Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The aim of the project proposal is to create a "planning 3D planning and visualization" that automate the entire process of service plans CEE Ltd., will eliminate the possibility of errors and deviations from standards, and the client can get a real idea of ​​how it will look the site and identify so on  "hot promo points" for sales, the cost of the project is reduced. So far all stages of the customer service is performed manually, leading to a risk of errors and deviations from standards, the client can not get a real idea of ​​how it will look object, and the cost of the project is high. This deficiency in the production process will be decided through a 3D-player bidding for equipment and furnishings of 	commercial objects and automation of the delivery process, acceptance and billing. It is administered through an online platform that works in real time and interact with the database system, software for making interior design and print 3D models using hardware devices, 3D printers and computers. It is applied
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на индустриални научни изследвания - създаване на „Планова 3D планиране и визуализация“ - етап Подготовка и анализ, етап Проектиране, етап Тестване : Етап Подготовка и анализ включва следните под-етапи 1)Определяне на обхвата и целите на продукта/процеса – преди изследването, анализ и проектиране на софтуерния продукт трябва да се съгласуват общия обхват на проекта, описание на областта на действие и целите, които определят областта на изследването. 2) Изследване на софтуерния продукт и анализ на реализуемостта, сравнителен анализ. Резултатът от този етап е доклад за реализуемостта на съответното техническо задание на проблемите и възможностите, изложени в описанието на обхвата и целите. Могат да бъдат предложени няколко решения. Всяко решение включва оценка на разходите, ползите и реализуемостта. Предназначението на доклада е да се реши дали проектът да продължи с тези цели и обхват; 3) Анализ на софтуерния продукт – свързан е с построяване на логически модел на софтуера. Целта та този етап е да се установи какво трябва да се прави за да се осъществи функционирането на продукта, т.е. как да се постигнат целите и да се осъществи функционирането на продукта. етап Проектиране 4) Проектиране на софтуерния продукт. След завършване на анализа е представено на логическо ниво какво се изисква от продукта. При проектирането се извършват следните дейности: да разгледат алтернативни технологии; да управляват и контролират техническата реализация на софтуерния продукт, да се преведат изисквания към продукта в проектни спецификации, които ще създадат продукт, който ще реши проблемите, определени във фазата на анализа; 5) Детайлно проектиране. Необходимо е да се извърши детайлно специфициране на софтуерния продукт за да бъде или закупен или разработен и след това инсталирана; 6) Реализация на продукта/процеса. Софтуерът се изгражда практически в съответствие с неговите спецификации. Доставка на базово лицензирано решение и да се инсталира, като се направят съответните настройки и доработки. Добре разработеният проект на базата данни предполага възможност за достъп до актуална и точна информация. Проектът на базата данни е от водещо значение за реализиране на поставените цели на софтуерното решение. На основа на прехвърляне правото върху изключителна лицензия за използване на програма pCon Planner Планова ООД със съдействие на научен екип и възлагане на външен изпълнител ще се пристъпи към структурирането на цялостното решение с цел по-лесно тестване и модифициране на програмите. етап Тестване Извършват се няколко вида тестване • Модулно тестване: Тестване на всеки модул отделно • Системно тестване: Функционират ли модулите както е планирано • Приемен тест: Финален сертификат • План за тест: Подготовка на тестове, които да бъдат изпълнени. Тестването на разработваното на функционално ядро на система за триизмерно моделирано офериране се извършва, като се разглежда като елементарна самостоятелна единица. Извършва се ежедневно от самите програмисти софтуерни разработчици и специалиста по осигуряване качеството на софтуера в тестова лаборатория. Тестването се състои предимно от премахването на грешки, недостатъци при визуализиране на точни 3Д модели, грешки при виртуализацията. Очакван резултат - Разработено функционално ядро на система за триизмерно моделирано офериране. Необходими ресурси: научен екип 6 души 1 Ръководител екип 2.ГИС експерт 3.Експерт анализи 4 Експерт разработчик на софтуерна архитектура 5.Експерт дигитален маркетинг и 3D моделиране 6. Експерт Архитектурно проектиране. Експерти ще са наети на 4 ч работен ден/16 мес. софтуер и хардуер - Графична мобилна работна станция с операционна система и специализиран софтуер - общо 7бр Принтер 3 Д с голяма работна камера – 1 бр. ; Сървърна система за нуждите на приложен софтуер - 1 бр.; Непрекъсваемо ТЗИ – 1 бр; Разработване, доставка на базов софтуер и внедряване на система предоставяща Уеб платформа за качване, обработка, коригиране и разглеждане на 3Д обекти – 1 бр. Лицензионно споразумение за базов продукт обект изключителна лицензия - 1бр. Доставка консумативи-4 бр. тонер касети 397 814.00 261 886.42
Валидиране на иновативен процес в реална среда : Дейността ще включва: 7) Внедряване на софтуерния продукт. Новият продукт може да дублира стар софтуер за определен период. Друг подход е да се въведе в действие една пилотна версия на софтуера. Този подход включва въвеждане в действие на малка версия на продукта преди неговата цялостна реализация, анализира се функционирането на пилотната версия и се отстраняват грешки. Третият подход е да се въведе новия софтуерен продукт директно и изцяло. Подетапи 7.1 Разработване на времеви график за пилотно внедряване - Тази дейност е свързана с разработването на времеви график и организационно планиране на пилотното внедряване 7.2 Разработване на план за обучение на потребители (участници в пилотното внедряване) - Тази дейност е свързана с разработването на цели, времеви график и детайлен план на необходимо обучение по видове потребители 7.3 Разработване на ръководство за потребителя и съпътстваща документация - В резултат от тази дейност ще бъде получена документация на проектираното и разработвано иновативно софтуерно решение. 8) Оценка и подръжка. Софтуерният продукт е вече в действие и работи в реални условия. Той трябва да покаже предимствата, които са очаквани и проектирани. През целия следващ етап на експлоатация на софтуерния продукт той трябва да се подържа да функционира правилно според изискванията. Необходими ресурси: научен екип - 6 души - 1. Ръководител екип 2. ГИС експерт 3. Експерт анализи 4. Експерт разработчик на софтуерна архитектура 5. Експерт дигитален маркетинг и 3D моделиране; 6. Експерт Архитектурно проектиране. Дейността се припокрива времево с Дейност 1 но е интегрална и неделима част от цялостната научна разработка. Наем на специализирана лаборатория за валидиране на технологичния процес, оборудвана с необходимата техника за тестване на софтуерни продукти. 5 000.00 25 429.91
Извършване на услуги свързани с разработване на Иновативен процес - подготовка на защита на процеса Система за триизмерно моделирано офериране за оборудване и мебелировка на търговски обекти и автоматизация на процеса на доставка, приемане и фактуриране чрез заявка за Полезен модел : Извършване на проучване и подготовка на документация за полезен модел. 12 000.00 1 485.00
Дейности по визуализация и Публичност : Включват дейности по изработване на информационна табела, поставена в офиса на кандидата изпълнител Плснова СЕЕ ООД. За закупеното технологично оборудване ще се изработят стикери. 500.00 274.62
Дейности по Организация и Управление : Назначаване на научен екип ангажиран с Разработване на на „Планова 3D планиране и визуализация“ 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).