Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal "Separation of a children's corner in support of parents working in the municipal administration of Popovo" is aimed at providing support to parents working in the municipal administration of Popovo, for better reconciliation of professional and personal life by providing a separate corner for children at work.
The implementation of the activities will create appropriate conditions for maintaining the level of employment of working parents, will increase their motivation and will help their professional realization. At the same time, the Municipality of Popovo will increase the efficiency of its activities, as the provided social benefit / children's corner / will be a prerequisite for prevention of absence from work, both during vacations and in case of force majeure and closure of schools, nurseries and kindergartens. In addition, conditions will be created for the realization of unemployed or inactive people on the labor market.
The following will be implemented within the project:
1. A suitable room for hourly care for the children of the employees of the municipal administration of Popovo will be adapted and equipped.
2. Selection of unemployed persons from the target group, registered in the Directorate "Labor Office" - Popovo. 4 will be selected and appointed. persons in the position of "babysitter" for a period of 12 months.
3. Training of 4 persons for acquiring skills for child care will be provided, if necessary.
Expected results:
The implementation of the project will ensure a better reconciliation of personal and professional life of working parents, which is one of the twenty principles proclaimed in the European Pillar of Social Rights, which enshrines the right of parents to adequate access to childcare services. them while they are doing their job.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Адаптиране на помещение за детски кът, чрез изпълнение на ремонтни и строително-монтажни работи, оборудване и обзавеждане.: Адаптиране на помещение за детски кът, чрез изпълнение на ремонтни и строително-монтажни работи, оборудване и обзавеждане. Описание Помещението, в което е предвидено да се обособи детския кът се намира на 5-тия етаж в сградата на общинска администрация Попово, която е частна общинска собственост. Помещението ще бъде ремонтирано, адаптирано, оборудвано и обзаведено за детски кът, като се спазят минималните изисквания описани в Указанията за кандидатстване, осигурявайки безопасност и достъпност за всички ползватели, като се предприемат всички мерки срещу възможни рискове, застрашаващи живота и здравето на ползвателите-деца и детегледачите. - Ще бъде спазено изискването заразмер на помещението за детски кът минимум 30 кв.м. - Ще бъде осигурена естествена светлина и вентилация в помещението; - Подовата настилка в помещението ще бъде ударопоглъщаща, с нехлъзгава повърхност, устойчива на дезинфекционни разтвори и удобна за почистване, така че да се избегне създаването на условия за развитие на организми, паразити и насекоми; - Инсталациите в помещението ще бъдат недостъпни за децата или подходящо обезопасени; - Ще бъде обособен самостоятелен санитарен възел към помещението включващ преддверие с мивка с течаща топла и студена вода; - Обзавеждането и оборудването ще бъдат съобразени с броя и възрастта на децата които ще посещават детския кът, като елементите на обзавеждането в никакъв случай няма да бъда с остри и/или стърчащи ъгли. - Ще бъдат предвидени и закупувани необходими материали и режийни, нужни за обезпечаването на ежедневните нужди на наетия персонал и на децата ползващи помещението. Ще бъдат извършени следните СМР дейности: Демонтаж вътрешни врати Доставка и монтаж на врати Демонтаж на мивки бр. Доставка и монтаж на мивки подходящи за деца до 12 г.възраст Демонтаж на бойлер Доставка и монтаж на бойлер Демонтаж на смесителни батерии Доставка и монтаж на смесителни батерии Доставка и монтаж на душ батерия Доставка и монтаж на преходни лайсни Очукване на шпакловка по стени Стъргане на боя по стени и тавани Направа на куфар от гипсокартон за скриване на тръби от отоплителна инсталация Направа на шпакловка с мрежа и готова смес Грундиране преди боядисване Боядисване стени и тавани с цветна боя Доставка и монтаж на гумена обезопасителна настилка Доставка и монтаж на предпазители за контакти Доставка и монтаж на комарници Доставка и монтаж на щори за прозорци Помещението ще бъде обзаведено и оборудвано с мебели, съобразени с възрастта на децата: радиаторни решетки, гардеробчета, шкафчета за обувки, кътове за игра, масички и столчета, шкафче за занималня и детски дивани. - Ще бъде поставена TV медийна уредба за интерактивните занимания. -Ще бъдат осигурени играчки и канцеларски материали, съобразени с възрастта на децата; 0.00 0.00
