Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The main objective of the project:
Disclosure of 8 new jobs for employment of unemployed and inactive persons. 
Specific objectives:
1. Provision of technical equipment and clothing of new jobs;
2. Hire on employment contract for up to 12 months to eight inactive and unemployed persons, including youth up to 29 years with the possibility of subsequent employment.
Problems that will be solved: insufficient opportunities for sustainable jobs for the unemployed or inactive persons; limiting the prerequisites for the growth of poverty and social exclusion, especially of vulnerable groups in the labor market; need incentives to employers for a combination of measures to equip new jobs and employment of unemployed  persons, including under the age of '29 or over 54, low-educated, long-term unemployed or inactive.
Basic activities:
1. Recruitment of 8 unemployed and / or inactive for a period of 12 months;
2. Purchase of clothing, equipment and furniture associated with the creation of eight new jobs in the company SIENA PLAST.
And Activities visualization and publicity activities for organization and management of the project.
Expected key results: new and equipped 8 jobs; Provide sustainable employment for 8 inactive or unemployed, with priority of specific categories, including youths under 29.
Expected specific outcomes: provide income, social and labor integration of 8 unemployed and inactive persons, including vulnerable groups in the market; increased production capacity and formed an labor potential of the company SIENA PLAST.
Sustainability of the results after the project:
- Maintaining a minimum of 4 jobs for 12 months after completion of the project activities.
- 4 unemployed and inactive participants who upon leaving a job.
Financial assistance sought by the project - total 136 600 lev.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 8 безработни и/или неактивни лица по трудов договор за период до 12 месеца във фирма СИЕНА ПЛАСТ ЕООД: Целта на дейността е да се разкрият 8 нови работни места за да се наемат на тях лица от целевите групи по настоящия проект: безработни и/или неактивни. Чрез дейността ще се постигне изпълнение на Конкретна цел 2, както и в голяма степен основната цел на проектното предложение. Същността на тази дейност се състои в обявяването на свободни работни позиции по 3 различни длъжности и наемането на тях на общо 8 представители от целевите групи по схема "Ново работно място 2015". Длъжностите и позициите за тях са както следва:  Код по НКПД 2011 8219-2005 Монтажник, дограма – 3 раб.м.  Код по НКПД 2011 8219-2008 Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали - 2 раб.м.  Код по НКПД 2011 7115-2001 Дограмаджия, дърво/пластмаса/алуминий - 3 раб.м. Длъжностите са насочени към най-масовата група на неработещите лица, тези с ниска степен или без образование. Това е възможност за лица от специфичната категория по схема "Ново работно място 2015" с по-ниско от средно образование да кандидатстват и се включат в предлаганата 12 месечна заетост. За част от работните места не се изисква професионална квалификация, като мениджерът на СИЕНА ПЛАСТ ЕООД е с готовност да въведе в професията новоназначените работници. Въпреки че предвидените длъжности са с производствен характер и минималното образователно-квалификационно ниво за тях е сравнително ниско (Х-ти клас), фирменото ръководство ще даде шанс на всички безработни или неактивни лица с мотивация за труд да кандидатстват. Приоритет при подбора ще имат представителите на т.нар. "Специфичти категории" по настоящата процедура, а именно: Безработни лица с по-ниско от средно образование; Продължително безработни и неактивни лица; Безработни или неактивни лица с увреждания (в случай, че отговаря на допустимите области на трудова дейност по ТЕЛК-решение); Безработни лица на възраст над 54 г.; Безработни младежи до 29 г. вкл. С новите работни места ще се подпомогне решаването на проблема с намиране на работа приоритетно на поне 4 от представителите на специфичните категории, като без да прилагаме дискримационни ограничения, считаме на този етап, че 1 лице ще е младеж до 29 години. Допълнителните, но не маловажни ефекти за включените лица са свързани с осигуряването на регулярни трудови доходи, на устойчива и стабилна сравнително дългосрочна заетост, трудова и социална интеграция в работна среда, придобиване на професионални и трудови умения и др. През последния месец на субсидираната заетост ще се организира процеса по осигуряване на последваща заетост. В рамките на изисквания минимум СИЕНА ПЛАСТ ЕООД ще запази 4 работни места за период от 12 месеца. На работниците, придобили професионални умения и изпълнявали ангажирано трудовите си задължения ще бъде предложено да останат на работа във фирмата. Последователност и отговорности за изпълнение на дейността: Отговорността за изпълнение на дейността като цяло е на фирмата-кандидат и най-вече на мениджера, като ще се ползва и консултантската помощ на екипа за управление на проекта. Екипът на фирмата ще изпълни процедурите по обявяване на свободните позиции за новите работни места в сайта на Агенцията по заетостта и/или Дирекция "Бюро по труда". Работните места ще бъдат оповестени чрез обява в посещаваните от клиенти и посетители помещения на фирмата, в т.