Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

This project will support the applicant NET IT Ltd for the realization of socially responsible mission in two directions- on the one hand to support vulnerable people in the labor market - creating new employment opportunities and social inclusion, and on the other hand- with the help of people from the target group to achieve positive social impact by helping others vulnerable groups in the labor market in preparation for a career in one of the most competitive and innovative industries- IT through free career consultations and specialized IT training. The target group of the project includes 11 youths under 29 years of age- disadvantaged group on the labour market. The overall objective of the project is to facilitate access to employment and social inclusion of the 11 members of the target group through their inclusion in subsidized employment and providing sustainable employment in a new social enterprise. The following project activities are planned: selection of the people from the target group, selection of supplier and delivery of the necessary equipment for the recruitments, selection of suppliers for the planned services ( office rent and occupational medicine) ; Hiring representatives of the target group and providing sustainable employment in the new social enterprise. Within the project we will also perform the necessary activities for the organization and project management, as well as information and communication in accordance with the conditions and requirements of the program. As a result of the project we expect to establish a separate part of the structure of NET IT Ltd., to launch socially responsible activity aimed at providing free advice, guidance and training in information technology for unemployed persons wishing to qualify or re-qualify to a promising career in the IT field.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подбор на представителите на целевата група / 11 безработни младежи до 29-годишна възраст/: В рамките на дейността ще се наберат 11 лица в неравностойно положение на пазара на труда- безработни младежи до 29-годишна възраст, които ще бъдат интегрирани и обучени за предоставяне на специфични услуги със социална насоченост- безплатни ИТ обучения, кариерно консултиране и съдействие при намиране на работа на желаещи да се квалифицират или преквалифицират към по-перспективна ИТ професия. Целта е да се разкрият устойчиви работни места, които да се запазят и разширят и след приключване на проекта към новосъздаденото социално предприятия - структура към организацията кандидат. Екипът, който ще бъде назначен към социалното предприятие включва следните длъжности: - 2 кариерни консултанти- ще дават информация на заинтересовани лица относно различни възможности за реализация в ИТ сферата, съдействие при подготовката на документи за кандидатстване и подготовка за интервю, насочване към подходящо обучение съобразно компетенциите и професионалните интереси на лицето, ще осъществяват връзка с работодатели и посредничество при намиране на работа. За дейността на кариерните консултанти ще бъдат предоставени специализирани наръчници за кариерно консултиране и разнообразни помощни материали като стандартизирани интервюта, тестове, въпросници и др. - 1 психолог- ще предоставя психологическа подкрепа на лицата и ще подпомага работата на кариерните консултанти като проучва и анализира индивидуалните психологически потребности на клиентите, участва в извършването на оценки по отношение на напредъка в индивидуалното развитие на клиентите от психологическа гледна точка, провежда психологически тестове и обучения, свързани с подобряване на личностните компетенции. - 3 мениджър обучения- ще отговарят за организирането и провеждането на ИТ обученията в различните направления: web development, програмиране и дигитална компетентност. Всеки от тях ще отговаря за планирането и изготвянето на учебните материали в съответното направление, намиране на подходящи лектори за уебинари и видео обучения, поддръжка на електронния модул на съответните обучения. - 3 маркетинг мениджъри-ще отговарят за провеждането на маркетинговата политика на социалното предприятие в различни направления- маркетинг към работодатели / проучване на ИТ пазара, таргетиране и договаряне с конкретни работодатели за съдействие в подбора на ИТ специалисти и провеждане на