Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

TARGET GROUPS
500 SOULS
1. persons and families with no income or with low income, elderly families of pensioners and pensioners living alone who have low incomes, cannot support themselves with these incomes and their property and do not receive support from their relatives;
2. persons subject to social assistance, including from the circle of persons under Art. 4, para. 1, who are unable to meet their basic life needs and for whom a need for daily additional support has been established;
3. persons with low incomes who, due to existing disabilities or health limitations, have difficulty or impossible self-care, including single persons with permanent disabilities with low personal income from a pension, for whom there is no suitable candidate for an assistant under the personal assistance mechanism;
4. persons who, due to accidental circumstances, are in a difficult and vulnerable situation and a need for this type of assistance has been established for them;
5. wandering and homeless persons;
6. persons from vulnerable groups - citizens of third countries, in the sense of § 1, item 17 of the additional provisions of the Act on Asylum and Refugees.
The activities planned for the implementation of the project are: determination of the target groups; preparing a hot lunch; provision of a hot lunch; implementation of accompanying measures.
The project will be implemented on the territory of Antonovo municipality, including 1 city and 58 settlements.
Implementation period 01.01.2023 to 30.09.2025 - 693 working days
The implementation of the activities will start before the signing of the administrative contract for financing.
Project value BGN 1 264 032.00
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Приготвяне на топъл обяд: Месец на стартиране -І-ви за дейността от- 01.01.2023г. до 30.09.2025 г. вкл.Продължителност: 693 раб. д.Стойност- 1108800.00 лв за храна Приготвянето на топъл обяд ще се извършва при спазване условията за управление на услуга "Топъл обяд" при условията и по реда на ЗХ, както следва:Приготвянето на топъл обяд е възложено на изпълнител по ЗОП. За изпълнение на проекта е подписан Договор № 94-00-201 от 23.12.2022 година с Изпълнител "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД до 30.09.2025 година. Срокът на документа удостоверяващ правното основание за ползване на материалната база е до 23.07.2031 година.Адрес на кухнята - гр. Сливен, ул. „Димитър Пехливанов - Добрович“ № 2.Със закупените хранителни продукти ще се осигури топъл обяд на 500 идентифицарини от ДСП потребителя за периода от 01.01.2023 г. до 30.09.2025 г. през работните дни от месеците или 693 работни дни, както следва:2023 г. - 252 р.д; 2024 г. - 252 р.д.; 2025 г.- 189 р.д.. Ежедневно ще се предоставя супа, основно ястие, хляб и и поне веднъж седмично десерт като средномесечно стойността на обяда ще бъде 3,20 лв. В приготвената храна ще присъстват храни от всички групи - месо, млечни продукти, зеленчуци, хляб. Приготвеният топъл обяд ще бъде разсипван в еднократни пластмасови кутии и опаковки за храна, които ще са индивидуално пакетирани за всяко лице. Приготвената храна ще бъда доставяна ежедневно в работните дни от месеца в пунктове и/ или доставяна до домовете на потребителите и ще се получава лично от лицата или от нарочно упълномощени лица. Пунктовете ще отговарят на санитарно-хигиенните изисквания, в съответствие с установените изисквания и необходимите противоепидемични мерки.Всички лица включени в предоставянето на услугата ще бъдат задължени да спазват санитарно-хигиенните норми и изисквания, както и ще им бъдат раздадени лични предпазни средства. МАТЕРИАЛНА БАЗА И ОБОРУДВАНЕ Помещението, в което ще бъде приготвян топъл обяд за представителите на целевите групи, с адрес гр. Сливен, ул. „Димитър Пехливанов-Добрович“ № 2, е регистрирано по реда на ЗХ.Регистрационния номер на обекта, в който ще се приготвя храната, регистриран по Закона за храните е № 2190/25.04.2012 г., издадено от ОДБХ – Сливен.Регистрационен номер на транспортните средства, с които ще се доставя храната до пунктовете СН7547АТ,СН3121АК, СН3422ВВ, СН 0003 АТ, СН 7211 АТ,СН 4746 АТ,СН0928 ВА, СН1297 ВА,СН1497 ВА,СН 2234 ВА,СН 1738 ВА,СН 2489 ВА,СН 2368 АР,СН 0234 АР,СН 0235 АР,СН 0237 АР,СН 0239 АР.Оборудване-Зеленчукорезачка –3бр.,Картофобелачка 100–120 кг./час–1,Картофобелачка 60 - 80 кг./час–2, Месомелачка–1.,Машина за формиране на мляно месо (топчета, кюфтета)–1 ,Тестобъркачка–22 л–1,Тестобъркачка – 32 л.-1,Планетарен миксер–5 л-1,Планетарен миксер – 25 л.–1,Тесто-отделителна машина–1 Тесто-окръглителна машина–1 ,Втасална камера за 16 тави–6 ,Ел.пекарна 3 камери с по 2 тави 60/40–360порции- 8,Конвекторна фурна за 10 тави, 400 порции–1,Конвекторна фурна за 6 тави,240 порции–1,Газов парен казан–60 л.–2 ,Газов парен казан 150 литра–1,Газов парен казан–300л – 2 ,Готварски плот с 2 котлона–газ–1, Готварски плот с 4 котлона–газ–1, Фритюрник 10л– 2,Скара 60/40–2, Колба-сорезачка–1,Пасатор 25 см., потопяема част, 13000 оборота/минимум 250W–2бр.,Проф. хладилен шкаф 18-15 градуса по С–2 бр.,Проф. хладилен шкаф 0–4+ градуса по С–4бр,Проф.н хлад.шкаф +10 градуса яйца–1 бр.,Хлад.камера 0–4+градуса, 10 м3–2бр.,Хлад.камера, -18 градуса, 12 м 1 бр.,Хлад камера0 4+ гр,25 м3– 1 бр.,Тунел за шоково охл– 1брой,Различни везни–5 бр.Човешки ресурси:изпълнител по ЗОП (инж. технолог хр.вкусова пром., диетолог/инстр.хранене, 2 готвачи, раб.кухня, 3 шофьори). 1 108 800.00 285 132.80
