за социално включване на потребителите на социалната услуга и предоставянето на специализирана психично-здравна помощ, включително психологично консултиране,извънболнични услуги, рехабилитация и грижи на нуждаещите се от тях ще се осъществява по начин, зачиташ човешкото достойнство, при гарантирана дискретност и уважение към правото на свободен избор. Съществува висок риск от емоционално прегаряне на работещите в ЦСРИЛПРИЗ. Дори и в начална фаза това крие рискове за качеството на предоставяните услуги-риск от поемане на чужди роли, синдром на зависимост, неудовлетвореност от работата. Това налага включването на супервизията като средство за професионална подкрепа с оглед предоставяне на услуги с високо качество. Супервизията ще повиши професионалната компетентност,снемане на напрежението в трудни работни моменти за гарантиране на по-голяма удовлетвореност от работата.
След приключване на обученията всички участници следва да имат ясно разбиране за същността и обхвата на услугата "Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения", ценностите и философията на които е основана тя, отговорностите и задълженията които трябва да спазва персонала в услугата, организационните връзки и взаимоотношенията (външни и вътрешни). Преди приключване на Проектните дейности ще се проведе и надграждащо обучение, за да се надградят придобитите професионални умения и знания, както и да се предостави възможност за обсъждане на конкретни случаи от практиката и развитието на екипните принципи на работата. Проведените обучения ще надградят придобитите професионални умения и знания. Екипната Супервизия и индивидуалната са насочени към членовете на екипа. Супервизията цели да предостави възможност на всеки специалист от екипа да анализира своята работа, усещания и чувства, да изясни ролите и очакванията си във връзката с ползвателите на социалната услуга. |
15 516.00
|
15 516.00
|