Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 666 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

Mortali Ltd was established in 2008 with the main activity "Manufacturing of other textile products, not elsewhere classified". At the core, the company deals with the production of textile products in the following fields: Accessories for the deceased (pillows, covers, shirts, blankets, coffin circles), Sheets and special cases for hospitals and hospices and Baby accessories (sleeping bags, etc.). With its production the company contributes to the development of specific textiles production in the country. Currently, the company works mainly for export and is willing to start to realize a small part of its production on the territory of the region.
The investment intention of the company envisages the purchase of specialized tailoring machines for the development and expansion of the tailoring enterprise and the provision of specialized tailoring services in order to increase the capacity
opportunities of the enterprise. After the investment, the company will have the opportunity to occupy an existing market niche for providing specialized tailoring services requiring high quality, precision and precision of workmanship.
can only be provided by the introduction of high-tech tailoring machines and equipment. The subject of the company's investment includes the purchase of new specialized equipment.
After performance of the project activities, productivity will increase by 10.5253%, efficiency of production costs will improve by 57.1220%, the export will improve by 41.6233%, for three years after the completion of the project activities.
With the introduction of the new technological equipment, the production capacity will be increased, energy efficiency will be improved in terms of energy consumption per unit of production, the resource efficiency and efficiency of the production process will improve, the export revenue rate will improve the quality of the finished product.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии.: В рамките на тази дейност ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, ще бъде доставено, изпитано и пуснато в експлоатация ново производствено оборудване, активите на които са подробно описани в бюджета на настоящото проектно предложение. Съществуващият машинен парк се състои основно от значително амортизирани машини, които са нискоефективен. Освен завишените енергийни разходи, които генерират, често пъти това води до появата на дефекти при производство и нарушаване на цялостта по материите и съответно до необходимостта от допълнителни операции за отстраняването им или за бракуване на продукцията. С изпълнение на дейността се предвижда доставка и монтаж на общо 17 технологични машини, отговарящи на всички нови тенденции в областта на шевното производството. Предвиденото в проектното предложение ново технологично оборудване за закупуване е следното: - Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред - 2 бр. - Едноиглова дигитална шевна система за двуконечен затворен грайферен бодов ред - 1 бр. - Eдноиглова двуконечна плоска права машина - 3 бр. - Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред - 3 бр. - Двуиглов петконечен оверлог - 2 бр. - Двуиглов петконечен оверлог - 1 бр. - Едноиглова права машина за двуконечен затворен грайферен бодов ред - 2 бр. - Дискова ножица с капацитет - 2 бр. - Прошивна машина - 1 бр. Заложените активи са необходими на фирмата за подобряване производствения капаците. Една от най- важните е "Прошивната машина", тъй като почти 80% от изделията ,които фирмата произвежда са от капитониран плат – завивки, чаршафи, обиколници, чувалчета за спане, основната инвестиция, която ще се направи е в закупуването на прошивна машина / капитонираща/ , която е крайно необходима, имайки предвид остарелият машинен парк. Двете капитониращи машини, с които Мортали разполага са рециклирани и произведени преди повече от 30 години. Почти на всяка ролка капитониран плат се налага ремонт, заради дефекти в плата от остарелите части на машините. Спецификата на производствената гама е в капитонирането и с инвестирането в нова капитонираща машина, производителността ще се увеличи съществено. Новата машина има много повече възможности за различни десени, в пъти е по-бърза е и се обслужва много по-лесно от работника. С надлъжният крояч към капитониращата машина ще се спести една допълнителна операция от рязане на плата, с което производството ще стане по-ефективно. Няма да се налага и ремонт на капитонираният плат. Изпълнението на дейността ще протече в следната последователност: Избор на изпълнител от 1-ри до 4-ти месец; Сключване на договор и доставка на активите от 4-ти до 9-ти месец; Инсталиране, тестване и пускане в експлоатация 18-ти месец. 324 998.00 321 338.00
Визуализация и публичност: Дейността по информиране и публичност ще се реализира чрез изпълнение на следните мерки: изработване на постоянна табела (2 броя) и на информационни стикери (17 броя), в съответствие с изискванията съдържащи се в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация". Обосновка: С изпълнението на предвидените мерки по информиране и публичност (визуализация) ще се постигне информиране на широката общественост за източниците на финансиране, дейностите, целите и резултатите по проекта. Наред с това, с прилагането на подобни мерки Бенефициента ще изпълни задължението си да запознае обществеността с факта, че получената финансова подкрепа по настоящият проект е предоставено от ЕС (ЕФРР) чрез ОПИК в съответствие с Приложение XII „ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ ОТНОСНО ПОДКРЕПАТА ОТ ФОНДОВЕТЕ” от Регламент (ЕС) № 1303/2013. За целта се предвижда изработка на следните визуализиращи средства: 1. Изработване и поставяне на 2 броя постоянни табели – кандидата предвижда да постави постоянните табели на мястото на инвестиция - производствената база на дружеството в град Дряново (едната на входа на предприятието, а другата в помещението, където ще бъдат инсталирано закупеното оборудване), така че да служат за визуализиращо средство указващо резултатите от получената по ОПИК и ЕФРР подкрепа. Табелите ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране, необходимите емблеми и лога, наименованието на проекта, номера на договора за безвъзмездна финансова помощ, наименованието на бенефициента. Табелите ще бъдат изработени в съответствие с техническите характеристики приети от Европейската комисия. 2. Изработване и поставяне на 17 броя информационни стикера – стикерите ще бъдат поставени върху закупеното по проекта оборудване и ще съдържат като минимум следната информация: източниците на финансиране (ОПИК), необходимите емблеми и лога (на ЕС и на програмния период 2014-2020 г.), номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. Стъпки за реализация на дейността: 1) Отговорен за изпълнение на дейността (месеци 11-12): Кандидатът е пряко отговорен за изпълнението на дейността. 2) Провеждане на процедура за избор на изпълнител (месец 11): Изборът на външен изпълнител за изпълнение на мерки по Информиране и публичност ще се проведе без процедура, съгласно изискванията за избор на изпълнители в съответствие с чл.50 на ЗУСЕСИФ и ПМС № 160 от 01.07.2016 г. в случаите, когато предвидената стойност за услуги е по-ниска от 30 000 лв без ДДС и указанията представени в Ръководство за изпълнение на ДБФП по ОПИК. С оглед гарантиране спазването на принципите за добро стопанско управление, определяне реалистичността на разходите и осигуряване на ефективност и ефикасност при разходване на средствата по ОПИК при определяне на изпълнител за дейността, кандидата ще събере минимум две оферти за изпълнение на услугата, след разглеждането на които ще направи обоснован избор за изпълнител на мерките предвидени в тази дейност. 3) Изпълнени мерки за публичност - поставени 2 броя постоянни табели и 17 броя стикери (месец 12): Изпълнението на услугата ще бъде удостоверена с подписване на Приемо-предавателен протокол за услуга съгласно образец на Програмата; 300.00 300.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).