съвместни кампании/; социален маркетинг / популяризиране на дейността на социалното предприятие сред потребителите- отново хора от уязвимите групи / и Интернет маркетинг и реклама/популяризирането и визията на социалното предприятие в социалните медии,изработване на рекламни материали и кампании/ -1 графичен дизайнер-ще участва в разработване на рекламните визии; осъществява графичното оформление на онлайн платформата, както и на самите онлайн обучения. -1 мениджър човешки ресурси- ще отговаря за въвеждането на нови програми за кариерно развитие на персонала,поддържа и архивира трудови досиета на служителите; изготвя трудови договори,служебни бележки и др. ТРЗ документи, ще осъществява процеса по подбор на нови служители. При подборът на лицата, ще се осигурят равни условия за включване на всички, без оглед на пол и етнос. Критериите при подборът на лицата ще са да отговарят на предварително определени изисквания за заемане на длъжността- релевантно висше образование в съответната област според спецификата на длъжността и добра компютърна грамотност. С предимство ще се наемат лица с опит в сходните дейност. Допълнителни критерии при подборът на лицата ще са наличието на специфични компетенции и умения за работа в екип и работа със специфични групи, добри презентационни умения и висока езикова грамотност, проактивност и добра организационна култура. 0.00 31 431.77
Избор на доставчици на планираните по проекта услуги /наем на помещение и трудова медицина/: Целта на дейността е да се обезпечи нормалното протичане на дейността на новоразкритото социално предприятие и трудовите ангажименти на лицата. Към момента НЕТ ИТ разполага с близо 1000 кв.м учебни зали и административни центрове в София и Пловдив, но техният капацитет е запълнен изцяло от текущата дейност на предприятието. Освен това функциите на социалното предприятие ще бъдат по-специализирани и обособени от останалите дейности на фирмата, поради което е по-удачно да се осъществяват в отделен офис. В рамките на проекта е предвидено наемане на помещение за извършване дейността на социалното предприятие за период от 12 месеца. Помещението ще бъде пригодено за целите на дейността, оборудвано и обзаведено, след което за период от 12 месеца в него ще се развива дейността. Предвид спецификата на дейността наетото помещение трябва да бъде достатъчно просторно ( мин.100 кв.м) и с обособено работно помещение за работата на екипа , както и стая за консултации и обучения за лица от целевата общност на социалното предприятие. За всички новоразкрити работни места е нужно сключване и на договор за услуги по трудова медицина. В рамките на срока на заетост на целевата група /12 месеца/ е предвидено подписване на договор с фирма за трудова медицина, като сумата на човек е калкулирана на базата на сегашния разход на компанията за настоящите служители. Етапите за изпълнение на дейността включват: Етап 1: Избор на изпълнители /месец 2-3 / Етап 2: Сключване на договори /месец 4/ 0.00 47 389.53
Избор на доставчик и доставка на необходимото оборудване за новоназначените лица: За да могат новоназначените служители да изпълняват длъжностните си задължения, е необходимо работните им места да бъдат оборудвани с нужната за целта техника и оборудване. Към момента, НЕТ ИТ ЕООД разполага с оборудване само за наличния персонал и поради естеството на дейност на фирмата то няма как да се съвместява. В тази връзка, е предвидено да бъде закупено следното: - за всяко едно от новоназначените лица - персонален компютър, офис бюро и офис стол- работата на всички служители в социалното предприятие ще се осъществява основно на компютър и посоченото оборудване е задължително за работата на екипа -за съвместно ползване от новоназначените лица - ще бъдат закупени 2 бр. мултифункционално устройство/ притнер, копир, скенер/- предвид дейността на социалното предприятие е задължително наличието на разпечатваща и копирна техника. Техниката ще се използва за разпечатване и сканиране на учебни материали, психологиески тестове и въпросници и други материали, които ще се предоставят на заинтересованите лица в процеса на кариерното консултиране, както и общи административни документи за нуждите на социалното предприятие. Смятаме, че два броя мултифункционални устройства ще бъдат достатъчни, за да обезпечат работата на новоназначените лица. Също така ще бъде необходимо закупуването на 1 бр. професионална видео камера