Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 707 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

"FG Bulgaria" LTD is a fast-growing Bulgarian company. It has been established in October 2011 in Plovdiv and has quickly become a leader in the metal industry as part of mechatronics sector. Its main business is concentrated in the production of metal products, coils and springs in particular. The main objectives of the company, which are enshrined as such in the present project proposal, are related to the production capacity growth and increase of export potential. This will be achieved through introduction and launch production of a new product range springs, namely micro springs. It is planned an investment for the purchase of innovative technological equipment. The realization of such project will multiply the opportunities of the company to access new markets for sustainable development and presence and experience in the management and utilization of funds under the EU programs.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за внедряване на нови технологии и разнообразяване на асортимента от продукти на предприятието: Дейността включва закупуване, монтиране и пускане в експлоатация на иновативно оборудване за производство на нов продукт – микро пружини, което се състои от 2 бр.машини и 2 бр. фурни. Чрез внедряването на описаните активи в производствения процес на предприятието ще се създаде технологична възможност за производство на микро пружини, което до този момент е било невъзможно и което към момента не се предлага в България. Чрез инсталирането на специализирания софтуер ще се автоматизира процеса по качествен контрол и управление на производството. Това ще даде възможност да се контролира диаметъра, дължината и качеството на произвежданите пружини, което действие към настоящия момент се извършва ръчно. Така ще се подобри производителността и ефикасността на фирменото управление, както и ще се увеличи обема на продукцията и износа. Стъпки за реализацията на дейността: 1.Сформиране на екип за управление на проекта; ( 1-ви месец) За постигане добра координация, оперативност на изпълнението на проектните дейности, в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна помощ и осъществяване на оперативен контрол над работата на външните изпълнители, ще бъде сформиран 3-членен експертен екип, който ще ръководи и координира проектните дейности. Към настоящия момент „Еф Джи България” ЕООД има сключен договор за консултантски услуги с фирма „Проектинвестконсулт” ЕООД. Съгласно цитирания договор, като част от задълженията на консултанта е подпомагане на административното управление на дейностите по проекта. Предвижда се в екипа да бъдат включени служители на „Еф Джи България” ЕООД и служители на дружеството – консултант. Основните функции, разпределени между тях са както следва: 2.Избор на изпълнител ( от 1ви – до 3ти месец) Избор на изпълнител за доставка на оборудването се извършва по реда на ПМС № 118/2014г. На основание чл.7, т.1 във вр. с чл.8, ал.2, т.2 от ПМС № 118/2014г. определянето на изпълнител следва да се извърши чрез избор с публична покана, тъй като в оборудването, което трябва да бъде доставено в размер по-висок от минимално предвидения. „Еф Джи България” ЕООД следва да одобри публичната покана, която кумулативно съдържа реквизитите по чл.11, ал.1 на ПМС 118 /2014г. Поканата се предоставя на управляващ орган на ОП „Иновации и конкурентноспособност” за публикуване на Единния информационен портал за фондовете от Европейския съюз/интернет страницата на съответния програмен оператор. Едновременно с предоставянето на поканата за публикуване тя е необходимо да се публикува и на интернет страницата на „Еф Джи България” ЕООД.3.Сключване на договор (3-ти месец) Съгласно чл.20, ал.1 от ПМС 118/2014г. писмен договор за изпълнение на доставката се сключва с определения за изпълнител кандидат, който включва всички предложения от неговата оферта.. Не се сключва договор с кандидат, който не отговаря на изискванията или са налице някои от обстоятелства по чл.21 и чл.22 от ПМС 118/2014г.4. Доставка на активите и подписване на приемо-предавателен протокол ( от 3-ти- до 9 ти месец) – Доставката на оборудването ще се счита за извършена, когато е прехвърлено правото на собственост, удостоверено с издаването на фактура и подписването на приемо-предавателен протокол.5.Инсталиране, тестване и пускане в есплоатация. Подписване на финален приемо-предвателен протокол.- финализирането на изпълнението на доставката се счита за завършено с инталирането, тестването и пускането в експлоатация на оборудването. Процесът приключва с подписването на финален приемо-преавателен протокол. 331 390.54 232 009.94

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).