Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 351 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The general goal to achieve has for purpose the project to bring improvement of reach to employment and raise the level of integration of unemployed and unactive people, by securing of new work places in company SOT - Signalizing Security Technics LTD. 
To be target group of project are defined all unemployed and unactive people in regions of Sofia and Varna cities, as at least 50% of selected candidates to participate in the project are suposed to be long term unemployed and unactive people and/or unemployed young people in the age of 29 years.
Activities planned to be performed are expected to secure target goals and we expect the following results:	
1. Making selection and offering 12 months employment to 36 unemployed and unactive people mostly from groups with specific features. Selected participants will be assigned on duty "Patrol, security service". For the project performance period salary will be provided to recruited people as much as the minimum guaranteed wage is, according to the economic activity and qualification group of professions for current year, and there are provided ammounts in budget for insurance tax duties for the employer that concern these new disclosed work places.
2. Purchasing equipment for new disclosed work places – it is assumed to be delivered 5 highly passable vehicles to gather units from new employees, who are about to be included actively in the main bussiness of the company - facility security.
3. Organization, management and accounting of the project. Information and publicity.
We expect making it real this project to help to working and ability of hiring people to  bring positive effects over the general level of employment and quality of work places, welth and life quality. Providing 36 quality jobs for target group representatives in the project, we believe, will respond their needs for income and social accesion and better life quality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Извършване на подбор и осигуряване на 12 месеца заетост за 36 безработни и неактивни лица с фокус върху групи със специфични характеристики.: Повишаване интеграция на уязвимите групи на пазара на труда, чрез осигуряване на заетост в СОТ. Основата на успешния бизнес и развитието на една организация стои най-важната инвестиция - човешкият ресурс. Подборът на персонал, като процес, отдавна е излязъл от рамката на традиционния начин за набиране и наемане на нови служители. Когато се извършва подбор на персонал, това се базира на обявяване на критерии, чрез които се селектират най-добрите кандидати за конкретна вакантна или новоразкрита длъжност. Набирането и подборът на персонал включва привличане на кандидати, анализ и преценка на качествата им, съгласно изискванията, поставени за всяка определена позиция. Тази дейност се изпълнява в съответствие с Насоките за кандидатстване по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG05M9OP001-1.003 „Ново работно място 2015” със задължителен характер. Обхватът на дейността ще бъде за областите София и Варна. Още през първият месец на реализация на проекта, ще се публикуват обяви в популярни интернет сайтове и платформи за търсене/предлагане на работа. Също така ще се потърси съдействие от ДРСЗ-София и ДРСЗ-Варна, за обявяване на свободни работни места в съответните ДБТ, за да може да бъдат насочвани подходящи безработни кандидати за длъжностите „Патрул, служби за сигурност” и „Оператор, сигурност”и "Охранител". Дейността ще обхване кандидати от следните специфични категории от целевата група: - Продължително безработни и неактивни лица и - Безработни младежи до 29 г. вкл., които ще бъдат селектирани за заемане на 36 нови работни места на длъжност "Патрул, служби за сигурност" – 20 души, код по НКПД 54141003 и „Оператор, сигурност” – 3 души, код по НКПД 54143013, и "Охранител"-13 души, код по НКПД 54141007, за 12 месеца в рамките на проекта. Планираме продължителност за процеса за 4 месеца. Предвиждаме при одобрени кандидати още през втори или трети месец, с тях да бъдат сключени трудови договори за срок и същевременно ще се продължи да се извършва подбор и в следващите месеци от реализацията на дейността. Като се изхожда от презумпцията, че човешкия фактор е променлива величина, при необходимост от заместване на напуснали проекта лица и постигане изпълнението на индикатора, ще се провежда и допълнителен подбор в последствие до края на проекта. Като добавена стойност СОТ – ЕООД ще проведе задължително първоначално обучение (за което няма да бъде търсено финансиране по процедурата) на охранители съгласно Закона за частната охранителна дейност, тъй като към фирмата от 2011 съществува Център за професионално обучение, което е условие за провеждане на подобен тип специализирани обучения. Според последните изменения на Закона за частната охранителна дейност провеждането на първоначалното обучение на охранители следва да се води само от лицензирани центрове. Учебната програма включва 40 часа задължително обучение на кандидатите за охранителни работници, по следните модули: o правна подготовка; o права и задължения на охранителя; o отношения с гражданите; o лична защита; o долекарска помощ. Учебният процес се осъществява от щатни във фирмата преподаватели с богат охранителен и оперативен опит, като служители в системата на МВР. Курсът завършва с комплексен заключителен изпит по теория и практика, които се оценяват поотделно. Новонаетите 36 лица ще бъдат на 12–часов сменен режим по график. По време на дежурство, охранителят ще изпълнява стриктно разпорежданията на ОДЦ и докладва за изпълнението на възложените задачи. СОТ 161 се задължава да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50% от наетите по проекта лица, след приключване на дейностите по проекта. За периодът на проекта ще бъдат предоставени на наетите лица средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както в бюджета са предвидени суми и за дължимите от работодателя осигурителни плащания, към които се отнасят разкритите работни места. 305 596.80 275 133.23
