Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project is designed to solve a serious social problem in the municipality of Antonovo in the conditions of COVID 19.

Purpose:
       The project is a contribution to achieving the overall goal of the operational program, a condition for reducing the number of people living in poverty in the municipality of Antonovo, by providing food for the people most affected by the COVID 19 pandemic and its consequences.

Objectives:
       Preparation and delivery, if necessary, to the homes of a hot lunch for vulnerable groups who, due to Poverty and prolonged social isolation, in the context of the crisis resulting from the spread of COVID 19, find it difficult to provide for themselves.
       Overcoming the crisis with a focus on the most needy.

Territorial scope
       The project will be implemented on the territory of Antonovo municipality in up to 59 settlements.

Target groups:

       400 people, including:
       Persons without income and with low income below the poverty line - people in difficulty due to the deteriorating economic situation in the country, people who due to their age or disability are at higher risk of infection and adverse infection.
       Persons placed in quarantine - without income or with low income below the poverty line and have no relatives to support them.
       Persons subject to social assistance, for whom the need for additional support has been identified and in the conditions of an emergency epidemic situation, are unable to satisfy their basic living needs.

Deadline for implementation of the Project
      01.02.2021 - 30.09.2022
      
Project value
      504689.90 leva.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Определяне на целевите групи: Назначаване със заповед на кмета, комисия за подбор на участници в целевите групи на проекта. Подготовка и провеждане на процедура за подбор и класиране на участниците в целевите групи в т. ч.: Кореспонденция с Дирекция "Социално подпомагане" (ДСП) - Омуртаг за предоставяне на списък с подлежащи на подпомагане лица. Информиране на потенциалните участници и прием на заявления. Оценка на потребностите. Изготвяне на протокол и Списък на одобрените участници в целевите групи (основна група и допълнителна група ) и информиране на участниците в процедурата за подбор. Публикуване на информация на сайта на община Антоново. 0.00 0.00
Приготвяне на топъл обяд: Месец на стартиране-І-ви за дейността. Начална и крайна дата - 01.02.2021 г. до 30.09.2022 г. вкл. Продължителност:415 р.д. Стойност-458809.00 лв за храна Приготвянето на топъл обяд ще се извършва при спазване условията за управление на социалната услуга "Обществена трапезария" при условията и по реда на ЗХ, както следва:Приготвянето на топъл обяд е възложено на изпълнител по ЗОП. а изпълнение на проекта е подписан договор № 94-00-18/ 29.01.2021 с Изпълнител "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД до 27.04.2021 година и ДС за удължаване срока на договора до 14.06.21г.вкл.Проведена е последваща процедура по ЗОП и избран същия изпълнител, като е сключен нов договор №94-00-102 от 18.05.2021г. -- срока до 10.12.2021 г., избран изпълнител "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД. В Декларация на кандидата от 08.12.2021г. посочено сключено ДС №94-00-103/ 08.12.2021г. към договор №94-00-102/18.05.2021г. за срок- 20.05.2022г. и ДС №94 00-83/12.05.2022г- 31.05.2022г. Нов договор № 9400-92/ 23.05.2022 г. до 31.07.2022г. и ДС 94 00-117/20.07.2022 г.; договор 94-00-134/01.09.22 Срокът на документа удостоверяващ правното основание за ползване на материалната база е до 01.03.2022 година по първоначалната поръчка.Адрес на кухнята - гр. Сливен, ул. „Димитър Пехливанов - Добрович“ № 2 Приготвената храна ще бъде в опаковки за еднократна употреба в изотермични съдове, осигуряващи запазване на първоначалната температура на продукцията с плътно прилепящи капаци, изработени от материали, които са разрeшени за контакт с храни, миещи и дезинфектиращи средства, съгласно Наредба № 2/23.01.2008 г. и № 3/04.06.2007 г. на МЗ, МОСВ.Топлия обяд ще съдържа: супа, основно ядене, четвърт хляб и поне веднъж седмично десерт. Храната и опаковката ще бъдат с ненарушена цялост и предпазена от външни замърсявания. Хранителните продукти ще отговарят на изискванията на Закона за храните.