Осигуряване на заетост за период до 12 месеца: В рамките на тази дейност Община Попово ще извърши подбор на безработни лица, регистрирани в дирекция „Бюро по труда” - Попово, и ще включи 4 бр. служители в субсидирана заетост за целодневно полагане на грижи за деца за период до 12 месеца. Безработните лица ще представляват целевата група на един и/или повече от посочените индикатори за изпълнение, съгласно Указанията за кандидатстване: - ИП1: Безработни участници на възраст от 30 до 54 г. вкл., както и безработни участници, вкл. продължително безработни, или неактивни участници, извън образование и обучение, над 54 г.; - ИП3 : Безработни участници на възраст до 29 г. вкл., със завършено средно или висше образувание. Включването в заетост на лицата ще помогне за тяхната социализация, ще допринесе за повишаване доходите им и качеството им на живот. В непряк смисъл това ще се отрази и на техните семейства. На 4 лица ще бъде предоставена възможност за професионална реализация, а именно назначаване на работа за 12 м. в общинска администрация Попово, като се предвижда сключване на 4 бр. трудови договори на пълен работен ден с представителите на целевите група за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа”. Дейността ще бъде изпълнена в рамките на 14 м., от които 2 м. ще се извършва подбора, и при необходимост обучението, на представителите на целевата група, а за 12 м. ще се осигури тяхната заетост. Подбор и наемане на представители на целевата група: 1. Разработване на длъжности характеристики, отговарящи на организационните нужди. 2. Разработване на трудови договори, отговарящи на организационните нужди и в съответствие с Кодекса на труда и съпътстващите го нормативни актове, както и с Указанията за кандидатстване. 3. Съставяне на обява за работа и публикуването й в подходящите за целта сайтове и места за обяви. 4. Подбор на кандидатите, отговарящи на организационните критерии. 5. Сключване на трудов договор и подписване на длъжностна характеристика за съответната професия. Работното време на наетия персонал ще бъде съобразено с нуждите на кандидата и н ародителите, работещи в общинска администрация Попово, за които ще бъде социалната придобивка, като се осигури грижа за децата всеки работен ден, от 08 до 17 часа, както е работново време в Община Попово. В рамките на трудовата заетост на назначеният персонал по проекта, ще бъде изплащано възнаграждение за срок до 12 месеца, изразено в месечна заплата, съобразена със средна брутна месечна заплата за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за 2020 година /по данни на НСИ/ и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгл. изискванията на КТ и КСО. Предвид факта, че изпълнението на проекта ще започне през 2021 г. и ще продължи и през 2022 г. оформянето на месечната заплата на наетите лица по проекта е съобразено освен със средна брутна месечна заплата за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за 2020 година /по данни на НСИ/, също така и с предвидените увеличения на работната заплата за 2021г и 2022г., включително и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгл. изискванията на КТ и КСО. - Брутно месечно възнаграждение за 1 служител = 1000,00 лв. - Месечни дължими вноски за сметка на работодателя = 200,00 лв. - Разходи за възнаграждения за 12 месеца = 14 400,00 лв. - Разходи за възнаграждения за 12 месеца, за 4 бр. служители = 57 600,00 лв. 0.00 0.00
Предоставяне на обучение на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца.: В рамките на тази дейност Община Попово ще извърши обучение , пряко свързано с придобиване на умения за полагане на грижи за деца, на ново наетите лица, за които е осигурена заетост в общинска администрация Попово. Основната дейност, която гарантира пълното изпълнение на проектно предложение, е предоставяне на грижи за децата, които ще посещават новосъздаденият детски кът в общинска администрация Попово. За целта ново наетите служители /детегледачи/ трябва да притежават необходимите умения, които да гарантират безопасност на посетителите на детския кът, както и да могат да предприемат всички мерки необходими да предотвратят възможни рискове, застрашаващи живота и здравето на децата и техните родители. Обучението на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца ще стартира, след техният подбор и преди включването им в субсидирана заетост при работодателя. Тъй като по процедурата няма изискване за минимално входящо образователно и квалификационно равнище на безработните лица за включване в обучението. съгласно Условията за кандидатстване предоставянето на обучение за полагане на грижи за деца не е задължително, но то ще бъде задължително в случай че избраните лица не притежават образователна степен или професионална квалификация в сферата на образованието, социалните услуги за деца, здравеопазването или не са преминали обучение за полагане грижи за деца. Лицата, които не притежават подходяща квалификация задължително ще бъдат включени в обучение за полагане на грижи за деца. Съобразно нуждите на работодателя и длъжността, която се предвижда да заемат лицата от целевата група е предвидено обучението да обхваща минимум следните теми за код на професия, и код на специалност - "Персонал грижещ се за деца" 5311, "Детегледач" 1001 : - придобиване на познания за развитието на детето (деца със специални нужди); - дневен режим на детето и ролята на игрите в различна възраст; - безопасност на детето и възможности за предотвратяване на критични и опасни за здравето и живота му ситуации; - придобиване на познания за реакция в случай на инцидент, остро заболяване и/или насилие; - дисциплината като средство за защита и възпитание на детето; - придобиване на познания за стандартите за етично поведение на работещите с деца в сферите на образованието, здравеопазването, социалните грижи, правосъдието, вътрешните работи и др., посочени в Етичния кодекс на работещите с деца; - придобиване на познания относно разработени процедури за достъп на външни лица в кътовете и такива за приемане и предаване на децата от и на техните родители. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).