Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

This project proposal is aimed at realizing an entrepreneurial idea on the market - project management software. The project is under the priority area of ​​ISSS "ICT and Informatics", "Web based applications for creation and exploitation of new services and products". The project management software includes many functionalities that will allow managers involved with projects for new product development and implementation to manage successfully processes while optimizing time and costs. The project management software sold by Melikana Ltd. will allow companies to plan accurately  the time and resources needed to implement their projects, define the scope of each project, divide it into stages and separate tasks, form teams and delegate tasks to the members of the teams, perform regular monitoring of the implementation of the tasks in terms of time and resources, monitor the resolution of the problems encountered during the implementation of the project, etc.
For software product implementation an office in Blagoevgrad will be rented and a team of experienced programmers with education and professional experience in the field of the entrepreneurial idea will be formed. The legal entity that will implement this product on the market is Melicana EOOD, with an entrepreneur with higher education, IT qualification and more than 4 years of professional experience in the field of information systems and programming. The entrepreneur is a woman of priority age with a decision by the Territorial expert medical commission for 52% reduced working capacity. The entrepreneur will be given the opportunity for social integration, to participate fully and actively in public life, to pursue an independent life according to his / her own understanding and desires, and to have the same rights and responsibilities as people without disabilities. The project will provide employment for another 3 people.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 броя, закупуване на преносими компютри - 4 бр., смартфони - 2 бр., таблети - 2 бр., закупуване на софтуер (бюджетен ред 3.1, 3.2, 3.3), наемане на работно помещение за 18 месеца, изработване на пазарен анализ и проучване (част 1): Като част от дейността по реализиране на пазара на предприемаческата идея ще бъдат наети на трудов договор 4 бр. квалифициран персонал (предприемачът и 3-ма експерти). Квалифицираният персонал е необходим за да подготви софтуера за управление на проекти за внедряване на пазара. Това включва интегриране на наличните функционалности на софтуера със софтуерите, които ще бъдат закупени в едно цяло, вкл. и на мобилната версия, и изработване на подходящи алгоритми за тестване на визуализацията на софтуера и неговите функционалности. Провеждането на тестване на визуални елементи на софтуера ще се осъществи на 3 вида устройства - преносими компютри, таблети и смартфони чрез различни браузери, и различни версии на един и същи браузер. Ще бъде извършено тестване и на всички функционалности, като при установяване на несъответствие, ще бъде извършвана корекция на кода и повторно тестване. Часовата ангажираност и продължителността на заетост на всеки експерт е заложена на база на необходимия за извършване обем от работа. Отговорностите и задачите на персонала са разпределени в зависимост от специфичния професионален опит в областта на ИТ и програмирането, който всеки един от експертите има. За да извършват работата си по проекта за предприемача и останалите 3ма експерта квалифициран персонал е предвидено закупуването на 4 бр. преносими компютри, 2 бр. смартфони и 2 бр. таблети. Всеки един от членовете на квалифицирания персонал има необходимост от преносим компютър, на който да извършва своите задължения по проекта. До момента на закупуване на предвидените преносими компютри експертите ще използват своите лични. Предвидените за закупуване преносими компютри са с технически параметри изцяло съобразени с характериските и функционалностите на софтуера за изпълнение на проекти, които е необходимо да бъдат тествани и при необходимост да бъде извършена корекция на кода, за да може софтуерното решение да се реализира на пазара. Тези техн. характеристики включват параметри на процесора, оперативна памет, възможности за визуализация на екрана и т.н., които да позволят на експертите в пълнота да изпълнят предвидените им отговорности и задължения. Тъй като софтуера за изпълнение на проекти ще разполага и с мобилна версия е предвидено тестване както на визуализацията на софтуера, така и на работата на неговите функционалности на мобилната версия. За това тестване, корекции и повторно тестване за предприемача и експерт 1 ще бъдат закупени смартфони. С тяхна помощ ще се извършват необходимите тестове с предварително разработени за целта инструменти. При идентифициране на проблеми или грешки в софтуерното приложение ще се извършват корективни дейстия и повторно тестване до получаване на желания краен резултат. Техническите патаметри на смартфоните, които ще бъдат закупени са съобразени с новостите сред този тип технологии, за да може максимално прецизно да бъде тествана мобилната версия на софтуерния продукт. Тестване на софтуера за управление на проекти ще бъде извършено и с помощта на 2 бр. таблети, които ще бъдат закупени. Необходимо е тестване на визуализирането на софтуера и неговите функционалности и на такъв тип устройства за да може да се обхване достатъчно голям спектър от устройства, браузери и версии на браузери, които ще бъдат използвани от потребителите на софтуера. За реализиеране на пазара на софтуера за изпълнение на проекти е необходимо и закупуване на софтуерна система за плащания с PayPal или еквивалент и дебитни/кредитни карти; софтуер за мониторинг на работата на отделните модули и функционалности на софтуера за управление на проекти и софтуер за мониторинг на сървърите, на които е инсталиран софтуера за управление на проекти. За пълното функциониране на софтуера за управление на проекти е необходимо към модула за фактуриране да бъде извършена интеграция със софтуер, който да позволя на клиентите да могат да заплащат фактурите си чрез PayPal, друга система за онлайн разплащания или директно с дебитна/кредитна карта. (продължава) 247 761.60 236 335.03