за заснемането на видео материали към различните ИТ обучения, които ще бъдат качени на онлайн платформата за ползване от заинтересованите лица. За да бъдат електронните обучения максимално полезни и ефективни към всеки модул ще има видео материали под формата на записи от проведени присъствени обучения от наши квалифицирани преподаватели, видео презентации или уебинари. Създаването на видео материалите ще се осъществява от трите лица на длъжност ръководител обучения, които ще отговарят за цялостната организация и провеждане на електронните ИТ обученията в различни направления. Етапите на изпълнение на дейността включват: - Провеждане на процедура за избор на доставчици в съответствие с изискванията на чл. 50 от ЗУСЕСИФ и ПМС 160/2016 г. ( месец 2-3) - Подписване на договори с избраните изпълнители ( месец 3) - Доставка на необходимото оборудване за новоназначените лица ( месец 4) 0.00 7 436.26
Наемане и осигуряване на заетост за период до 12 месеца на лицата от целевата група : НЕТ ИТ ще осигури заетост за период до 12 месеца на избраните лица от целевата група – 11 безработни младежи до 29-годишна възраст. Лицата ще бъдат наети по трудово правоотношение в съответстие с Кодекса на труда на следните длъжности съгласно НКПД 2011: - код 24236009- Кариерен консултант- 2 бр. - код 26346001- Психолог - 1 бр. - код 12195005 Ръководител, направление Обучения- 3 бр. - код 12216004 Маркетинг мениджър - 3 бр. - код 12126002 Мениджър човешки ресурси- 1 бр. - код 21663008 Графичен дизайнер- 1 бр. Спецификите и задълженията на всяка длъжност са детайлно разписани в Дейност 1 Подбор на представителите на целевата група. Всички новоназначени лица ще бъдат пряко подчинени на управителя на НЕТ ИТ ЕООД. Необходимите мебели и офис техника за новоразкритите места ще бъдат доставени и инсталирани преди назначването на лицата, с цел обезпечаване нормалната им работа в социалното предприятие. Всички служители ще преминат вътрешно обучение, на което ще бъдат запознати с устава на социалното предприятие- неговата социална мисия и цели, с организацията на работа, с дейностите, които ще осъществява предприятието, режима на работа, с отговорностите и задълженията им, както и правилата за здравословни и безопасни условия на труд във фирмата. Всички назначени по проекта лица ще бъдат напълно технически и ресурсно обезпечени, обучени от ръководителя на проекта и ще се ползват с всички права и задължения съгласно българското трудово законодателство. Идеята на фирмата е да осигури дългосрочна заетост на наетите по проекта лица и те да останат във фирмата и след изпълнението на настоящия проект. Етапите за изпълнение на дейността включват: -Подписване на трудови договори с избраните лица -Провеждане на вътрешно обучение на наетите лица- запознаване с Устава на социалното предприятие- организационна структура, мисия и цели, дейности; специфики на социалното предприятие и социалния маркетинг; режим на работа, правилата за здравословни и безопасни условия на труд във фирмата. -12 месеца субсидирана заетост /месец 5-19/ 0.00 96 278.80
Осигуряване на екип на социалното предприятие извън лицата от целевата група: За обезпечаване нормалното функциониране на социалното предприятие, което ще се създаде в структурата на НЕТ ИТ ЕООД, освен назначаването на основния екип от лицата от целевата група е предвидено да има и 1 бр. Счетоводител. Основните задължения на счетоводителя на социалното предприятие ще включват: да изготвя разходооправдателни и други счетоводни документи, да извършва плащания и осчетоводява извършени разходи; съставя извлечения и справки от аналитичните сметки изготвя оборотни ведомости и други балансови извлечения; съставя копия от счетоводни справки и документи, необходими на служителите или за предоставяне на съответните органи; изпълнява и други конкретно възложени задачи от ръководителя, свързани с длъжността. За счетоводител на социалното предприятие ще бъде избрано лице с доказан опит на счетоводна позиция и подходяща квалификация ( висше икономическо образование). Етапите на изпълнение на дейността включват: подписване на трудов договори и осигуряване на заетост на едно лице като счетоводител за период от 12 месеца /месец 5-16/ Счетоводителят както и останалите членове на екипа на социалното предприятие ще бъдат пряко подчинени на управителя на Нет Ит ЕООД. 0.00 9 353.44

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).