Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 170 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

“TI Plast” LTD was founded in 2011 and its main activity is purchasing plastic waste and their subsequent processing to receive the final product – regranulat. It is used as raw material for nylon, pipes and other household and industry products. Company’s base is in Devnya. We provide jobs for 12 people. Due to the constant increase in the volume of work it is needed creation of new jobs. The company’s management will open 10 work positions for manipulator of scrap. To perform their daily work, the manipulators do not need special education. Project proposal’s purposes are:
- Opening new jobs
- Reducing the unemployment in Devnya municipality
- Hiring people with low education
- Securing the work of the new employees, by purchasing working clothes, PPE and necessary equipment
The aforementioned purposes will be achieved by the implementation of the following project activities:
1. Opening new jobs
2. Purchasing equipment and working clothes for the newly hired people
3. Securing project’s implementation by forming a team for managing the project
4. Providing publicity
Due to the company’s nature of work, the project proposal is aimed at providing employment for the following target group specific category: Unemployed people with low education.
By implementation of the activities, the project purposes will be achieved.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разкриване на нови работни места: Основната дейност по настоящото проектно предложение е свързана с разкриване на нови работни места. Във връзка с увеличаване обема на работа на площадката в гр. Девня е необходимо разкриване на нови 10 работни места. Длъжността, на която ще се назначат новите служители е : манипулант вторични суровини. Поради естеството на работа новонаетите служители могат да бъдат и с ниска степен на образование. Поради това ръководството на фирмата се е насочило да осигури заетост на представители на тази специфична категория от целевата група по проекта. Ежемесечно на служителите ще се заплаща минималния осигурителен доход за длъжността. Ще бъдат сключени трудови договори за период от 12 месеца, като след изтичането им ръководството на фирмата се ангажира да запаси минимум 50% от новоразкритите работни места. Работното място на служителите е позиционирано в град Девня. Фирмата разполага с необходимото одобрудване за третиране на отпадъци до получаването на регранулат, който в последствие се използва за суровнина за производство на найлон, тръби и други изделия за бита и производството. Поради ествеството на работа 50% от новонаетите служители ще принадлежат на следната специфична категория от целевата група: "Безработни лица с ниска степен на образование". Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: - набор и подбор на персонал При стартиране на изпълнението на проекта ще се публикува обява за набиране на персонал. В рамките на набирането на персонал също така ще се извършва преценка на качествата на кандидатите, в съответствие с изискванията на предприятието, както и изискванията към самата длъжност. Дейността по набиране на персонал завършва с вземане на решение на кой точно да се отправи предложение за работа. Подборът на персонал е процес, имащ за цел намирането да най-подходящия човек за заемане на конкретната вакантна длъжност. Подборът ще се осъществи посредством: - осъществяване на обратна връзка с кандидатствалите допустими кандидати и отправяне на покана за интервю за работа - провеждане на интервютата - преценяване качествата на интервюираните лица - вземане на решение кои са одобрените кандидати за започване на работа и уведомяването им Наемане на персонала Одобрените лица следва да преставят на работодателя си необходимите документи за започване на работа, след което се пристъпва към сключване на трудовите договори. С всеки един от новонаетите служители (10 човека) ще бъде сключен договор за срок от 12 месеца, спазвайки се разпоредбите на КТ. Трудовото възнаграждение на наетите по проекта лица е в размер на Минималния осигурителен доход за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. Изпълнението на дейността ще стартира през втори проектен месец и ще е с продължителност 14 месеца, от които 2 месеца за набор и подбор на персонал и 12 месеца за осигуряване на заетост. 53 944.80 74 116.65
Закупуване на оборудване и работно облекло: Във връзка с обезпечаване на работния процес и осигуряване на качествени и безопасни условия на труд, ще бъде закупено следното: - работно облекло за новите служители, включващо: работни обувки, работен полугащеризон, работно яке, работна тениска (5бр на човек), работни ръкавици - 10 броя; - съоръжение за подсушаване на изпран полиетилен - 1 бр. Съоръжението за подсушаване на изпран полиетилен съдържа: центрофуга за сушене, транспортиращ шнек, вибро ситро. Горепосоченото оборудване ще се достави и монтира в базата на фирмата находяща се в гр. Девня, където ще бъде и работното място на новите служители. Закупуването на оборудването, свързано със създаването на новите работни места ще премине през следните етапи: - проучване на предлаганите на пазара съоръчежия за подсушаване на изпран полиетилен; - анализ на офертите на различните изпълнители; - доставка, монтаж и тестване на новото оборудване; - провеждане на обучение на служителите за работа с новото оборудване. Изпълнението на дейността ще протече по разпоредбите на ПМС 118. Тъй като стойността на доставката е под 30 000лв, избора на изпълнител ще се извърши без провеждане на процедура. Изпълнението на дейността ще стартира през първи проектен месец и ще е с продължителност 4 месеца. Отговорност за цялостното протичане на дейността ще имат ръководител и координатора по проекта. Получените оферти ще бъдата представени на ръководството на фирмата. 25 013.30 30 430.19
