Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез въвеждане и сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на първата специфична цел на проекта "С ПОГЛЕД НАПРЕД", а именно да се въведат и приложат системи за управление в съответствие с международно признати стандарти в БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД.
Като част от дейността се предвижда да бъдат въведени следните поддейности:
1. Въвеждане и интегриране на системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1;
2. Сертифициране на въведените системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1.
Необходимо е осигуряване на съответния административен капацитет за внедряване и сертифициране на системите за управление чрез предоставяне на подкрепа за следните специализирани услуги, планирани за реализация в офиса на компанията в гр. София:
А) Услуга по въвеждане на системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1, 1 бр.
Описание: Предоставяне на външна услуга за въвеждане на системите за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1 в БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД и интеграция със съществуващата система за управление на качеството, отговаряща и сертифицирана съгласно ISO 9001, която да включва:
- Провеждане на преглед на състоянието на компанията за установяване съответствието с изискванията на стандартите;
- Разработване на необходимите индивидуални и общи документи от системите за управление (политики, процедури, формуляри и други помощни документи, инструкции);
- Провеждане на обучение по внедряване (на ръководния персонал и на специалистите, отговорни за внедряването);
- Допълнителни консултации и оказване съдействие при внедряването, вкл. изменения в документацията;
- Подготовка за сертифициране, вкл. извършване на вътрешен одит, доклад и консултиране за провеждане преглед от ръководството.
Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 1. и е на стойност 20 000.00 лв.
Б) Услуга по сертифициране на въведените системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1, 1 бр.
Описание: Предоставяне на външна услуга за извършване на акредитирана сертификационна оценка и сертификация на внедрените и интегрирани системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1 в БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД. Услугата трябва да бъде извършена от акредитирана за предоставяне на този тип специализирани услуги организация.
Разходът, планиран за тази услуга е посочен в бюджетно перо 2. и е на стойност 20 000.00 лв.
Въвеждането и прилагането на система за управление на околната среда и на система за информационни технологии и управление на услуги ще гарантира устойчиво развитие и високи резултати на организацията, съобразени и отговарящи на интересите на клиенти, партньори и други заинтересовани страни, както и ще въведе индивидуален инструментариум за опазването на околната среда и за управлението на услуги на всички нива в компанията. Изпълнението на настоящата дейност пряко ще допринесе и за реализиране на организационна иновация в предприятието, поради това, че за първи път ще бъде въведен изцяло нов метод на организация на част от бизнес процесите в компанията, съобразно изискванията към управлението на опазването на околната среда и управлението на услуги.
Поради това изброените по-горе услуги, а именно - услуга по въвеждане и услуга по сертифициране на въведените системи за управление в съответствие с изискванията на международните стандарти ISO 14001 и ISO 20000-1 са пряко свързани и необходими за успешната реализация на проекта.
Всички планирани услуги са технически осъществими и ще бъдат извършени съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.002 "Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. |
40 000.00
|
37 900.00
|
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез придобиване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в предприятието: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на втората специфична цел на проекта "С ПОГЛЕД НАПРЕД", а именно да се въведе и приложи ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в съответствие с нуждите на БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД.
Като част от дейността ще бъде извършена доставка и внедряване на Интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM), 1 бр.
Необходимо е осигуряване на съответния технологичен капацитет за придобиване и въвеждане на ИКТ базираната софтуерна система в съответствие с нуждите на БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД чрез следните инвестиции в дълготраен нематериален актив, планиран за доставка и внедряване в офиса на компанията в гр. София:
- Интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM), 1 бр.
Разходът, планиран за закупуване на този нематериален актив е посочен в бюджетно перо 27 и е на стойност 476 800.00 лв.
Интегрираната система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM) ще разполага с такъв тип инструменти и функционалност, които ще позволяват качествено подобряване на работата с клиенти и процесите на планиране, свързани с нея, включително чрез автоматизирано управление и регистрация на инциденти и заявки от клиентите и клиентските системи.
