Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 141 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal draws attention to unemployed and inactive people in the Region of Stara Zagora and in particular to the unemployed up to 29 years old by focusing on their sustainable integration in the labor market through creation of four new jobs in Sole Proprietorship "Silvia - M - Gesho Geshev" for up to 12 months and provide vocational training for 2 of newly employed.
The unemployment rate in the Region of Stara Zagora where the project will be implemented in May 2015 was 10.2% compared to 20% youth unemployed in the country for the same period. This proves that for the target group of the project – young people up to 29 years old – there is a need of new contemporary equipped jobs. Qualification and motivation of young people is an important factor for sustainable competitiveness of the company. Therefore, the availability of a workforce with specialized knowledge and skills is crucial to the economic development of the region of Stara Zagora.
The objective of the project proposal is to provide sustainable jobs in "Silvia - M - Gesho Geshev" which will improve the quality of life for the people in Bulgaria. Achieving this goal is possible through creation of four new jobs in the company, increasing professional education of new employees and efficient equipment of new working places.
The implementation of the project activities will attain the following results: 2 new jobs "Seller-consultant" in the premises of the company and 2 new jobs "Photographic services specialist" for the new activity of the company will be opened. For the new photographic activities of the company new equipment - professional cameras, photo printers and laptop will be acquired. The newly appointed "Seller-consultants" will undergo vocational training.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип, управление и отчетност на проекта: Настоящата дейност е избрана с цел: • Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели; • Оптимизиране на използването на проектните ресурси; • Постигане на ефективна координация и комуникация с подизпълнители; • Осигуряване на прозрачност в управлението на проекта; • Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението Дейността предвижда сформиране и поддържане на екип за изпълнение и управление на проекта. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. В екипа ще бъдат включени следните позиции: - Ръководител на проекта; - Координатор по проекта; - Счетоводител Екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за ясното разпределение на отговорностите и задачите на отделните членове на екипа и възприемането на ефективна система за комуникация между тях. Той ще определи отговорник за изпълнението на всяка от заложените в проекта дейности. Координаторът на проекта ще подпомага изпълнението на всички дейности по проекта, ще участва при избора на подизпълнители за конкретните дейности и ще подпомага дейността на подизпълнителите. Счетоводителят ще следи отчетността на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходо оправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. Екипът по проекта е избран съобразно специфичните нужди на всяка една от дейностите по проекта. Всеки член на екипа е професионалист, точен, лоялен и отговорен за изпълнение на поставените задачи. 4 800.00 4 058.72
Подбор на представители на целевата група и разкриване на нови работни места : Целта на дейността е: - да се осигури устойчива заетост на безработни и неактивни лица от община Стара Загора; - да се разшири дейността на дружеството с предлагане на мобилни фото услуги в област Стара Загора ЕТ "Силвия - М - Гешо Гешев" планира да разкрие 4 нови работни места - 2 работни места за "Продавач - консултант" и 2 за "Специалист фотографски услуги" . Новите работни места за "Продавач - консултант" се разкриват с цел удължаване на работното време на търговския обект от 6 до 22 часа, като наетите лица ще работят на две смени. Освен основната си дейност - търговия с хранителни стоки дружеството планира да стартира и нова дейност - онлайн магазин за мобилни фото услуги, като за тази си дейност ще наеме 2-ма човека на позицията "Специалист фотографски услуги". Фотографията е изкуство, което се радва на голям успех от създаването му до наши дни. Няма важно събитие или успешна реклама без участието на добър фотограф. Улавянето на точния момент е опит и добра техника. Целта, която си поставя кандидатът с разкриването на новата дейност във фирмата - мобилна фотография е да улавя емоцията и настроението на хората и да им осигурява добри спомени. Сред новите услуги на дружеството ще бъдат сватбена фотография, продуктова фотография, абитуриенти, кръщенета, бизнес събития, откриване на търговски обекти и др., изискващи присъствие на фотографите на място на събитието. За популяризиране на новата дейност дружеството ще разработи онлайн магазин за фото услуги, като по този начин ще популяризира и налага новият начин на работа в