Предоставяне на топъл обяд: ДОСТАВКА Доставката на топъл обяд до пунктове в населените места за участниците в целевите групи ще се извършва от изпълнител по ЗОП "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД до 30.09.2025 година съгласно Договор № 94-00-201 от 23.12.2022 година. Регистрационен номер в АОП 00911 - 2022 - 0014 Налични човешки ресурси Топлия обяд ще бъде предоставян от кмет или кметски наместник в пункт в съответното населено място. Допускаме възможността за малките населени места на територията на общината при определен малък брой потребители или при липса на подходящ обект, както и при трудноподвижни и лежащоболни потребителите да бъде доставян до дома им. Получаването на обяд ще се основава на подадено заявление-декларация, одобрение от ДСП до запълване на максимално допустимия капацитет от 500 потребители. Пунктовете са регистрирани в БАБХ. Ще бъдат спазени всички санитарно-хигиенни изисквания на контролните органи. Ще се спазват изискванията за дистанция и дезинфекция произтичащи от създалата се ситуация от разпространението на вирусни инфекции. ТРАНСПОРТ Транспортирането и предоставянето на топъл обяд ще се извършва от Изпълнител по ЗОП при спазване условията за управление на услуга "Топъл обяд". МЕХАНИЗМИ И ПОДХОДИ ЗА ДОСТАВЯНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД ОТ КУХНЯТА ДО ПУНКТОВЕТЕ: Храната ще пристига в предварително договорен час за всяко населено място. Храната в опаковки за еднократна употреба ще съдържа: супа, основно ядене, четвърт хляб и поне веднъж седмично десерт. Топъл обяд ще се раздава само за лицето, което е включено в целевата група и/или включено в "Списък на резерви". Приготвеният обяд ще се предоставя в пунктовете във всяко населено място и предоставян на потребителя от кметове на кметства и кметски наместници. Длъжностните лица ще раздават храната при спазване на санитарно хигиенни норми в условия. Възложителят ще изисква от Изпълнителя по ЗОП почистване и дезинфекция на транспортните средства. Лицата ще се подписват в списъци по Приложение. При невъзможност на лицето да получи храната същата може бъде предоставена на близък, роднина, съсед, който я получава от негово име срещу представено пълномощно от потребителя и/или лице от "Списък на резервите". 77 616.00 19 959.30
Реализиране на съпътстващи мерки : При реализирането на съпътстващите мерки, ще се създаде необходимата организация от екипа отговорен за техническото и финансовото изпълнение на проекта. Ще бъде предоставена съпътстващата подкрепа за лицата от целевата група, като същата ще бъде организирана чрез екипа отговорен за техническото и финансовото изпълнение на проекта. Общината реализира и съпътстващи мерки, които са свързани с изготвяне на информационни материали за възможности за ползване на други социални услуги на територията на общината и проучване на потребностите на потребителите от нови социални услуги, за които могат да кандидатстват ще бъдат изработени информационни брошури/дипляни. Тези информационни материали ще бъдат раздавани на потребителите. Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на дейността „Осигуряване на топъл обяд“. Съпътстващите мерки, допълващи предоставянето на топъл обяд се изразяват индикативно в индивидуално консултиране и съдействие на крайните потребители на топъл обяд, съобразно индивидуалните им нужди за: - Възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива, финансирани от ЕСФ+; - Ползването на административни общински услуги, съдействие за осигуряване на временен подслон на бездомните лица, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, за управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене и др. Видовете съпътстващи мерки ще бъдат съобразени според спецификата и индивидуалните потребности на включените целеви групи. 77 616.00 19 959.30
Определяне на целевите групи: Назначаване със заповед на кмета, комисия за подбор на участници в целевите групи на проекта. Подготовка и провеждане на процедура за подбор и класиране на участниците в целевите групи в т. ч.: Кореспонденция с Дирекция "Социално подпомагане" (ДСП) - Омуртаг за определяне на принадлежността на кандидат потребителите към целевите групи. Информиране на потенциалните участници и прием на заявления. Изготвяне на протокол и Списък на одобрените участници в целевите групи (основна група и допълнителна група ) и информиране на участниците в процедурата за подбор. Публикуване на информация на сайта на община Антоново. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).