Точното количество, качество, вид и асортимент ще се конкретизира, съобразно ежедневните потребности на участниците в целевите групи, вследствие на навременно подадени заявки. НАЛИЧНА МАТЕРИАЛНА БАЗА И ОБОРУДВАНЕ 1. Помещението, в което ще бъде приготвян топъл обяд за представителите на целевите групи, с адрес гр. Сливен, ул. „Димитър Пехливанов-Добрович“ № 2, е регистрирано по реда на ЗХ. Регистрационния номер на обекта, в който ще се приготвя храната, регистриран по Закона за храните е № 2190/25.04.2012 г., издадено от ОДБХ – Сливен. 2. Регистрационен номер на транспортните средства, с които ще се доставя храната до дома на потребителите СН7547АТ, СН3121АК, СН5342ВВ, СН3422ВВ 3. Оборудване •Зеленчукорезачка –3бр.,Зеленчукорезачка 1800 кг./час –1бр.,Машина за белене и измиване на зеленчуци 800 кг./час-1бр. •Картофобелачка 100–120 кг./час–1,Картофобелачка 60 - 80 кг./час–2,Картофобелачка - 800 кг./час -1, Месомелачка–1.,Машина за формиране на мляно месо (топчета, кюфтета)–1 ,Тестобъркачка–22 л.–1,Тестобъркачка – 32 л.-1,Планетарен миксер – 5 л.-1,Планетарен миксер – 25 л. – 1,Тесто-отделителна машина – 1 ,Тесто-окръглителна машина – 1 ,Втасална камера за 16 тави – 6 ,Ел. пекарна 3 камери с по 2 тави (60/40) – 360 порции - 8,Конвекторна фурна за 10 тави, 400 порции – 1,Конвекторна фурна за 6 тави , 240 порции – 1,Газов парен казан – 60 литра – 2 ,Газов парен казан – 150 литра – 1,Газов парен казан – 300 литра – 1 ,Готварски плот с 2 котлона – газ – 1, Готварски плот с 4 котлона – газ – 1, Фритюрник 10 л. – 2,Скара 60/40 – 2, Колба-сорезачка – 1,Пасатор 25 см., потопяема част, 13000 оборота/минимум 250 W – 2 бр.,Проф. хладилен шкаф 18-15 градуса по С – 2 бр.,Проф. хладилен шкаф 0 – 4+ градуса по С – 4 бр.,Проф.н хладилен шкаф + 10 градуса по С яйца – 1 бр.,Хладилна камера 0 – 4+ градуса по С, 10 м3 – 3 бр.,Хладилна камера, - 18 градуса по С , 12 м3 - 2 бр.,Хладилна камера 0 – 4+ градуса по С, 25 м3 – 2 бр.,Тунел за шоково охлаждане – 1 брой,Различни по вид ел. везни, 6 – 300 кг. – 5 бр. 4. човешки ресурси-3 шофьори,1 инж. технолог хранително вкусова промишленост,1 диетолог,1 готвач,1 работник кухня. 458 144.90 347 984.90
Предоставяне на топъл обяд: ДОСТАВКА Доставката на топъл обяд до дома на участниците в целевите групи е възложена на изпълнител по ЗОП до 27.04.2021 година и подписано допълнително споразумение за удължаване на срока до 14.06.2021 година.Проведена е последваща процедура по ЗОП и избран същия изпълнител, като е сключен нов договор №94-00-102 от 18.05.2021г. Проведената процедура по ЗОП е и за срока до 10.12.2021 година., като избрания изпълнител е "КЕЙ ЕНД ВИ" ООД.В Декларация на кандидата от 08.12.2021г. посочено сключено допълнително споразумение №94-00-103 от 08.12.2021г. към договор №94-00-102 от 18.05.2021г.В Декларация на кандидата от 13.05.2022г. посочено сключено допълнително споразумение № 94 00-83 от 12.05.2022 г.Нов договор № 9400-92 от 23.05.2022 г. до 31.07.2022г,. на база проведена нова ОП и избран същия изпълнител и ДС 94 00-117/ 20.07.2022 г. до 09.09.2022г.; договор 94-00-134/01.09.22г. ; Налични човешки ресурси Топлия обяд ще бъде предоставян от представител на Изпълнителя и кмет или кметски наместник на съответното населено място. Транспорт Транспортирането и предоставянето на топъл обяд ще се извършва от Изпълнител по ЗОП при спазване условията за управление на социалната услуга "Обществена трапезария" . МЕХАНИЗМИ И ПОДХОДИ ЗА ДОСТАВЯНЕ НА ТОПЪЛ ОБЯД ОТ КУХНЯТА ДО ДОМА НА КРАЙНИТЕ ПОТРЕБИТЕЛИ: Храната ще пристига в предварително договорен час за всяко населено място. Храната в опаковки за еднократна употреба ще съдържа: супа, основно ядене, четвърт хляб и поне веднъж седмично десерт. Топъл обяд ще се раздава само за лицето, което е включено в целевата група. Приготвеният „топъл обяд" ще се предоставя в дома на всеки потребител от минимум 2 длъжности лица, представители на доставчика на услугата - длъжностното лице, предоставящо обяда на потребителя и кметове на кметства и кметски наместници в съответното населено място, предоставящи списъците на определения служител на общината. Длъжностните лица ще предоставят храната в дома на всеки потребител при спазване на санитарно хигиенни норми в условията на COVID - 19 в т. ч. ползване на дезинфектанти, ЛПС. Възложителят ще изисква от Изпълнителя по ЗОП почистване и дезинфекция на транспортните средства. Длъжностното лице предоставящо приготвената храна на потребител от списъка, отбелязва в колоната, съответстваща на датата, на която се предоставя храната знак „V", с което се удостоверява получаването й от съответния потребител от целевите групи - лица поставени под задължителна карантина. Лицата поставени под задължителна карантина няма да се подписват в списъка с цел превенция от COVID - 19.