2. Закупуване на оборудване за новоразкрити работни места: Цел на дейността: СОТ 161 предоставя 24-часова физическа охрана в над 900 обекта на територията, на цялата страна. В тази дейност са заети 3500 служители на фирмата. Физическата охрана, в комбинация с внедрените и развивани от СОТ 161 вече повече от 22 години технологични иновации, осигурява най-високото ниво на сигурност, което днес може да предложи пазарът на охранителни услуги. Към момента автопарка на дружеството наброява над 480 автомобили с различни характеристики, но добавянето на нови 36 служители към персонала на дружеството предполага и тяхното обезпечаване със средства за изпълнение на служебните им задължения. В рамките на проекта е предвиденоо придобиването на 4 нови автомобила с висока проходимост за обособяването на 5 патрулни екипа от новонаетите служители. Разходите за служебно униформено облекло и всички други помощни средства ще бъдат осигурени от кандидата със собствени средства извън проектния бюджет.4 бр. нови автомобили със следните основни техническа характеристики: - гориво – дизел; - задвижване o 2WD – преден мост o AWD - 4Х4 - със заключване - Емисионен стандарт - Евро 5 Фирма СОТ 161 се ангажира да запази предназначението на закупеното оборудване за срок не по-кратък от 5 години от датата на одобрение на окончателния доклад без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. В случай на възникване на непредвидени обстоятелства срокът спира и продължава да тече след отпадането им. С оглед на това, че охранителите работят по двойки на работна смяна (пътуват в един автомобил), съгласно Насоките за кандидатстване автомобилите ще се ползват от повече от едно лице – представител на целевата група нает по проекта. 146 600.00 146 600.00
3. Организация, управление и отчетност на проекта. Информиране и публичност: Постигане на общата и специфични цели на проектното предложение и огласяване на източниците на финансиране, чрез осигуряване на качествени и навременни логистика, координация и изпълнение на заложените дейности. С реализацията на проекта ще се ангажира екип за изпълнение и управление на проекта от 3-ма човека – ръководител, координатор и счетоводител. Основна задача на екипа е да осигури коректното изпълнение на предвидените дейности, постигането на целите на проекта и отчитането пред Управляващия орган. Съобразно план-графика на проекта ще се провеждат периодични работни срещи за отразяване на напредъка и при необходимост предприемане на мерки за коригиране на отклоненията. Всички предвидени дейности, произтичащи от договора с УО ще се изпълняват коректно и в предвидените срокове. Счетоводителят ще води редовна и прецизна финансова-счетоводна отчетност за изпълнение на проекта. Всички доклади и действия по проекта ще са съобразени и стриктно ще се придържат към договора за безвъзмездна помощ. При настъпване на промени на банкови сметки, адреси и телефони ще се извършва писмено уведомление на Управляващия орган, съгласно условията по договора. Всеки етап от изпълнението на проекта ще бъде контролиран от членовете на екипа на проекта, които са отговорни за навременното изпълнение на всички дейности. От провежданите ежемесечни работни среши на екипа ще бъдат изготвяни протоколи, в които ще бъде отразен напредъка по проекта, срещани трудности и възможните решения за преодоляването им, ще се разпределят задачи и планират предстоящи дейности. Срещите ще бъдат своеобразен инструмент за контрол, мониторинг и проследяване на коректното изпълнение на заложените в проекта дейности. Осигуряването на административна и техническа подкрепа, като и непрекъснатия мониторинг на проекта ще осигурят високо качество на неговото изпълнение и постигане на поставените цели. Финансово управление на проекта, включващо разплащания, осчетоводяване, финансово-счетоводна отчетност и други. Подготовка на документация за възлагане на отделни дейности на изпълнители, избрани по реда на ПМС 118/2014. По време на цялото 16 месечно изпълнение на проекта, екипът сформиран за неговото управление ще гарантира добросъвестното му реализиране, чрез упражняването на постоянен контрол на дейностите, мониторинг на графика за тяхното изпълнение, както и съответствие с одобрения бюджет. Ще бъдат изготвени технически и финансови отчети, отговарящи на образците към договора при подаване на заявка за междинно и окончателно плащане по проекта. Подготовка и представяне на финален отчет към Управляващия орган. Екипът за организация и реализиране на проектните дейности ще бъде ангажиран да прилага и подходящи мерки за информиране и публичност, в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвидените единни мерки се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на ЕП и на Съвета от 17/12/2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби на Европейския социален фонд, Кохезиония фонд на ЕС, Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и за определяне на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, ЕСФ, Кохезиония фонд и Европейския фонд за морско дело и рибарство, и за отмяна на Регламент (ЕО) № 1038/2006 на Съвета. Предвижда се: • изработка на 1 бр. информационна табела; • изработване и разпространение на 500 бр. информационни брошури; • изработване и разпространение на 50 бр. плакати; • публикуване на информация на сайта на фирмата – кратко описание на проекта, включително за целите и очакваните резултати, размера на получената безвъзмездна финансова помощ. Новозакупените транспортни средства също ще бъдат подходящо обозначени чрез поставянето на стикери със съответната информация и визуализация. Документите по проекта ще са снабдени със съответната визуализация и на бланка, съгласно изискванията на УО. 36 571.00 24 823.48

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).