Обезпечаване изпълнението на проекта чрез сформиране на екип : След одобрението на проекта и сключване на ДБФП ще бъде сформиран екип за управление на проекта, окончателно ще бъдат разпределени задълженията, ще бъдат делегирани правомощия и конкретни дейности на всеки отговорен член на екипа. Управленският екип, чиято основна задача е да ръководи и подсигури изпълнението на проекта ще се състои от: ръководител, координатор и счетоводител. Задълженията на всеки един от членовете на екипа са следните: 1. Ръководител: ръководи цялостното изпълнение на проекта; разпределя задачите на членовете на екипа и следи за спазването и изпълнението им; координира и планира дейностите по проекта и осъществява кореспонденция с УО.; активно участва в избора на изпълнители, заедно с ръководството на фирмата; извършва контрол и мониторинг на разходването на средствата по проекта; следи за спазване на сроковете заложени в проектното предложение; подготвя събира и предоставя необходимата счетоводна документация по проекта и съвместно с останаталите членове на екипа изготвя месечните, междинните и финалния отчети; осъществява контрол на изпълнението съобразно план-графика и съблюдава за спазване на поставените срокове и задачи, възлага и в случай на необходимост извършва промени в рамките на допустимите граници и в съответствие с насоките на програмара с цел качественото изпълнение на проекта; отчита цялостното изпълнение на проекта при постигане на поставените цели и задачи. 2. Координатор: отговаря за събиране, обобщаване, отчитане и контрол на документацията по проекта, както по отношение на информацията в нея, така и по отношение на представянето и в оригинал; взема участие в процедурите за избор на изпълнител без провеждане на публична покана; подпомага работата на ръководителя и счетоводителя по проекта; изготвя план графици за изпълнението на проекта; следи за разходването на заложените средства; помага при изготвяне на отчетните документи. 3. Счетоводител: - Обобщава подадената в оригинал отчетна информация от Координатора и Ръководителя; Следи за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на донора; На база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя междинни и финален отчет заедно с Ръководителя и Координатора на Проекта; Обобщава финансовите документи по проекта; Следи за спазването на счетоводните и данъчни закони, счетоводната политика на Бенефициента и финансовите изисквания на Донора; изготвяне на ежемесечни доклади свързани със заетостта по проекта. При изпълнението на проекта ще се спазват разпоредбите на Ръководството за изпълнение на проекти по процедура Ново работно място 2015г. Реализацията на дейността ще стартира от първи проектен месец и ще е с продължителност през целия период на договора. (15 месеца) . 7 895.81 7 454.76
Осигуряване на публичност: Информирането на широката общественост за изпълнение на проект финансиран с публични средства е задължително. Информираността в настоящото проектно предложение ще се извърши с помощта на: - поставяне на информационна табела - 2 бр. Едната ще се постави в централния офис на фирмата, а другата в базата в гр. Девня; - поставяне на информационни стикери на оборудването - 3 бр (за всяка една част на съоръжението за подсушаване на изпран полиетилен); Дейностите по информиране и публичност ще бъдат осъществени в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за визуализация 2014-2020. Дейността включва: - Поставяне на информационни табели - 2 бр, като едната ще е в централния офис на фирмата, а другата в базара в гр. Девня; - поставяне на стикери на закупеното по проекта оборудване -3 бр; На информационната табела ще бъдат посочени наименованието и основното предназначение на проекта. Табелите ще бъдат изработени от подходящ материал, устойчив на неблагоприятни атмосферни условия и ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014 -2020г., със съответното наименование на финансиращата програма, наименованието на проекта, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева. На всяко едно оборудване закупено по проекта ще бъде поставен стикер, на който ще бъде упоменато, че оборудването е закупено със средства на ЕС по съответния проект. Стикерите ще бъдат поставени на подходящо място на оборудването и ще бъдат визуализирани емблемата на ЕС, упоменаването "Европейски съюз", наименованието на съфинансиращия фонд, общото лого за програмен период 2014- 2020г. и номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Изпълнението на дейността стартира през втори проектен месец, като продължителността е 15 месеца и обхваща целия период на проека. 1 000.00 1 233.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).