Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 210 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

Project “Hand in hand with Handy” is aimed at opening 50 new jobs in the retail sale of telecommunications equipment in specialised stores.
Organization and management activity covers the technical and financial management and reporting, aimed at successful implementation of the project.
Purchasing aims to provide the new jobs in the administration with the necessary equipment.
Information and publicity aims to raise public awareness about the project and funding, incl. target group and stakeholders. Posters, stickers, and paid publications are expected to be made and placed / circulated.
Hiring unemployed and/or inactive people is intended to provide human resources for the retail stores and administration, incl. 45 employees as Assistant, store (52490002), 1 Economist, finance (26316024), 1 Analyst, databases (25216001), 1 Assistant, Office (33433011), 1 Seller, Internet (52440002) and 1 Cleaner (91120004), to integrate them into the labour process and support the acquisition of practical skills and work experience.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Цел: успешна реализация на проекта. Дейността включва: •Техническо управление на проекта, включващо планиране, организиране, ръководене и контролиране на избора на изпълнители в съответствие с кореспондиращата нормативна уредба (Договора за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП), ПМС 118/2013 г. или негов наследник, Ръководството за изпълнение); управление на дейностите от проекта, в т.ч. изготвяне на изисквания за подбор на представители на целевата група, организиране на информационна кампания и консултиране на дружеството в процеса на селекция, ръководене на подбора на кадри и осъществяване на комуникация с представителите на целевата група и всички заинтересовани страни по проекта; изготвяне на документи, оформяне съгласно изискванията за информация и комуникация, разпечатване, изпращане и в последствие архивиране; •Финансово управление на проекта, включващо осчетоводяване и отчитане на разходите по проекта. Тъй като дейността е насочена към създаването на необходимите предпоставки за успешното протичане на останалите дейности по проекта и в обхвата ѝ попадат освен поддържащи и подготвително-заключителни операции, а и планираният брой нови работни места е голям, тя е предвидено да започне преди останалите и да приключи малко след изтичането периода на субсидирана заетост. 29 000.00 32 097.27
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на нови работни места: Цел: обезпечаване на новите работни места в администрацията с необходимото оборудване. Дейността включва закупуване на 4 броя преносими компютри с инсталирани операционни системи за работните места на новите служители в администрацията, за които не е налична свободна техника в дружеството. 3 600.00 3 560.00
Информиране и публичност: Цел: запознаване на обществеността, целевата група и заинтересованите страни с проекта и начина на финансирането му в съответствие с изискванията на Насоките за кандидатстване и Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020. Дейността включва: •Изработване и поставяне на 50 броя плакати с размер минимум А3; •Изработване и поставяне на 4 броя стикери; •Подготвяне и отпечатване на 3 броя платени публикации. 644.00 538.60
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: Цел: осигуряване на допълнителен човешки ресурс за търговските обекти и администрацията на дружеството. Дейността включва наемане на 50 безработни/ неактивни лица, които да работят в сферата на търговията на дребно с телефонни апарати и други устройства за далекосъобщения на следните новоразкрити длъжности: 1.Помощник, магазин (52490002), който да подпомага продажбата на телефонни апарати и други устройства за далекосъобщения в магазина, в който работи; да подпомага продажбата на специализирания застрахователен продукт „Handy Guard”, както и на останалите продукти на Handy Broker; да подпомага работата на останалите си колеги и поддръжката на магазина в изряден вид; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 2.Икономист, финанси (26316024), който да отговаря за намирането на източници на финансиране, подготвянето на документацията за и воденето на преговорите; да извършва финансово-икономически анализи и изготвя финансови прогнози; да осъществява финансов контрол; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 3.Аналитик, бази данни (25216001), който да отговаря за извършването на анализи на информация, извлечена от базите данни на дружеството; да подпомага извършването на финансово-икономически анализи и изготвянето на финансови прогнози; да подпомага поддръжката и развитието на базите данни на дружеството; да оказва съдействие при решаването на проблеми от неговите компетенции; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 4.Асистент, офис (33433011), който да отговаря за организацията на работни срещи, пътувания, кореспонденция и други административни задачи, свързани с висшето ръководство на дружеството; да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 5.Продавач, Интернет търговия (52440002), който да отговаря за поддръжката и развитието на електронния магазин на дружеството и осъществяването на продажби през Интернет, както и да извършва и всякакви други дейности, характерни за длъжността; 6.Чистач/ Хигиенист (91120004), който да отговаря за поддържането на чистотата в административната сграда на дружеството. На първата длъжност ще бъдат назначени 45 служители, а на останалите по 1. 403 008.00 453 526.67

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).