Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

Object of the project is to increase motivation  Remontni uslugi Ltd. to hire unemployed / inactive ensured through support for labor costs associated with creating new jobs for the target group.
The applicant will employ five unemployed / inactive - 4 people installers, one hygienist. It is envisaged that the purchase of resource material supply of newly hired workers, and contract with Occupational Medicine.
For realization of the objectives, the project foresees the implementation of the following activities:
Activity 1: Organization and Management
Activity 2: Selection of contractors
Activity 3: Information and Publicity
Activity 4: Employ
Activity 5: Purchase of equipment, furniture
Activity 6: Occupational Medicine
Activity 7: Final Report
The project fully complies with the objectives of the Operational Programme "Development of Human Resources" under Priority Axis 1 "Improving access to zaetetost and quality of jobs," Investment Investment priority 1 and priority 3 and their specific objectives:
- Increasing the number of started work unemployed or inactive persons aged 30-54, the
- Increasing the number of started work unemployed or inactive persons with low education between the ages of 30-54, the
- Increasing the number of started work unemployed or inactive people over '54
- Increasing the number of economically inactive young people outside the education and training age to 29 incl., Who received training proposal, a job, apprenticeship or training at work or pursue further education.
- Increase the number of unemployed young people aged up to 29. (Incl.) With primary or lower education degree who have completed training and are included in employment.
- Increase the number of included in employment, self-employment or training unemployed young people aged up to 29. incl., with secondary or higher education
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление : Цел на дейността: Да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на Договарящия орган и добрата управленска практика. За успешното изпълнение на проекта и постигането на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта. Екипът за управление на проекта се състои от ръководител и счетоводител - експерти с професионален опит при изпълнение и отчитане на договори с европейско финансиране. Ръководителят проект: Отговаря за управлението на проекта- организация и координация на дейноститите от началото на проекта до успешното приключване на всички етапи по реализация, в срок и в рамките на бюджета. На базата на поставената крайна цел изготвя план за действие, лично участва и координира работата на останалите участници, проверява напредъка по отделните етапи и докладва на управителя на предприятието, индентифицира евентуални проблеми и рискове, управлява, проследява и предприема корегиращи действия за решаването им. Основни функции: носи пълната отговорност за реализацията на проекта; подписва първичните счетоводни и отчетни документи; представлява проекта пред трети лица; осъществява управлението на дейностите; контролира изпълнението на дейностите; осъществява ежемесечен вътрешен мониторинг и контрол на техническото и финансово изпълнение на проекта, напредъка на дейностите, изпълнението на графика, спазването на всички законови процедури, документооборота, разходването на средствата; изготвя документацията за избор на изпълнители; изготвя и представя на ДО за одобрение всички видове – междинни и финални технически и финансови доклади по проекта, както и месечни справки за напредъка на дейностите, както са описани в договора; присъства при проверките и оказва пълно съдействие на проверяващите от ДО и всички органи контролни и одитиращи органи; анализира и обобщава информацията за напредъка на проекта в различните му етапи; извършва ежемесечна вътрешна оценка и изготвя доклад за финансовото и техническо изпълнение на проекта; докладва пред Управителя на предприятието за изпълнението на дейностите; изготвя лични месечни отчети. Счетоводителят по проект: участва в оперативната работа по проекта; подготвя и представя за подпис първичните счетоводни и финансово - отчетни документи; извършва разплащанията; води точна и редовна документация и счетоводна отчетност, отразяващи изпълнението на проекта, използвайки адекватна електронна система; осъществява хронологично, двустранно и аналитично счетоводно записване и съставя финансовите отчети в съответствие с изискванията и основните счетоводни принципи на Закона за счетоводството; присъства при проверките и оказва пълно съдействие на проверяващите от ДО и всички органи контролни и одитиращи органи; участва в изготвянето на всички видове – междинни и финални технически и финансови доклади по проекта, както и месечни справки за напредъка на дейностите, както са описани в договора; осигурява необходимите данни за осъществяване на финансово управление, мониторинг, верифициране на разходите, одит и оценка на проекта; изготвя месечни отчети. 5 520.66 5 453.56
Избор на изпълнители: Осигуряване на прозрачност и публичност при разходването на средства по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. Осигуряване на ефективност, ефикасност и икономичност при разходване на средствата. Гарантиране на равнопоставеност и недопускане на дискриминация при избора на изпълнители. 0.00 0.00
Информиране и публичност: Да се осигури максимална публичност на получената безвъзмездна помощ в съответствие с договора и изискванията за визуализация. Кандидатът ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се финансира със средства по ОП "Развитие на човешките ресурси 2014-2020". Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в Единния наръчник на бенефициента за прилагане плавилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Изпълнителят ще отбелязва финансовия принос на Общността и ще поставя логото на ЕС и общото лого за програмен период 2014-2020 , със съответното позоване на ОП РЧР, на всеки продукт по проекта, включително: - бланки; - доклади за вътрешно ползване и за външни партньори; - електронни носители (CD, DVD), аудио-видео материали; - на оборудването (знаци, стикери); - табела в офиса; - интернет публикация в интернет страницата на Ремонтни услуги ЕООД 120.54 30.00
