Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 191 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

TUMBELINA Ltd. is a center for work with children. Services offered by the center are preparing lessons and homework for children from I to IV class, preparation for application after VII grade, holiday activities, animation and hourly childcare.
       The project proposal "New jobs in TUMBELINA Ltd." aims to provide the ability to create six sustainable jobs for the unemployed and inactive persons. It is envisaged that new jobs are to:
- Teachers - 4 person
- Accountant - 1 person 
- Host-duster - 1 person.
Target will be achieved through the following activities foreseen in the project:
1. Employment  of unemployed and inactive for a period of 12 months, at least half of them keep their jobs until 12 months after the end of the project.
2. Equipment of jobs created.
3. Provide better information and publicity of the project.
4. Ensuring effective project management.
The duration of the project proposal is 13 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се разкрият шест нови работни места на които да се назначат безработни и неактивни лица за период от 12 месеца. Ще се пуснат обяви в най-известните интернет сайтове за работа и ще се потърси съдействието на ДБТ - гр. Варна с цел да се установи контакт с подходящи представители на целевите групи. Ще се проведат интервюта, ще се подберат подходящи кандидати и с тях ще се сключат трудови договори. Не са предвидени обучения по професионална квалификация или ключова компетентност, тъй като избраните професии изискват квалификация и почти всички служители трябва да са с висше образование. Предвидено е въвеждащо обучение на работното място за всички новоназначени лица, което ще се проведе от управителите на фирмата. 44 821.80 44 821.80
Закупуване на оборудване създадените нови работни места: Целта на дейността е да се оборудват иновативни и качествени работни места за назначения персонал. Ще се назначи персонал от 6 (шест) човека: 1. Учител - 4 лица 2. Счетоводител - 1 лице 3. Домакин - чистач - 1 лице За счетоводителя и домакина не е необходимо закупуване на оборудване, тъй като фирмата разполага с такова. Мебели за учителите също са налични. За тях е предвидено закупуването на три интерактивни дъски и три преносими компютри, тъй като учителите са на двусменен режим на работа и едното работно място ще се ползва от двама преподавателя. Необходимостта от това оборудване се налага от спецификата на тяхната работа - а именно подготовка на учебен материал с малки деца (първи - четвърти клас), които много по-добре усвояват новостите представени нагледно и по интересен, интерактивен начин. В последните няколко години интерактивните дъски навлизат много широко в началното образование. Има множество готови видео - уроци, презентации, упражнения, тестове и др., които учителите да използват, какво и достъпни за работа софтуери, с които сами да създават учебни материали за работа с интерактивни дъски. Използването на такова оборудване е важно както за децата - за подобряването на качеството на преподавания материал и неговото лесно усвояване, така и за учителите, тъй като те ще подобрят нивото на своите преподавателски способности и ще придобият знания и опит за работа с ново оборудване и софтуер в интерактивна реда. От използването на интерактивни дъски ще спечели много и Тумбелина ООД, тъй като няма конкурентен детски център и занималня във Варна, който да предлага такъв вид обучение за деца, а това безспорно ще увеличи много интереса към предлаганата услуга. 11 994.00 11 993.99
Организация и управления на проекта: Целта на дейността е да се реализира успешни проекта, да се изпълнят и отчетат коректното дейностите по проекта и да се усвои максимално одобрената БФП. Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлението и отчитането на проекти. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвя всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади свързани с изпълнението на проекта, ще разработи методика на работа при обявяване на тръжни процедури и закупуване на активи. 5 700.00 5 700.00
Информиране и публичност : Целта на дейността е да се изпълнят правилно всички изисквания за информиране и публичност на ОП РЧР по проекта. Предвиждат се следните дейности по осигуряване на информираност и публичност по проекта: 1. Изработване и монтиране на информационна табела съгласно изискванията на ОП РЧР на входа на помещението.. 2. На закупеното оборудване ще бъдат налепени стикери с логото на ЕС и ОП РЧР. 3. Всички фирмени бланки и оферти ще бъдат с логото на ЕС и ОП РЧР. 4. Изработване на два информационни банера от винил, които ще се поставят в помещенията, за да са видни от всички клиенти. 5. Актуализиране на Фейсбук профила на фирмата с разяснения за приноса на проекта за нейното развитие. 6. Информиране на обществеността за приноса на проекта чрез сайта на фирмата www.zanimalnya.net 7. Изработване на рекламни тениски за назначения по проекта персонал с логото на ЕС и детски център Тумбелина, които ще се обличат на всички масови мероприятия на фирмата. 784.20 784.20

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).