областта. Наетите специалисти фотографи ще осъществяват дейността си на конкретното събитие и ще предлагат на място направените снимки. За осъществяването на новата дейност ще се закупи необходимото оборудване за новите работни места. През първия месец от дейността ще се направи подбор на безработни и неактивни лица и ще се изберат 4 човека / 1 лице продължително безработно и неактивно и 3 -ма човека безработни младежи до 29 години/ за позициите "Продавач - консултант" - 2-ма човека и "Специалист фотографски услуги" - 2-ма човека. Подборът на лицата ще се осъществи с подкрепата и съдействието на Агенция по заетостта - Стара Загора. С избраните 4 лица ЕТ "Силвия - М - Гешо Гешев" ще сключи трудови като се спазят изискванията на Кодекса на труда за период до 12 месеца за позициите " Продавач консултант" - 2- ма човека, които ще работят на две смени в търговския обект и "Специалист фотографски услуги" - 2-ма човека, които ще развиват и популяризират новата дейност на дружеството за мобилни фотографски услуги в област Стара Загора. След приключване на проекта ЕТ "Силвия - М - Гешо Гешев" ще запази две от разкритите работни места - "Продавач консултант" - 1 работно място и "Специалист фотографски услуги" - 1 работно място, които ще продължат да работят още 12 месеца. Целта, която си поставя дружеството е да наложи мобилните фотографски услуги в региона като постепенно разширява обхвата им . Новата дейност на дружеството ще увеличи оборотите му. 31 920.00 26 817.50
Провеждане на професионално обучение на две наети лица по специалност "Продавач - консултант": Настоящата дейност е избрана с цел: • Повишаване на професионалната квалификация на на две наети лица от целевата група Наетите на трудов договори две продавачки в търговския обект на ЕТ "Силвия ¬М- Гешо Гешев" ще преминат професионално обучение по професия 341020 "Продавач¬-консултант", специалност 3410201 "Продавач ¬консултант" - втора квалификационна степен, 660 учебни часа, от които 320 теория и 340 практическо обучение. Формата на обучението ще е смесена – 560 дистанционно обучение и 100 часа присъствено – производствена практика. Входящото образователно равнище е завършено основно образование или завършен курс от средното образование. Обучението ще се провежда по предварителен график за дистанционните занятия, за присъствените занятия - производствената практика, за он-лайн консултациите на преподавателите, за изпитите за приключване на обучението. По време на производствената практика ще се води присъствен лист за всички участници и ще се прилагат методи за контрол на учебния процес и междинни контролни проверки на курсистите. Месечните отчети за провежданото на дистанционното обучение ще се подават до 5-то число на месеца, следващ отчетния от обучителната организация. Професионалното обучение завършва с държавни изпити по теория и практика на професията, които се провеждат в присъствена форма. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Свидетелства за професионално образование. В края на всяко обучение курсистите ще бъдат помолени да попълнят въпросник за удовлетвореността си от курса за повишаване на професионална квалификация и ползите от него за тяхното кариерно развитие. 2 400.00 2 400.00
Закупуване на активи за новите работни места: Целта на дейността е: - осигуряване на модерна техника за новата дейност на дружеството и новоразкритите работни места - развитие и утвърждаване на новата дейност - мобилни фото услуги За стартирането на новата дейност на ЕТ "Силвия -М- Гешо Гешев" мобилни фотографски услуги са разкрити две нови работни места за "Специалист фотографски услуги" и е необходимо да бъде закупено следното оборудване: - професионален фотоапарат за най-добро качество на изображението - 2 броя - за заснемане на събития, бизнес инициативи, рекламни кампании на фирми и други. - фото принтер - 2 броя - за моментално копиране на снимките - лаптоп - 1 брой- необходим за допълнителна обработка със специализирани програми на направените снимки. Закупуването на нова професионална техника ще помогне за по-бързо развитие на новата дейност и привличането на нови клиенти. Хобито на управителя ще успее да се развие и да носи допълнителни приходи на дружеството. Професионалните фото услуги са от значение за всяка бизнес инициатива и рекламен клип. 14 000.00 13 995.34
Публичност и визуализация: Целите, които си поставя тази дейност са: - Добра информираност на обществеността по отношение на проекта; - Изпълнение на задълженията на бенефициента по отношение на изискванията за информация и публичност. В рамките на дейността са предвидени следните мерки за публичност и визуализация: 1. Информационни стикери - 5 броя за новозакупеното оборудване ; 2. Брошури с информация за проекта – 200 броя; 3. Информационна табела – 1 брой; 4. Публикации в местни и регионални медии – 2 броя; 5. Химикали – 160 броя; Всички дейности по информираност и публичност ще се извършат в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. 1 000.00 1 150.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).