Осигуряване на заетост: "Ремонтни услуги" ЕООД е специализирана в довършителни ремонтни дейности на малки обекти (жилища, офиси, търговски площи). Фирмата има изградени два офиса "Агенция за ремонти" - представителства в магазини "Мr.Bricolage" - гр. Пловдив. Към момента тя функционира като посредник между клиентите, търсещи услуги по ремонти и майсторите-частни лица и фирми подизпълнители. За да се развива на конкурентния пазар на строително-монтажни дейности, обаче е необходимо, освен да посредничи при търсене/наемане на майстори, а и да разполага със собствен екип монтажници. Основно предимство е, че така може бързо да се реагира и да се поемат поръчки, контролира се по-добре качеството на изпълнената работа. Клиентите очакват ангажимент за качеството и гаранция, пред посредничеството. Към момента на подаване на проектното предложение в "Ремонтни услуги"ЕООД работят по трудово правоотношение две лица - като консултанти-продавачи на услуги. Те, заедно с управителя на фирмата координират дейностите и работниците графици на майсторите - подизпълнители. С развитието на строителството, през последната година, наличието на собствен екип е наложително. Голяма част от строителните работници, работещи за собствена сметка, се ангажират с големи обекти за дълги периоди и привличането им към поръчка на "Агенция за ремонти" е трудно, налага сложна координация с графика им. Това води до забавяне на поръчките, често и загуба на по-големи обекти, тьй-като клиентите не са склонни да чакат. При възхода на строителството на жилищни и офис сгради през последната година, нараства търсенето на фирми подизпълнители, разполагащи със собствени екипи за довършителни раобти - замазка, шпакловки на общи помещения, монтаж на гранитогрес и паркет, а също така и за полагане на бетонови настилки. При осъществяваните ремонти също е необходимо да се помага на изпълнителите с разчистване преди дейността и своевременно и след монтажите, преди издаване на обектите. "Агенция за ремонти" е с добро име за това, че работи чисто и качествено, на което клиентите отдават голямо значение. За осъществяване на дейността на „Ремонтни услуги” ЕООД са необходими следните човешки ресурси: - РАБОТНИК,ПОДОВИ ОБЛИЦОВКИ И НАСТИЛКИ, МОНТАЖНИК - Код 7 от групи професии, според НКПД 2011 и кода на дейността 43.39 според КИД 2008 "Квалифицирани производствени работници и сродни на тях занаятчии" - 4 ма души ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ: подготвяне на разтвори за подложка и заливка; подготовка на основата и полагане на грунд и лепило;подготовка и полагане на разтворите за изолация и изравнителните пластове за настилки; подготовка на повърхностите на плочките – намокряне, премахване на фаски и др.; полагане на различни видове настилки.почистване и подготовка на основата;приготвяне на разтвори за облицовки, настилки и заливки; пробиване на отвори в плочки за аксесоари;пробиване на отвори за скоби в облицовъчните елементи и в стената;разбичване и обработка на облицовъчните елементи; разчертаване на фигури, бордюри и ивици, оцветяване и тониране на настилки; фугиране на облицовките и настилките; - ХИГИЕНИСТ -Код 9 от групи професии, според МОД 2015 и кода на дейността 43.39 според КИД 2008 "9.Професии, неизискващи специална квалификация" - 1 лице ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ: Извършва почистване на жилищни, офисни, производствени, битови и сервизни помещения, почиства под, врати, мебели и прозорци, сортира и отнася до определините места отпадъците, изпълнява и други задачи, възложени във връзка с работата. Със сформирането на този екип ще се гарантира възможност за извършване на по-голям обем дейности, да се приключват поетите поръчки без забавяне, в срок и с необходимото качество. 36 118.80 35 983.68
Закупуване на оборудване и стопански инвентар: За осигуряване на устойчива заетост на наетите служители, чрез разширяване дейността на фирмата в дългосрочен период е необходимо бенефициентът да разполага с машини и оборудване, инструменти. С цел спазване на трудовото законодателство и спазване на изискванията за безопасни условия на труд, Кандидатът предвижда закупуването на работно облекло и лични предпазни средства за новонаетите лица. 17 322.00 17 138.96
Трудова медицина: Службата по трудова медицина (СТМ) е част от цялостната система за управление на здравето на работещите и безопасността при изпълнението на трудовите им функции. СТМ изпълнява най-вече превантивни функции, реализирани чрез оказвана консултантско - съветническа помощ на работодателя, комитетите и групите по условия на труд по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Статутът на службите по трудова медицина е регламентиран в чл. 25, 25а, 25б, 25в, 25г и 25д от Закона за здравословни и безопасни условия на труд. Службата по трудова медицина консултира и подпомага работодателите, комитетите и групите по условия на труд в планирането, организирането и изпълнението на задълженията му по осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд и за укрепване здравето и работоспособността на работещите във връзка с извършваната от тях работа. Тя съветва и консултира работодателя чрез: •Участие в разработването и включването на програми за здравословни и безопасни условия на труд в цялостната политка на управление на фирмата; •Разработване на мерки за отстраняване и намаляване на риска за здравето и безопасността при работа; •Наблюдение на здравословното състояние на работниците и анализирането му във връзка с извършваната работа; •Обучение на работници, служители и длъжностни лица по правилата за опазване на здравето при работа, оказване на първа помощ. 720.00 342.00
Заключителен доклад: Изготвяне и представяне на Договарящия орган заключителен доклад по проекта в съответствие с чл. 2.4 от Общи условия към финансираните по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 договори за безвъзмездна финансова помощ. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).