Реализиране на пазара на предприемаческа идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 броя, закупуване на преносими компютри - 4 бр., смартфони - 2 бр., таблети - 2 бр., закупуване на софтуер (бюджетен ред 3.1, 3.2, 3.3), наемане на работно помещение за 18 месеца, изработване на пазарен анализ и проучване (част 2): Липсата на такава опция за плащане, би се отразила на успешната реализация на софтуера за управление на проекти тъй като клиентите държат времето им да бъде ценено при използването на онлайн приложения и да разполагат с удобство за бързо и лесно плащане. Софтуерната система за плащания трябва да предоставя възможност за частични плащания на фактури, които плащания да са видни през акаунта на проектния мениджър; възможност за плащане с банкови карти с 3D Secure код на защита; възможност за повтарящи се плащания и възможност за авторизирани плащания. Предвидените софтуер за мониторинг на работата на отделните модули и функционалности на софтуера за управление на проекти и софтуер за мониторинг на сървърите имат за цел осигуряване на постоянна, качествена и безаварийна работа на софтуера за управление на проекти. Софтуерът за мониторинг на работата на отделните модули и функционалности на софтуера за управление на проекти ще предоставя информация за работата на софтуерното решение, инсталирано на сървъра на съответния клиент в реално време 24/7/365 с 99% uptime. При възникване на проблем с функционирането на някой от модулите софтуера за мониторинг ще сигнализира чрез емайл, като дава подробна информация за състоянието на модула, естеството на грешката, както и детайли за нея. Това ще позволи Меликана да отстранява всички възникнали грешки и проблеми при работата на софтуера своевременно без да се нарушава работния режим на потребителите. Софтуерната система за мониторинг на сървърите, на които е инсталиран софтуера за управление на проекти ще има същите функции като ще следи постоянно в реално време състоянието на клиентските сървъри - процесите и обектите на тях и ще дава информация при възникване на проблем или превишаване на стойностите задавани от Меликана ЕООД. В рамките на дейността ще бъде избрано и наето работно помещение за 18 месеца в гр. Благоевград, в което да извършва своите отговорности и задължения квалифицирания персонал, нает за реализиране на пазара на предприемаческата идея. При избора на помещение размерът му ще бъде съобразен с необходимостта в него да бъдат разположени 4-ма души, по начин, по-който да бъде осигурен необходимия им комфорт и добри условия на труд. Помещението ще бъде съобразено с всички изисквания за съвременна офис среда, в която предприемачът и експертите да имат условия за максимално ползотворно изпълнение на задълженията си във връзка с успешно реализиране на пазара на предприемаческата идея. Провеждането на пазарен анализ и проучване ще допринесе за успешната пазарна реализация на софтуера за управление на проекти. Ще бъде направено проучване на микросредата -­ анализ на основните конкуренти и тяхното сегментиране и анализ на макросредата - дефиниране на пазара на софтуери за проектен мениджмънт и анализ на отрасъла с дефинирани тенденциите и прогнозите за развитието му, както и факторите, които влияят на отрасъла. Ще бъде анализиран маркетинг микса, а именно поредицата от действия, които Меликана ЕООД да извърши, за да повлияе върху мнението и решението на потребителите така, че те да купят предлагания софтуер. Ще бъдат направени планове за развитие на софтуера и спектъра компании на които ще бъде предлаган, какви са възможните рискове при навлизане на пазара и съответно как да бъдат управлявани, както и подходяща рекламна стратегия, която да бъде приложена за да се популяризира софтуера сред таргетираните клиенти. Предвидени са участия в събития (2 бр. в чужбина и 5 бр. в страната), целящи представянето на нови продукти в сферата на ИТ и създаване на партньорства и контакти между участниците от сектора, в които събития Меликана ЕООД ще участва за да представи дейността си и да представи своя продукт - софтуера за управление на проекти. Участието в такъв тип събития има за цел запознаване на участниците с предлагания нов продукт и неговите конкурентни предимства, намиране на партньори и клиенти, които биха искали да използват софтуера за своята дейност и популяризирането му. 0.00 9 441.49
Визуализация на проекта: В рамките на дейността ще бъдат извършени всички необходими дейстия за повишаване на визуализацията и публичността относно финансовата подкрепа от ЕС чрез ЕФРР. Бенефициентът ще постави постоянна обяснителна табела на видно място, достъпно за широката общественост. Разходите за тази табела са предвидени в бюджета на проекта. На табелата ще бъде отбелязан приносът на Европейския съюз и на държавния бюджет и следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение на проекта. Табелата ще се изработи от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия. Плакат съдържащ същите реквизити като табелата ще бъде поставен по време на изпълнението на проекта на видно за обществеността място. В допълнение всички разпечатани на хартия и публикувани онлайн документи ще съдържат: емблемата на ЕС; упоменаването „Европейския съюз“; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал и.т.н. На всеки от закупените активи в рамките на проекта ще бъде поставен информационен стикер. На всеки стикер ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаване на "Европески съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014-2020 и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Дейността напълно съответства с принципите на хоризонталните политики на ЕС като при изпълнението й ще бъдат предоставени равни възможности за всички независимо от пол, възраст, етнос и религиозни убеждения, като и ще се осигури достъп на хора с увреждания. 250.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).