Списъците ще се заверяват от представител на Изпълнителя и от кмет или кметски наместник на съответното населено място. Лицата ще се подписват в списъци приложение 21 от Ръководството на партньорските организации за изпълнение и управление на договори по операция „3.1 - Топъл обяд в условия на пандемията от COVID-19“. При невъзможност на лицето да получи храната същата може бъде дадена на близък, роднина, съсед, който я получава от негово име срещу представено пълномощно от потребителя и/или лице от списък на резервите. Дейността ще се реализира при стриктно спазване на всички противоепидемични и санитарно - хигиенни изисквания с цел ограничаване на разпространението на COVID - 19. 22 907.25 133 067.25
Реализиране на съпътстващи мерки : Във всяко населено място ще бъдат ангажирани представител от екипа за управление на Проекта (ръководител и координатор), психолог, кмет/ кметски наместник. Ще се предоставя информация на потребителите на социалната услуга за услугите, които се предоставят в общността (административни, социални, здравни, образователни). Консултиране за управление на семейния бюджет.Изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене. Информиране на участниците в целевите групи за: Възможностите за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Антоново в т. ч. и услуги финансирани от ЕСФ; Ползването на административни общински услуги и за осигуряване на временен подслон за бездомни лица, за подпомагане на достъпа до образователни и здравни услуги, управление на семейния бюджет, за здравословно и балансирано хранене.Подкрепа, съдействие, консултиране в условията и при спазване изискванията за превенция от COVID -19 в отговор на конкретни нужди и проблеми. Дейността ще се координира от ръководителя на Проекта. Ще се подготвят и предоставят информационни материали, ще се обобщават получените данни при провеждане на анкети за проучване на потребностите на потребителите. Ще бъдат информирани и консултирани участниците в целевите групи с цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин. Ще бъдат изготвени информационни материали за основни социални права насочване към други услуги; консултиране за управлението на семейния бюджет; изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене. Екипът за управление на проекта, кметовете и кметските наместници на населени места ще: Информират участниците в целевите групи за необходимостта от спазване на видовете мерки с цел превенция от COVID - 19; Следи за стриктно спазване на изискванията за ползване на лични предпазни средства и дезинфектанти; Спазване на социална дистанция от представителите на целевите групи. Подкрепа, съдействие, индивидуално консултиране в отговор на конкретни нужди и проблеми с цел преодоляване на последствията от продължителна социална изолация. Изготвя и публикува информация за хода на проекта в сайта на община Антоново. ВИЗИЯ ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ НА СЪПЪТСТВАЩИ МЕРКИ ЗА ПОДКРЕПА В хода на изпълнение на Проекта потребителите на социалната услуга ще бъдат информирани с цел намаляване на социалното изключване и/или справяне с извънредни социални ситуации по еманципиращ и устойчив начин. Ще бъдат изготвени информационни материали за основни социални права и насочване към други услуги, консултиране в условията на COVID - 19 за управление на семейния бюджет, за изготвяне на насоки за балансиран режим на хранене. Ще бъде изготвяна и публикувана информация за хода на Проекта в сайта на община Антоново и в кметствата на населените места. 22 907.24 22 907.25

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).