ч. на входа на производствения цех. Отговорност за избора на подходящи кандидати има фирменото ръководство. Организирането на процеса по договаряне на трудовите правоотношения, както и по осигуряването на служба по трудова медицина са ангажимент на фирменото ръководство на СИЕНА ПЛАСТ ЕООД. Ще се осигури спазване на изискванията за допустимост и/или приоритетите на представителите на целевите групи и специфичните категории от тях. 86 930.00 103 272.36
Закупуване на работно облекло, оборудване и стопански инвентар, свързани със създаването на 8 нови работни места във фирма СИЕНА ПЛАСТ ЕООД: Целта на дейността е да се окомплектоват 8 нови работни места с необходимите оборудване, инвентар и предпазно работно облекло. Дейностите са насочени към постигане на конкретна цел 1 и основната цел на настоящия проект. Същността на дейността се състои в закупуване, доставка и инсталиране при необходимост на машини, съоръжения, инструментална екипировка и работно облекло, с което да се обезпечи изпълнението на трудовите задължения от наетите на новоразкритите работни места безработни и неактивни лица. Чрез изпълнението й ще се реши проблема по материално-техническото обезпечаване на новите работни места, за което новостартиралата фирма все още няма достатъчно финансови възможности. Съобразно потребностите на работните места и производствения процес, се предвижда закупуването, доставката и при необходимост инсталирането на следните машини, съоръжения и инвентар: - За общо ползване в производствения цех от новонаетите 8 работника на длъжности: Дограмаджия, дърво/пластмаса/алуминий, Монтажник, мебели от дърво и други подобни материали и Монтажник, дограма: по 1 брой форматен циркуляр, копирфреза, лепачка за PVC, зачистваща машина, циркуляр за PVC, компресор. ОБОСНОВКА: без наличието на тези машини и съоръжения не е възможно да се изпълнява технологичния процес. Успоредно с това, ползването им е периодично, поради което е достатъчно закупуването на по 1 бр. от всеки вид машини или съоръжения. - За екипа от наетите на длъжност Монтажник, дограма: 1 бр. куфар инструменти, 1 бр. преносима стълба, 1 бр. ъглошлайф. ОБОСНОВКА по-голямата част от дейностите са на външни обекти, поради което е задължително екипът да разполага самостоятелно с необходимото оборудване и инструменти. - За всеки от наетите общо 8 работника - по 1 бр. комплект ръчни инструменти. ОБОСНОВКА: технологична екипировка, инвентар необходими за множеството ръчни операции от производствения процес. Закупените оборудване и инвентар ще бъдат застраховани за срок от 12 месеца. За всички новоразкрити работни места предвид ангажираността им в производствен процес се предвижда осигуряване на предпазно работно облекло (по 8 бр. летен и зимен комплект гащеризон, яке, обувки) и ЛПС (по 8 бр. каски и очила, комплект ръкавици, колан за инструменти). На този етап видовете са определени по проекта на фирмения Списък на полагащите се работното облекло и личните предпазни средства (съгл.Чл. 17. (1) от Наредба № 3/2001 г.). Последователност и отговорности за изпълнение: фирмата-кандидат отговаря за избора и закупуването на оборудването и работното облекло, както и за избора на застраховател. Екипът по проекта ще осигури и съдейства за коректно, ясно и разграничено отчитане и документиране. 34 120.00 35 105.09
Дейности на фирмата-кандидат по информиране и публичност: Целта на дейността e да се популяризира и информира обществеността за финансовата подкрепа, получена за разкриване и оборудване на 8 нови работни места и осигуряване на заетост на безработни или неактивни лица. Мерките, които фирмата-кандидат ще предприеме са в изпълнение на ангажиментите на всеки бенефиициент по оперативните програми за периода 2014 -2020 г. за осигуряване на публичност относно получената подкрепа и финансиращия инструмент за постигане на съответните цели и резултати. Конкретно за процедура "Ново работно място 2015" задълженията в тази посока са регламентирани в чл. 6 от Общите условия към Договора за финансиране по ОПРЧР 2014 -2020 г. Изпълнението на дейността ще съдейства за изпълнение на целите и индикаторите по проекта чрез мотивиращия ефект от предоставените на участниците информационни материали. Успоредно с това, чрез тази дейност източникът на финансовата подкрепа за новостартиращата фирма ще получи гласност и публичност сред бизнес-средите и обществеността. Дейността включва: - визуализация на оновните отличаващи елементи на финансиращия фонд и инструмент - ЕСФ и ОПРЧР във всички документи, изготвяни във връзка с изпълнението на настоящия проект; - изработване и разпространение на информационни материали, в т.