Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 763 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The main purpose of the project "Home Care in Godech municipality" is to create conditions for an independent and dignified life for people with disabilities and elderly people dependent on care through the provision of quality,affordable and sustainable services for long-term care, based on the individual needs of the users.The specific goal of the project is to provide support in a home environment for people with disabilities and the elderly who are dependent on care in the territory of the municipality of Godech.The results and activities of the patronage care procedures implemented in the municipality of Godech will be upgraded,and the possibilities for providing social and integrated health and social services in a home environment will be expanded,including in the context of pandemic situations. Hourly mobile integrated health and social services will be provided for the people with disabilities and adults, who are in need and unable to care for themselves in the municipality of Godech-53 users for 21 months. Support will be provided through the implementation of the following activities:1.Provision of hourly mobile integrated health and social services at home and psychological support for elderly people, unable to care for themselves and people with disabilities;2.Delivery of food,products and essential products, as well as providing transport for the personnel providing the services from/to the homes of the individuals;3.Providing the target group with information regarding the prevention and prophylaxis of health and socially significant diseases,including consultations with a nutritionist, etc.specialists if necessary.The implementation of these activities will be put into practice by forming a team of specialists such as home assistants, medical personnel, psychologist,etc.depending on the individual needs of the people identified on the basis of a needs assessment.For the assigned people supervision and training (introductory/upgrade) will be provided
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на интегрирана здравно-социална услуга "Грижа в дома".: Същността на услугата се изразява в индивидуална подкрепа за хора с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване чрез предоставяне на интегрирани здравно- социални услуги в домашна среда от специализиран екип от здравни специалисти и специалисти по социални дейности. Целта на услугата е подобряване качеството на живот и възможностите за социално включване на хората с увреждания и възрастните хора в община Годеч, чрез нов вид интегрирани здравно-социални услуги за дългосрочна грижа в общността. Ще бъдат спазвани следните принципи в работата по предоставяне на услугата: отговорност, умение за работа в екип и междуинституционално сътрудничество, конфиденциалност, непрекъснатост и приемственост, своевременност, спазване и зачитане на човешките права и правата на хората с увреждания, съгласно Конвенцията за правата на хората с увреждания, зачитане на достойнството и личността, уважение към личната история,религиозна, етническата и културна идентичност на потребителя и семейството му, зачитане правото на изразяване на мнение и изслушване, индивидуален подход на предоставяните грижи, проява на толерантност и разбиране от страна на персонала към различията и многообразните потребности на потребителя. Дейност "Предоставяне на здравно-социални услуги "грижа в дома" ще включи изпълнението на следните четири взаимносвързани и допълващи се поддейности: 1. Предоставяне на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги по домовете и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания;2. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на лицата. Допустимо е също така заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите).3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации с диетолог и др. специалисти при необходимост.4. Осигуряване на супервизия и обучения на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Услугите ще бъдат предоставяни почасово на базата на идентифицираните нужди на лицата от целевата група, в резултат на извършена оценка на индивидуалните потребности и подбор на потребителите. Идентифицираните целеви групи по проекта са както следва:1. Възрастни в невъзможност за самообслужване и хора с увреждания- 53 лица.2. Служители на доставчици на социални и интегрирани здравно-социални слуги.В тази целева група са включени лицата наети по проекта за предоставяне на интегрираните здравно-социални услуги (грижа в дома) - това са всички служители на доставчика Община Годеч, назначени на основен или допълнителен трудов договор -2 здравни работника, 15 домашни помощници и 1 координатор/диспечер на услугата (общо 18 лица персонал). Услугата от персонала ще бъде предоставена за 12 месеца. При необходимост ще бъдат наемани психолог и специалисти за реализиране на супервизия, като техните възнаграждения ще бъдат изплащани от бюджетен ред (б.р.) 2.1. Единна ставка. Разходите, които формират размера на компенсацията за кандидата са съгласно допустимите за "грижа в дома" и са описани в секция 10. Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение. Община Годеч ще оповести факта, че проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Програма "Развитие на човешките ресурси" 2021- 2027 чрез предприети мерки по видимост, прозрачност и комуникация ще бъдат в съответствие със съответните разпоредби. През подготвителния месец ще бъдат изготвени и събирани заявления от страна на потребители, домашни помощници и медицински специалисти и координатор. Ще бъде направен подбор на потребителите и персонала. Тези дейности ще бъдат реализирани в 1-ви месец от екипа за управление на проекта (възнаграждения б.р .2.1) 495 605.86 341 253.41

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).