Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 211 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

RITON-R "Ltd. is an advertising agency established in the city of Varna. Currently the company is among the leaders in manufacturing domed and logo magnets. In essence domed stickers are a popular way for branding of products and distinguishing mark among competitors. The company is specialized in the production of flexible domed stickers-3D technology with irregular shapes, sizes and different colors. The epoxy used for manufacturing provides a solid, scratch resistant coating for maximum protection and good aesthetic appearance of the logo. Advertising magnets are one of the most - effective promotional products. This is an advertising product in different shapes and colors, which are always visible and functional.  
This project proposal envisages setting up of four new jobs for expert employees. Of particular interest to us are young people under 29 who are the main target group of the project. Approximately 75% of new jobs has to be occupied by them.
A delivery of cutting and printing plotter will be made, which will increase the production rate by 4 times. With newly purchased equipment will operate graphic designer who will develop projects. By installing the plotter will be possible to service a large number of orders simultaneously, which will create a need for finding new customers and in this respect will be appointed manager, key clients. To enable the production process to be controlled in an expanded volume of production and increased orders will be appointed manager, manufacturing technology. To boost internet advertising and improve its own Internet presentation and positioning will be assigned programmer websites.
The company has identified a market possibility with great potential for development. The appointment of four new employees in the project proposals is very timely action and will create conditions for permanent employment for a minimum of 2 persons employed on the project, and why not all of them.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 4 броя безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да бъдат подбрани кандидати и сключени договори с 4 безработни и неактивни лица, на 50 % от които ще бъде предоставена възможност за трайна заетост за допълнителен период от минимум 12 месеца. Безработните и неактивни лица ще бъдат и от двете области на интервенция - целеви групи над 30 години и безработни младежи до 29 години. Тяхното разпределение ще бъде следното - 1 лице от код 102 и 3 лица от код 103. След реализирането на дейността ще бъдат създадени следните 4 работни места: - 1 работно място за длъжност ръководител, производствени технологии, код 2141 7005; - 1 работно място за длъжност графичен дизайнер, код 2166 3008; - 1 работно място за длъжност мениджър, ключови клиенти, код 2421 5025; - 1 работно място за длъжност програмист, уеб сайтове, код 2513 6002. Етапите на изпълнение на дейността ще бъдат следните: 1. Подбор на безработни и неактивни лица - ще бъдат подадени заявки в различни трудови борси за наемане на персонал - държавни и частни. Ще бъдат потърсени неактивни лица; 2. Сключване на договор с одобрените 6 лица. 3. Запознаване на новонаетите лица с естеството на работа и провеждане на инструктажи. За периода на реализация на проекта ще бъде избрана служба по трудова медицина, с която ще бъде сключен договор съгласно изискванията на чл. 25 ал. 1 от Закона за здравословните и безопасни условия на труд. Службата по трудова медицина ще обслужва новонаетите 4 броя служители за периода от назначаването им до приключването на проектните дейности. СТМ ще бъде задължена да обслужва работниците на фирмата съгласно изискванията на Наредба № 3 от 25,01,2008 г. 34 571.84 33 047.14
Закупуване на оборудване и инвентар, свързани със създаването на новите работни места.: Ще бъде извършена доставка на следното оборудване: режещо - печатащ плотер, при който полагането и печатът с лак в различни режими създава специални и уникални дизайни с гланцов ефект, матов ефект, ефект с водни знаци , полугланцов ефект, както и обемно контурно лакиране, за да спестите време за ламиниране на отпечатъка и той да има специален 3D ефект с релеф. Плотерът ще увеличи скоростта на изработване приблизително с 4 пъти и по този начин подобри производствения капацитет на предприятието. С него ще работи графичният дизайнер. По този начин ще се създаде възможност за обслужване на по-голям брой поръчки едновременно, т.е. от намирането на нови клиенти и в тази връзка ще бъде назначен и мениджър, ключови клиенти. За да може производствения процес да бъде контролиран в условията на разширен обем на производство и увеличени поръчки от клиенти ще бъде назначен ръководител, производствени технологии. С цел реализация на повече проекти в областта на интернет рекламата и подобряване на своето собствено интернет представяне и позициониране ще бъде назначен програмист, уеб сайтове. Той ще бъде отговорен за разрастването на дяла на услугите в областта на рекламата. И четирите планирани за създаване работни места са за длъжности, които не са съществували до момента във фирмата. Прогнозираме режещо-печатащият плотер да бъде на стойност от 18 125,00 лева. Ще бъде направена застраховка на оборудването след неговата доставка за периода на реализация на проекта за всички възможни застрахователни рискове на прогнозна стойност от 948,00 лева. 19 073.00 18 277.42
Дейности по организация и управление на проекта.: Ще бъде създаден екип по проекта, който ще се състои от ръководител на проекта с богат опит в управлението на проекти, финансирани по европейски и други фондове, както и координатор, който също притежава опит във финансовото управление на безвъзмездна помощ. Заетостта на екипа ще бъде в рамките на реализацията на проекта, а именно 13 месеца. Работата на екипа ще бъде отчитана на база на отработените часове като ръководителя на проекта предвиждаме да бъде зает в рамките на 310 часа, а координаторът - счетоводител - 300 часа. Часовите ставки за изплащане на възнагражденията по отработените часове са съгласно публикуваната Методология за определяне на възнагражденията, т.е. за ръководител проект - 10 лева/час, за координатор - счетоводител - 8 лева/час. Предвиждаме сумата от 5500,00 лева за възнаграждения на екипа по проекта. Изборът на координатор на проекта ще бъде обект на ПМС 118 и Ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място 2015" и ще се извърши след стартирането на проекта. Координаторът ще участва пряко в реализацията на проекта и в изпълнението на проектните дейности. Ще подпомага ръководителя при изготвянето на месечните отчети. Ще изготвя самостоятелно всички финансови справки и отчети. Ще отговаря за правилното разходване на средствата по бюджета и тяхната целесъобразност. Ще взема участие в събития и ще осъществява връзка с представителите на управляващия орган на местно ниво. За да бъде обезпечено управлението на проекта ще бъдат необходими и канцеларски материали и консумативи на обща стойност - 500,00 лева. Ще бъдат доставени следните материали и консумативи: - копирна хартия - 8 кашона х 30,00 лева - 240,00 лева; - папки с перфорация - 1 опаковка х 51,00 лева - 51,00 лева; - класьори - 20 броя х 3,00 лева - 60,00 лева; - тонер касета - 2 броя х 61,00 лева - 122,00 лева; - джобове - 2 опаковки х 6 лева - 12,00 лева; - химикали - 10 броя х 1,50 лева - 15,00 лева. 6 000.00 6 712.00
Дейности по информиране и публичност: С цел популяризиране на проекта сред обществеността ще бъдат реализирани следните услуги от външна фирма: - изработване на информационна табела - 1 брой на стойност 350,00 лева. Тя ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование. - изработване на 1 самозалепващ се стикер на стойност 150,00 лева, който ще бъде поставен върху доставеното оборудване. Той ще съдържа информация за фондовете, които финансират Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", логото на ЕС и Република България, процедурата, по която се реализира проекта, както и неговото наименование; - публикуване на две информационни карета в местен вестник в началото и в края на проекта на стойност 500,00 лева. 1 000.00 1 250.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).