Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 655 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The activity of the project "Care at home in the municipality of Medkovets" will be provided through hourly mobile-integrated, health-social services in a home environment to needy persons with disabilities and elderly people, unable to self-care, incl. and in the context of pandemic situations, where a minimum of 31 persons will be covered. The project proposal includes creating conditions for a dignified and independent life for the elderly and people with disabilities, through the provision of quality social services tailored to the individual needs of users. The duration of the service offer will be 18 months and 1 month for preparatory work and selection. The project will integrate a complex of services such as cleaning, social inclusion, provision of social protection, medical services that are not provided under the NHIF in a home environment, psychological support with a focus on restoring the social integration of individuals in public life, delivery of food, nutritional products and products of first necessity - incl. medicines, payment of household bills, requesting and receiving urgent administrative and household services /with user funds/. For this purpose, a team directly involved in the provision of health and social services, including psychological support and counseling, will be formed. Provision of transport for the staff providing the services to/from the users' homes will be carried out with a car purchased under the "Independent Life" project. For the provision of the services, users will not pay a user fee.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Грижа в дома: По дейността ще бъдат предоставяни почасови моб.интегр.здравно- соц.услуги на мин.31потребители/възрастни лица в невъзможност за обслужване и хора с увреж./ от нас.места в общината. Цел-да подпомогне ежедневието на възраст.хора с ограничения или в невъзможност за обслужване, както и на хората с увреждания, за да могат те да останат в семейната си среда и да преодолеят ограниченията пред самост.начин на живот, като по този начин се защитава обществения интерес и се откликва на нуждите на населението. Потребителите ще могат да бъдат лица с пост.и настоящ адрес в Общината. Дейността ще се осъществява за период от 18 мес. като услугите, които ще получава 1лице ще са почасови и в зависимост от инд.потребн.вкл.: 1. Здр.услуги: Услуги, които не се предоставят но НЗОК- Измерване на кръвна захар, кръвно налягане, поставяне на инжекции, смяна на превръзки, предоставяне на информация, относно превенция и профилактика на здравето и соци.значими заболявания, вкл.консултации с различни специалисти при необходимост. 2. Соц.услуги: Подкрепа за осъществяване ежедн.дейности и постигане на соц.включване: пазаруване, доставка на храна и необходими продукти, вкл.лекарства, заплащане на сметки/ със средства на потребителите/, админ.и битови услуги, помощ в домакинството, помощ при поддържане на лична хигиена и хигиена в дома, придружаване до различни институции вкл. и до личен лекар, подкрепа в придвижването, разходки и др 3. Псих.консултиране и подкрепа. Услугите ще бъдат предоставяни след оценка на инд.потребн.на лицата, след изготвени инд.оценки на потреб Кандидат-потребителите подават Заявление до Кмета на общината, с приложение: Документ за самол./за справка/, копиеТЕЛК/НЕЛК/ЛКК, при наличие, служебна бележка за наст.адрес/ при разлика с постоянния/Док.удост.представителство/ при наличие на такъв/. Заявленията се регистрират в специален дневник. Ще се разработи формуляр за оценка на потребностите, даващ възможност за дефиниране на индив.потребн.на потребителите и ще вкл.мин: 1.Обща инфо за лицето- име, възраст, контакт и лица, които могат да окажат подкрепа 2.Инфо за здрав.състояние на лицето 3.Инфо за ползване на други услуги от кандидата 4.Инфо за потреб.от мобилна подкрепа-придвижване и разходка,общуване,соц.вкл, адм.услуги, готвене, хранене, почистване на дома, мобилност и др.спец.за потребителя дейности 5.Инфо за комуникативните способности на потреб и/или трудности в предоставянето на услугата Инф.ще се събира от координатор с акт.участие на потребителя и по възможност с участието на негов близък.Ще се води лично досие. Въз основа на инд.оценка на потребностите, ще се изготви инд.план за соц.дейности, здравни грижи и псих.подкрепа и консултиране. Осиг.на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/до домовете на потреб. ще се осъществява с автомобил, закупен по "Нез.живот". Ще има въвеждащо обучение за служителите, които не са преминали по друг проект или програма. Предвижда се надгр.обучение 1 път през периода на проекта. Предвиждаме провеждане на супервизия на екипа- периодично 3бр. по време на проекта, като тя ще бъде: Групова и индивидуална. Екипът, за предост.на почасови мобилни интегриране здраво- социални услуги е както следва: ДОМ.САНИТАР- 9 л.на почасов раб.ден, КООРДИНАТОР- 1л.-почасов раб.ден и ШОФЬОР- 1л-на почасов раб.ден ,б.р. Мед.сестри- до 2 лица граж.дог., и психолог- 1 лице ГД Ангажименти на Координатор- ще събира инфо за появилите се необходимости от потреб., изг.графиците за извърш.на консултациите-мед.лице и психолог.Изготвя плановете за посещенията.Направлява и координира дейността "Грижа в дома" Анг.шофьор- Изв.транспорт на персонала от/до домовете на потреб Анг.мед.лица- Здр.услуги: Услуги, които не са по НЗОК- Измерване на кр.захар, кръвно налягане, поставяне на инжекции, смяна на превръзки, предоставяне на информация, относно превенция и профилактика на здравето, вкл.консултации с различни специалисти Анг.психолог-Псих.консултиране и подкрепа на потребителите,след изготвена инд.оценка 255 503.09 192 590.06

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).