Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 763 TREES
Български

Programme: Local Development, Poverty Reduction and Enhanced Inclusion of Vulnerable Groups

Planning region: All

Description

The project proposal is in line with the needs of the target group in terms of providing employment, stable earnings, increased skills and competitiveness in the labor market, social cohesion in terms of their socio-economic status and development, while expressing the need for a skilled labor force tailored to the real needs of the employer in order to increase the competitiveness and productivity of the employees as a guarantee for the successful development of the company.
The plan is to do this by acquiring professional qualification and key skills from 30 representatives of the target group of employees of MODAK Ltd. through the following activities:

Activity 1 - Providing vocational training;
Action 2 - Providing training to acquire key competences;

Target group:
A total of 30 persons employed, among them such as those who have a low education level and / or over 54 years old and are employees at MODAK Ltd., a medium-sized enterprise working in the field of tailoring.

Expected results:
Employed persons acquiring professional qualification - minimum 30 persons;
Employed persons have successfully completed training to acquire key competences - minimum 30 persons;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Професионално обучение по професия "Оператор в производството на облекло", специалност "Производство на облекло от текстил" ( II СПК) и професия „Работник в производство на облекло“, специалност „Производство на облекло“ ( I СПК) : Във връзка с конкретната дейност e предвидено да се проведе професионално обучение за 30 лица от целевата група, с цел покриване на образователно-квалификационните изисквания на Работодателя за заеманата длъжност, а именно придобиване на 2-ра степен на професионална квалификация по професия "Оператор в производството на облекло", специалност "Производство на облекло от текстил" ( II СПК) и професия „Работник в производство на облекло“, специалност „Производство на облекло“ ( I СПК), удостоверени със съответните документи съгласно чл. 38, ал. 2 и ал. 3 от ЗПОО (свидетелство). За целта ще се премине през няколко стъпки, както следва: Стъпка 1. Избор на Изпълнител на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение ", включващ следните обучения: 1.Наименование и код на професията, и код на специалността - професия 542050 "Оператор в производството на облекло", специалност 5420501 "Производство на облекло от текстил" ( II СПК); 2. Хорариум на обучението продължителност не по-малка от 660 учебни часа (45 минути); 2.1. Теория - не повече от 40% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 60% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица – минимум 16 лица; 2.Наименование и код на професията, и код на специалността - 542090 Работник в производство на облекло, специалност 5420901 „Производство на облекло“ ( I СПК); 2. Хорариум на обучението продължителност не по-малка от 300 учебни часа (45 минути); 2.1. Теория - не повече от 30% от учебните часове; 2.2. Практика - не по-малко от 70% от учебните часове; 3. Брой на обучаваните лица – минимум 8 лица; 4. Документ, доказващ завършеното обучение - свидетелство за придобита професионална квалификация. 5.Място на провеждане - об. Кърджали, село Резбарци, ул. Детелина №5. Шивашки цех на "Модак" ЕООД 6.Форма на обучение - присъствена; 7.Програма за обучение (съгласно предложена лицензирана програма) 8.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 9.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 10.Изискване за правосубектност на обучаващата организация., съгл.чл.18 от ЗПОО, както и за капацитет и опит в провеждането на професионални обучения. Стъпка 2. Провеждане на същинското обучение за придобиване на професионална квалификация , включващо: - Определяне на преподаватели за теория и практика; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи за теория и практика; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на държавен изпит по теория и практика; - Издаване и връчване на свидетелства за придобита квалификация по професия, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по професионално обучение и приемане на свършената работа от работодателя. 28 800.00 19 200.00
Обучение за придобиване на ключови компетенции по дигитална компетентност: Във връзка с конкретната дейност предвиждаме да се проведе обучение по ключови компетенции за 30 лица по „Дигитална компетентност“ (45 у.часа - Работа с офис пакет и ползване на специализиран софтуер) и с цел покриване на изисквания за ключови умения на Работодателя за заеманата длъжност, а именно породените от специфични обстоятелства такива: 1. Необходимостта за работа с различни видове софтуерни продукти, свързана с отчитането на работа, нови преки задължения, обработка на работни задания и прочее задачи, за осъществяване на които има качествен контрол или пряк мениджмънт на изпълнението на място от техни супервайзори, включително, приложния софтуер от който се генерират заданията; 2.Наличието на определено ниво на "Дигитална компетентност" по отношение използването на общо офис приложения (Excel) и различни системи, свързани предимно с не-инженерна работа (с визуализирането и направата на справки за кройки, извършена работа и др,). Стъпка 1.Провеждане на процедура за избор на Изпълнител по ПМС № 118/20.05.2014 г.на услуга с предмет "Провеждане на професионално обучение и обучение по ключови компетенции" (обща за Дейности 1 и 2), включваща за дейност курс по „Дигитална компетентност“ Провеждане на входящ тест за определяне на нивото. За "Дигитална компетентност" (Работа с офис пакет и ползване на специализиран софтуер) 1. Хорариум на обучението - 45 учебни часове (45 минути); 1.1. Теория - максимум 20 уч.часа 1.2. Практика - минимум 25 уч.часа; 2. Брой на обучаваните лица - 30 лица(разделени в минимум 2 групи);; 3. Документ, доказващ завършеното обучение - сертификат. 4.Място на провеждане - производствена база на Работодателя в об. Кърджали, село Резбарци, ул. Детелина №5; 5.Форма на обучение - присъствена 6.Програма за обучение (съгласно предложена утвърдена програма) 7.Всички разходи по обучението са включени в общата цена на договор за обучение; 8.Предложени График на обучението, преподаватели и учебни материали, подлежащи на одобрение от Работодателя. 9.Изискване за капацитет и опит в провеждането на такива обучения. Стъпка2. Провеждане на обученията: - Определяне на преподаватели ; - Изготвяне и съгласуване на График за обучение; - Осигуряване на учебни материали, пособия и консумативи ; - Осигуряване на презентационна и компютърна техника (при нужда); - Провеждане на учебни часове по график; - Водене на учебен дневник на преоподавателя; - Провеждане на междинни тестове (за всеки модул); - Провеждане на финален тест; - Издаване и връчване на сертификати, за всички успешно завършили; - Изготвяне на финален доклад от изпълнителя за проведената дейност по обучение по ключови компетенции и приемане на свършената работа от работодателя. 7 500.00 7 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).