ч.: шапка, тениска и термо-чаша с логото на ЕСФ - за назначените по проекта 8 работници във фирмата - по 8 броя от всеки артикул; информационни комплекти (конферентна папка, блок-лист, химикал, визитник) - за бизнес партньори и клиенти на фирмата 100 броя; плакати – 2 броя; информационни листовки – 100 броя; стикери за обозначаване на закупеното по проекта оборудване и инвентар – 30 броя. - при участие в информационни събития и форуми по теми, относими към настоящия проект - презентиране на проекта и подкрепата оказана от ЕСФ чрез ОПРЧР и процедура "Ново работно място 2015" за увеличаване на производствения и човешки капитал на фирма СИЕНА ПЛАСТ ЕООД; Съдържанието на дейността е съобразено с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Ще бъдат приложени и спазени посочените в него единни стандарти за съдържание, формат, големина, графично оформление на документите и информациите, изготвяни по повод и във връзка с настоящото проектно предложение. Последователност и отговорности за изпълнение: Фирменото ръководство има отговорност за избора на изпълнителя за изработване и доставка на информационните материали в планираните вид и количества. Консултантнският екип за управление на проекта ще окаже необходимото съдействие за изготвяне и спазване на изискванията и стандартите, посочени за всеки вид информационен документи или материал в Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. Процесът за информиране и публичност ще продължи през целия период на изпълнение на проектните дейности. С продължаващ ефект, след приключване на проекта са поставените информационни стикери на закупените по проекта оборудване, инструменти и инвентар. 2 000.00 2 000.00
Дейности за организация и управление на проекта "НОВ СТАРТ": Целта на дейността е ефективна организация на дейностите, координация на кандидата и участниците за гарантиране на добро управление на процесите и ресурсите. Чрез изпълнение на дейността ще се обезпечи постигане на проектните цели и инидикатори в рамките на планираните ресурси. Необходимостта от тази дейност се обуславя от потребностите за: яснота и прозрачност на действията и изпълнението на ангажиментите на членовете на екипа; обезпечаване на техническото и финансово изпълнение на проектните дейности; разпределение на функции, отговорности, ресурси, времеви интервал за изпълнение; спазване на нормативните регламенти, правилата и изискванията на процедура "Ново работно място 2015"; навременно дефиниране на заплахите, превенция на рисковете, предприемане на корективни действия; текуща оценка на напредъка и потенциала за постигане на крайните цели и резултати; планиране и и координация на действия и ресурси и др. Включва: Създаване на вътрешно-оперативната организация на работа в т.ч.: разпределение на задълженията чрез възлагателни договори с ръководителя и членовете на екипа; техническо и материално осигуряване на управлението на проекта; създаване, поддържане и подобряване при необходимост на организационната структура, формите за комуникация, процедурите за администриране, отчетност, начините и периодиката на информационен обмен между ръководството и екипа и с участниците в проектните дейности; регулярна периодичност на работните срещи на екипа с фирменото ръководство и др. За координация и управление на изпълнението на дейностите ще се установят и поддържат (при необходимост актуализират) формите за информационен обмен между фирменото ръководство, включените лица от целевите групи по проекта, бюрото по труда и др.; Стратегическите и важните за изпълнението на проекта действия ще се обсъждат и съгласуват с ръководството на СИЕНА ПЛАСТ ЕООД. На оперативно ниво ще се извършва детайлизирането и актуализирането при необходимост на параметрите, план-графика, процедурите, етапите и ресурсите за изпълнението им; Ще се извъшва перманентен вътрешен мониторинг и контрол, непрекъснато наблюдение, периодично анализиране и прилагане на корективни действия при необходимост и/или по препоръка от Управляващия орган. Важен елемент от тази дейност е изготвянето и поддържането на техническата и финансова документация по изпълнение на проектните дейности, подготовката на междинни и финален доклади и други отчетни и информационни материали съгласно изискванията на УО и процедура "Ново работно място 2015" от ОПРЧР. Екипът по проекта включва: ръководител, координатор, счетоводител. Отговорностите и задълженията на ръководителя на екипа са посочени по-долу в т.9. Кординаторът по проекта ще изпълнява координационни, административни и технически дейности. Счетоводителят - отговаря за финансовата част от проекта. С възлагателния договор на всеки от членовете на екипа ще бъдат конкретизирани и ясно определени задълженията, правата и отговорностите при управление на настоящия проект. 13 550.00 13 401.10

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).