Към момента БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД използва обичайните канали за регистриране на инциденти или заявки - електронна поща, телефон и ръчно копиране на информацията за инцидент или заявка от клиентските системи, но обемът на данни нараства значимо с всеки нов клиент, а това означава все по-големи загуби на време и ресурси за управление на всяка възникваща като инцидент или заявка комуникация. Имайки предвид постоянното развитие на информационните технологии за обмен на данни, ползваните канали не са достатъчно ефективни и бързи, като се отчита значителна загуба на информация, а в допълнение - обработването и регистрацията отнемат по-дълго време. При нужда от добавяне на нов клиент също така се налага служителите на компанията да придобият нови знания за системата на клиента, за да могат да боравят с нея, което от своя страна изисква обучение и отделяне на още време и ресурси.
Съществуват разнородни решения за подобни технологични предизвикателства, като реално за всеки ползвател е необходимо да се направят специфични съобразно нуждите му настройки и интеграция. Подобно строго специализирано CRM решение за управление, планиране и обработка на клиентски заявки трябва да бъде не само доставено, но и инсталирано изцяло за нуждите на БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД. Ето защо изпълнението на настоящата дейност и на проекта като цяло ще подпомогнат реализирането на планираната инвестиция. Доставената и имплементирана в предприятието система ще ползва модерен интерфейс, който ще позволява автоматизиран трансфер на информацията за инцидент или заявка от клиентската система към съществуващата среда за предоставянето на услуги. С въвеждането на системата ще се постигне качествено подобряване и пълна проследимост и аналитичност на всички, свързани с управлението на заявките процеси, което се очаква съществено да подобри работата и обслужването на клиентите. Данните за клиентите и заявките ще могат да се систематизират и сегментират, ще бъде възможно пълноценно анализиране изпълнението на поетити заявки по проекти, с което капацитета на компанията за работа в часове ще нарасне и ще може да се пренасочи към потенциални и нови клиенти.
Поради това посочения по-горе актив, а именно - Интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM) - е пряко свързан и необходим за успешната реализация на проекта.
Планираната доставка е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.002 "Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП" и ОП "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. |
476 800.00
|
476 800.00
|
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез инвестиции в ново оборудване и специализирани софтуерни приложения, допринасящи за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите: Изпълнението на тази дейност ще допринесе пряко за постигането на втората специфична цел на проекта "С ПОГЛЕД НАПРЕД", а именно да се въведе и приложи ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в съответствие с нуждите на БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД.
Като част от дейността ще бъде извършена доставка и осигуряване на необходимото за внедряването на интегрираната софтуерна система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM), хардуерно оборудване - общо 4 бр. ДМА, което да обезпечи изпълнението на проекта.
Необходимо е осигуряване на съответния технологичен капацитет за внедряване на софтуерната система чрез следните инвестиции в специализирано хардуерно оборудване, планирано за доставка и работа в офиса на компанията в гр. София:
- Рутер, 1 бр.
- Сървър, 1 бр.
- Дисков масив, 1 бр.
- Мрежов комутатор, 1 бр.
Разходът, планиран за закупуване на този нематериален актив е посочен в бюджетно перо 26. и е на стойност 42 000.00 лв.
Планираната по проект Интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки (CRM), трябва да бъде инсталирана, внедрена и въведена в експлоатация съобразно наличния технически капацитет и съществуваща хардуерна обезпеченост в компанията. Това създава необходимост от изграждане на нова частна хардуерна платформа, която да предоставя възможност за всеки един отделен потребител на системата да се осигури съответния изчислителен дял и капацитет, който да изпълнява високите нужди на решението и ползвания алгоритъм. Изискванията към информационната архитектура и всички изброени активи - рутер, сървър, дисков масив, мрежов комутатор, ще осигурят висока надеждност и капацитет, за да може внедрената интегрирана система да работи по ефективен начин.
Също така при използването на интегрираната система с избраната хардуерна архитектура и планираните активи от висок технологичен клас ще се спестяват и значителни разходи за електроенергия, с което ще се постигне намаляване на емисии и на въглеродния отпечатък в природата от дейността на дружеството.
Поради това посочените по-горе дълготрайни материални активи - общо 4 на брой - са пряко свързани и необходим за успешната реализация на проекта и внедряването на интегрирана система за управление, планиране и обработка на клиентски заявки в БРАЙТ КОНСУЛТИНГ АД.
Планираната доставка е технически осъществима и ще бъде извършена съгласно принципа за добро стопанско управление, действащата нормативна рамка и изискванията на процедура BG16RFOP002-2.002 "Развитие на управленския капацитет и растеж на МСП" и Оперативна програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020. |
42 000.00
|
39 785.00
|